Parašė oranger
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai rodyklės naujuose šviesoforuose nebeliks. Bus atskira sekcija. Beje, tikriausiai visų spalvų, o ne vien tik žalia. Bet kokiu atveju, manau, naujasis standartas bet kurioje sudėtingesnėje sankryžoje pareikalaus didesnio šviesoforų sekcijų skaičiaus. Vadinasi, šviesoforų įrengimas sankryžoje pabrangs.
Vilniuje kai yra šviesoforai su papildoma sekcija į kairę, statomi: vienas dešinėje be sekcijos, trys šviesoforai su sekcija - virš važ. dalies, salelėje ir už sankryžos, iš viso 15 sekcijų.
Pagal naujas taisykles reikės dviejų šviesoforų į kairę, dviejų šviesoforų tiesiai/į dešinę. Iš viso 12 sekcijų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisų pirma vietoje 300 mm šviesoforų bus naudojami 200 mm šviesoforai. O dėl sekcijų palyginkime.
Vilniuje kai yra šviesoforai su papildoma sekcija į kairę, statomi: vienas dešinėje be sekcijos, trys šviesoforai su sekcija - virš važ. dalies, salelėje ir už sankryžos, iš viso 15 sekcijų.
Pagal naujas taisykles reikės dviejų šviesoforų į kairę, dviejų šviesoforų tiesiai/į dešinę. Iš viso 12 sekcijų.
Sekcijų skaičius padidės tose sankryžose, kuriose yra daug eismo juostų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPanaikinta nebus, bet įvesta daug apribojimų šiai lentelei.
Vakarų Europje tokios rodyklės niekur nemačiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDidesnio skersmens šviesoforai didelėje sankryžoje nėra blogai.
Sekcijų skaičius padidės tose sankryžose, kuriose yra daug eismo juostų.
Eismo juostų skaičius pagal naujas Taisykles neįtakoja šviesoforų skaičiaus.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGaila, kad nebus uždrausta visiškai. Ji nuolat trikdo eismą. Užsidegus raudonajai šviesai, sukantys dešinėn nuolat terorizuoja prieš juos stovinčius, kad tie pasitrauktų ir praleistų.
Vakarų Europje tokios rodyklės niekur nemačiau.
76. Lentelę su žalia rodykle galima įrengti tada, kai užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas gerai mato pėsčiuosius, dviratininkus ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs. Matomumas turi būti užtikrintas sustojus prie „Stop“ linijos, kad į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle sukančiam vairuotojui dėl nepakankamo matomumo nereikėtų kirsti „Stop“ linijos ir privažiuoti arčiau sankryžos, kur jis turės sustoti ir gali kliudyti pagal žalią signalą skersine kryptimi judančiam eismui.
77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
77.1. priešpriešiniam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
77.2. priešpriešiniam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
77.4. dešinėje esančiam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
77.5. ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle posūkiui į dešinę;
77.6. įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis posūkiui į dešinę;
77.7. į dešinę leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos;
77.8. eismo reguliavimo šviesoforais valdymas įrengtas dėl pėsčiųjų ir ypač dėl moksleivių saugumo.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisame Berlyne 200 mm šviesoforai.
Eismo juostų skaičius pagal naujas Taisykles neįtakoja šviesoforų skaičiaus.
Kaip neįtakoja? Juk vien tik pradėjus įrenginėti šviesoforus virš gatvės ir dar virš atskiros juostos, jų skaičius išauga, lyginant su dabartiniu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJuk vien tik pradėjus įrenginėti šviesoforus virš gatvės ir dar virš atskiros juostos, jų skaičius išauga, lyginant su dabartiniu.
92. Jeigu sankryžoje ta pačia kryptimi ne visoms eismo juostoms tuo pačiu metu leidžiamas eismas, būtini:
92.1. ne mažiau kaip du šviesoforai (su krypties rodyklėmis) apsaugotam kairiajam posūkiui (4 pav.);
92.2. ne mažiau kaip du šviesoforai (su krypties rodyklėmis) apsaugotam dešiniajam arba ne mažiau kaip viena papildoma sekcija (su krypties rodykle) prie pagrindinio šviesoforo (be krypties rodyklių) iš dalies apsaugotam dešiniajam posūkiui (5, 6 pav.);
92.3. ne mažiau kaip du šviesoforai važiuoti tiesiai (paprastai be krypties rodyklių)
(3–6 pav.).
93. Posūkius reguliuojantys šviesoforai įrengiami toje važiuojamosios dalies pusėje, į kurią sukama. Antrą šviesoforą apsaugotam kairiajam ir apsaugotam dešiniajam posūkiui būtina įrengti virš važiuojamosios dalies (4–5 pav.).
Nėra reikalavimo įrengti daugiau šviesoforų.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKad kažkur taip yra, nereiškia, kad pas mus turi būti.Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.15, 17:02.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kodėl vairuotojai turi dar skaičiuoti, kiek metrų nuo STOP linijos jiems reikia sustoti? Viskas turi būti aiškiai nužymėta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia gali būti minusas, nes daug kas mėgsta sustoti gerokai toliau už stop linijos, tad reiks grežiotis kažkur į šonus į kitus šviesaforus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisa Vakarų Europa naudoja 200 mm šviesoforus, ir pas juos eismas saugesnis, tai ar reikia 300 mm? Rusai naudoja 300 mm - ar tai duoda eismui saugumo? Vilniečiai dažnokai skundžiasi, kad šviesoforai per ryškūs, ir perėjų naktį nesimato per jų akinamą šviesą...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠviesoforai akina tik žali šviesos diodiniai, ir netgi maži. Lempinių šviesoforų Vilniuje belikę tik Šiaurės miestelyje. Taigi, šviesos diodinių šviesoforų ryškumą galima būtų sumažinti tamsiu paros metu. Žinoma, reikėtų valdymo ir maitinimo perdarymo.
Kaune prie Prismos reguliuojamas šviesoforų intensyvumas, išties jie neakina.
Comment
-
Kai buvo lempiniai, tai labai reikėjo. Dabar didelėse sankryžose irgi reikalingi. Juk kelio ženklai irgi gaminami skirtingų dydžių. Galiausiai Lietuvoje neprivaloma statyti šviesoforų su šviesos diodais. Todėl taupant rajonų savivaldybės rekonstruojant šviesoforus pristatys lempinių 200 mm šviesoforų vietoj 300 mm ir gausis š... Reflektoriai surūdys ir nieko nesimatys prieš saulę... O didesnių šviesoforų, tegul ir su surūdijusiais reflektoriais, spalva geriau matosi.Paskutinis taisė Al1; 2012.02.15, 18:03.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDešinėje stovintis ir virš pirmos juostos kabantis šviesoforai skirti pirmajai eismo juostai. Kairėje esantis ir virš anttros eismo juostos kabantis šviesoforai skirti antrajai eismo juostai. Ar kas čia neaišku?
Comment
-
Parašė Kovilas Rodyti pranešimąTaip, nes pavyzdyje be posūkio kairėn dvejoms juostoms tėra du šviesoforai (kiekvienai po vieną), o mano minėtam pavyzdyje dešinė juosta jau gauna visus du. Jei vadovautis Tamstos paaiškinimu, tai pirmesniam pavyzdyje irgi turėtų būt trys šviesoforai. Visgi, gal kažko iki galo nesuprantu...
Jei ne visoms eismo juostoms vienu metu dega žalias signalas, tai kiekvienai atskirai reguliuojamai krypčiai reikia dviejų šviesoforų.
Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.15, 22:07.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGaila, kad nebus uždrausta visiškai. Ji nuolat trikdo eismą. Užsidegus raudonajai šviesai, sukantys dešinėn nuolat terorizuoja prieš juos stovinčius, kad tie pasitrauktų ir praleistų.
Vakarų Europje tokios rodyklės niekur nemačiau.
matyt nedaug vakaru europos ismaises.
Bet kokiu atveju desinines lenteles mazina spustis, kad ir pasitaiko vienas kitas nachalas pypinantis.
Kita vertus juk nesunku pasitraukt ir nestovet kaip oziui isitikinus savo teisumu, ypac jei antra juosta laisva...
Kazkaip ypatingai daug su tuo susiduriu gryzinedamas nuo Moletu link Vilniaus betonke ir prie D.Rieses sukdamas i desine link Rieses. Zmogenai juda sau pirma juosta ir stoja joje prie raudono, nors desini posuki isijunges paskui ji vaziuoju jau kelis simtus metru...
Comment
-
Žiūrėjau tų sankryžų Kaune, kurios pateiktos kaip pvz. nuotraukas ir nesupratau vienos sankryžos šviesoforų.
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Jei kabėtu tik su rodyklėmis "į kairę ir tiesiai", tai viskas būtu kaip ir aišku - apsaugotas posūkis kairėn ir kartu leidžiama važiuoti tiesiai. O kaip ten yra dabar ?
Mano įsivaizduojami variantai:
- Jeigu 1 variantas (abiejuose šviesoforuose signalai vienodi), tai kam tada jie abu reikalingi jei visada rodo tą patį.
- Jeigu 2 variantas, tai irgi kyla klausimas kam dešinysis šviesoforas reikalingas, nes iš jo jokios naudos.
- Jeigu 3 variantas, tai čia ir kyla dilema. Kadangi kairysis draudžia važiuoti į kairę ir tiesiai, o dešinysis leidžia važiuoti visomis kryptimis, bet kitų krypčių daugiau nėra.
Comment
-
Parašė rkz Rodyti pranešimąnesamone pasakei..
matyt nedaug vakaru europos ismaises.
Bet kokiu atveju desinines lenteles mazina spustis, kad ir pasitaiko vienas kitas nachalas pypinantis.
Kita vertus juk nesunku pasitraukt ir nestovet kaip oziui isitikinus savo teisumu, ypac jei antra juosta laisva...
Kazkaip ypatingai daug su tuo susiduriu gryzinedamas nuo Moletu link Vilniaus betonke ir prie D.Rieses sukdamas i desine link Rieses. Zmogenai juda sau pirma juosta ir stoja joje prie raudono, nors desini posuki isijunges paskui ji vaziuoju jau kelis simtus metru...
Antra, prašau įvardinti ES šalis, kur yra naudojama "nupiešta" pirmumo rodyklė į dešinę.
Na, o dėl "nesunku pasitraukti", "ožiai" ir kito... Matai, mes kalbame apie civilizuotai priimtas taisykles, o ne apie "marozų paniatkes".
Comment
Comment