Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa nauja "tvarka" - ne problemų sprendimas, o dirbtinis naujų problemų sukūrimas.
Ir kam trukdo dubliuojantys šviesoforai?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai darome išvadą, kad juostos ne vietoje paišomos?
Comment
-
Aš pastebėjau, kad problema dažnai prie rekonstruotų sankryžų yra tai, kad neįrengiamas šviesoforas kairėje kelio pusėje. Dešinėje pusėje apačioje įrengia, o kairėje ne. Tad iš antros juostos pasilenkus matosi tik viršuje esantis šviesoforas, jeigu pirmoje juostoje koks troleibusas ar sunkvežimis. Kiek teko kitose šalyse pastebėti, tai visur kairėje žemai būna įrengti šviesoforai, vairuotojams stovintiems antroje juostoje priekyje. Aukštai pakabinti šviesoforai yra skirti iš toliau, kad matytųsi.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa nauja "tvarka" - ne problemų sprendimas, o dirbtinis naujų problemų sukūrimas.
Ir kam trukdo dubliuojantys šviesoforai?
Dabar ir taip per trumpos "kišenės" į kairę dar labiau sutrumpėja.
Apie vizualinę taršą užstatytose teritorijose su tais gargarais šviesoforams pakabinti neverta ir kalbėti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl šviesoforų nedubliavimo už sankryžos, mano nuomone, atsakymas paprastas - šviesoforai dabar dubliuojami virš sankryžos. Jei jie būtų dar ir už sankryžos, jų kiekis būtų perteklinis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąkai šviesoforai yra viršuje, o ne už sankryžos, mažėja gudručių, kurie stoja už stop linijos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIš tiesų, pastebėjau, kad ne tik naujose, bet ir senose sankryžose vairuotojai retai bepravažiuoja Stop linijas. Tam tikra prasme nauja įrengimo tvarka išauklėjo tvarkingiau sustoti prie šviesoforų.
Comment
-
Vokiečiai kažkaip išgyvena su tokia tvarka. Ir šviesoforų nedubliuoja už sankryžos, šviesoforų išdėstymas priverčia labiau laikytis kelių eismo taisyklių. Taisyklių turi laikytis ir projektuotojai
NEPRITARIU dėl šviesoforo, kuris yra su kairiąja papildoma sekcija, su nedegančia sekcija, kai pagrindinio šviesoforas žalias dega ir tokiu būdu reguliuojamas eismo judėjimas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVokiečiai kažkaip išgyvena su tokia tvarka. Ir šviesoforų nedubliuoja už sankryžos, šviesoforų išdėstymas priverčia labiau laikytis kelių eismo taisyklių. Taisyklių turi laikytis ir projektuotojai
Comment
-
Kiek teko važinėti, tai Vokietijoje humaniškiau padaryta.
https://goo.gl/maps/PqRYTxwVMoC2
https://goo.gl/maps/LJYW7AtiKiM2
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Viskas gerai su pačia tvarka. Aš matau jos privalumus ir esu už ją. Man tik įdomu, ar Vokietijoje taip pat, kaip pas mus, sustojus prie STOP linijos, reikia ištempti kaklą į kurią nors pusę, kad matytum šviesoforą?
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek teko važinėti, tai Vokietijoje humaniškiau padaryta.
https://goo.gl/maps/PqRYTxwVMoC2
https://goo.gl/maps/LJYW7AtiKiM2
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek teko važinėti, tai Vokietijoje humaniškiau padaryta.
https://goo.gl/maps/PqRYTxwVMoC2
https://goo.gl/maps/LJYW7AtiKiM2
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Galima atkreipti dėmesį, kad antroje nuorodoje esantis vaizdas užfiksuotas transporto priemonėms stovint prie raudono signalo. Ir akivaizdu, kad automobiliai yra sustoję 0,5-1,0 m iki STOP linijos vien dėl savo patogumo. T.y. žmonės sustoja taip, kad jiems būtų patogu matyti šviesoforą, o ne taip kaip pas mus - pavaro ant linijos ar ~30cm už jos ir tada laužo kaklą bandydami kažką įžiūrėti.
Comment
-
Judame link europietiško eismo reguliavimo ir pamažu atsisakome sovietinio. Jau pateiktas KET projektas, kuriame siūloma atsisakyti 75 p.:
75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...4-9b9b2bc14d25
Tai reiškia, kad senose sankryžose, kol pagrindiniame žaliame signale bus rodyklės, ir toliau bus negalima sukti, kol nedegs papildoma sekcija, o degs pagrindinis žalias signalas su kitos krypties rodykle (rodyklėmis) - reikės vadovautis 73.6 p.:
73.6. žalias signalas su juodo kontūro rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimi (kryptimis).
Bet naujose sankryžose, kai bus įrengiamas pagrindinis žalias signalas be rodyklės (rodyklių), bus galima sukti degant pagrindiniam žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Kitaip sakant, papildoma sekcija, kaip ir priklauso, bus skirta papildomam, o ne atskiram reguliavimui. Atskiram reguliavimui yra skirti atskiri šviesoforai. Naujas reguliavimas prisidės prie eismo pralaidumo didinimo, nes bus galima sukti nedegant papildomai sekcijai, praleidžiant pėsčiuosius, ir papildomai - degant papildomai sekcijai.Paskutinis taisė dsanto; 2018.05.12, 17:38.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJudame link europietiško eismo reguliavimo ir pamažu atsisakome sovietinio. Jau pateiktas KET projektas, kuriame siūloma atsisakyti 75 p.:
75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...4-9b9b2bc14d25
Tai reiškia, kad senose sankryžose, kol pagrindiniame žaliame signale bus rodyklės, ir toliau bus negalima sukti, kol nedegs papildoma sekcija, o degs pagrindinis žalias signalas su kitos krypties rodykle (rodyklėmis) - reikės vadovautis 73.6 p.:
73.6. žalias signalas su juodo kontūro rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimi (kryptimis).
Bet naujose sankryžose, kai bus įrengiamas pagrindinis žalias signalas be rodyklės (rodyklių), bus galima sukti degant pagrindiniam žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Kitaip sakant, papildoma sekcija, kaip ir priklauso, bus skirta papildomam, o ne atskiram reguliavimui. Atskiram reguliavimui yra skirti atskiri šviesoforai. Naujas reguliavimas prisidės prie eismo pralaidumo didinimo, nes bus galima sukti nedegant papildomai sekcijai, praleidžiant pėsčiuosius, ir papildomai - degant papildomai sekcijai.
Tačiau Kaunui reiktų suskubti keisti seniausius savo šviesoforus Tikiuosi, kaip žadama, šiais metais dauguma jų bus ir atnaujinta Ypač Savanorių prospekte ir Partizanų gatvėje.
EDIT: peržiūrėjau lyginamąjį dokumentą, tai rašo, kad šviesoforai vietoj juodo kontūro rodyklių galės (ar privalės) turėti juodas rodykles, kokias dabar turi pagal naują tvarką įrengiamų šviesoforų raudono ir geltono signalo rodyklės. Juodo kontūro rodyklės ne tokios pastebimos kaip grynai juodos rodyklės.
Rodyklės ant raudono ir geltono signalo, manau, būtų naudingos tais atvejais, kai užsidega žalia, bet dar neužsidega papildomos sekcijos žalia.Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.12, 18:12.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Sutinku su taisyklių pakeitimais. Vilniuje įrengtų senųjų šviesoforų šių taisyklių pakeitimai nepaveiks, nes dauguma jų turi įrengtas rodykles.
Tačiau Kaunui reiktų suskubti keisti seniausius savo šviesoforus Tikiuosi, kaip žadama, šiais metais dauguma jų bus ir atnaujinta Ypač Savanorių prospekte ir Partizanų gatvėje.
Nutarimo Nr. 1950 pakeitimo projektu siūloma atsisakyti KET 75 punkto, kuris nustato, kad „jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui“. Atsisakius šios nuostatos važiavimo per reguliuojamas sankryžas tvarka iš esmės nepasikeis, kadangi šviesoforų, kuriuose įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, pagrindinis žalias šviesoforo signalas paprastai būna su juodo kontūro rodyklėmis (nurodo, kad leidžiama važiuoti tik rodyklių kryptimis). Atsisakius KET 75 punkto kelio savininkai turės galimybę lanksčiau reguliuoti eismą sankryžose: įrengus šviesoforą su papildoma sekcija į dešinę, kai pagrindinis žalias šviesoforo signalas būtų žalias skritulio formos signalas, nedegant papildomai sekcijai į dešinę būtų leidžiama važiuoti visomis kryptimis (tarp jų ir į dešinę) pagal pagrindinį žalią šviesoforo signalą. Šiuo atveju vairuotojas, sukdamas į dešinę pagal pagrindinį žalią šviesoforo signalą, privalės duoti kelią kitiems eismo dalyviams (dviratininkams, pėstiesiems) pagal KET 158 punktą.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=iwhzpuvn1
Parašė PoDV Rodyti pranešimąEDIT: peržiūrėjau lyginamąjį dokumentą, tai rašo, kad šviesoforai vietoj juodo kontūro rodyklių galės (ar privalės) turėti juodas rodykles, kokias dabar turi pagal naują tvarką įrengiamų šviesoforų raudono ir geltono signalo rodyklės. Juodo kontūro rodyklės ne tokios pastebimos kaip grynai juodos rodyklės.
Rodyklės ant raudono ir geltono signalo, manau, būtų naudingos tais atvejais, kai užsidega žalia, bet dar neužsidega papildomos sekcijos žalia.
Comment
Comment