Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kelias savaites paauklėti reikia, ir turėtų normalizuotis padėtis, juk dauguma važiuojančių vietiniai turbūt.
    Arba vietoj ištisinių linijų sustatyti kokio pusmetrio aukščio gelžbetoninius bortelius.

    Didžiausia bėda pas mus, tai bandymas apeiti draudimus fraze "negalima, bet..." tose vietose, kur jokių išlygų negali būti - negalima ir viskas. Gal fiziškai atitverti padėtų. Tik įdomu, kodėl niekas to nepraktikuoja daryti.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2014.02.10, 15:45.

    Comment


      /\ Matyt kelininkai nenori, kad paskui nebūtų apkaltinti "per dideliu saugumu", kaip pasitaikė ne kartą, pvz.: sankryžoj prie Seimo, kai nuolatos būdavo nulaužiamas ženklas. Oranžiniai stulpeliai nelabai ką padėtų, nes nuolat būtų nulaužomi, o betoniniai iškart apgadintų automobilius (o tada prasidėtų nuolatiniai skundai). Neblogu sprendimu laikyčiau iškilias juostas, tokias kaip Japonijoje: tada vairuotojai, nenorėdami šokinėti per kalnelius, būtų priversti laikytis teisingos trajektorijos (pav. parodyta sankryžoje, bet tiktų ir žiedui).
      Pavyzdys:

      Šaltinis: http://www.youtube.com/watch?v=3aAywhC82bY

      Comment


        Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
        ... Neblogu sprendimu laikyčiau iškilias juostas, tokias kaip Japonijoje...
        Taip ir Europoje daroma visur... o Lietuvoje tik dazo... dazai aisku pigiau kainuoja, bet jie neatlieka tinkamos funkcijos, be to greitai nusitrina... o ziema dingsta po sniegu/ledu...

        Comment


          BTA 2014.05.12, 09:17
          Šalies didžiosiose žiedinėse sankryžose kasmet pusantro karto padaugėja eismo įvykiųBTA

          Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, viena pavojingiausių žiedinių sankryžų Lietuvoje yra Palangos ir Vilniaus plentų sankirtoje Jakuose (Jakų žiede). Joje per trejus metus užregistruota daugiau kaip trys šimtai eismo įvykių, o per šių metų keturis mėnesius - dar šešiasdešimt aštuoni.

          Kitose trijose itin pavojingose žiedinės sankryžose Vilniaus Savanorių – Geležinio vilko gatvių sankirtoje (Gerosios vilties žiede) užfiksuoti du šimtai penkiasdešimt šeši, Antakalnio ir Kosciuškos gatvių sankryžoje, vadinamoje Antakalnio žiedu – šimtas aštuoniasdešimt šeši, Žirmūnų ir Šeimyniškių g. sankirtoje arba Minsko žiede – šimtas keturi eismo įvykiai per trejus metus.

          „Remiantis mūsų bendrovės duomenimis, matyti, kad, eismo įvykių skaičius žiedinėse sankryžose Lietuvoje auga. Daugiausia jų registruojama Jakų žiede, didžiausioje tokioje sankryžoje Lietuvoje. Vien per šių metų keturis mėnesius joje užfiksavome 20 proc. visų per praėjusius tris metus čia registruotų įvykių. Didelis avaringumo šuolis 2013 metais lyginant su užpernai pastebėtas Antakalnio žiede, Vilniuje, eismo įvykių skaičius čia padidėjo daugiau kaip tris kartus. Tai galima paaiškinti tuo, kad kurį laiką šioje sankryžoje kelio ženkluose buvo neatitikimų: ant kelio nupieštos dvi eismo juostos, o kelio ženkluose buvo nurodytos trys juostos. Tai klaidindavo vairuotojus, tad kildavo nesklandumų administruojant įvykius. Kitų miestų žiedinėse sankryžose įvykių fiksuojama kiek mažiau, tačiau kiekvienoje jų eismo įvykių tik daugėja. Esminės priežastys, lemiančios tokią situaciją, tai vairuotojų nekantrumas bei eismo ženklų nepaisymas“, - teigia BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

          Pasak specialisto, dėl minėtos situacijos Vilniaus savivaldybė planuoja žiedinės sankryžos Antakalnyje – Olandų žiedo ir Jono Pauliaus II aikštės šalia Vilniaus Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčios rekonstrukciją. Šioje vietoje ji galimai bus keičiama į keturšalę šviesoforais reguliuojamą sankryžą. Teigiama, kad tokiu būdu bus siekiama sumažinti vietos avaringumą bei padidinti eismo pralaidumą.

          Kaip teigia A. Žiukelis, šalies didžiosiose žiedinėse sankryžose per metus avaringumas vidutiniškai išauga pusantro karto. (...)

          Eksperto teigimu, tiek Lietuvoje, tiek ir kitose užsienio šalyse avaringumas žiedinėse sankryžose gerokai sumažėtų, jei vairuotojai būtų kantresni ir įvažiuotų į sankryžą tik iš tam skirtos eismo juostos, prieš tai atidžiai apsidarę ir įsitikinę, kad gali atlikti manevrą.


          http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...6-722fe2823dc9

          Comment


            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
            Neblogas laidos ne vienas kelyje epizodas apie kelių projektavimą Lietuvoje. Matoma neblogų vizualizacijų, viena iš jų A14 kelio ruožo rekonstrukcija į 2x2 juostas (kiek pavyko atpažinti).
            http://www.delfi.lt/auto/patarimai/n....d?id=64866173

            Gaila, kad tos video vizualizacijos neprieinamos kiekvienam vartotojui. Tikrai būtų smagu pažiūrėti projektų video, ne vien pora nuotraukų iš planuojamų kelių.
            Na žurnalistai filmavę reportažą apie turbo žiedą prie Radviliškio tikrai "daug" žino apie tokio tipo žiedus. Nuo 4:40 2 kartus nusižengia kelio žymėjimui ir kelio ženklams. 1 kartą suka kairėn iš juostos, kuria galima važiuoti tiesiai arba į dešinę, o antrą kartą vietoje to, kad tolygiai įsilietų į pirmą juostą, kabindami bordūrą iškarto peršoka į antrą. Tikrai gerą pavyzdį rodo .
            Paskutinis taisė Xedos; 2014.05.25, 13:23.

            Comment


              Eismo ratu statybos prie Molėtų. Nuotraukos darytos 2014.07.11.
              Kryptis - link Utenos




              Comment


                Manau pataikiau į tinkamą temą .

                Prie Bubių netoli Šiaulių įrenginėjama "naujo tipo" žiedinė sankryža.



                Žiūrint plika akimi ji niekuo nesiskiria nuo tradicinių žiedinių sankryžų. Turbūt vienintelis skirtumas yra tas, kad ji dvigubai pigesnė, nes yra iš plastiko, o ne gelžbetonio blokelių .



                Tokiu atveju teiginys "naujo tipo" yra šiek tiek per drąsus...



                Netoli Bubių įrenginėjama naujo tipo žiedinė sankryža

                Šiaulių rajone, už Bubių, leidžiantis po tiltu, įrenginėjama naujoviška žiedinė sankryža. Plastmasinių surenkamų elementų sankryža yra vienintelė Šiaulių apskrityje ir antroji Lietuvoje. Lėšas eismo saugumui gerinti skyrė Lietuvos automobilių kelių direkcija, prie Susisiekimo ministerijos.

                „Projektui Lietuvoje buvo pasirinktos dvi sankryžos, kurios nereikalavo esminių pertvarkymų, kelio danga yra lygi ir tiko pagal konfigūraciją. Viena įrengta Vilniaus regione, gyvenvietėje, o antroji įrenginėjama Šiaulių rajone, pasirinkus užmiesčio kelią. Be to, čia daugiau važiuoja sunkiasvoris transportas, kuris patikrins sankryžos patvarumą“, – aiškina atrankos kriterijus Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Nemunas Abukauskas.

                Ši plati asfaltuoto kelio atkarpa, anot Šiaulių regiono kelių direktoriaus pavaduotojo Vytauto Mačiulio, neretai, ypač naujai atvykusiam žmogui, sukelia sumaišties, mat vairuotojas nebežino, kaip važiuoti. Tiesa, įskaitinių eismo įvykių, kuriuose būtų nukentėjusiųjų, šioje vietoje nėra užfiksuota, tačiau susidūrusių automobilių pasitaiko nemažai.

                Iš plastiko, o ne įprastų gelžbetonio, blokelių žiedinės sankryžos įrengimas kainuoja dukart pigiau, o laiko atžvilgiu viskas vyksta greičiau. Birželio mėnesį pradėtą įrenginėti žiedinę sankryžą numatyta baigti rugpjūtį.

                Darbus užsakė – Lietuvos automobilių kelių direkcija, o juos vykdo „Šiaulių regiono keliai“. Žiedinei sankryžai įrengti skirta 300 tūkstančių litų. Vidurinei salelei iš atskirų segmentų suformuoti kainuoja nuo 50 iki 80 tūkstančių litų, tačiau tuo darbai neapsiriboja – reikia perstatyti kelių eismo ženklus, tenka atlikti žemės kasimo darbus, suformuoti dar dvi saleles.

                Tokių žiedinių sankryžų įrenginėjimo patirtis į Lietuvą atėjo iš Europos. Jeigu Šiaulių rajone žiedinė sankryža atlaikys žiemos išbandymus, gali būti, kad jų regione atsiras ir daugiau.
                http://etaplius.lt/netoli-bubiu-iren...edine-sankryza

                Comment


                  Įrenginėjama žiedinė sankryža prie Lentvario pervažos.





                  Comment


                    Naršant vilnius.lt tinklalapyje "Problemų" skiltyje pastebėjau tokį pasiūlymą:

                    Laba diena, Noreciau pasiulyti Linksmosios g. ir Parko g. sankryza rekonstruoti i zieda, nes sankryza yra labai didele, labai daznai vaziuojantis Parko gatve nepastebi, kad ju pagrindinis kelias, sustoja, bando praleisti kitas transporto priemones, taip sukeldami avarine situacija, o Linksmosios g. nepastebi kad ju salutinis, autobusai labai daznai apasisukineja tiesiog sioje sankryzoje, nes salia esantis autobusu ziedas buna tiesiog pilnas autobusu. Aciu
                    Ir štai toks atsakymas:
                    Dėkojame Jums už siūlymą dėl eismo saugumo užtikrinimo Vilniaus miesto gatvėse.
                    Informuojame, kad Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus specialistai atliks stebėjimus ir išanalizuos esamą eismo situaciją Linksmojoje-Parko gatvių sankryžoje.
                    Pranešame, kad vadovaujantis 2009 m. spalio 15 d. Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintu įsakymo Nr. 30-1783 „Dėl techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo ir jų priežiūros Vilniaus mieste tvarkos aprašo tvirtinimo“ 2 ir 44 punktais Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus ir Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos atstovų darbo grupės pasitarime bus nagrinėjamas klausimas dėl žiedinės sankryžos įrengimo Linksmojoje-Parko gatvių sankryžoje. Linksmojoje-Parko gatvių sankryžos rekonstrukcijos siūlymas bus nagrinėjamas su policija artimiausiame minėtos grupės pasitarime.
                    Pažymime, kad iki šiol žiedinės sankryžos įrengimas minėtoje sankryžoje nebuvo numatytas.
                    Kaip manote ar šioje vietoje reikėtų žiedinės sankryžos?

                    Comment


                      Visiška nesąmonė. Jei ženklinimas būtų aiškesnis, nebūtų jokių avarinių situacijų, deja, jau pora metų ten nebėra jokio horizontaliojo ženklinimo. Pats šalia gyvenu ir kasdien matau tas situacijas. Esmė tame, kad pagrindinis srautas toje sankryžoje yra iš Parko g. į Linksmąją g. link Pramonės g. Tuo tarpu pagrindinio kelio kryptis yra tiesiai - į autobusų žiedą, į kurį važiuoja tik autobusai. Pastačius pagrindinio kelio krypties į kairę ženklą viskas susitvarkytų. Keturių ženklų pastatymas + horizontalaus ženklinimo įrengimas kainuotų 100 kartų mažiau nei nereikalingos žiedinės sankryžos įrengimas.

                      Didesnė problema, mano nuomone, ta, kad ten nėra pėsčiųjų salelių, o važiuojamoji dalis - kaip keturių juostų gatvės. Trūksta ir apšvietimo.

                      Apskritai, Naujojoje Vilnioje eismo problemų nėra, išskyrus, aišku, gatvių dangos ir jos ženklinom kokybę.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Apskritai, Naujojoje Vilnioje eismo problemų nėra, išskyrus, aišku, gatvių dangos ir jos ženklinom kokybę.
                        Offtopic
                        Problemų yra: nėra normalaus Pergalės, Linksmosios, Arimų, G. Žemkalnio bei Šiaurės gatvių junginio.

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Offtopic
                          Problemų yra: nėra normalaus Pergalės, Linksmosios, Arimų, G. Žemkalnio bei Šiaurės gatvių junginio.
                          Na, dabartinis eismas per Dūmų g. pilnai patenkina poreikius. Tos teritorijos nėra taip gausiai apgyvendintos, kad reiktų papildomo kelio, o ir išlaidos būtų didžiulės - du platūs geležinkelio viadukai.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Bus rekonstruojamos į žiedines Birštono, Jonavos ir Vilkaviškio sankryžos

                            Lietuvos automobilių kelių direkcijos prioritetas – eismo saugumas. Siekiama, kad kelionės būtų saugios ir kokybiškos. Rekonstruoti į žiedines Birštono, Jonavos ir Vilkaviškio sankryžas buvo būtina, kadangi jose per 4 metus įvyko 9 eismo įvykiai, kuriuose 2 žmonės žuvo ir 20 buvo sužeista.

                            Kadangi konkursui pateikti pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, sutrumpėjo darbų atlikimo terminas – planuojama, kad darbai bus baigti per 4 mėnesius nuo sutarties pasirašymo.

                            Toliau vykdant projektą "Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas“, ateityje planuojama įrengti skirtingo lygio Žiežmarių, Moluvėnų ir Žemaitkiemio sankryžas, bei žiedinę – Pasvalio.
                            http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...ankryzos/18503

                            Iš viešojo pirkimo dokumentacijos:

                            Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014-2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 1

                            Darbai apima:
                            - valstybinės reikšmės magistralinio kelio A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas 24,76 km sankryžos su krašto keliu Nr. 185 Vilkaviškis–Gražiškiai rekonstravimą;
                            - valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 91,075 km sankryžos su įvažiavimu į Birštoną rekonstravimą;
                            - valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 35,8 km sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 1521 Jonava–Gudžioniai rekonstravimą.
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8ea.html&B=PPO

                            Comment


                              Prie Jonavos žiedas jau pora savaičių kaip įrenginėjamas. Smagu, kad LAKD projektai beveik visi vykdomi sparčiai.

                              Comment


                                Žiedo įrengimas ties Molėtais. Kryptis - link Utenos. Nuotraukos darytos 2014.08.11




                                Comment


                                  Žiedinė sankryža prie Lentvario pervažos.







                                  Bet dar ne visi pastėbi tą žiedą.

                                  Comment


                                    Įrenginėjama žiedinė sankryža kelyje Alytus - Lazdijai, buvusios sankryžos į Miroslavą vietoje:

                                    Comment


                                      Žiedinės sankryžos įrengimas ties Birštonu
                                      Foto 2014.09









                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Žiedinės sankryžos įrengimas ties Birštonu
                                        Foto 2014.09

                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas
                                        Čia bus įrengtas turbo žiedas, trečias Lietuvoje.

                                        Comment


                                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                          Čia bus įrengtas turbo žiedas, trečias Lietuvoje.
                                          O kur yra tie 2 ?
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X