Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Net ir su užmiestiniais pėsčiųjų bei dviratininkų kiekiais sakyčiau normaliai. Mindamas užmiestyje niekad neturėjau problemų žieduose. Aišku ir šviesoforas su dviračiu pusė velnio

    Gal mano atmintis apgauna, bet ar nebuvo eksperimento berods Petro/Povilo žiede su reguliavimu kuris greitai buvo užrauktas dėl prastų rezultatų?
    Tiek pėsčiųjų ar dviratininkų kiek būna įprastai užmiestyje, tai galima sakyti "nėra srautų", ten keli žmonės per valandą tikrai nekelia papildomų klausimų

    O dėl Petro ir Povilo žiedo, tai buvo toks eksperimentas, bet tiesiog buvo blogai suprojektuota ir suplanuota. Iš esmės, kad veiktų reguliuojami žiedai, prieš juos reikia papildomų eismo juostų. Todėl tas žiedas yra netinkamas tokiam reguliavimui ir apskritai turėtų būti perdarytas į paprastą sankryžą, nes iš jo naudos nėra, o yra tik minusai (pvz. nereguliuojamas pėsčiųjų judėjimas).
    Šiaip vieną "žiedinę" sankryžą su reguliavimu mes turime, tai Laisvės pr., Pilaitės pr. ir Narbuto g. sankryža. Kurios niekas žiedu nevadina, bet faktiškai tai yra reguliuojama žiedinė sankryža.
    Pvz. Varšuvoje yra nemažai tokių reguliuojamų žiedinių sankryžų ir jos visai gerai veikia. Todėl pas mus bent jau Gerosios Vilties ir "Pedagoginio" sankryžas be problemų irgi būtų galima padaryti reguliuojamomis.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą


      Todėl tas žiedas yra netinkamas tokiam reguliavimui ir apskritai turėtų būti perdarytas į paprastą sankryžą, nes iš jo naudos nėra, o yra tik minusai (pvz. nereguliuojamas pėsčiųjų judėjimas).
      Šiaip vieną "žiedinę" sankryžą su reguliavimu mes turime, tai Laisvės pr., Pilaitės pr. ir Narbuto g. sankryža. Kurios niekas žiedu nevadina, bet faktiškai tai yra reguliuojama žiedinė sankryža.
      Pvz. Varšuvoje yra nemažai tokių reguliuojamų žiedinių sankryžų ir jos visai gerai veikia. Todėl pas mus bent jau Gerosios Vilties ir "Pedagoginio" sankryžas be problemų irgi būtų galima padaryti reguliuojamomis.
      Pamiršote, kad ir Žygimantų/Vilniaus gatvių sankryža yra reguliuojama žiedinė. Jei jau teigiate, kad Olandų žiedas yra neefektyvus, gal galite palyginti jos laidumą ir asfalto kiekį su aptariamu žiedu?
      Ačiū.

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

        Pamiršote, kad ir Žygimantų/Vilniaus gatvių sankryža yra reguliuojama žiedinė. Jei jau teigiate, kad Olandų žiedas yra neefektyvus, gal galite palyginti jos laidumą ir asfalto kiekį su aptariamu žiedu?
        Ačiū.
        Tą išties pamiršau. Ir visi matome, kad tai gerai veikia.
        Kad jis (Petro ir Povilo žiedas) neefektyvus, tai galima matyti ir plika akimi važiuojant per sankryžą, kai dėl pėsčiųjų judėjimo per nuovažą, automobiliai stoja žiede ir blokuoja kelią įvažiuojantiems į jį. Nežinau kaip galima daryti palyginimą, kai neaiškūs parametrai. Esama sankryža aiški, o keturšalė kokia būtų, kiek juostų, kokiomis kryptimis? Šiaip gi buvo planai ją perdaryti į paprastą sąnkryžą, tai turėjo būti ir bent minimalus skaičiavimas bei modeliavimas padarytas.
        Paskutinis taisė sleader; 2025.04.15, 13:40.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Tą išties pamiršau. Ir visi matome, kad tai gerai veikia.
          Kad jis (Petro ir Povilo žiedas) neefektyvus, tai galima matyti ir plika akimi važiuojant per sankryžą, kai dėl pėsčiųjų judėjimo per nuovažą, automobiliai stoja žiede ir blokuoja kelią įvažiuojantiems į jį. Nežinau kaip galima daryti palyginimą, kai neaiškūs parametrai. Esama sankryža aiški, o keturšalė kokia būtų, kiek juostų, kokiomis kryptimis? Šiaip gi buvo planai ją perdaryti į paprastą sąnkryžą, tai turėjo būti ir bent minimalus skaičiavimas bei modeliavimas padarytas.
          Tai šnekate neturėdamas duomenų? Stipru.
          Kadangi dalyvavau tose žiedo pavertimo šviesoforine sankryža „studijose“, tai galiu užtikrinti, kad žiedas yra net LABAI efektyvus ir statyti ten šviesoforus būtų nusikaltimas. Faktiniais matavimais nustatė, kad laidumas viršija teorinius į,manomus (4500 vs 3500) ir Grigonis sumodeliavo šviesoforinę sankryžą būtent 3500 laidumui. Tiesa, pamiršo į laidumo skaičiavimus įtraukti pėstiesiems skirtą šviesoforų laiką, t.y. to nevertino
          Po to Poderskis dalinosi studija, kur irgi matavo Olandų ir Minsko žiedų laidumą iš dronų. Studija buvo atviruose duomenyse, bet neberandu.

          Comment


            Parašė KEdas Rodyti pranešimą

            Tai šnekate neturėdamas duomenų? Stipru.
            Kadangi dalyvavau tose žiedo pavertimo šviesoforine sankryža „studijose“, tai galiu užtikrinti, kad žiedas yra net LABAI efektyvus ir statyti ten šviesoforus būtų nusikaltimas. Faktiniais matavimais nustatė, kad laidumas viršija teorinius į,manomus (4500 vs 3500) ir Grigonis sumodeliavo šviesoforinę sankryžą būtent 3500 laidumui. Tiesa, pamiršo į laidumo skaičiavimus įtraukti pėstiesiems skirtą šviesoforų laiką, t.y. to nevertino
            Po to Poderskis dalinosi studija, kur irgi matavo Olandų ir Minsko žiedų laidumą iš dronų. Studija buvo atviruose duomenyse, bet neberandu.
            Ateis Zuokas ir pasakys: mums reikia Olandų žiedą paversti į sankryžą. Darysime 3 lygių, kad būtų nepertraukiamas eismas tarp Žirmūnų tilto ir Olandų g. bei tarp Antakalnio ir T. Kosciuškos g.

            Comment


              Parašė KEdas Rodyti pranešimą

              Tai šnekate neturėdamas duomenų? Stipru.
              Na va, pasirodo VGTU studijuojantiems dėsto tikrovės neatitinkančią informaciją. Reiks rimtai apsvarstyti ką dabar su savo diplomu daryt :/

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Na va, pasirodo VGTU studijuojantiems dėsto tikrovės neatitinkančią informaciją. Reiks rimtai apsvarstyti ką dabar su savo diplomu daryt :/
                Prie ko čia VGTU ir duomenys apie sankryžų efektyvumą? Juk pats pasakėte, kad duomenų neturite.
                Bet jei dėstė Vytautas Grigonis, tai diplomą tikrai galite išmesti, nes tokio chaltūrščiko neteko matyti. Na, gal, nebent Audrius Dudėnas iš „Via Projecta“ jį gali perspjauti

                Comment


                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                  Prie ko čia VGTU ir duomenys apie sankryžų efektyvumą? Juk pats pasakėte, kad duomenų neturite.
                  Bet jei dėstė Vytautas Grigonis, tai diplomą tikrai galite išmesti, nes tokio chaltūrščiko neteko matyti. Na, gal, nebent Audrius Dudėnas iš „Via Projecta“ jį gali perspjauti
                  Tiesiog kažkada esu matęs skaičiukus, bet tikrai tikslių neatsimenų, o duomenų šaltinių neturių išsisaugojęs. Taigi kažkur iš skrybelės neištrauksiu ir ginčyti nieko neketinu

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    O kalbant apie Liepkalnio sankryza, ten labai didelis tp srautas. Labai visi peikia vienos juostos gatves, kad mazyte avarija ir viskas uzsikimsa, bet vienos juostos ziedas atrodo kazkodel cia esantiems normalus sprendimas. Vienos, nes kad jis butu dvieju juostu, turetu buti zymiai zymiai didesnis, kaip pvz minetas Pedagoginio ar Savanorių.
                    Pedagoginio ar Savanorių žiedų gabaritas nustatytas pagal ideologinius, o ne transportinius reikalavimus.
                    Įvažiuojant į Trakus yra 2 juostų (ar 2,5) žiedas ir jis tikrai ne minimų žiedų gabaritų. Analogiški yra pvz Panevėžio aplinkkelyje.

                    Ir toks statinys Liepkalnio g./ VA mazge puikiai telpa.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Pedagoginio ar Savanorių žiedų gabaritas nustatytas pagal ideologinius, o ne transportinius reikalavimus.
                      Įvažiuojant į Trakus yra 2 juostų (ar 2,5) žiedas ir jis tikrai ne minimų žiedų gabaritų. Analogiški yra pvz Panevėžio aplinkkelyje.

                      Ir toks statinys Liepkalnio g./ VA mazge puikiai telpa.
                      Siulau kada nors del idomumo pastoveti 15 minuciu prie to ziedo ivaziuojant i Trakus ir paziureti kaip ji pravaziuoja furos su priekabomis. Tai vat jos varo skersai per tas juostas ir betono bortus, kitaip issukti joms ten tiesiog neimanoma. Tai toks ziedas butu rakstis uzpakalyje nuo pat pirmos dienos ir prakeiktas visu - ir pesciuju ir furistu ir visu kitu, jei ji idetu prie Liepkalnio. O ir srautai Liepkalnyje zymiai didesni nei ivaziuojant i Trakus.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        Siulau kada nors del idomumo pastoveti 15 minuciu prie to ziedo ivaziuojant i Trakus ir paziureti kaip ji pravaziuoja furos su priekabomis. Tai vat jos varo skersai per tas juostas ir betono bortus, kitaip issukti joms ten tiesiog neimanoma. Tai toks ziedas butu rakstis uzpakalyje nuo pat pirmos dienos ir prakeiktas visu - ir pesciuju ir furistu ir visu kitu, jei ji idetu prie Liepkalnio. O ir srautai Liepkalnyje zymiai didesni nei ivaziuojant i Trakus.
                        Žiedai efektyviai veikia tik mažo/vidutinio intensyvumo gatvėse kur juostų skaičius 1+1 (dažniausiai). O didėli žiedai tai jau tarybinio mąstymo šedevras “juk gražu ir nedaug kainuoja”. Realiai šviesoforas didelio intensyvumo gatvėse tvarkosi geriau. Tačiau jeigu kalbame apie magistrales ir aplink kelius tai sankryžos skirtingame lygyje.

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                          Žiedai efektyviai veikia tik mažo/vidutinio intensyvumo gatvėse kur juostų skaičius 1+1 (dažniausiai). O didėli žiedai tai jau tarybinio mąstymo šedevras “juk gražu ir nedaug kainuoja”. Realiai šviesoforas didelio intensyvumo gatvėse tvarkosi geriau. Tačiau jeigu kalbame apie magistrales ir aplink kelius tai sankryžos skirtingame lygyje.
                          Kiek pamenu forumiuke ne kartą buvo skaičių, kad pvz Petro/Povilo žiedas efektyviau už hipotetinę sankryžą toje vietoje. Toli gražu ne visada šviesoforas laimi.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Siulau kada nors del idomumo pastoveti 15 minuciu prie to ziedo ivaziuojant i Trakus ir paziureti kaip ji pravaziuoja furos su priekabomis. Tai vat jos varo skersai per tas juostas ir betono bortus, kitaip issukti joms ten tiesiog neimanoma. Tai toks ziedas butu rakstis uzpakalyje nuo pat pirmos dienos ir prakeiktas visu - ir pesciuju ir furistu ir visu kitu, jei ji idetu prie Liepkalnio. O ir srautai Liepkalnyje zymiai didesni nei ivaziuojant i Trakus.
                            Jei mes kalbam apie tą patį žiedą, tai jo vidinės eismo juostos vidinis diametras yra 30 m. Vilkiko su puspriekabe minimalus vidinis apsisukimo 180° diametras yra 14,7 m, o minimalus išorinis - 26,55 m. Išvada - kažkas nemoka vairuoti.

                            Jei kyla kausimų dėl betoninių trinkelių centre - jos ten sudėtos specialiai ir jų pagrindas atlaiko sunkiojo transporto apkrovas.

                            Aš lygioje aikštelėje sunkiąjam transportui priimdavau 12 m vidinį posūkio spindulį ir išplatėjimus skaičiuodavau į išorę.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Jei mes kalbam apie tą patį žiedą, tai jo vidinės eismo juostos vidinis diametras yra 30 m. Vilkiko su puspriekabe minimalus vidinis apsisukimo 180° diametras yra 14,7 m, o minimalus išorinis - 26,55 m. Išvada - kažkas nemoka vairuoti.

                              Jei kyla kausimų dėl betoninių trinkelių centre - jos ten sudėtos specialiai ir jų pagrindas atlaiko sunkiojo transporto apkrovas.

                              Aš lygioje aikštelėje sunkiąjam transportui priimdavau 12 m vidinį posūkio spindulį ir išplatėjimus skaičiuodavau į išorę.
                              Skaičiuojant diametrus dažnai pamirštama, kad ir "užsimetimui" reikia atitinkamo pločio. Pagal paties pateiktus skaičius, apsisukant minimaliu žiedu eismo juostos plotis gaunasi 12m (26,55-14,7=11,85).

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Skaičiuojant diametrus dažnai pamirštama, kad ir "užsimetimui" reikia atitinkamo pločio. Pagal paties pateiktus skaičius, apsisukant minimaliu žiedu eismo juostos plotis gaunasi 12m (26,55-14,7=11,85).
                                Kadangi paimti diametrai, tai rezultatą reikia dalinti pusiau.

                                Išplatėjimai skiriasi išvelkant skirtingomis kryptimis; bet taip, saugus išplatėjimas yra 6m. Jis gali būti bendras gretimoms juostoms, jei juose tuo pačiu metu nevyksta TP judėjimas.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Kadangi paimti diametrai, tai rezultatą reikia dalinti pusiau.

                                  Išplatėjimai skiriasi išvelkant skirtingomis kryptimis; bet taip, saugus išplatėjimas yra 6m. Jis gali būti bendras gretimoms juostoms, jei juose tuo pačiu metu nevyksta TP judėjimas.
                                  Na taip, teisingai - pagalvojau apie spindulį

                                  Comment

                                  Working...
                                  X