Stovi daug transporto ant tilto, tada važiuojantys žiedu link tilto (nuo Žalgirio maksimos) blokuoja važiuojančius nuo Šeimynykščių link Žirmūnų g. (nepraleidžia, nors patys negali važiuoti).
Gaunasi baisus kamštis.
Jau stovėjau šiame kamštyje. Nuo Edukologijos universiteto iki Žimūnų žiedo važiavau nuo 19.00 iki 19.30. Nors toliau reikėjo važiuoti į Antakalnį, bet į Olandų žiedą jau nebelindau, toliau važiavau Žirmūnų gatve ir per Šilo tiltą, kur visai tuščia. Žirmūnų žiedas pilnas mašinų ir įvažiavimas į jį iš Šeimyniškių gatvės priklauso nuo to, ar jau ten stovintys norės praleisti bent po vieną mašiną, ar ne.
Kaip sau norit, bet iki naujos tvarkos žieduose įdiegimo, tokio kamščio tokiu laiku niekada nebūdavo. Kadangi panašiu laiku šia kryptimi tenka dažnai važiuoti, tai dabar jau nerizikuoju lysti į turbinas, o pravažiavęs Edukologijos universitetą važiuoju Žalgirio, po to Minties gatvėmis ir per kelias minutes atsiduriu Antakalnyje.
Ar kas gali paaiškinti, kodėl skirtingos rodyklės subraižytos žieduose? Žirmūnų žiede nėra rodyklės "tiesiai", yra "į kairę", į "dešinę" ir "į kairę ir į dešinę". Tuo tarpu Antakalnio žiede yra "tiesiai", "į dešinę ir tiesiai" ir "į dešinę".
Žinot, pasakysiu atvirai, kuo blogiau - tuo geriau! Prieš šią, eismo žiedinėse sankryžose, reformą į darbą su dviračiu ir su mašina važinėjau maždaug po lygiai, o dabar su automobiliu važiuoju tik ypatingais atvejais . Iš tikrųjų, viešojo transporto Vilniuje renesansas įvyks ne tada kai bus pilnai atnaujintas viešojo transporto parkas, bet tuomet kai žmonės su asmeniniu automobiliu į darbą ir iš darbo nuvažiuoti užtruks dvigubai ar net trigubai ilgiau nei su viešuoju transportu. Man pavyzdžiui, kelionė piko metu į darbą su dviračiu užtrunka apie 15 min, automobiliu min 45.
Kai kelionė į miegamus rajonus viešu transportu trunka tris kartus lėčiau negu su automobiliu, viešasis transportas tampa 'vargo trasnportu'
Vadinasi situacija tamstos maršrute yra per gera. Nieko, buvo pranešimas, kad nauja eismo tvarka bus diegiama ir kitose Vilniaus žiedinėse sankryžose. Tikėkimės, neilgai trukus ir tamstai kelionė į darbą bei atgal pailgės bent 15-20 min į vieną pusę
Jau stovėjau šiame kamštyje. Nuo Edukologijos universiteto iki Žimūnų žiedo važiavau nuo 19.00 iki 19.30. Nors toliau reikėjo važiuoti į Antakalnį, bet į Olandų žiedą jau nebelindau, toliau važiavau Žirmūnų gatve ir per Šilo tiltą, kur visai tuščia. Žirmūnų žiedas pilnas mašinų ir įvažiavimas į jį iš Šeimyniškių gatvės priklauso nuo to, ar jau ten stovintys norės praleisti bent po vieną mašiną, ar ne.
Anksčiau tiltas ir žiedas būdavo užsikišę, bet geranoriški vairuotojai įleisdavo įvažiuojančius iš Šeimyniškių gatvės ir buvo galima pravažiuoti link Žirmūnų 3 juosta. Taip pat galėjo judėti ir Tuskulėnų - Žirmūnų kryptis. Dabar kai žiede liko tik dvi juostos tai jos ir kišasi ir nebėra galimybės aplenkti.
Šilainiuose, Baltų prospekto ir Žiemgalių gatvės sankirtoje, prieš kurį laiką prasidėję turbožiedinės sankryžos įrengimo darbai – pačiame įkarštyje. Iš pagrindų tvarkoma pavojinga sankryža dar šiemet įgaus ovalo formą ir taps kur kas saugesnė.
Tokio bajerio seniai negirdėjau. Bet matyt matematika svetima šiais laikais 8.4 proc pagerinimas ryte plius 2.1 proc pagerinimas ryte čia overall pagerinimas apie 10 proc ? Gal dieną išskaidykim į 12 atkarpų, dar didesnį skaičių išlaušim
Ne pirmas kartas, kai suprojektuojamos netinkamos žiedinės sankryžos
Alytaus vakarinio aplinkkelio sankryža su keliu Alytus - Ūdrija
Nauja žiedinė sankryža Alytuje sulaukė kritikos
Eglė Indrelytė alytusplius.lt 2017-01-18
Prieš kiek daugiau nei du mėnesius baigta rekonstruoti Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankryža, kurioje įrengtas žiedas, jau sulaukė vairuotojų kritikos.
„Sunkiasvoriam transportui kirsti žiedinę sankryžą nepažeidus Kelių eismo taisyklių, praktiškai neįmanoma“, - savo pastebėjimais dalijosi alytiškis.
Vairuotojų nuomonė apie naują žiedinę sankryžą pasiekė ir Alytaus miesto savivaldybės administraciją.
„Problema yra žinoma. Paklausime nuomonės projektuotojų, aptarsime šį klausimą Saugaus eismo komisijos posėdyje, pasitarsime ir su kelininkais. Jie turi visas priemones, kompiuterines programas, matuosime, žiūrėsime ir ieškosime sprendimo“, - kalbėjo miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas.
Jis užsiminė, kad kaip vienas sprendimo variantų galėtų būti sprendimas vietoje dviejų juostų palikti tik vieną. K. Žuromskas pridūrė, kad projektuotojai žiedinę sankryžą suprojektavo ir ją įrengė pagal miesto savivaldybės administracijos suformuotas sąlygas ir atsižvelgdami į žemės sklypo ribas.
Eglė Indrelytė alytusplius.lt 2015-11-13 Alytuje atsiras nauja dviejų dalių žiedinė sankryža
Alytaus miesto savivaldybė, siekdama gerinti eismo saugumą mieste, pradėjo derinti naujosios žiedinės sankryžos projektą. Penktadienį į Alytaus miesto savivaldybę atvykę sankryžos projektuotojai miesto administracijos direktoriaus pavaduotojui Kęstučiui Žuromskui pristatė esmines gaires.
„Nenorėdami kartoti klaidų, kurios buvo padarytos įrengiant Volungės, Jaunimo ir Statybininkų gatvių žiedinę sankryžą, su projektuotojais po aptarimo savivaldybėje vykome į vietą ir tikrai turėjome apie ką pasikalbėti, radome bendrų ūkiškų sprendimų.
Tai bus dviejų eilių žiedinė sankryža, į kurią tiek įvažiuoti, tiek išvažiuoti bus galima tik iš vienos juostos. Vidinė sankryžos dalis bus skirta tiems, kurie važiuoja ne į pirmą išvažiavimą iš žiedo“, - kalbėjo K. Žuromskas.
Anot jo, minėta sankryža bus rekonstruota siekiant padidinti eismo saugumą. Sankryžoje bus įrengtas apšvietimas, o pėsčiųjų perėjos bus apšviesto papildomai ir įrengtos saugumo salelės. Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankirta bus rekonstruota iš kasmet miesto savivaldybei Lietuvos automobilių kelių direkcijos skiriamų lėšų.
„Pavasarį turėsime projektą, vyks pirkimų procedūros, vasarą turėtų prasidėti darbai, tai manau, kad kitais metais, tokiu pačiu metu turėtume stovėti jau prie žiedinės sankryžos“, - užmojų sankryžą rekonstruoti kaip įmanoma greičiau neslėpė administracijos direktoriaus pavaduotojas.
Susitikime su projektuotojais dalyvavęs Lietuvos automobilininkų sąjungos prezidentas, respublikinės saugaus eismo komisijos narys Rimvydas Anusauskas teigė, kad žiedinė sankryža suprojektuota gerai ir tokių nesusipratimų, kokie kasdien vyksta kertant Naujosios, Vilties ir Jazminų gatvių žiedinę sankryžą neturėtų būti.
15 min.lt 2017.01.24 Specialistai paaiškino, kaip važiuoti naująja Kauno turbožiedine sankryža
Kauno Šilainių mikrorajone, Baltų prospekto ir Žiemgalių gatvės sankirtoje, praėjusių metų rudenį pradėti pirmosios Kaune turbožiedinės sankryžos įrengimo darbai visiškai baigti. Kauno miesto savivaldybė paaiškina, kaip tinkamai važiuoti naująją sankryža.
Įvažiuojant į žiedą iš Baltų prospekto nuo Žemaičių plento iš pirmosios juostos galima patekti į IX forto gatvę (dešinėje) bei judėti tiesiai Baltų prospektu. Įvažiavus į žiedą antrąja eismo juosta galima judėti tiesiai Baltų prospektu, pasukti į Žiemgalių gatvę bei apvažiavus žiedą grįžti į Baltų prospektą Žemaičių plento link
Tuo tarpu įvažiuojant į žiedą Baltijos prospektu nuo Prūsų gatvės pusės, dešinįjį posūkį reikėtų atlikti prieš žiedą įrengtoje nuovažoje. Įvažiavus į žiedą pirmąja eismo juosta, žiedu galima judėti tiesiai Baltijos prospektu. Įvažiavus į žiedą antrąja eismo juosta, galima judėti tiesiai Baltijos prospektu, pasukti į IX forto gatvę bei apsukus žiedą sugrįžti į Baltų prospektą Prūsų gatvės link.
Įvažiuojant į žiedą iš IX forto bei Žiemgalių gatvių pirmąja juosta galima sukti tik dešinėn į Baltijos prospektą, kitomis kryptimis galima važiuoti tik iš antrosios eismo juostos.
Šiandien su draugais bevažiuodami Pedagoginiu žiedu susiginčijome, kaip galima išvažiuoti iš žiedo link estakados? Pats žiedas yra 3 juostų, taigi 3 yra skirta tik važiavimui aplink, 2 juosta šiuo atveju arba toliau važiuoti žiedu, arba sukti link estakados. 1-oji juosta tik link estakados. Bet čia ir kilo klausimas, ar galima prieš pat išvažinėjant rikiuotis į dešiniausią juostą, kuri yra papildoma atvažiuojantiems nuo Konstitucijos pr.? (mėlyna rodyklė). Ten lyg yra punktyrinė linija, ir kas šiuo atveju būtų kaltas įvykus avarijai? Žiedu važiuojantys turi pirmumo teisę, bet šita juosta kaip ir atskira.
Šiandien su draugais bevažiuodami Pedagoginiu žiedu susiginčijome, kaip galima išvažiuoti iš žiedo link estakados? Pats žiedas yra 3 juostų, taigi 3 yra skirta tik važiavimui aplink, 2 juosta šiuo atveju arba toliau važiuoti žiedu, arba sukti link estakados. 1-oji juosta tik link estakados. Bet čia ir kilo klausimas, ar galima prieš pat išvažinėjant rikiuotis į dešiniausią juostą, kuri yra papildoma atvažiuojantiems nuo Konstitucijos pr.? (mėlyna rodyklė). Ten lyg yra punktyrinė linija, ir kas šiuo atveju būtų kaltas įvykus avarijai? Žiedu važiuojantys turi pirmumo teisę, bet šita juosta kaip ir atskira.
Įvažiavus į žiedą šita juosta tampa lygiareikšmė kitoms žiedo juostoms, todėl jei kas, atvažiavęs nuo tilto arba nuo Narbuto, rikiuodamasis sukels avariją, tai kaltas bus tik jis. Labai panaši situacija kaip ir su nusukimu iš Žalgirio gatvės į GV.
Persirikiuoti galima visur, kur nėra draudžiamą tą daryti. Taigi čia persirikiuoti galima, tačiau rikiuojantis reikia duoti kelia ta juosta važiuojantiems.
O visokie pirmumai ir pan. pasibaigia kai prasideda juostų keitimas (persirikiavimas) ir kiti manevrai, kuriuose neturi pirmumo teisės.
Comment