Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Per 2 mln. Eur – miesto gatvėms ir eismo saugumui
    PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
    Komunikacijos skyrius
    2017.04.28


    Panevėžio miesto savivaldybės taryba patvirtino, kam bus naudojami daugiau kaip 2,23 mln. Eur, gauti iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos.

    * 567 tūkst. Eur skirta Pušaloto g. atkarpai (nuo žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos, su pačia sankryža),
    * 275 tūkst. Eur – Molainių g. (nuo Projektuotojų iki Molainių g. pabaigos),
    * 136,9 tūkst. Eur – Stetiškių g. (nuo Aitvarų g. iki Stetiškių g. 42) rekonstruoti.
    * 137,8 tūkst. Eur – Jurginų g. dalies statybos, Statybininkų g., Stoties, Pušaloto ir Marijonų g. sankryžos rekonstrukcijos projektams.
    * 849,7 tūkst. Eur – miesto gatvėms prižiūrėti,
    * 94 tūkst. Eur – žvyruotoms Bruknynės (nuo Garažų iki Stiklių g.), Rėklių (nuo Pievų g. iki Nr. 32), Stetiškių (nuo Vadoklių iki Gubojų g.) dalims remontuoti,
    * 70 tūkst. Eur – keliams ir gatvėms ženklinti,
    * 60 tūkst. Eur – Klaipėdos ir F. Vaitkaus g. sankryžos šviesoforui remontuoti,
    * 30 tūkst. Eur – šviesoforams,
    * 10 tūkst. Eur – tiltams, viadukams,
    * 3 tūkst. Eur – kelio ženklams prižiūrėti.

    Comment


      Prasideda remontas: gatvės, įvažos, šaligatviai, automobilių aikštelės
      PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
      2017.05.03


      Panevėžio miesto savivaldybė patvirtino remonto darbus, kuriuos šiemet turėtų atlikti UAB „Panevėžio gatvės“.

      „Turime tikrai daug prašymų sutvarkyti vieną ar kitą gatvę, įvažą, šaligatvio atkarpą, plėsti automobilių stovėjimo aikšteles. Daugiau, nei galime patenkinti. Todėl atsižvelgėme į tam tikrus kriterijus. Pavyzdžiui, atrenkant įvažas – ar veda į visuomenines įstaigas, į kiek daugiabučių, kokia kelio būklė, prieš kiek metų pateiktas prašymas remontuoti įvažą, ar bendrija sudarė valstybinės žemės nuomos sutartį, ar renovuotas daugiabutis. Atrenkant gatves – dangos būklę, ar ja važiuoja viešasis transportas, ar šalia yra gyventojams svarbių objektų ir pan. Kaip jau esu sakęs, automobilių aikšteles plėsime šalia daugiabučių, sudariusių valstybinės žemės nuomos sutartį, pasidariusių projektą ar schemą, įsipareigojusių patiems įsirengti aikštelės pagrindą ir bortus“, - sako Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

      Per 20 daugiabučių įvažų: iš Ramygalos g. (šalia Ramygalos g. 65), iš Lauko g. (šalia Beržų g. 35), iš Parko g. (šalia Tulpių g. 3), iš Algirdo g. (šalia Algirdo g. 25), iš Kosmonautų g. (šalia Klaipėdos g. 94A), iš Algirdo g. (šalia J. Basanavičiaus g. 6), iš Marijonų g. (šalia Marijonų g. 51 ir Smėlynės g. 49), iš Kosmonautų g. (šalia Klaipėdos g. 94, 96, 98 ir F. Vaitkaus g. 2), iš Vilties g. (šalia Vilties g. 16, 18, 20, K. Ramanausko lopšelio-darželio), iš Margių g. (šalia Margių g. 15, 17, 17A, 19, 21, 23), iš Sirupio g. (šalia Vilniaus g. 4, 6 ir 8), iš Aido g. (šalia Tulpių g. 19, 20, 21), iš Kanklių g. (šalia Liepų al. 24), iš Ramygalos g. (šalia Ramygalos g. 59, 61, 63), iš Kniaudiškių g. (šalia Kniaudiškių g. 89, 93, 95), iš Ateities g. (šalia Ateities g. 10), iš Beržų g. (šalia Beržų g. 39), iš Nendrės g. (šalia Nendrės g. 12, 14, 16, 18 ir 20), iš Algirdo g. (šalia Rambyno g. 3 ir Margių g. 22), iš Liepų al. (šalia Liepų al. 10, 12 ir Marijonų g. 49), iš Staniūnų g. (šalia Staniūnų g. 72, 72C), iš Ramygalos g. (šalia Durpyno g. 4), iš Kanklių g. (šalia Smėlynės g. 55, 57).

      Automobilių stovėjimo aikštelės daugiabučių kiemuose: prie Beržų g. 25, Beržų g. 41, Staniūnų g. 87, Beržų g. 39, J. Šiaučiūno g. 36, Tulpių g. 2.

      Automobilių aikštelės ir keliai šalia įstaigų: aikštelės prie miesto poliklinikos (Nemuno g. 75), Aukštaitijos siaurojo geležinkelio stoties (Geležinkelio g. 23), vietinis kelias nuo geležinkelio stoties iki Geležinkelio g. 26 bei šalia Lėlių vežimo teatro.

      Frezuotu asfaltu pagerintų žvyruotų gatvių remontas: Žygeivių, Ulonų, J. Lindės-Dobilo, B. Sruogos g.

      Žvyruotų gatvių remontas: Bruknynės g. (nuo Garažų iki Stiklių g.), Rėklių g. (nuo Pievų g. iki Rėklių g. 32), Stetiškių g. (nuo Vadoklių iki Gubojų g.).
      Gatvių didesnių plotų frezavimas ir asfaltavimas: Kėdainių, Alyvų g. (nuo Smėlynės iki Žalgirio g.), Šiaulių g. (nuo Stoties g. iki Šiaulių g. 4), Vydūno (buvusi V. Montvilos g.), Kauno g. (nuo A. Mackevičiaus iki Respublikos g.), Vytauto g. (nuo Vilniaus iki Lauko g.), Nidos g. (nuo Nidos g. 2 iki Tulpių g.), J. Žemgulio g. (nuo J. Tilvyčio g. iki V. Mikalausko menų gimnazijos), Bijūnų g. (nuo Smėlynės iki Žalgirio g.), Algirdo g. (nuo Margių g. iki Velžio kel.).

      Šaligatviai: Klaipėdos g. (nuo A. Smetonos g. iki Nemuno g. šiaurinėje pusėje), Senamiesčio g. (nuo S. Kerbedžio g. iki Venslaviškio g. vakarinėje pusėje.

      Lietaus nuotekų tinklų projektai: Viensėdžių, Zūbiškių g., Pušaloto g. (nuo Nr. 26 iki Nemuno–S. Kerbedžio–Pušaloto g. žiedinės sankryžos).

      Šiems darbams atlikti iš miesto biudžeto numatyta apie 1 mln. Eur. Tikslinant miesto biudžetą, gatvių ir kelių infrastruktūrai gerinti planuojama skirti papildomai lėšų.

      Comment


        Koks žmonių klaidinimas... Žurnalistai vis aprašo apie skirtingas lėšas ir iš tų lėšų tvarkomas gatves, o pilno sąrašo tvarkomų gatvių tiek iš savivaldybės lėšų tiek ir iš kitų sąrašo nėra. Mokyklos lygio žurnalistika.

        Comment


          Paskelbtas konkursas dėl dar vieno „Via Baltica“ ruožo prie Panevėžio

          Kelių direkcija paskelbė konkursą dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožo nuo 18,8 iki 22,06 km rekonstravimo.

          Rangovas, laimėjęs viešąjį pirkimą ir pasirašęs sutartį, turės rekonstruoti 11,53 km kelio (2+1); suprojektuoti ir įrengti tunelinę pervažą ir pėsčiųjų ir dviračių taką kelio A17 Panevėžio aplinkkelio 12,85 km; suprojektuoti ir įrengti tunelinę pervažą ir pėsčiųjų ir dviračių taką kelio A17 Panevėžio aplinkkelio 16,14 km; suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemą (kintamosios informacijos ženklus); rekonstruoti 13 pralaidų; rekonstruoti 3 viadukus ir 2 tiltus; rekonstruoti vandens nuotekų tinklus.

          Darbų atlikimo terminas – ne ilgiau kaip 24 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos

          https://jp.lt/paskelbtas-konkursas-d...rie-panevezio/

          Comment


            Sveiki,
            kaip atrodo, kiek metų tūrėtų suteikti gatvei padarytai iš asfaltbetonio drožlių?
            Pernai metais "sutvarkė" plukių gatvę. Pripylė asfaltbetonio drožlių, ant viršaus užpylė bitumo ir pribarstė skaldos. Visi gyventojai džiaugėsi neišpasakytai: dingo pagaliau dulkės ir galima jau pravažiuoti normaliai. Aišku, gatvė gavosi labai susiaurinta o kraštai su dideliais nuolydžiais (kartais sunku prasilenkti su priešpriešais atvažiuojančia mašina). Na bet viskas atleidžiama! Juk nauja!
            Bet nereikėjo ilgai laukti- tik vieno žiemos pabaigos ir turim "džiaugsmą":
            (Nufotkinau tik vienoje vietoje, bet tokių" gėrybių" pilna "nauja" gatvė)

            Comment


              Savivaldybė nori atnaujinti 2 Velžio kelio sankryžas
              PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
              Komunikacijos skyrius
              2017.06.02


              Panevėžio miesto savivaldybė ES lėšomis ketina atnaujinti du šviesoforų postus Velžio kelyje – sankryžose su Aukštaičių ir Beržų gatvėmis. Siekdama šio tikslo 2014–2020 m. Europos teritorinio Latvijos ir Lietuvos bendradarbiavimo per sieną programai pateikė projektą kartu su Liepojos (Latvija) savivaldybe.

              Bendra projekto vertė – 270 tūkst. Eur. Panevėžiui tenkanti dalis sudarytų 140 tūkst. Eur.

              Jei būtų gautas finansavimas, Velžio kelio sankryžose su Aukštaičių ir Beržų gatvėmis būtų keičiami kabeliai, stovai, šviesoforai – į LED šviesoforus su modernia valdymo sistema. Papildomai būtų įdiegti sensoriniai pėsčiųjų signalo iškvietimo mygtukai, kryptinis pėsčiųjų perėjų LED apšvietimas, sankryžos vaizdo stebėjimo sistema, garso signalai akliesiems, koordinuotas šviesoforų veiklos režimas, parenkant optimaliausias eismo srautų valdymo programas, ir kt.

              Įgyvendinant projektą Savivaldybė prisidėtų iki 21 tūkst. Eur.

              Comment


                Naujai išasfaltuota aikštelė virto baseinu


                Prieš kelias dienas prie Panevėžio miesto poliklinikos naujai išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė po pirmo lietaus atvėrė Savivaldybės darbo spragas. Taupydama lėšas valdžia numojo ranka į seną lietaus nuotekų vamzdyną, dėl to ligoniams teko bristi per didžiules balas. Ilgus metus poliklinikos automobilių stovėjimo aikštelę keiksnojo ir vairuotojai ir į gydymo įstaigą skubantys pacientai. Pastaruoju metu ši vieta jau priminė duobėtą dirvoną. Prieš savaitę Savivaldybės įmonė „Panevėžio gatvės“ ėmėsi ją remontuoti. Už 30 tūkst. eurų buvo pakeista viršutinio sluoksnio asfalto danga. Tačiau pirmas stipresnis lietus parodė viso triūso rezultatą. Trečiadienį, smarkiai palijus, aikštelė ėmė staigiai tvinti. „Aikštelė buvo ką tik išasfaltuota ir po lietaus joje susitelkė balos. Labiausiai apsemtos buvo mūsų įstaigos rezervuotos keturios automobilių stovėjimo vietos. Jose pacientai ir taip negali statyti savo transporto priemonių. Tad didelių rūpesčių gyventojams gal ir nebuvo“, – vylėsi Panevėžio miesto poliklinikos direktorė Irena Čeilitkienė. Dėl šios problemos medicinos įstaiga jau kreipėsi į miesto Savivaldybę. Poliklinikos vadovės spėjimu, galbūt buvo padaryta kokių nors asfaltavimo klaidų, gal per žemai liko nuotekų šulinėliai. Laukė pirmo lietaus Savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus specialistės Loretos Babilauskienės teigimu, atsakingi darbuotojai dėl trečiadienį patvinusios aikštelės joje dirbo nuo pat ryto. Aiškinamasi, ką toliau daryti ir kiek visa tai papildomai kainuos. „Kadangi suplanuotas tik dalinis aikštelės remontas, buvo galima tikėtis, kad nutiks kažkas panašaus. Iš karto buvo žinoma, kad šioje vietoje liko senas lietaus nuotekų vamzdynas ir jis gali neatlaikyti. Bet laukėme pirmo lietaus, kad įsitikintume. Paaiškėjo, kad vanduo per lėtai nubėga iš aikštelės ir reikia valandos, kol ji nusausėja. Kai čia anksčiau buvo duobės, matyt, į jas viskas ir subėgdavo“, – „Sekundei“ aiškino Savivaldybės atstovė. Pasak specialistės, naujai išasfaltuotoje teritorijoje minėti vamzdžiai buvo per siauri. Juos darbininkai prieš remontą išvalė, bet to nepakako. Tad dalį vamzdyno teks pakeisti. „Asfalto dangos ardyti nereikės. Vamzdynai driekiasi prie pat šaligatvio. Tačiau tai visgi kainuos papildomų lėšų. Kiek reikės primokėti rangovams, dar nežinia. Jie šiuo metu skaičiuoja“, – kalbėjo L. Babilauskienė. Planuojama, kad aikštelė bus sutvarkyta iki šio savaitgalio. Taupymo rezultatai Panevėžio savivaldybės administracija pripažįsta, kad vykdant dalinį teritorijų ar gatvių remontą dažniausiai neskiriama lėšų lietaus nuotekų sistemai sutvarkyti. Toks esą valdžios taupymo būdas. Visa infrastruktūra sutvarkoma tik atliekant kapitalinį remontą. „Jei turėtume užtektinai pinigų, tokie dalykai nevyktų“, – neslėpė Miesto infrastruktūros skyriaus specialistė. Todėl, jos duomenimis, po didesnio lietaus tokie trūkumai mieste atsiveria daugybėje vietų. Ypač gausu balų būna naujai asfaltuotose gatvėse. „Norime atlikti kuo daugiau remonto darbų mieste, bet tam reikia pataupyti. Kartais nepavyksta ir sumažinti išlaidas, ir visiškai užtikrinti geras sąlygas gyventojams. Bet tie nepatogumai per valandą po lietaus paprastai ir dingsta“, – patikino L. Babilauskienė.

                Skaitykite daugiau: https://www.naujienos.lt/leidinys/se...virto-baseinu/

                Comment


                  Panevėžio gatvėse dirbs „pragaro mašina“

                  Panevėžyje netrukus turėtų prasidėti didieji gatvių remonto darbai. Du kartus viešųjų pirkimų konkursą gatvėms remontuoti skelbusi Panevėžio savivaldybė pagaliau pasirašė sutartį su jo laimėtoja bendrove „Kauno tiltai“. Už miesto biudžeto lėšas – 5 mln. Eur numatyta šią vasarą suremontuoti 20 kilometrų gatvių. Nors konkurse buvo numatyti du galimi gatvių remonto būdai – karštasis regeneravimas (moderni „Remix“ technologija) ir paprastasis remontas, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Tomo Juknos teigimu, laimėtojas darbus atliks naudodamas „Remix“ ir „Remix plius“ technologijas. „Tai spartus ir pakankamai pigus, palyginti su paprastuoju remontu, metodas atnaujinti gatves, o kokybė ne prastesnė už įprastu būdu išlietą asfaltą“, – tvirtina T. Jukna. Lies permaltą asfaltą Taikant karštojo regeneravimo metodą kelio dangos viršutinis sluoksnis kaitinamas, kol suminkštėja. Suminkštintas sluoksnis nuimamas, permalamas ir, pridėjus rišančios medžiagos, vėl paskleidžiamas. Pasak pavaduotojo, dauguma numatytų remontuoti gatvių bus atnaujintos naudojant „Remix plius“ technologiją, tai yra kai ant paskleistojo seno permalto asfalto išliejamas dar 2,5 cm sluoksnis naujo. T. Juknos teigimu, taikant šias technologijas remonto darbai vyksta keturis kartus sparčiau, nes nereikia atsivežti didelio kiekio asfalto – jį paruošiantis įrenginys, pramintas pragaro mašina, dirba tiesiog gatvėje. Pasak pavaduotojo, remonto darbus planuojama pradėti liepą ir iki spalio išasfaltuoti 20 kilometrų miesto gatvių. Kelininkų pirmiausia sulauks viena duobėčiausių Panevėžyje Tinklų gatvė. Atnaujinti numatyta taip pat Venslaviškio g., J. Biliūno g., Smėlynės g., dalies Marijonų g., J. Tilvyčio g., Molainių g., Nemuno g. atkarpos, Rožių g., Pievų g., Pušaloto g., dalis Velžio kelio, Vilniaus g., J. Basanavičiaus g., Staniūnų g., Aukštaičių g.. „Pirmiausia orientuojamės į įvažiuojamąsias ir labai apkrautas gatves, kurių nenumatyta rekonstruoti iš kitų projektų. Jei leis finansinės galimybės, gali būti sutvarkyta ir dar daugiau“, – teigia T. Jukna. Konkursą sustabdė teismas Panevėžio savivaldybei konkursą gatvėms suremontuoti prisiėjo skelbti dukart. Pirmąjį, kuriame iš potencialių rangovų buvo reikalaujama gatves remontuoti vieninteliu – karštojo regeneravimo metodu, Savivaldybei teko stabdyti savo išvadas paskelbus Lietuvos Aukščiausiajam teismui (LAT). Teismas, įvertinęs anksčiau skelbtą analogišką Kauno savivaldybės konkursą, pripažino, kad toks reikalavimas pažeidžia konkurenciją ir yra neteisėtas – gatvėms remontuoti šiuo metodu reikalingą specifinę įrangą Lietuvoje teturi vienintelė įmonė – „Kauno tiltai“. Po tokių LAT išvadų Panevėžio savivaldybė buvo priversta koreguoti savo konkurso sąlygas sudarydama galimybę jame varžytis ir kitokią, paprastojo remonto technologiją, naudojančias įmones. Antrajame konkurse dėl Savivaldybės užsakymo suremontuoti Panevėžio gatves varžėsi penki dalyviai.

                  Skaitykite daugiau: https://www.naujienos.lt/leidinys/se...ragaro-masina/

                  Comment


                    Panevėžys atsinaujina! Gatvėms – modernios technologijos

                    PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
                    Komunikacijos skyrius
                    2017.06.13



                    Paaiškėjo Panevėžio miesto savivaldybės skelbto gatvių remonto konkurso laimėtojai. Jais tapo AB „Kauno tiltai“ ir UAB „Ukmergės keliai“. Kaip ir norėjo Savivaldybė, miesto gatvėms tvarkyti bus naudojama moderni „Remix Plus“ technologija.

                    „Vienu kartu nusipirkome darbus 3 metams į priekį. Mūsų planai buvo iki 2020 m. „Remix Plus“ technologija atnaujinti 41 gatvę ar jos atkarpą. Tam panaudoti apie 5 mln. Eur. Dabar turiu dvi geras naujienas. Pirmoji ta, kad jau liepą turėtų prasidėti rangos darbai. Antroji – juos nusipirkome pigiau, sutaupėme apie 1 mln. Eur. Taigi per 3 metus galėsime atnaujinti daugiau gatvių, negu planavome. Vadinasi, daugiau gatvių galėsime sutvarkyti jau šiemet“, - sako Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

                    2017 m. planuota atnaujinti 15 gatvių ar jų atkarpų (apie 19 km): Tinklų, Venslaviškio (nuo Elektronikos iki Senamiesčio g.), vakarinę J. Biliūno g. pusę (nuo Pajuostės pl. iki Venslaviškio g.), Smėlynės (nuo J. Basanavičiaus g. iki geležinkelio pervažos), Marijonų, J. Tilvyčio (nuo V. Alanto ir J. Tilvyčio g. žiedinės sankryžos iki miesto ribos), Molainių (nuo Nemuno iki Projektuotojų g.), vakarinę Nemuno g. pusę (nuo Molainių iki Klaipėdos g., nuo Klaipėdos iki Parko g., nuo įvažos į „Cido“ areną iki Nemuno, S. Kerbedžio, Pušaloto g. žiedinės sankryžos), rytinę Nemuno g. pusę (nuo Nemuno, S. Kerbedžio, Pušaloto g. žiedinės sankryžos iki Klaipėdos g.), Rožių (nuo Smėlynės iki Amerikos g.), Pievų (nuo Pušaloto iki Žiedo g.), Pušaloto (nuo miesto ribos iki geležinkelio pervažos), Klaipėdos g. (nuo miesto ribos iki Savitiškio g.).

                    Po viešųjų pirkimų preliminarus sąrašas turėtų pasipildyti dar 6 km – Velžio keliu (be Vilniaus, J. Biliūno g., Velžio kel., Pajuostės pl. sankryžos), Vilniaus (nuo J. Basanavičiaus g. iki Pajuostės pl.), J. Basanavičiaus (nuo Aukštaičių iki Beržų g.), Staniūnų (nuo Ukmergės g. iki Staniūnų g. 97B), Aukštaičių g.

                    „Sąrašas yra preliminarus. Karštojo regeneravimo kelyje („Remix Plus“) technologija gali būti taikoma tik tam tikrus reikalavimus atitinkančioms gatvėms. T. y. turi būti tam tikro storio senojo asfalto sluoksnis, pagrindai ir kt. Ar visos mūsų numatytos gatvėms remontuoti tinka „Remix Plus“, vertins ekspertai. Taigi sąrašas dar gali koreguojamas. Bet kuriuo atveju iki rudens panevėžiečiai turėtų pamatyti teigiamus miesto infrastruktūros poslinkius – apie 20 atnaujintų gatvių ar jų atkarpų. Tam skyrėme apie 2 mln. Eur iš miesto biudžeto“, - sako Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

                    Iki 2019 m. Savivaldybė buvo suplanavusi atnaujinti 41 gatvę ar jos atkarpą. Iš jų per ateinančius 2 metus – Žvaigždžių g. (nuo Klaipėdos iki J. Zikaro g.), Kniaudiškių g. (nuo Žvaigždžių iki Vakarinės g.), Klaipėdos g. (pietinė pusė nuo Dariaus ir Girėno iki Kosmonautų g.; nuo Nemuno iki S. Daukanto g., nuo A. Smetonos g. iki Laisvės a.), J. Urbšio, Respublikos, Stoties g., Ramygalos g. (nuo Laisvės a. iki Beržų g., nuo J. Basanavičiaus g. iki miesto ribos), Elektros, Kranto, Anykščių, P. Puzino, Tulpių, Parko g. (nuo Tulpių iki Nemuno g.), Taikos al., Dariaus ir Girėno g. (nuo Statybininkų iki Parko g.), Pramonės g. (nuo Pušaloto g. iki VĮ „Regitra“), Aguonų (nuo Smėlynės iki Saulėtekio g.), Senamiesčio g. (nuo geležinkelio pervažos iki miesto ribos), Liepų al.

                    Po viešųjų pirkimų procedūrų šis sąrašas gali būti pildomas.

                    Kas yra „Remix Plus“? Tai technologija, kada kaitinamas ir minkštinamas viršutinis asfalto sluoksnis, permalamas ir vėl paklojamas, ant viršaus išliejant apie 2,5 cm naujo asfalto.

                    Kuo naudinga „Remix Plus“? Pirma, modernu. Antra, kone dvigubai pigiau. Trečia, žymiai greičiau nei paprastojo remonto būdu – su specialia mašina per minutę atnaujinama apie 2 metrus gatvių dangos. Ketvirta, darbų kokybė prilygsta paprastajam remontui.

                    Comment


                      Avaringa sankryža bus saugesnė ir patikimesnė

                      Pati avaringiausia Klaipėdos-Projektuotojų gatvių sankryža taps patikimesne ir saugesne: Panevėžio miesto savivaldybė pritarė nedideliai ir nebrangiai pertvarkai šioje sankryžoje.

                      Pritarė vienam siūlymui Šia naujiena socialiniame tinkle suskubo pasidalinti miesto Tarybos narė Gema Umbrasienė. Politikė naujienų portalui JP pasidžiaugė konstruktyviu klausimo sprendimu.



                      „Tai bendras panevėžiečių, kurie matė ir suprato, kokia pavojinga yra Klaipėdos-Projektuotojų gatvių sankryža, ir kai kurių Tarybos narių bendradarbiavimas. Socialiniame tinkle pamačiau nusiskundimus dėl šios sankryžos, o pasitarus su eismą išmanančiais žmonėmis, buvo pasiūlytas sprendimo variantas. Tiesa, mes siūlėme daugiau pakeitimų, bet ne visi buvo priimti“, – pas Kiti pakeitimai kitąmet

                      Praėjusios savaitės penktadienį, birželio 16 dieną, miesto Tarybos narė G. Umbrasienė gavo Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Tomo Juknos pasirašytą raštą.

                      Jame rašoma, kad „belaukiant sankryžos rekonstrukcijos, kuri bus vykdoma 2018 metais, nuspręsta demontuoti žalių rodyklių lenteles prie raudono šviesoforo signalo, uždraudžiant dešiniuosius posūkius degant raudonam šviesoforo signalui. Dėl žalios rodyklės prie raudono šviesoforo signalo demontavimo bus sumažintas konfliktinių taškų skaičius (6 konfliktiniai taškai). Prognozuojamas avaringumo rodiklių sumažėjimas – 10 procentų. Kitos eismo saugumo gerinimo priemonės bus įdiegtos vykdant Klaipėdos-Projektuotojų gatvių sankryžų rekonstrukciją.“ akojo G. Umbrasienė ir sakė, kad šioje sankryžoje per mėnesį įvyksta 2-3 eismo įvykiai.

                      Pasak jos, miesto Savivaldybei buvo siūloma: „Belaukiant 2018 metų sankryžos rekonstrukcijos, padaryti nedidelius ir nebrangius pertvarkymus: atšaukti galimybę sukti dešinėn, degant raudonam šviesoforo signalui; įrengti greitį mažinančius kalnelius Projektuotojų gatvėje, įrengti stebėjimo kamerą, fiksuojančią įvažiavimą į sankryžą, gal net „geltonąjį kvadratą“ sankryžoje.“

                      https://jp.lt/avaringa-sankryza-bus-...r-patikimesne/

                      Comment


                        Panevėžys tampa stilingu miestu: pėsčiųjų takams kloti pasirinktos juodos plytelės


                        Panevėžyje, Klaipėdos gatvėje klojamas naujas šaligatvis. Pirmą kartą mieste pėsčiųjų takams kloti pasirinktos juodos plytelės. Tiesa, toks pasirinkimas neatsitiktinis – Panevėžys tampa stilingu mestu.

                        Juodos pėsčiųjų plytelės pasirinktos ir atliekant J. Tilvyčio gatvės rekonstrukciją. Kadangi J. Tilvyčio ir Klaipėdos gatvės besiribojančios, nuspręsta tęsti bendrą atsinaujinančio Panevėžio miesto vaizdą.

                        „Iš pradžių į juodų plytelių pasirinkimą žiūrėjau skeptiškai, tačiau pamatęs galutinį vaizdą, turiu pripažinti, miestas tikrai atrodo gražiau, o ir jų kaina, perkant dideliais kiekiais, nesigavo itin didesnė už įprastų plytelių kainą“, – pasakojo Panevėžio miesto savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vedėjas Arvydas Šatas.
                        Sutvarkytas ir apšvietimas

                        Pačioje judriausioje Panevėžyje Klaipėdos gatvėje, prieš pusmetį baigtas montuoti šiuolaikiškas apšvietimas. Naujieji apšvietimo stulpai apšviečia kelio atkarpą nuo Nemuno gatvės sankryžos iki A. Smetonos gatvės sankryžos.

                        Senieji gatvės apšvietimo stulpai pakeisti naujos kartos LED apšvietimo stulpais, kurie, pasak specialistų, turėtų užtikrinti geresnį matomumą tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems.

                        Pasak Panevėžio miesto savivaldybės atstovo A. Šato, Klaipėdos g. energijos skirstymo operatorius ESO elektros tinklų oro linijas pakeitė į požeminius kabelius, tad ir rezervuojant gatves, apšvietimas perkeliamas į požemines trasas.

                        Dabartinė gatvių apšvietimo nuostata yra keisti visus senus šviestuvus į LED technologijas. Specialistų teigimu, pakeisti senuosius šviestuvus į LED technologijų prietaisus yra pakankamai sudėtinga, nes reikia pakeisti visą šviestuvo korpusą. Tačiau atlikus darbus gatvės ne tik geriau apšviečiamos, bet ir sutaupoma elektros energijos.






















                        Comment


                          Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                          Panevėžys tampa stilingu miestu: pėsčiųjų takams kloti pasirinktos juodos plytelės

                          Vis kas nors kokių išsigalvojimų pridaro. O dabar pagalvokime su galva, o ne su... puodyne. Vilnius raudonus dviračių takus daro argumentuodamas, kad jie turi išsiskirti nuo pėsčiųjų takų bei važiuojamosios dalies. Panevėžys - atvirkščiai? Maskuoja pėsčiųjų takus po asfalto spalva? Dabar visiems vairuotojams psichologiškai persiorientuoti, kad įvažiavimas į kiemą nuo juodo asfalto yra per pilkas trinkeles, o ne per juodas... "Intelekto šedevras", kaip pasakytų MB fanai.

                          Comment


                            Toks stilingumas iš tiesų nelogiškas ir sunkiai pagrindžiamas. Juodos trinkelės "by default" turėtų būti naudojamos važiuojamąjai daliai, nes tai artimiausia spalva įprastai važiuojamosios dalies dangai - asfaltui. Taip pat, ši spalva geriausiai kontrastuoja su bet kuriuo dangos ženklinimu (baltos linijos, raudoni perėjų aprėminimai ir t.t.). Be to, koks čia grožis, kai tarp juodos važ. dalies ir juodo šaligatvio įsiterpia pilkas bortas? Joks dizaineris nepasakys, kad tai estetiškai atrodo.
                            Norint estetikos ant šaligatvio ir visuotinai sutariant, kad raudoną spalvą reikia palikti dviračių takų išskyrimui, tai galima panaudoti daugybę kitų standartinių spalvų: pilka, ruda, oranžinė, geltona, žalia.

                            Comment


                              Panevėžyje pagaliau pradėti gatvių remonto darbai

                              Šiandien remonto technika pradėjo darbus Panevėžyje, Tinklų gatvėje. Tai viena gatvių, kurias šiemet numatyta asfaltuoti pažangiu karštojo regeneravimo metodu („Remix Plus“).

                              „Dabar rangovai atlieka paruošiamuosius darbus, o tada – asfalto remontas. Galima teigti, kad ilgai laukti darbai pradedami“, – sako Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Rimantas Pauža.

                              Šiemet šiuo būdu planuojama atnaujinti 20 gatvių ar jų atkarpų (apie 25 km), 2017-2019 m. – apie 41.


                              https://jp.lt/panevezyje-pagaliau-pr...emonto-darbai/

                              Comment


                                Atjaunės Stetiškių gatvė

                                Panevėžio miesto savivaldybės užsakymu kitos savaitės pradžioje prasidės Stetiškių gatvės dalies (nuo Aitvarų g. iki Stetiškių g. 42) rekonstrukcija.

                                „Atsižvelgėme į pietinės miesto dalies, kurios gyventojai sakė esantys pamiršti remontuojant gatves, pageidavimus. Tai bus vienas didžiųjų šių metų remonto darbų. Jeigu reikėtų palyginti pagal svarbą ir apimtis, jie bus analogiški kaip pernykštė J. Tilvyčio gatvė“, - sako Savivaldybės administracijos direktorius Rimantas Pauža.

                                Bus įrengti lietaus nuotekų tinklai, gatvės pagrindai, nauja asfalto danga, dešinėje pusėje – šaligatvis su dviračių taku, eismo saugumo priemonės, apšvietimas, autobusų stovėjimo, apsisukimo vietos.

                                Skaičiuojama, kad bus išklota apie 805 m asfalto, 1080 m šaligatvio (dalis – Aitvarų g.).

                                Rekonstrukciją atliks AB „Panevėžio keliai“ su Tiltų ekspertų centru. Tam bus panaudota apie 750 tūkst. Eur iš miesto biudžeto.

                                Dėmesio! Dėl Stetiškių g. dalies rekonstrukcijos klojant lietaus nuotekų tinklus nuo rugpjūčio 7 d. 10 val. iki 21 d. 17 val. bus draudžiamas eismas Matininkų g. (tarp Nendrės ir Stetiškių g.). Apvažiavimų schemų informaciniai skydai bei eismą draudžiantys kelio ženklai bus įrengti rekonstruojamos gatvės atkarpos prieigose.

                                http://www.panevezys.lt/lt/naujienos...kiu-gatve.html

                                Comment


                                  Panevėžio gatvėse jau dirba „pragaro mašina“

                                  Panevėžyje šiandien užkurta vadinamoji „pragaro mašina“ – karštuoju regeneravimu pradėta asfaltuoti Tinklų gatvė. Bendrovei „Kauno tiltai“ mieste pradėjus didžiuosius gatvės remontų darbus, paaiškėjo, kad darbo yra daugiau, nei tikėtasi, todėl išasfaltuoti 20 kilometrų Panevėžio gatvių šiemet veikiausiai nepavyks.


                                  Tinklų gatvėje remonto darbai pradėti tik prieš savaitę, o jų pabaiga jau čia pat. Baigus paruošiamąsias procedūras, naują asfalto dangą planuojama užlieti dar iki šios savaitės pabaigos. Tačiau miesto Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Tomo Juknos teigimu, tolesnius planus griauna ir oro sąlygos, ir pačių gatvių pagrindai.



                                  „Pats juodžiausias darbas yra paruošiamieji darbai – nuleisti šulinius, sutvarkyti gatvės geometriją, kelkraščius ir žemas vietas. Tokie darbai reikalauja laiko, todėl viskas vyksta ne taip sparčiai, kaip norėtųsi“, – tvirtino T. Jukna.



                                  Anot jo, esant palankioms oro sąlygoms, iki lapkričio pabaigos darbai būtų užbaigti. Tačiau pasitarus su rangovais tapo aišku, kad dar šįmet išasfaltuoti optimistiškai planuotus 20 km nerealu, nes palankūs orai vyraus ne visada. Be to, įvertinę miesto gatvių pagrindus, specialistai atskleidė, kad taip daug darbų nesitikėję. Anot pavaduotojo, sutartis su AB „Kauno tiltai“ pasirašyta trejiems metams, tačiau remonto darbus buvo tikėtasi paspartinti. „40 kilometrų Panevėžio gatvių pagal sutartį turi būti atnaujinta per trejus metus. Norėjome tą suspėti per porą metų, tačiau kyla rizika, kad optimistinio varianto – šiemet suremontuoti 20 km – veikiausiai nepavyks įgyvendinti“, – pripažino pavaduotojas.

                                  Įspūdingas įrenginys



                                  Remonto darbai vykdomi taikant karštojo regeneravimo kelyje metodą. Taigi pasitelkus šią įrangą pačioje gatvėje bus frezuojami pagrindai ir kaitinami kūrenant gamtines dujas, o technologinė temperatūra sieks 180 laipsnių. Senoji asfalto danga bus permalama, o „pragaro mašina“ šį išlydytą sluoksnį užklos ir užlygins. Iš paskos važiuosiančios mašinos gatvę padengs nauju 2,5 cm sluoksnio asfaltu. „Technika pavadinta „pragaro mašina“, nes skleidžia karštį, aplinkui galima matyti liepsnas, o kaip ji atrodo, nupasakoti sudėtinga, tačiau įrenginys išties įspūdingas“ , – sakė T. Jukna. Anot jo, šiuo įrenginiu galima atlikti tai, kam paprastai prireiktų 3 ar 4 operacijų. Per pamainą, kuri trunka 8 valandas, mašina gali pakloti nuo 600 metrų iki 1 kilometro asfalto, o toks asfaltavimo būdas kainuoja pigiau nei įprastas. Pasak T. Juknos, naujai dangai suteikiama 5 metų garantija, tačiau dangos kokybei įtakos turi ir oro sąlygos, ir gatvės pagrindas. „Kai žiūrėjome pavyzdžius Kaune, matėme vos prieš keletą metų remontuotas gatves ir atnaujintas prieš 15 metų. Dangos kokybė labai priklauso nuo gatvės pagrindo“, – paaiškino pavaduotojas.



                                  Skaitykite daugiau: https://www.naujienos.lt/leidinys/se...ragaro-masina/

                                  Comment


                                    Panevėžyje – 7 nauji parkomatai

                                    Nuo rugsėjo 1 dienos centrinėje Panevėžio miesto dalyje daugėja mokamų automobilių stovėjimo vietų.

                                    Darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. rinkliava bus renkama Vilniaus g. (nuo Ramygalos iki J. Basanavičiaus g.), J. Basanavičiaus g. (nuo Vilniaus iki Elektros g. įskaitant automobilių stovėjimo aikštelę), P. Puzino g. (nuo Respublikos iki Kranto g.), Smėlynės g. (nuo Marijonų iki Gegutės g., ties Panevėžio ligonine). Čia pastatyti 7 nauji, modernūs parkomatai.

                                    Skirtingai nuo senesniųjų, vairuotojams atsiskaičius nebereikės automobilyje, ant priekinio prietaisų skydelio, palikti mokėjimo bilieto – įvedus transporto priemonės valstybinį numerį, informacija apie sumokėtą mokestį iškart patenka į duomenų bazę. Tačiau – dėmesio! – numeris turi būti įvestas teisingai.

                                    Atsiskaitymo už automobilių stovėjimą tvarka senesniųjų parkomatų zonose išlieka nepakitusi – kaip ir iki šiol, bilietas už priekinio stiklo turi būti paliekamas.

                                    Nuo rugsėjo rinkliava už automobilių stovėjimą bus renkama ir ilgesnėje Respublikos g. atkarpoje (iki M. Valančiaus g.).

                                    Savivaldybė tikisi, kad taip bus labiau reguliuojami transporto srautai miesto centre, atsiras daugiau vietos pasistatyti automobilius ligoninės pacientams ir lankytojams, prekybos ir telekomunikacijos įmonių klientams.

                                    Nuo rudens mieste stovės jau 37 parkomatai, apmokestinta daugiau kaip 900 stovėjimo vietų. Šiemet vairuotojai nupirko daugiau kaip 283 tūkst. bilietų. Už juos sumokėta beveik 85 tūkst. Eur.

                                    https://jp.lt/panevezyje-7-nauji-parkomatai/

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Vis kas nors kokių išsigalvojimų pridaro. O dabar pagalvokime su galva, o ne su... puodyne. Vilnius raudonus dviračių takus daro argumentuodamas, kad jie turi išsiskirti nuo pėsčiųjų takų bei važiuojamosios dalies. Panevėžys - atvirkščiai? Maskuoja pėsčiųjų takus po asfalto spalva?.
                                      Ne atvirkščiai, juodas bus viso labo pėsčiųjų takas, o ne dviračių. Pėsčiųjų takai visur +- pilki, o ne raudoni ar dar kokie, tad juodas čia tik nedidelis nukrypimas.

                                      Comment


                                        Nauja technologija atnaujintos jau 4 Panevėžio gatvės

                                        Šį mėnesį pradėtų kelių remonto darbų pradžios karštojo regeneravimo metodu („Remix Plus“) rezultatas – atnaujintos 4 gatvės ir jų atkarpos: Tinklų, Elektronikos, Venslaviškio, baigiama J. Biliūno g.



                                        Kitą savaitę darbininkai persikels į J. Tilvyčio bei Rožių gatves.

                                        Šiemet „Remix Plus“ technologija Savivaldybė numačiusi atnaujinti iki 14 gatvių ar jų atkarpų (apie 17 km), 2017-2019 m. – apie 41.

                                        https://jp.lt/nauja-technologija-atn...evezio-gatves/

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Ne atvirkščiai, juodas bus viso labo pėsčiųjų takas, o ne dviračių. Pėsčiųjų takai visur +- pilki, o ne raudoni ar dar kokie, tad juodas čia tik nedidelis nukrypimas.
                                          Na bet dviračių takus Panevėžyje lig šiol juodus tiesia, tai net nuo juodų šaligatvių nesiskiria.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2017.09.06, 07:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X