Visų pirma, balanso nėra, nes dabar miestas pritaikytas kelionėms automobiliais ir tam skiriama žymi finansų dalis. Ar su tuo nesutinkate? Antra, ką reikėtų vadinti balansu? Kas būtų suvokiama kaip visų interesų balansas? Nežinau, ar kas galalėtų apibrėžti. Tai nėra vairuotojų ir pėsčiųjų balansas, nes vairuotojai yra ir pėstieji, dauguma turėjo mažus vaikus, senus tėvus ar senelius, ateis visiems laikas, kai bus sunku vaikščioti ar nebegalės vairuoti. Tarp ko turėtų būti balansas?
Jei jau apie balansą, tsi va pavyzdys, kur jau galima būtų iš vairuotojų pusės pradėti kažką apie jį kalbėti: https://youtu.be/pqQSwQLDIK8
Štai Eišiškių pl. ką tik paasfaltavo, bet kelkraščių nesutvirtino, vandens nutekėjimo jokio nepadarė, tai po 3-4 metų vėl pradės viskas trupėti.
Eišiškių pl. kronikos: šioje vietoje ( https://www.google.lt/maps/@54.64341...7i13312!8i6656 ) nusprendė, kad reikia čia padaryti iškilią (pakeltą, saugią) perėją. Nuėmė pagrindą, prisikasė iki bruko, tuomet padarė tą perėją. Už kokio mėn. prasidėjo gatvės asfaltavimas toje vietoje ir to iškilumo nedaug liko, bet įdomiausia, kad toje iškilusioje perėjoje žiaurios provežos. Darbų planavima "fantastiškas" + kokybė "fantastikška".
Eišiškių pl. kronikos: šioje vietoje ( https://www.google.lt/maps/@54.64341...7i13312!8i6656 ) nusprendė, kad reikia čia padaryti iškilią (pakeltą, saugią) perėją. Nuėmė pagrindą, prisikasė iki bruko, tuomet padarė tą perėją. Už kokio mėn. prasidėjo gatvės asfaltavimas toje vietoje ir to iškilumo nedaug liko, bet įdomiausia, kad toje iškilusioje perėjoje žiaurios provežos. Darbų planavima "fantastiškas" + kokybė "fantastikška".
Galima kvailą klausimą? Kodėl gatvė yra 2 eismo juostų, bet perėja yra per 4 eismo juostas?
Medeinos g. Lupa bortus, senas plyteles. Gana judri gatvele, daug vezimuku prarieda, laukdavo 4 status bortai. Visus metus tvatinau seniunija. At last.
Medeinos g. Lupa bortus, senas plyteles. Gana judri gatvele, daug vezimuku prarieda, laukdavo 4 status bortai. Visus metus tvatinau seniunija. At last.
Tvatint reikėjo, kad iškilias sankryžas darytų, siaurintų gatvę ties perėjomis ir nuimtų tuos neveikiančius geltonus skydus.
Tvatint reikėjo, kad iškilias sankryžas darytų, siaurintų gatvę ties perėjomis ir nuimtų tuos neveikiančius geltonus skydus.
Uzsitvatinsi taip tvatindamas. Sitie skydai paskutinej eilej paprastam pesciajam, isvis to nekiekvienas supranta, cia gerai/blogai, ta dar reik suvokt. O is eiles 4-is bortus paragaut, tai jau kitas reikalas, kuris tikrai spirgina uzpakali ir kitas kuno dalis.
Uzsitvatinsi taip tvatindamas. Sitie skydai paskutinej eilej paprastam pesciajam, isvis to nekiekvienas supranta, cia gerai/blogai, ta dar reik suvokt. O is eiles 4-is bortus paragaut, tai jau kitas reikalas, kuris tikrai spirgina uzpakali ir kitas kuno dalis.
Jei nebūčiau čia skaitęs, kad skydai blogai, niekada apie juos nieko blogo ir nebūčiau pagalvojęs, nors ir domiuosi infrastruktūra
Netgi buvau sugalvojęs savo standartą kaip naudoti geltonus (kiti sako "žali", bet man jie neatrodo žali pirmoj vietoj ) apvadus ir skydus:
Reguliuojama perėja. Jokių skydų
Perėja atitinka dabartines naujai įrengiamų nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų taisykles (eina per 1-2 juostas, neviršija kažkiek ten metrų). Geltonas apvadas apie perėją
Perėja neatitinka reikalavimų (pvz. eina per 3 juostas ir daugiau). Infamous geltoni skydai
Tiesą pasakius, kai kur skydai jau atrodo truputį per daug, net jei ir nebūčiau domėjasis šio forumo temomis, būčiau vis tiek mąstęs, kad užtektų apvado. O kad apvadų ar skydų visai nereikia, tai net nebūtų kilę minčių
Gražiose vietose taikyti išimtį ir nedaryti jokių geltonų skydų, pvz. Juodkrantė, Nida, Vilniaus Senamiestis
Jei nebūčiau čia skaitęs, kad skydai blogai, niekada apie juos nieko blogo ir nebūčiau pagalvojęs, nors ir domiuosi infrastruktūra
Netgi buvau sugalvojęs savo standartą kaip naudoti geltonus (kiti sako "žali", bet man jie neatrodo žali pirmoj vietoj ) apvadus ir skydus:
Reguliuojama perėja. Jokių skydų
Perėja atitinka dabartines naujai įrengiamų nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų taisykles (eina per 1-2 juostas, neviršija kažkiek ten metrų). Geltonas apvadas apie perėją
Perėja neatitinka reikalavimų (pvz. eina per 3 juostas ir daugiau). Infamous geltoni skydai
Tiesą pasakius, kai kur skydai jau atrodo truputį per daug, net jei ir nebūčiau domėjasis šio forumo temomis, būčiau vis tiek mąstęs, kad užtektų apvado. O kad apvadų ar skydų visai nereikia, tai net nebūtų kilę minčių
Gražiose vietose taikyti išimtį ir nedaryti jokių geltonų skydų, pvz. Juodkrantė, Nida, Vilniaus Senamiestis
Na, galimi įvairūs kompromisai. Yra vietų, kur perėjos tikrai nesaugios (neatitinka standartų) ir tie skydai pasitarnauja kaip indikatorius, pvz. Žirnių gatvėje Vilniuje. Bet kaip vyko iki dabar, kai jais apkabinėjamos visos iš eilės perėjos, tai praranda ir savo prasmę ir veiksmingumą ir dar prie viso to bjauroja panoramą. Tai vat tamstos siūlyme pataisyčiau tik vieną punktą - kam tas apvadas, jei perėja įrengta naujai pagal taisykles? Apvadas nėra perėjos būtinas atributas, o skirtas naudoti išskirtiniais atvejais, kai jokiomis kitomis priemonėmis nepavyksta pasiekti norimo saugumo. Bet kai painiojamos priežastys su pasekmėm, tai rezultatas gaunasi kaip foto žemiau
Na, galimi įvairūs kompromisai. Yra vietų, kur perėjos tikrai nesaugios (neatitinka standartų) ir tie skydai pasitarnauja kaip indikatorius, pvz. Žirnių gatvėje Vilniuje. Bet kaip vyko iki dabar, kai jais apkabinėjamos visos iš eilės perėjos, tai praranda ir savo prasmę ir veiksmingumą ir dar prie viso to bjauroja panoramą. Tai vat tamstos siūlyme pataisyčiau tik vieną punktą - kam tas apvadas, jei perėja įrengta naujai pagal taisykles? Apvadas nėra perėjos būtinas atributas, o skirtas naudoti išskirtiniais atvejais, kai jokiomis kitomis priemonėmis nepavyksta pasiekti norimo saugumo. Bet kai painiojamos priežastys su pasekmėm, tai rezultatas gaunasi kaip foto žemiau
Skydas yra truputį aiškiau nei apvadas. Tada galima naudot tik skydus nepatogiose ne pagal Vakarų geriausias praktikas įrengtose perėjose, pvz. Žirnių g., perėjos per tris, keturias juostas. Kitur nereikia
- Ties kalneliu paviršinis vanduo nuvedamas dengtu drenažiniu lataku, o ne grioviu.
Šiandien užsukau pažiūrėti gyvai. Tai mano nuomone pražioplino vieną momentą, kad vanduo stovės prieš pat kalniuką. Nors tuos latakus įstatė palei seną gatvės plotį, bet toje vietoje išilginis nuolydis yra didesnis už skersinį, todėl nuo vidurio į kraštus vanduo jau nenubėgs. Teks turbūt dar po vieną lataką montuoti kalniuko kraštuose.
Poderskis buvo rases, kad neturi det nauju skydu, nes jie tirs ju nauda ir gal cia ju visai nereikia. FB rase pries kokias 2-3savaites
O pries savaite vyko saugaus eismo komisijos posėdis, kur nuspręsta tirti ten tą naudą/žalą per artimiausius pora metų, o tuo tarpu juos toliau kabinti ten, kur buvo nukentėjusių pėsčiųjų, bet nekabinti, įrengiant naujas perėjas. Tai kažko esminio neįvyko.
Skydus dėčiau ne pagal dabartinius standartus įrengtose perėjose (perėja per tris ir daugiau juostų iki salelės ar kitos gatvės pusės arba per didelis atstumas iki jų).
tai ir nukentejusiu yra daugumoje pereju. Bet ten dar buvo zodis "paskutinius metus" - tik nepazymeta kelis metus. Nes tikrai kasmet tu skydu neperkabines.
Comment