Tęsiant šitos perėjos istorija prisiminiau ir tai, kad anksčiau ši perėja buvo iškili, bet dabar ją perdarė į paprastą. Reiškia kai kam atrodo, kad ryškūs skydai yra veiksmingesnė priemonė didint saugumui nei perėjos iškilumas!
Ir va, prie patobulintos Smolenkso ir Statybininku sankryzos, perejos zenklu perteklius spejo isdygti kaip herpes po sexo su stoties naktine peteliske. Idomu kodel tokio plocio gatve turi saugumo saleles? Paejus pora metru link Rimi, ta pati gatve - Smolenkso - turi dar viena pereja be jokiu saleliu. Ir kodel viena perejos "saugumo" salele turi du stulpus su 4 pesciuju pereju zenklais, o kita turi tik viena stulpa? Musu infrastrukturos "wunderkindai" net nesugeba irengineti tokiu paciu pesciuju pereju zenklu, nes mazdaug vieno kilometro ilgio Smolenkso gatves atkarpoje, yra 3 skirtingi pesciuju pereju zenklu variantai. Kokie cia schizofrenikai atlieka tokius darbus? Net geda i sita nesame ziureti...ir cia aisku tik viena trumpa gatves atkarpa...tokiu debilisku darbu gali rasti visur.
Kartais naujas suniukas kuris nebuvo potty trained gali prisisioti ant kilimo. Ji savininkas atves prie "ivykio" vietos itrins jo snukuti i myzala ir pasakys kad taip negalima. Po keleta kartu dazniausiai sunys supranta ka padare blogai. Musu "nuostabus" savivaldybes "gudruciai" net neturi suns kompetencijos - juos gali taginti i visokias FB grupes, aiskinti kad cia durni sprendimai, baksnoti su pirstu i ju myzala ir sakyti "cia ne taip turi buti daroma" bet jie vistiek apsisuks ir prades myzti ant kilimo.
Šitas variantas bent atitinka 2012 metais patvirtintas taisykles. Kai kur vis dar stato pagal senesnius dokumentus. Na su Poderskio įsikišimu tikiuosi bent standarto klausimas netrukus išsispręs. Bet dabar žiūriu, kad ima populiarėti tie stroboskopai. Kai kur europoje jie yra uždrausti, nes veikia dar blogiau už geltonus skydus. Jų perteklius net gali paskatinti epilepsijos priepolius. Kažin vėl prireiks kelis metus kovoti?
Ir va, prie patobulintos Smolenkso ir Statybininku sankryzos, perejos zenklu perteklius spejo isdygti kaip herpes po sexo su stoties naktine peteliske. Idomu kodel tokio plocio gatve turi saugumo saleles? Paejus pora metru link Rimi, ta pati gatve - Smolenkso - turi dar viena pereja be jokiu saleliu. Ir kodel viena perejos "saugumo" salele turi du stulpus su 4 pesciuju pereju zenklais, o kita turi tik viena stulpa?
Kad perėjos su saugumo salelėmis tai labai gerai. Išvis, jeigu sugebėtų visas perėjas įrengti su salelėmis, tai ryškūs skydai prarastų bet kokią prasmę, nes nežinau kokiu aklu reikia būti, kad nepamatyti salelės ir perėjos ženklų joje. Saugumo salelė čia kaip 3-čiasis STOP žibintas automobilyje: lyg ir užtenka dviejų, bet tas trečias žiauriai patogu ir žymiai saugiau.
O vieną stulpą jau kažkas tikriausiai "nuskynė", nes ten trūksta ir būtino ženklo "apvažiuoti iš dešinės", kuris veikiausiai buvo ant to paties stulpo.
Mūsų specialistai galėtų apsilankyti bent Šiauliuose ir pasimokyti iš jų, kaip įrengti ir pažymėti perėjas, dviračių takus/dviračių eismo juostas, taip pat pažymėti stovėjimo vietas gatvėse bei siaurinti važiuojamąją dalį dažais pažymint "skiriamąją juostą" platesnėse gatvėse. T.y. yra gyvų pavyzdžių kaip spręsti visas kasdien akis badančias problemas ir netgi ne taip toli
Ir va, prie patobulintos Smolenkso ir Statybininku sankryzos, perejos zenklu perteklius spejo isdygti kaip herpes po sexo su stoties naktine peteliske. Idomu kodel tokio plocio gatve turi saugumo saleles? Paejus pora metru link Rimi, ta pati gatve - Smolenkso - turi dar viena pereja be jokiu saleliu. Ir kodel viena perejos "saugumo" salele turi du stulpus su 4 pesciuju pereju zenklais, o kita turi tik viena stulpa? Musu infrastrukturos "wunderkindai" net nesugeba irengineti tokiu paciu pesciuju pereju zenklu, nes mazdaug vieno kilometro ilgio Smolenkso gatves atkarpoje, yra 3 skirtingi pesciuju pereju zenklu variantai. Kokie cia schizofrenikai atlieka tokius darbus? Net geda i sita nesame ziureti...ir cia aisku tik viena trumpa gatves atkarpa...tokiu debilisku darbu gali rasti visur.
Kartais naujas suniukas kuris nebuvo potty trained gali prisisioti ant kilimo. Ji savininkas atves prie "ivykio" vietos itrins jo snukuti i myzala ir pasakys kad taip negalima. Po keleta kartu dazniausiai sunys supranta ka padare blogai. Musu "nuostabus" savivaldybes "gudruciai" net neturi suns kompetencijos - juos gali taginti i visokias FB grupes, aiskinti kad cia durni sprendimai, baksnoti su pirstu i ju myzala ir sakyti "cia ne taip turi buti daroma" bet jie vistiek apsisuks ir prades myzti ant kilimo.
Sutinku su kritika, bet bent jau ženklai be geltonų skydų, kaip iškart pagerėja vaizdas...
Kad perėjos su saugumo salelėmis tai labai gerai. Išvis, jeigu sugebėtų visas perėjas įrengti su salelėmis, tai ryškūs skydai prarastų bet kokią prasmę, nes nežinau kokiu aklu reikia būti, kad nepamatyti salelės ir perėjos ženklų joje. Saugumo salelė čia kaip 3-čiasis STOP žibintas automobilyje: lyg ir užtenka dviejų, bet tas trečias žiauriai patogu ir žymiai saugiau.
Salelės reikalingos ten, kur reikia pereiti daugiau, kaip 2 eismo juostas. O tokiose gatvelėse, kur dar ir parkuojama, daug labiau tinka susiaurinimas. Tuomet ir pėstieji nebesislėps už priparkuotų auto ir bus eliminuotas parkavimas per arti perėjos ir didesnėms mašinoms nereiks manevruoti bandant išsisukti.
Kalbant apie tą kvartalą, tai štai vieta, kur Birželio 23-oji g. susikerta su Naugarduko g. man lieka nesusipratimu, turint omeny, kad visai neseniai sutvarkė visą Naugarduko g. ir šaligatviuose keitė dangą, darė nuolydžius, tačiau šioje vietoje liko taip kaip ir senoje google nuotraukoje: https://www.google.com/maps/@54.6719...7i13312!8i6656
Nei salelės, nei perėjos.
O dėl foto, kurią įdėjo MindesAcc tai buvau labai nustebęs, ad skydų nėra, bet, BET, perėjos ženklų kiekis tai...
Galiu tik įsivazduoti, koks pelningas verslas ženklų gamyba.
Verslas be abejo labai pelningas. O kaip jis gali buti kitoks kai visus zenklus gamina dvi imones, kurios viena salia kitos ir abidvi ikurtos dar 90s. Suprast kazkoks akiu dumimas, matyt abi padalyvauja viesuosiuose pirkimuose del konkurencijos ir visada kuri nors laimi.
Jau isivaizduoju kas detusi spaudoj, nusprendus valdziai daryti konkursus itaraukiant gamintojus is uzseinio.
Visada galima rast prie ko prikibt, tad mano 5ct del Smolenkso ir Statybininku sankryzos - visiskai perteklinis nereikalingas zenklas su uzrasu "statybininku g". Kam jis toks didelis? Gi padarytas pagal vienoda standarta ar prie greitkelio vaziuojant 100 ar cia sustojus ties sankryza. Eilinis absurdo teatras.
Manau kaip ateina laikas rasti "gerus" ir "kokybiskus" infrastrukturos sprendimus Lietuvoje (ir kas liecia pesciuju perejas), derybu posediziai atrodo mazdaug taip -
Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...
Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...
MINTYS:
1. Liepyno gatvė.
2. Gatvė D kategorijos.
3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.
IŠVADOS:
1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
2. Sudėti geltonus skydus!
Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...
Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...
MINTYS:
1. Liepyno gatvė.
2. Gatvė D kategorijos.
3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.
IŠVADOS:
1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
2. Sudėti geltonus skydus!
Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.
Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.
Man rodos šis priima:
Eismo valdymo poskyrio vedėjas Eduardas Garbovskis.
Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...
Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...
MINTYS:
1. Liepyno gatvė.
2. Gatvė D kategorijos.
3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.
IŠVADOS:
1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
2. Sudėti geltonus skydus!
Yra vietų, kur įrengtos "pėsčiųjų perėjos" gyvenamojoje zonoje (su ženklais). Šiaip įdomu, kodėl jie taip daro? Kad ir kaip žiūrėsi, reikia būti visiškam debilui, kad daryti tokias nesąmones. Turbūt net girtas bomžas iš gatvės kvestionuotų tokius sprendimus prieš dėdamas savo parašą ant projekto.
Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.
Reikia manyti, kad turi tą išsilavinimą, kokio reikalavimas skelbiamas savivaldybės kontaktuose prie kiekvienos pareigybės. Tik bėda, kad dažnu atveju tas išsilavinimas yra socialinių mokslų kryptis.
As paklausiau ar sita pereja tai kazkoks pokstas. Atrase:
Dėkojame Jums už laišką ir savalaikiai suteiktą informaciją. Liepyno gatvėje yra įrenginėjama pėsčiųjų perėja ir darbai tik pradėti ir neužbaigti. Šiandien rangovai uždengė kelio ženklus, ir įpareigoti atlikti visus numatytus darbus, ir tik tuo atveju įvesti eismo organizavimo tvarką. Bus įrengiami nuleidžiami bortai, važiuojamosios dalies ženklinimas „zebra“, atidengti ženklai.
Tomas Kamaitis
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas
Konstitucijos pr. 3–233
Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...
Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...
MINTYS:
1. Liepyno gatvė.
2. Gatvė D kategorijos.
3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.
IŠVADOS:
1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
2. Sudėti geltonus skydus!
Ten už tos gyvatvorės dešinėje eina takelis tiesiai į Panoramą. Tai veikiausiai vis išlenda kas netikėtai priešais bamperį. Na o perėją įrenginėja tiesiog "kažkur šitoje zonoje" pagal žemėlapį. Anyway, čia ne perėjas reikia įrenginėti, o slopinti greitį. Tam kuo puikiausiai galima panaudoti iškilias sankryžas ties įvažiavimais. Gatvė kanalizuota, su vandens nuvedimu neturėtų kilti daug problemų.
Comment