Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Visiškai tikiu, ir čia nėra nieko bendro su vairavimo įgūdžiais ar koncentracija, pavyzdžiui pats važiavau Subačiaus gatve nuo Markučių pusės, praeitą kartą važiavau ten iki pertvarkymo, už posukio pamačiau šitą nuostabų vaizdą, iškart visas dėmesys nukrypo į ženklus su klausimu what the... Net sustojau nufotografuot. Man tai labiau panašu į protestą Prancūzijoj, nei į normalią sankryža. Aš suprantu, kad atkatai šiaip sau patys tavo kišenėje neatsidurs, na bet 20 ženklų tokiai sankryžai, rimtai?

    Click image for larger version

Name:	b9676c14b84a.jpg
Views:	104
Size:	199,4 kB
ID:	1717184
    Kuo toliau tuo blogiau...

    Geras pavyzdis - Vokeitija: https://www.google.lt/maps/@53.54966...7i13312!8i6656

    Didžiulė sankryža, o ženklų išviso beveik nėra, beveik tuščia. Užtat matosi kas sankryžoje vyksta.

    O pesčiųjų perėjų kaip tokių nelabai ir yra: https://www.google.lt/maps/@53.55108...7i13312!8i6656

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą

      Kuo toliau tuo blogiau...

      Geras pavyzdis - Vokeitija: https://www.google.lt/maps/@53.54966...7i13312!8i6656

      Didžiulė sankryža, o ženklų išviso beveik nėra, beveik tuščia. Užtat matosi kas sankryžoje vyksta.

      O pesčiųjų perėjų kaip tokių nelabai ir yra: https://www.google.lt/maps/@53.55108...7i13312!8i6656
      Vokietijoje reguliuojamos perėjos nėra žymimos kelio ženklais Pėsčiųjų perėja.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

        O pesčiųjų perėjų kaip tokių nelabai ir yra: https://www.google.lt/maps/@53.55108...7i13312!8i6656
        ir Lietuvoje kai yra zenklas Bendroji erdve, tai ten pesciojo prioritetas ir pereju zymeti nereikia. Bet absoliuciai niekas to nezino, nei vairuotojai nei pestieji, nei tie kas paiso perejas. Todel pripaiso pereju senamiestyje ir gaunasi kad vistiek negali pereiti ten kur jos nera.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          Pamirsai pamineti kad butent perejoje. Bet mes cia ne apie tai kas teisiskai atsakingas, kai jau įvykis ivyko, o apie tai kad vizualine tarsa trukdo ne tik estetiskai bet ir saugumui.
          Bet kam tai rūpi? Net nedrįstame prasižioti apie patogumą kultūringam vairuotojui. Šiais laikas tai jau tapo blogo tono ženklas.
          Beje, neseniai taksi automobilis kliudė sūnų ėjusį per perėją, poros centimetrų trūko iki rimtesnės bėdos. Tai tiesiog buvo klasikinės "žirklės", kurių gatvėse mačiau daugelį kartų ir pats vairuodamas ir vaikščiodamas. Tuo tik noriu pabrėžti, kad ir šimtai ryškių ženklų neapsaugos nuo neatsakingo ar net piktavališko eismo dalyvio.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Bet kam tai rūpi? Net nedrįstame prasižioti apie patogumą kultūringam vairuotojui. Šiais laikas tai jau tapo blogo tono ženklas.
            Beje, neseniai taksi automobilis kliudė sūnų ėjusį per perėją, poros centimetrų trūko iki rimtesnės bėdos. Tai tiesiog buvo klasikinės "žirklės", kurių gatvėse mačiau daugelį kartų ir pats vairuodamas ir vaikščiodamas. Tuo tik noriu pabrėžti, kad ir šimtai ryškių ženklų neapsaugos nuo neatsakingo ar net piktavališko eismo dalyvio.
            o taip yra del to kad mes auklejam vodytelius buti pagrindiniais ir dominojanciais gatvese. Jie pas mus visada teisus. Kaip kokioje trecio pasaulio salyje, kieno masina didesne tas teisesnis.
            Is to isplaukia, kad jiems viskas trukdo: trukdo tie kas vaziuoja biski lieciau, trukdo pestieji ant perejos, trukdo dviratininkai.
            Tuo tarpu išsivysčiusiose salyse vairuotojai turi buti atsargus visada, pereju miestu ribose apskritai daznai visai nera, nebent ji reguliuojama ar tikrai nesaugi vieta. Vairuotojai nesijaucia nagli ir nepakaltinami.

            Comment


              ttttt tavo nuotrauka panaudota kilniam tikslui

              Click image for larger version  Name:	peds.jpg Views:	1 Size:	309,2 kB ID:	1717423
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.04.24, 16:39.

              Comment


                SoulMulticast, šita reiktų papostinti kieno nors fb ir užtaginti savivaldybės veikėjus. O šiaip puikus darbas!

                Comment


                  Tiesiog puiku! Reikia šitą skleisti paveiksliuką.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    o taip yra del to kad mes auklejam vodytelius buti pagrindiniais ir dominojanciais gatvese. Jie pas mus visada teisus. Kaip kokioje trecio pasaulio salyje, kieno masina didesne tas teisesnis.
                    Nežinau, kas turėtų auklėti? Policija? Nemanau, kad tai efektyvu. Videostebėjimas?
                    Aš neauklėju. Tiesiog neturiu tokios galimybės (o ir noro). Mane "auklėja"

                    Comment


                      Statistika sena. Kiekvienais metais daug kas pasikeičia. Sakys "dėl to ir statom ženklus, kur netingim". Kokia yra bent už praeitus metus ?

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Statistika sena. Kiekvienais metais daug kas pasikeičia. Sakys "dėl to ir statom ženklus, kur netingim". Kokia yra bent už praeitus metus ?
                        Uz praeitus metus bus tik po keliu menesiu. Taip, statistika gereja, zuciu mazeja. Prognozuoju, kad apmazes kazkur iki 2 / 100k imant paskutinius 3 metus (visada reikia imti kazkoki keliu metu vidurki, nes kasmet labai sokineja).
                        BET
                        mes nezinom ir kitu saliu naujos statistikos - ten irgi galejo dar labiau sumazeti?

                        Prie viso sito jie visgi nededa ryskiu zenklu ir statistika gera. Reiskia ne zenkluose esme ir pas mus ji gereja ne del ryskiu skydu, o statomu iskiliuju pereju, kryptinio apsvietimo, nauju saligatviu kur ju visai nebuvo ir t.t.

                        Comment


                          Toks lyrinis nukrypimas. Šiais laikais, jprzt, balandžio mėn, o neturim statistikos už praeitus metus. Kas per nesąmonė. Čia jau turėtų būti supjaustyta visais įmanomais pjūviais patogiam drilinimui. Ir jau turėtų būt už 2019 pirmą ketvirtį. Aplaidumas
                          Paskutinis taisė RamasN; 2019.04.25, 13:49.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Kame teisi? Nei viename teiginyje nėra nei kruopelytės teisybės. Koks dar laikas kam pailgės? Kaip pralaidumas sumažės? Yra jau taip įrengta Dariaus Girėno ir Kapsų sankryžoje. Matau kad pralaidumas puikus, nes sukantys į kairę ir dešinę neturi praleidinėti pėsčiųjų, tad per fazę pravažiuoja ne 2-3, o trigubai daugiau automobilių. O pėstiesiems laukimo laikas kompensuojasi tuo, kad daugumai nereikia laukti dviejų ciklų einant įstrižai.
                            Aišku kiekvieną atvejį reikia vertinti individualiai, pagal susiklosčiusius srautus. Bet iš atsakymo panašu, kad niekas nevertinta, o atsisakyta tiesiog principu "Ėėė... taigi pralaidumas..."
                            Ar matei, kaip pėstieji bėga kaip akis išdegę vos ne skersai gatvės? Nes žino, kad tos keliolika sekundžių yra auksinės. Ir jei spės pereiti tik vieną važiuojamąją dalį, tai kitą pereiti reikės laukti mažiausiai dvi minutes. Kaip jau minėjau, Vokietijoje fazė „visiems pėstiesiems žalia“ naudojama, kai didelis pėsčiųjų srautas, o automobilių mažas.

                            Comment


                              Gavau atsakymą. Kaip ir maniau, logika neįsijungė, o tiesiog atsakė bileką, net ne apie tai, ko klausiau. Maniau tokie stuobriai tik Rusijoje teužsilikę - pavargau su siena bendraut https://tvarkaumiesta.lt/problem/96418

                              Comment


                                uuuu, gražu. Atsakymas: sviestas sviestuotas. Čia ne kokio nors vyr. specialisto kompetencijai. Matyt, pamatė skundą ir atsakė pagal normatyvus. Čia turbūt reiktų platesnės diskusijos tarp viešosios tvarkos specų.

                                Man ypač patiko: "Jūsų siūlymui sumažinti pėsčiųjų perėjos kelio ženklų dydį juos keičiant iš geltonų skydų į paprastus mėlynus kelio ženklus nepritariame, kadangi yra poreikis pėsčiųjų perėjas tinkamai pažymėti atkreipiant vairuotojų dėmesį."

                                Tai, suprask, vakarų ir centrinėje Europoje žymi netinkamai, Rusijoje ir Lietuvoje žymi tinkamai

                                Comment


                                  SoulMulticast ar matei, kad į tavo skundą atsakė dėl PC "IKI" (Mindaugo g. 25) šaligatvio
                                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/97805

                                  Laba diena. Informuojame, kad susisiekimo infrastruktūros dalies projektus pasirašo Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Projektavimo, sąlygų išdavimo ir inžinerinių tinklų poskyrio specialistai. Atkreipiame dėmesį, kad minėto poskyrio specialistai nagrinėja susisiekimo infrastruktūros projekto dalies sprendinius tik iki sklypo ribos.
                                  Daugiau informacijos apie projektą galima rasti IS „Infostatyba“ arba kreiptis į sklypo savininką.
                                  Fantastiškas atsifutbolinimas.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Gavau atsakymą. Kaip ir maniau, logika neįsijungė, o tiesiog atsakė bileką, net ne apie tai, ko klausiau. Maniau tokie stuobriai tik Rusijoje teužsilikę - pavargau su siena bendraut https://tvarkaumiesta.lt/problem/96418
                                    Šiaip tai, atsakyme teiginys: "Minėtos įrengtos priemonės – kelio ženklai su geltonais skydais neprieštarauja Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2012 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. 3-83 patvirtintų „Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėmis“ ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie susisiekimo ministerijos „Inžinerinių saugaus eismo priemonių projektavimo ir naudojimo rekomendacijoms“ yra neteisingas.

                                    Gal juos reikėtų dar kartą paspardyti, kol jie visgi pasiaiškins ? Pvz:
                                    Kodėl geltoni skydai , kurie pagal reikalaujamus išmatavimus yra numatyti ženklams tik su užrašais, o naudojami be užrašų , nepažeidžia jų nuomone patvirtintų taisyklių ? Jei tik geltoni skydai yra tinkama priemonė pažymėti perėjas , kodėl jie niekada jų nuomone nebuvo naudojami geresnio eismo saugumo šalyse ? Jei yra moksliniai tyrimai, kurie parodė geltonų skydų naudojimo efektyvumą , kur jie publikuoti ?




                                    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.05.07, 21:47.
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Šiaip for fun.

                                      Lakūnų/Kubiliaus sankryža. Yra šeši, bl*t, ŠEŠI perėjos ženklai su tais klaikiais geltonais rusiškais skydais. Šiaip galėjo iš tikrųjų nebesikuklinti ir pastatyti ten gal kokius DVIDEŠIMT tų ženklų. Arba KETUIRIASDEŠIMT, nes nu kodėl gi ne? Ar jie bl*t durni su ta savo ženklų ir geltonų skydų manija? Čia jau nebėra normalu

                                      Comment


                                        Pirma mintis - kad vyksta reidas

                                        Comment


                                          Suprantu jų logiką. Juk patys leido vairuotojams daryti ką nori - parkuotis bet kur, viršyti greitį, dabar masiškai telefonus laiko rankoje ir visiems viskas ok, kol baisių avarijų nenutiko.
                                          Jie nuėjo lengviausiu keliu, vairuotojo aplinkos dirginimo, nes vairuotojai jau ženklų nebemato, horizontalaus žymėjimo irgi nebemato. O kadangi Lietuva labai pro-auto šalis, tai viskas orientuota į vairuotoją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X