Taisyklės techniškai nepažeidžiamos, nes netoliese nesimato perėjos ar sankryžos.
O kai perejos nera, nereikia ir bortu nuleist. Dvigubas profit, kitu miestu savivaldybes galetu imt pavyzdi. Uzteks padaryt kad pereju is niekur nesimatytu ir nereikes nei apsvietimo det, nei iskilias perejas, nei zymejo dazyt.. ir svarbiausia - vairuotojai numuse keglius visada bus nekalti! Fantastika, einu papasakosiu Olandams, kad taip galima buvo.
Patiko sprendimas Ouklende (N.Zelandija). Didesnėse sankryžose, kur pėsčiųjų srautai visomis kryptimis, įjungia tiesiog "pėsčiųjų režimą", tuo metu eina kaip nori, kad ir skersai. Išsivaikšto ir ramu. Kai mašinos važiuoja, tuo metu jokiems pėstiesiems eit negalima. Labai saugu. Beje, visi pėsčiųjų šviesoforai rodo kiek laiko liko signalui degti.
/\ Galbūt galima būtų tokį metodą išbandyti tarkim Gedimino pr. / V. Kudirkos g. sankryžoje?
Vilniuje jau yra tokių sankryžų ir gerai veikia. Tik dar nesusiprato supaišyti skersinių linijų. Bet kas dažnai vaikšto - greit perpranta kaip veikia šviesoforai. Pvz Skersinės-Molėtų plento sankryža. Dar bent viena buvo forume minėta, bet tiksliai nepamenu.
Vilniuje jau yra tokių sankryžų ir gerai veikia. Tik dar nesusiprato supaišyti skersinių linijų. Bet kas dažnai vaikšto - greit perpranta kaip veikia šviesoforai. Pvz Skersinės-Molėtų plento sankryža. Dar bent viena buvo forume minėta, bet tiksliai nepamenu.
Naujininkuose Girėno-Šaltkalvių irgi taip pat padaryta. Ciklas šiek tiek pailgėja, bet užtat per fazę pasuka daugiau automobilių, nes nereikia praleidinėti pėsčiųjų, ir niekam nekyla stresas.
o dabar isivaizduokit sita nuotrauka be debilisku zaliu zenklu apvadu ir su juodais stulpais. Aplinkine infrastruktura iskart atrodytu solidziau, maziau vizualinio triuksmo..
Tikėjausi , kad ši beprotystė neateis iš Rytinių mūsų kaimynų, bet matau, deja, tai tapo Lietuvos standartu. Be to, pasižiūrėkit ,kiek vienai perėjai reikia pažymėti ženklų ir stulpų: keturių stulpų ir aštuonių ženklų (po keturis iš kiekvienos pusės) ! Įdomu, jei per vidurį du stulpai, kodėl kelkraštyje dar po vieną nepastatė ? Ir nesvarbu, kokio pločio tai bus perėja, visur tas pats. Man tai primena Varlamovo pašaipas, kokie taptų Europos miestai, jei jie atsidurtų Rusijoje.
Aš nesuprantu, kaip kas ką užstoja ar gali užstoti , jei ant kiekviekvieno stulpo iš abiejų pusių yra ženklai ? Per vidurį kelio privaloma matyti du ženklus, vieno nepakanka ?
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Kas blin rašė šias taisykles? Punktas akivaizdžiai prieštarauja pats sau. "Jei ženklą užstoja kitas ženklas, tai reikia dar daugiau ženklų". Niekas neįžvelgia nonsenso?
p.s. tiesa dar nuotraukoje matosi dalis kitos perėjos ant sankryžos. Kam ten irgi paryškintas apvadas? Vairuorojai nesitikės perėjos ant sankryžos? Really?
Prieš mėnesį panašus nepasitenkinimas buvo kilęs ir Klaipėdoje, kai šviesoforais reguliuojamos sankryžos perėjoje (ir apskritai visame prospekte) skiriamojoje juostoje buvo prismaigstyta devynios galybės ženklų. Specialistų atsakymai - viskas normaliai, čia taip ir turi būti https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...-kelio-zenklu/
Klaipėdos atveju, ten net ne saugumo salelė, bet skiriamoji juosta, per visą kelią vienai perėjai pažymeti jiems reikėjo šešių stulpų ir pakako šešių kelio ženkl. Negerai reikėjo 12 ir su ryškais apvadais.
Tikėjausi , kad ši beprotystė neateis iš Rytinių mūsų kaimynų, bet matau, deja, tai tapo Lietuvos standartu. Be to, pasižiūrėkit ,kiek vienai perėjai reikia pažymėti ženklų ir stulpų: keturių stulpų ir aštuonių ženklų (po keturis iš kiekvienos pusės) ! Įdomu, jei per vidurį du stulpai, kodėl kelkraštyje dar po vieną nepastatė ? Ir nesvarbu, kokio pločio tai bus perėja, visur tas pats. Man tai primena Varlamovo pašaipas, kokie taptų Europos miestai, jei jie atsidurtų Rusijoje.
Čia ir yra grynai tas atvejis apie kokius kalba Varlamovai su Čeliabinsko urbanistais: kažkur gostuose parašyta, kad esant poreikiui saugumas gali būti didinamas tokiomis priemonėmis, na tai ir kala visur šabloniškai pagal paveiksliuką. O kam galvoti ir prisiimti riziką kažkur nedasisaugoti - darom planą maksimum. Pas mus ne kitaip.
Taip nutinka tada, kai darbus dirba nieko nesuprantantys debilai. Čia yra elementari dizaino problema: perteklinis ženklų ir stulpų kiekis nukreipia dėmesį nuo kitų dalykų, pavyzdžiui, žmonių. Mažesnis taršos lygis reikštų geresnį žmogaus matomumą, kas iš principo turėtų būti top priority. Tas pats, kas įžvelgti vorą džiunglėse ir įžvelgti vorą baltame kambaryje.
Comment