Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Vis gi tikrai nesuprato siūlymo esmės - https://tvarkaumiesta.lt/problem/314184.

    Tad pateikiau naują su punktais išdėstytais aiškiais žingsniais - https://tvarkaumiesta.lt/problem/314401
    Čia gi "vaivorykštės" perėja! Čia jau ne infrastruktūros klausimas, čia politinio sprendimo reikia susijusio su tolerancija, lygiom teisėm...

    Comment


      Parašė Kitas Rodyti pranešimą

      Čia gi "vaivorykštės" perėja! Čia jau ne infrastruktūros klausimas, čia politinio sprendimo reikia susijusio su tolerancija, lygiom teisėm...
      Jei ne vaivorykštė, tai ir pasiūlymų ją naikinti nebūtų kilę.

      Comment


        Akropolis Group kažkaip labai nori požeminės perėjos ties Gelvonų / Ozo g. sankryža

        Iš savivaldybės protokolų:

        Dalyvavo:
        Savivaldybės administracijos vyriausiasis inžinierius Anton Nikitin
        SĮ „Susisiekimo paslaugos“ projektų vadovas Robert Markovski
        Akropolis Group, UAB NT vystymo vadovas Aurimas Sadelskis
        Akropolis Group, UAB teisės vadovė Akvilė Mackay
        UAB „Sweco Lietuva“ projektų vadovas Kasparas Buinauskas

        DARBOTVARKĖ:
        1. Dėl Ozo/Gelvonų g. požeminės pėsčiųjų perėjos sprendinių.

        1. SVARSTYTA: Dėl Ozo/Gelvonų g. požeminės pėsčiųjų perėjos sprendinių.
        Akropolis Group, UAB NT vystymo vadovas A. Sadelskis informavo apie projekto eigą. Kalbėjo, kad nagrinėjama teritorija – tarp prekybos ir pramogų centro Akropolis ir naujai statomo nacionalinio stadiono, ties Ozo g. – Gelvonų g. pagrindine sankryža. Paminėjo, jog 2021 m. liepos mėn. savivaldybės administracijos Infrastruktūros skyrių informavo, kad požeminės pėsčiųjų perėjos koncepciją, Ozo turtas, UAB, parengtų savo lėšomis. Pirminiai požeminės perėjos projektavimo (priešprojektinių pasiūlymų-alternatyvų) darbai buvo vykdomi pagal sutartį su UAB „Sweco Lietuva“. Pakomentavo detalaus plano sprendinius, projekto techninius aspektus bei sąsają su aplinkinėse teritorijose vystomomis įstaigomis. Pagrindinis projektuojamos požeminės perėjos principas – pravažiavimas į teritoriją dviračiu, pėsčiųjų eismas iš pagrindinių stotelių, pandusų įrengimas. Pristatė vizualizaciją. Kalbėjo, kad galima būtų tęsti projektavimo sutartyje numatytus darbus, iš savivaldybės administracijos tikimasi gauti projektinių pasiūlymų užduotį arba susisiekimo sąlygas, pateikė argumentus. Nurodė, kad šio objekto įrengimo kainą galima būtų apskaičiuoti tik pilnai atlikus projektavimo darbus.
        SĮ „Susisiekimo paslaugos“ projektų vadovas R. Markovski pakomentavo projekto strigimo priežastis. Nesiūlo projekto traukti į jau dabar miesto rengiamus teritorijos infrastruktūros projektus, kalbėjo, kad minėta perėja galėtų atsirasti po naujai pastatyto daugiafunkcio projekto sprendinių įgyvendinimo, išsakė argumentus.
        A. Sadelskis pasisakė, kad projektai galėtų būti vykdomi lygiagrečiai, kaip numato Bendrasis planas ir detalusis planas, ateityje šioje vietoje turės atsirasti požeminė perėja.
        Vyriausiasis inžinierius A. Nikitin pasisakė dėl svarstomos perėjos vizualizacijos bei numatytų sprendinių. Sutinka, kad projektavimas galėtų vykti tikslu – išgryninti geriausius galimus sprendimus, įgyvendinimą atidedant atskiru etapu, tačiau be savivaldybės įsipareigojimo įrengti požeminę perėją po to, kai ji bus suprojektuota.
        A. Sadelskis pasiteiravo dėl savivaldybės pozicijos iš esmės – požeminės perėjos finansavimo galimybių ateityje.
        Vicemeras A. Grigonis kalbėjo, kad jau yra sutarta, jog požeminė pėsčiųjų perėja, kaip objektas, galėtų atsirasti ir jos projektavimui nebūtų trukdoma, tačiau įrengimo garantijos savivaldybės lėšomis, šiai dienai negalimos.
        R. Markovski atkreipė dėmesį, kad projekto rengėjai būtų UAB „Sweco Lietuva“, statytojas – Vilniaus miesto savivaldybė (neįsipareigojant terminuose). Pakomentavo teisinius aspektus.
        UAB „Sweco Lietuva“ projektų vadovas K. Buinauskas pasisakė, kad vienas iš koncepcijos variantų – koreguoti pačią Ozo gatvę, tačiau trukdo esamo sklypo ribos.

        NUTARTA: Akropolis Group, UAB teisės aktų numatyta tvarka gali kreiptis į Vilniaus miesto savivaldybės administraciją dėl infrastruktūros projektavimo pagal LR Labdaros ir paramos įstatymą tuo atveju jeigu savanoriškai ir neatlygintinai norės vykdyti projektavimo darbus bei parengtą projektą perduoti Vilniaus miesto savivaldybei.

        Comment


          Neįgalus miestas su jokios pozicijos neturinčiu „vyr. inžinieriumi“

          Comment


            Ten ir taip asfalto jūra viduryje miesto, kur iš esmės niekada nebūna kritinių kamščių ir Akropolis dar turi savo viaduką. Ir vistiek yra noro apsunkinti patekimą pėstiesiems? Kodėl?

            Comment


              Kodėl pėstieji turi būti sukišti į tunelį? Tegu mašinas visas į tunelį sukiša

              Comment


                Tai primeskit kiek nuperka vidutinis klientas atėjęs kojomis ir kiek atvažiavęs su SUV. Turėtų būt aišku kodėl tada.

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                  Kodėl pėstieji turi būti sukišti į tunelį? Tegu mašinas visas į tunelį sukiša
                  Gabaritas didesnis mašinom, brangiau kainuoja. Nors šiaip pagalvojus, vietos ten pilna, jeigu padaryti viršžeminius viadukus normaliais nuolydžiais su dviratiniais pandusais, kaip bus Gariūnuose arba tas žiedukas esantis NL, gal visai ir būtų gerai, net trūlikų laidynas ten netrukdo. Ciklai ten pėstiesiems tikrai nedraugiški.

                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                  Tai primeskit kiek nuperka vidutinis klientas atėjęs kojomis ir kiek atvažiavęs su SUV. Turėtų būt aišku kodėl tada.
                  Ar tikrai visi prisikraunat pilnas mašinas? Vaikystėje tėvą iškviesdavau iš darbo, kad nuvežšų į Office1 nusipirkti tušinuką arba šerdelių automatiniam pieštukui. Suaugęs į Lidl pasikinkydavau mašiną (net kartais be TA ir draudimo, žinoma ) vien tik tam, kad parsivežti šaldytus produktus greitai. Pirkimo kiekį apriboja tik važiavimas dviračiu, nes į kuprinę labai daug picų dėžių neprisikrausi.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Akropolis Group kažkaip labai nori požeminės perėjos ties Gelvonų / Ozo g. sankryža
                    Tai verslininkai gali pasiūlyti kišti pėsčiuosius į požemius, kad padidintų automobilių pralaidumą vienoje sankryžoje, o koks to poveikis viešajam transportui, kitoms sankryžoms, modaliniam pasiskirstymui ir užsibrėžtiems darnaus judumo tikslams – ar bus nagrinėjama? Ar dovanotam arkliui į dantis nežiūrima?

                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Ar tikrai visi prisikraunat pilnas mašinas? Vaikystėje tėvą iškviesdavau iš darbo, kad nuvežšų į Office1 nusipirkti tušinuką arba šerdelių automatiniam pieštukui. Suaugęs į Lidl pasikinkydavau mašiną (net kartais be TA ir draudimo, žinoma ) vien tik tam, kad parsivežti šaldytus produktus greitai. Pirkimo kiekį apriboja tik važiavimas dviračiu, nes į kuprinę labai daug picų dėžių neprisikrausi.
                    Nematau jokios problemos su šaldytais produktais. Kiekis irgi gali būti gana didelis turint dviračio bagažinę. Picos, šaldyti produktai, bulvių maišai, obuolių maišai – be problemų. Nebent kažkas gyvena labai toli nuo parduotuvės, bet tai mažas procentas žmonių.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Reljefas ten turėtų leist padaryt ir labai normalią pėsčiųjų perėją be jokių laiptų ir didesnių nuolydžių. Tik klausimas ar būtų noro tam.

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230905_144604.png
Views:	1293
Size:	146,3 kB
ID:	2073711
                        Click image for larger version

Name:	23p05p.jpg
Views:	1267
Size:	318,2 kB
ID:	2073712
                        Nesuprantama, kodėl paliekamos tokios perėjos, kai kitur net netvarkant visos pačios gatvės perdaramos perėjos...

                        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	914
Size:	714,5 kB
ID:	2073979
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Nesuprantama, kodėl paliekamos tokios perėjos, kai kitur net netvarkant visos pačios gatvės perdaramos perėjos...

                          Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	914
Size:	714,5 kB
ID:	2073979
                          Deja, tai vienintelis pavyzdys Vilniuje
                          Ir visai geras

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                            Deja, tai vienintelis pavyzdys Vilniuje
                            Ir visai geras
                            Gatvių humanizavimas reikalauja projektų, inžinerinių tinklų perstatymo ir pan. ilgų ir brangių procedūrų, bet tokias perėjas kaip higieną galima būtų daryti visur. Blogiausiu atveju siaurinimą ties perėja galima daryti iš kuoliukų, tereikia tik truputį tešlos pakelti perėją, ir saugumas labai stipriai išaugtų su minimaliomis investicijomis.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2023.09.06, 15:58.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Deja, tai vienintelis pavyzdys Vilniuje
                              Ir visai geras
                              Cia prie Simasiaus daryta, perdaug liberalu. Benkunskas dave pavedima, kad taip negalima, CCCP geriau zinojo kaip reikia.

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                Deja, tai vienintelis pavyzdys Vilniuje
                                Ir visai geras
                                Ne vienintelis, Viršuliškių gatvėje irgi panašiai padarė - https://www.google.com/maps/@54.7078...8192?entry=ttu

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Ne vienintelis, Viršuliškių gatvėje irgi panašiai padarė - https://www.google.com/maps/@54.7078...8192?entry=ttu
                                  Viršuluose padarė gerai, o Minties g. – blogai. Blogai, nes saugumo salelė yra DAUG KARTŲ geriau visiems eismo dalyviams, nei promontorijos. Ypač, kai tos promontorijos yra C gatvėje ir jų bordiūrai pilki.

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                    Viršuluose padarė gerai, o Minties g. – blogai. Blogai, nes saugumo salelė yra DAUG KARTŲ geriau visiems eismo dalyviams, nei promontorijos. Ypač, kai tos promontorijos yra C gatvėje ir jų bordiūrai pilki.
                                    Ten buvo ir tas ir anas. Matosi pagal seną apšvietimo stulpą kairėje kiek buvo susiaurinta vaziuojamoji dalis nuo buvusio krašto.
                                    Pavyzdys tikrai geras, lb blogai kad dabartinė valdžia faktiškai uždraudė taip daryti, sprendžiant pagal fb komentarus

                                    Comment


                                      Gal neuždraudė, anksčiau irgi kaip matome daug tokių perėjų nebuvo.

                                      Comment


                                        Ryto "jumoras" - vakar buvo dalinamos baudos ("reidas") už stovėjimą sankryžos geltonoje zonoje - šįryt policijos mikriukas per raudoną išvažiavęs blokuoja perėją. Tai tiek.
                                        Attached Files
                                        Paskutinis taisė Riedutis; 2023.10.18, 09:53.

                                        Comment


                                          Nes pralaidumas svarbiausia. O dvikojai gali ir apeiti. /s

                                          Comment

                                          Working...
                                          X