Ten tikrai reiktų geresnio apšvietimo. Tų bjaurių teplionių nuvalymas ir normalus apšvietimas kažkiek pagerintų reikalus. Beje, liftai ten veikia, tas maloniai nustebino. Būtų gerai perdaryti ir įėjimus į požemį į tokius, kokie padaryti naujoje požeminėje Karoliniškėse šalia Lidlo – kuo daugiau dienos šviesos, tuo jaukiau. Aišku, tai toli gražu nepanaikins visų problemų su šita perėja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPanoramos perėja. Realybėje tamsiau, telefonas padarė šviesiau, nei iš tikrųjų.
Ta didelė parkingo reklama už baisaus įėjimo į urvą tiesiog rėkia: NUPIRK MAŠINĄ, LOPE. Kitą kartą važiuosi į nemokamą parkingą, o ne lįsi į šitą apmyžtą požemį.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPanašu, kad Naujininkų įstrižoji perėja suskaičiavo savo dienas, nes bent jau vienas iš įstrižų kamu tarnaus kaip numindžiotas purvynas. Foto iš FB Naujininkų bendruomenė:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tas buvo aišku dar rudenį. Bet kai Kaunas apsiskelbė apie pirmąją įstrižą perėją, tada prisiminė, kad gi ir mes turėjom. Tada pradėjo "eksperimentą" kaip žmonėms patiks per purvą ir bordiūrus vaikščiot. Matomai "nepasiteisino"
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąApie viską spręsti dar labai anksti.
Naujausios citatos iš interviu:
"<...>Tai jeigu mes kalbame apie gatvių infrastruktūrą Vilniuje, tai labai atvirai su koalicijos partneriais mes susitarėme, kad kuruodami šitą sritį, mes, pirmiausia, skirsime dėmesį prastos būklės gatvių remontui – nekeičiant nei važiuojamosios juostos pločio, nedarant naujų techninių projektų, kurie sąlygotų inžinerinių tinklų pakeitimą, kas ir išbrangina, ir laiko prasme ilgiau užtrunka – tai tiesiog kelio dangos sutvarkymas, nes mes skaičiuojam daugiau kaip 200 kilometrų avarinės būklės gatvių Vilniuje."
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...atviu-93301049
1. Kodėl ties perėja buvo įrėmintas sovietmečiu padarytas 13 metrų gatvės plotis dviejų juostų gatvėje su parkingu abiejose pusėse? Kodėl nebuvo perėjos pradžia iškelta po ~2 metrus į priekį, kad būtų galima matyti atvažiuojančius automobilius neišėjus į važiuojamąją dalį?
2. Kodėl neįrengiama saugumo salėlė per vidurį tokio pločio važiuojamojoje dalyje?
3. Kodėl neįrengiama dviračių pervaža, kai vienoje pusėje dviračių takas, kitoje už laiptų pasibaigia takas, jungiantis Karolinškes su Lazdynais?
Ar į "dangos sutvarkymą" ir "higieną" patenka ir tokie dalykai, kad šioje vietoje vienoje pusėje takas pasibaigia į laiptus/statų smėlėtą šlaitą ir minti normaliai šioje vietoje neįmanoma? Todėl bus sutvarkyta danga ir padarytas adekvatus užvažiavimas iki tako kitoje gatvės pusėje?Paskutinis taisė Bluefox; 2023.05.09, 23:31.
- 11 patinka
Comment
-
Norėjau lygiai tą patį pavyzdį aprašyt. Senas klaidas įasfaltavo, pervažos turbūt neįrengs. Yra numatyta saugumo priemonių tvarkymas Asanavičiūtės ties pėsčiųjų viaduku į Lazdynus - įdomu ar sujungs magistralinį taką pervaža ar irgi bus tik higiena paliekant kalniukus ir tik pėsčiųjų perėją dideliame plotyje.
Analogiški sprendiniai turbūt laukia šiemet ir epinėje Panerių g.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąŠioje sankryžoje „eksperimentas“ dar laikomas nežlugusiu (bent ESK nieko apie tai nepranešė), o Pamėnkalnio/Palangos panaikino gan greitai.
„Atsižvelgiant į duomenis ir specialistų vertinimą, bandomasis įstrižų perėjų projektas Naujininkuose pasiteisino, todėl bus tęsiamas ir toliau. Senamiestyje įstrižomis perėjomis K. Kalinausko–Palangos–Pylimo gatvių sankryžoje naudojosi itin mažai žmonių, todėl ten bandomasis projektas nutrauktas jau prieš kurį laiką”, – teigė Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.
Kaip pridūrė savivaldybės atstovas, kol kas šis projektas nebus įgyvendinamas jokiose kitose miesto vietose.
Comment
-
Deja, praeitais metais įrengta infrastruktūra yra visiškai nepritaikyta įstrižinėms perėjoms.
Rudenį, žiemą ir pavasarį žmonės vaikščiojo ir laukė žalio signalo dviračių takuose, vejos plotuose, eidavo per nenužemintus bordiūrus ir lietaus surinkimo šulinius. O šiuo metu vyksta sankryžos perasfaltavimo darbai.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Deja, praeitais metais įrengta infrastruktūra yra visiškai nepritaikyta įstrižinėms perėjoms.
Rudenį, žiemą ir pavasarį žmonės vaikščiojo ir laukė žalio signalo dviračių takuose, vejos plotuose, eidavo per nenužemintus bordiūrus ir lietaus surinkimo šulinius. O šiuo metu vyksta sankryžos perasfaltavimo darbai.
Comment
-
O man įdomu, ar yra koks nors, dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimo vietoje, pėščiųjų perėjos žymėjimą reglamentuojantis dokumentas (standartas)?
Dviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu. Mieste atsiranda vis daugiau vietų, kur pestysis privalo kirsti dviračių taką, bet jokių žymėjimų neegzistuoja, kad tiek viena, tiek kita eismo dalyvių grupė atkreiptų dėmesį, sulėtintų greitį ar atsisuktų apsidairyti, įsitikinant, kad netaps kėgliu. Kaip čia su tais eismo prioritetais?
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąDviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąO man įdomu, ar yra koks nors, dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimo vietoje, pėščiųjų perėjos žymėjimą reglamentuojantis dokumentas (standartas)?
Dviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu. Mieste atsiranda vis daugiau vietų, kur pestysis privalo kirsti dviračių taką, bet jokių žymėjimų neegzistuoja, kad tiek viena, tiek kita eismo dalyvių grupė atkreiptų dėmesį, sulėtintų greitį ar atsisuktų apsidairyti, įsitikinant, kad netaps kėgliu. Kaip čia su tais eismo prioritetais?
- 2 patinka
Comment
-
Jei ženklinimui nepakanka raudono eksvalto, tai net nežinau kuo reikia dvirtakius žymėti, kad pėstieji pamatytų, jog įžengia į važiuojamąją dalį ir turi patys įsitikinti, kad tai daryti bus saugu.
44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Apie kokią tiksliai praktiką kalbi? Gal galima šaltinį?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąJei ženklinimui nepakanka raudono eksvalto, tai net nežinau kuo reikia dvirtakius žymėti, kad pėstieji pamatytų, jog įžengia į važiuojamąją dalį ir turi patys įsitikinti, kad tai daryti bus saugu.
Comment
-
Daug kartų esu važiavęs ta vieta, riedučiais ir dviračiu, ir kažkaip niekad nekilo didelio noro pro ją lėkti. Man atrodo, nemažai dviratininkų privalo suprasti, kad pasaulis sukasi ne aplink juos ir jų norą palaikyti 25-30 km/h vidutinį greitį "trasoje", ir pradėti labiau orientuotis aplinkoje. Nes visas šitas reikalas nėra absoliutinis klausimas: "ar aš ant dviračių tako, ar ne? Jei "taip", vadinasi, jog galiu lėkti ignoruodamas aplinką".
- 2 patinka
Comment
Comment