Parašė Raptor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
-
Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąElektromobiliai žinoma labai gerai, bet jų nėra kur pasikrauti nei didžiuosiose nei mažuosiose miestuose. Lietuva galėtų drąsiai plėtoti elektros stotelių projektą ir tuomet išaugtų tiek bendras elektromobilių poreikis tiek vietinės gamybos elektromobilių poreikis. Aš asmeniškai prisijungčiau prie elektromobilišikų.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąTai kad yra jau tokios kurios įkrauna 80% baterijos per 30min., tik kad tas pusvalandis visvien ilgokas tai praktiška juos turėti tik namie, garažuose, jei reiktu greito įkrovimo viešoje vietoje, tai pabūčiau kantrus max 5min. Daugiau nelabai...
Nors pvz aš turėčiau galimybę krautis darbe, ir namie, tai kaip ir tiktų man elektromobilis maršrutui darbas namai.... Jei tik ištemptų su vienu pakrovimu 60 km nuvažiuot
Comment
-
Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąAš per visą naktį centre palikčiau, kad tik būtų galima važiuoti. Manau svarbu pradėti mažais žingsniais plėtoti šią sritį, nes ji begalo perspektyvi.
Paliktum centre kam? Arba aš kažko iki šiol nesupratau apie automobilius. Visada galvojau, kad jie yra skirti iš taško A nuvykti į tašką B. Kokia prasmė jį palikti kažkokiam centre, jei tau reikia gryžti namo?
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąTai kad yra jau tokios kurios įkrauna 80% baterijos per 30min., tik kad tas pusvalandis visvien ilgokas tai praktiška juos turėti tik namie, garažuose, jei reiktu greito įkrovimo viešoje vietoje, tai pabūčiau kantrus max 5min. Daugiau nelabai...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąNelabai smarkiai domiuosi būtent baterijomis, kurios jau realiai panaudotos elektromobiliuose. Pats turiu 2 pakus A123 savo rc modeliam. Tai tos tai taip - kuo daugiau srovės duodi, tuo greičiau pasikrauna. Bet tai kad praeitą savaitę A123 subankrutavo, tai kaip toliau bus neaišku. Viena aišku, kad po kol kas ribojantis faktorius būtų net ne stotelių trukūmas, o krovimo laikas.
Nors pvz aš turėčiau galimybę krautis darbe, ir namie, tai kaip ir tiktų man elektromobilis maršrutui darbas namai.... Jei tik ištemptų su vienu pakrovimu 60 km nuvažiuot
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKame problema? Palikai prekybos centro aikštelėje, pajungei krautis, ir kol apsipirkinėji — va tau baterija ir pakrauta.
Comment
-
Seime siūlyta papildomai apmokestinti tradicinių automobilių vairuotojus
Lapkričio 8 d. Seime buvo pristatyta net trijų ministerijų – Susisiekimo, Ūkio bei Energetikos – užsakyta Elektromobilių transporto plėtros galimybių studija. Ją atlikę konsultacinių įmonių bei Respublikinio energetikų centro specialistai siūlė investicijas, reikalingas elektromobilių subsidijavimui bei įkrovimo stotelėms surinkti apmokestinus tradicinių automobilių vairuotojus 30 litų per metus, pralošiant elektromobilius loterijose bei sudarant sąlygas tokio tipo automobilius turėti taksi bendrovėms, privačioms bei valstybės įmonėm arba apmokestinant tradicinių automobilių vairuotojus.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Elektrinis „Nissan Leaf“ nuvažiuos toliau ir bus pigesnis
Atnaujintas „Leaf“ su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti apie 228 km. Pirmtako galimybės siekė iki 200 km. Be to, automobilis bus ir apie 80 kg lengvesnis.
Comment
-
Elektromobiliai elektromobiliais, bet saugumo klausimas šį automobilį daro stipriai nepatraukliu:
The UK Department for Transport found "serious safety concerns" after crashing a now discontinued G-Wiz at 56 km/h (35 mph) into a deformable barrier on 24 April 2007,[19] which is part of the normal test for production cars.
On 18 October 2010, a London woman Judit Nadal was killed when her G-Wiz was torn apart in a collision with a Škoda Octavia. The other driver was not seriously injured.
Comment
-
Siekiant populiarinti elektromobilius Lietuvoje pakeistos kelių eismo taisyklės
http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...sykles?l=1&p=1
Šiemet Kelių eismo taisyklėse atsirado trys ženklai, susiję su elektromobiliais. Jie žymės šių transporto priemonių įkrovimo vietą, atvejus, kai kelio ženklai elektromobiliams negalioja, kitoms elektra varomoms transporto priemonėms skirtą stovėjimo vietą.
„Lietuvai labai aktualu mažinti priklausomybę nuo iškastinio kuro, didinti atsinaujinančių išteklių naudojimą. Sprendimo teisę turinčioms institucijoms yra gyvybiškai svarbu turėti nepriklausomą ir argumentuotą nuomonę apie elektra varomo transporto plėtrą ir tinkamą šių transporto priemonių infrastruktūros kūrimą. Vyriausybės programoje esame numatę skatinti elektromobilių plėtrą Lietuvoje, plėtoti elektromobilių įkrovos stočių tinklą, valstybinio ir viešojo sektoriaus automobilius nuosekliai pakeisti elektra varomu transportu“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, šiandien pats išbandęs elektromobilį ir jo įkrovimo stotelę.
Comment
-
Estija – pirmoji šalis, turinti elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą
Estija yra pirmoji pasaulyje šalis, kur pradeda veikti visą šalį apimantis elektromobilių įkrovimo tinklas, kurį sudaro 165 nuolatinės srovės įkroviklių.
Estija tapo pirmąją pasaulyje šalimi, įrengusi visą šalį apimantį greitojo įkrovimo elektra varomų transporto priemonių tinklą. Tinklas naudoja pasaulinės energetikos ir automatikos technologijų grupės ABB technologiją.
165 internetu sujungtų nuolatinės srovės (DC) įkroviklių sistema, pagaminta ir įrengta ABB, buvo oficialiai atidaryta trečiadienį. Įkrovikliai įrengti Estijos miestuose, turinčiuose daugiau nei 5 000 gyventojų, ir pagrindiniuose keliuose visoje šalyje. Estijoje įkurtas tankiausias Europoje DC įkroviklių tinklas. Keliuose įkrovikliai įrengti ne didesniu nei 60 km atstumu vienas nuo kito, todėl elektrine transporto priemone šalyje galima keliauti nebijant pusiaukelėje likti be energijos.
Skirtingai nuo įprastų buitinių elektros maitinimo lizdų, kurie krauna elektra varomą transporto priemonę iki aštuonių valandų, ABB Terra 51 DC įkrovikliams reikia 15-30 minučių automobiliui įkrauti. Greitojo įkrovimo stotys atitinka CHAdeMO įkrovimo standartus. Jos gali būti naudojamos ir transporto priemonėms su nuolatine srove (DC) iki 50kW įkrauti, ir transportui su kintama srove (AC) iki 22kW įkrauti. Abu metodai gali būti naudojami vienu metu, jeigu to reikia.
Comment
Comment