Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Vilniuje stotyje tas aparatas priklauso paštui.

    Comment


      #82
      Taip atrodys naujas elektromobilių krovimo stotelių kelio ženklas. Autorė - Agnė Alesiutė.

      Comment


        #83
        Paryžiuje 2008 vasarą:

        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          #84
          Studentų sukurtas elektromobilis pagerino pasaulio greičio rekordą

          Elektromobilis, sukurtas Brighamo Youngo Universiteto inžinerijos studentų, pasiekė savo klasės žemės greičio rekordą. Vidutinis dviejų važiavimų greitis siekė beveik 250 km/h, o vieno važiavimo metu užfiksuotas net 280 km/h greitis.

          Šis pasiekimas užbaigia septynis metus trukisį 130-ies studentų ir vieno dėstytojo darbą. Greičio rekordo siekiančiųjų žargonu, automobilis vadinamas „aptakiuoju“. Tai reiškia, kad jis yra ilgos, plonos formos bei turi uždarus ratus – visa tai oro pasipriešinimui sumažinti. Automobilio kėbulas padarytas iš lengvo anglies pluošto. Automobilio aerodinamika gerinta pasitelkiant į pagalbą kompiuterinį vėjo tunelio modelį. Būtent aerodinamika ir ličio geležies fosfato baterijos ir leido automobiliui pasiekti greičio aukštumas.
          Daugiau info + video
          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

          Comment


            #85
            „Tesla Model S“ – pirmasis markės masinis elektromobilis


            Geriausiai sukomplektuotas „Tesla Model S“ turėtų kainuoti iki 70 tūkst. dolerių (181,3 tūkst. Lt). Jis elektriniu režimu galės nuvažiuoti 300 mylių (483 km). Pigiau kainuosiantys modeliai elektros režimu galės įveikti 257 km arba 370 km.
            Gal automobilis ne per geriausiai atrodo, bet kaip elektromobiliui nuo 0 iki 100km/h užtenka isibėgėti per 4.5 sekundes, dar su pilna baterija tokį atstumą nuvažiuoti, tai manau čia tikrai yra didelis pasiekimas elektromobilių pramonėje

            Comment


              #86
              Elektros varikliai skirtingai nuo vidaus degimo išvysto maksimalų sukimo momentą visame variklio sūkių diapazone. Taigi dideli pagreičiai elektromobiliams niekada nebuvo problema
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                #87
                Elektromobilių baterijas gaminančios įmonės atstovas teigia tikintis didesniu jų potencialu
                Joachimas Fetzeris, „SB LiMotive“ viceprezidentas teigia, jog galima sukurti ličio baterijas, su kuriomis elektromobilis kasdien galėtų įveikti net po 480 km.
                Tačiau yra ir kita, blogoji šios naujienos pusė – šių baterijų prototipai turi tendenciją, tikrąja to žodžio prasme, sudegti.
                Būtent tai neleidžia Fetzeriui įgyvendinti savo planų. Šio žmogaus užduotis – suteikti ličio-jonų baterijas klientams (tai jis jau padarė) bei išsiaiškinti, kaip pagerinti jų naudingumą. Savaime suprantama, pastaroji užduotis – „kietas riešutėlis“...
                „SB LiMotive“ yra „Robert Bosch“ bei „Samsung“ kompanijų 2008-aisiais sukurta bendra įmonė. Pietų Korėjoje įsikūrusi įmonė baterijas tiekia net aštuoniems automobilių gamintojams. Patys populiariausi modeliai, naudojantys „SB LiMotive“ suprojektuotas baterijas – „Fiat 500 EV“ bei „BMW i3“.
                Tačiau panašu, jog įmonėje dirbantys mokslininkai pagaliau sužinojo, koks yra pats efektyviausias baterijų aušinimo būdas, apsaugosiantis ličio-jonų akumuliatorius nuo perkaitimo ar net savaiminio užsidegimo.
                Per interviu Frankfurto automobilių parodos metu, Fetzeris papasakojo apie du naujus baterijų tipus: ličio-sieros bei ličio-oro (Li-Air). Būtent šie išradimai žada puikias svorio bei talpos charakteristikas.
                „Tikiuosi, jog taip ir bus“, – sakė Fetzeris. „Jau dabar ši technologija mūsų rankose progresavo pakankamai smarkiai. Ar optimistiškos prognozės pasiteisins, pamatysime kito dešimtmečio pirmojoje dalyje.“
                „SB LiMotive“ viceprezidentas pridūrė, jog ličio-sieros baterijų talpa gali siekti 400-500 kilovatvalandžių/1 kg, tuo tarpu ličio-oro technologija vienam kilograme „sutalpina“ bent 1000 kWh. „Palyginimui, galiu pasakyti, jog įprastos ličio-jonų baterijos viename kilograme turi tik 150 kilovatvalandžių. To užtenka, kad ličio-jonų baterijomis „maitinami“ elektriniai modelių motorai ratus suktų 160 kilometrų“ – sako Fetzeris.
                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                Comment


                  #88
                  Seime susirūpinta elektroautomobilių įteisinimu

                  "Tai techninė naujovė, kuriai žadama įdomi ateitis. Seimo užduotis yra įteisinti reglamentavimą, įteisinti jų naudojimą, nes šiuo metu yra daug teisinių klausimų", - kalbėjo E.Vareikis per trečiadienį Seime vykusią konferenciją dėl elektromobilių naudojimo ir infrastruktūros jiems kūrimo skatinimo.
                  Pasak politiko, kuo labiau elektromobiliai populiarėja, tuo labiau aktualūs tampa klausimai dėl jų infrastruktūros sukūrimo, šios struktūros standartizacijos ir vartojimo skatinimo.
                  "Šnekama, kad po 10-20 metų tokie automobiliai dominuos. Galbūt jie visiškai neišstums dabartinių automobilių, tačiau tikrai plėsis elektromobilių panaudojimas ir galimybės", - sakė Seimo narys.
                  Anot jo, ir dabar daugelis ekspertų pritaria, kad nedideliems atstumams, kasdieniniam naudojimui elektromobiliai daugeliu aspektų yra patogesni, palyginti su varomais benzinu.
                  Bendrovės "Elinta" generalinis direktorius Vytautas Jokužis teigė, kad elektromobiliai anksčiau ar vėliau į rinką ateis, nesvarbu ar į juos žiūrėsime teigiamai ar neigiamai. Tik klausimas, ar tai bus Lietuvoje.
                  Akcinės bendrovės "Lesto" Elektromobilių iniciatyvų kuratorė Kristina Milčienė kalbėjo, kad Lietuvoje būtų palankios sąlygos tobulinti technologijas, nes esame lanksti, nedidelė valstybė, galinti užtikrinti aukštą iniciatyvų palaikymą.
                  "Elektromobilių infrastruktūra Lietuvai įdomi dėl daugelio aspektų: mažesnės taršos, energijos efektyvumo siekimo, BVP augimo, elektros energijos vartojimo balansavimo, mokslinio potencialo panaudojimo. Šie tikslai turėtų būti reikalavimai Lietuvai", - teigė K.Milčienė.
                  Anot jos, elektromobilių infrastruktūrai įtvirtinti labai svarbios būtų savivaldybių iniciatyvos - atleidimas nuo automobilio statymo mokesčio, leidimas važiuoti A juosta, galimybė įvažiuoti į ekologines zonas. Taip pat reikėtų sukurti elektromobilių nemokamo įkrovimo zonas.
                  Konferencijoje minėta estų patirtis, kurie elektromobilumą pristatė kaip vieną strateginių šalies krypčių kelyje į išmaniąją visuomenę.
                  "Dabar tinkamas laikas elektromobilių infrastruktūrai Lietuvoje vystyti. Mes esame įdomūs užsienio partneriams, tai būtų puiki galimybė prisitraukti užsienio investicijų", - pabrėžė K.Milčienė.
                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                  Comment


                    #89
                    Pirmasis Kaune serijinis elektromobilis bus statomas nemokamai
                    Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                    Comment


                      #90
                      Starting January 10, anyone can apply to operate an electric car charging point at any service area along motorways in the Netherlands. There are no fees to be paid to Rijkswaterstaat until 2015, when the system will be evaluated. The Netherlands is the first country in the world where it is possible to install and operate charging points along the entire motorway network. A fast charger will charge 80% of the battery in 20 minutes. It is expected that the first motorway charging stations will become operational halfway through 2012.
                      Sprendimas tikrai paspartins elektromobilių pirkimą, ypač kai Nyderlandai pirmauja pagal autobanu (autosnelweg {auto-šnel-vech}) tankumą...
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        #91
                        Parodoje Detroite - naujausi elektromobilių modeliai (video)

                        Laukiu nesulaukiu, kol naujas BMW i8 išriedes į gatves, jau ne tiek daug laiko ir liko

                        Comment


                          #92
                          „Hitachi“ paskelbė sukūrusį elektros variklį, kuriame nenaudojami retieji žemės metalai
                          http://www.technologijos.lt/n/techno...-25473&l=2&p=1
                          Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                          Comment


                            #93
                            Lithuania Post goes electric
                            http://www.hellmail.co.uk/postalnews...articleid=3373
                            Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                            Comment


                              #94
                              /\
                              Šaunuoliai. Apskritai Lietuvos Paštas pastaruoju metu labai maloniai stebina įvariomis inovacijomis ir atnaujinimais. Nesidomėjau, bet vadovybė keitėsi galbūt?

                              Comment


                                #95
                                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                /\
                                Šaunuoliai. Apskritai Lietuvos Paštas pastaruoju metu labai maloniai stebina įvariomis inovacijomis ir atnaujinimais. Nesidomėjau, bet vadovybė keitėsi galbūt?
                                Vadovybė keitėsi jau senokai, buvo kažkada Valstybėje interviu su direktore - matosi, kad dirbti nori, ir nori padaryti tvarką. Ir dirba, tyliai, bet tikslingai. Kaip ir daugumoje sričių pastatuoju metu...

                                Comment


                                  #96
                                  Iš tiesų dabar yra ir palankus metas paštui atsinaujinti. Spėju, kad prekyba internetu vis auga, atitinkamai didėja ir pašto paslaugų poreikis.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    #97
                                    BMW ir Mercedes kuria nebrangų elektromobilį



                                    Prestižinių vokiškų automobilių gamintojai BMW ir Daimler bendradarbiaus kurdami nebrangų „Visio.M“ elektromobilį.

                                    Elektra iš atsinaujinančių energijos šaltinių varomų elektromobilių skeptikų vis mažiau. Tačiau pripažįstama, kad kol kas šios mašinos yra itin brangios, elektros įkrovimo stotelių infrastruktūra neišplėtota, todėl jos nepopuliarios. Nors techniškai pagaminti elektromobilį nėra sudėtingą, tačiau jie kuriami naudojant įprastų ir sunkių automobilių su vidaus degimo varikliais platformas, kuriems reikalingi talpūs ir itin brangūs akumuliatoriai. O šiuo metu siūlomi maži elektromobiliai neatitinka jokių saugumo reikalavimų. Išspręsti šias problemas pasirengusios BMW AG ir „Mercedes“ gamintoja Daimler AG, netolimoje ateityje ketindamos pasiūlyti nebrangų miesto elektromobilį.

                                    Prototipu buvo pasirinktas Miuncheno technikos universitete sukurtas MUTE elektromobilis. Bendradarbiaujant su dar 14 automobilinės industrijos kompanijų ketinama pristatyti efektyvų, saugų ir nebrangų elektromobilį.
                                    Pasak BMW ir „Mercedes“ gamintojų ateityje elektromobiliai taps pagrindine transporto priemonė perpildytuose megapoliuose. Tačiau kol jie ims dominuoti miestų gatvėse, teks įveikti nemažai sunkumų. Didesnių elektromobilių platformai naudojamos įprastos mašinos, todėl jų sunkiems kėbulams reikalingi didelės talpos ir brangūs akumuliatoriai. Planuojama, kad naujasis elektromobilis turės 15 kW elektrovariklį ir svers vos 400 kg (be akumuliatorių). Tačiau svarbiausia yra tai, kad nors ir mažas bei lengvas, „Visio.M“ atitiks visus įprastiems automobiliams su vidaus degimo varikliu taikomus saugumo reikalavimus. Be to masiškai gaminamą elektromobilį bus galima įsigyti už itin patrauklią kainą.

                                    Idomu kas čia gausis iš šito mažiaus, tikėkimes vieno ikrovimo atstumas nebus kokie vargani 30km.

                                    Comment


                                      #98
                                      Dar viena naujovė:

                                      Pristatytas „Toyota RAV4 EV“ elektromobilis



                                      Jungtinėse Amerikos Valstijose Los Andželo mieste vykstančiame 26-ajame Tarptautiniame elektromobilių simpoziume „Toyota“ drauge su „Tesla“ kompanija iš Kalifornijos pristatė naujos kartos serijinį „Toyota RAV4 EV“ elektromobilį.

                                      Elektromobilis „RAV4 EV“ sukurtas naudojant kompaktinio miesto visureigio „Toyota RAV4” platformą ir turi sumontuotą „Tesla“ elektrinę jėgainę. Automobilis turi 115 kW/156 AG elektros variklį ir 41,8 kWh talpos ličio jonų akumuliatorius.

                                      Po 6 valandų krovimo elektromobiliu galima nuvažiuoti 160 kilometrų. Iki 100 km/h „Toyota RAV4 EV“ įsibėgėja per 7,5 s. Elektromobiliu Kalifornijoje bus pradėta prekiauti šios vasaros pabaigoje. Numatoma pardavimo kaina – nuo 49 800 JAV dolerių (134 700 litų). „Toyota“ per trejus metus ketina parduoti 2600 vienetų šių elektra varomų miesto visureigių.

                                      Comment


                                        #99
                                        VW jau žiūri šiek tiek toliau



                                        „Hover Car“: sklandantis „Volkswagen“ automobilis
                                        http://auto.delfi.lt/soft/hover-car-....d?id=58681365

                                        Unikali „Hover Car“ idėja koncerną „Volkswagen“ pasiekė pernai Kinijoje paskelbus konkursą „People‘s Car Project“. Konkurso svetainė sulaukė 33 mln. lankytojų ir daugiau kaip 119 tūkst. idėjų bei pasiūlymų.

                                        Comment


                                          Nissan pradeda prekybą 100% elektriniu "nissan leaf" estijoje

                                          Naujiena senoka (vasario mėn). Bet gana aktuali norintiems įsigyti elektromobilį.

                                          "Nissan LEAF" pagaliau atvyko į Estiją. Prekybą žadama pradėti šių metų pavasarį. Estija pirmoji iš Baltijos šalių, kurioje valstybė skiria ženklią paramą elektromobilių, tokių, kaip "Nissan LEAF", įsigyjimui.

                                          Siekdama skatinti elektromobilių naudojimą, Estijos valstybė skyrė paramą jų įsigyjimui. Ketinantys įsigyti "Nissan LEAF", gali pateikti paraišką, kuri dengs net iki 50% automobilio vertės, bet ne daugiau, kaip 18.000 eurų. Gyventojai gali pateikti paraiškas iki 2012 metų lapkričio 30 dienos arba iki tol, kol bus išnadutotos visos, elektromobilių įsigyjimui skirtos, programos lėšos.
                                          Nissan.lt

                                          Sunkoka bus Estus pasivyt...
                                          Dear Sir,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X