Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nieko čia keisto. Kaip nieko keisto, kai lyginam bet kurių kitų mašinų interjerus. Netgi galima palyginti Golf 7/7.5 su Golf 8 ir pamatyti, kad paskutinis Golf modelis irgi nusuko piginimo ir taupymo keliu, kas yra labai liūdna. Tiesiog Tesla tai darė nuo pradžių ir prakišinėjo kaip "minimalistinį" ir "clutter-free" interjerą savo marketinge, nors realiai tai yra tiesiog taupymas ergonomikos ir patogumo sąskaita. Šiaip tai išvis tas pinginimasis, vyniojamas į "minimalizmo" popieriuką, yra labai nemaloni tendencija su didele dalimi automeikerių paskutiniu metu.
    Kadangi esi bandęs, gal gali konkrečiai paaiškinti kas yra nepatogu ir ne ergonomiška Teslos salone?
    Pigu - brangu palikim atskirą diskusiją, nes mano 2022 M3 Teslos salono medžiagos kokybe nenusileidžia nuo prieš tai turėto senesnio VW.
    Dvi savaites pavazinejus su Tesla nebesinori lipti į jokią kitą mašiną nes tada supranti kaip viskas yra ištikro ten nepatogu...

    Comment


      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

      Kadangi esi bandęs, gal gali konkrečiai paaiškinti kas yra nepatogu ir ne ergonomiška Teslos salone?
      Pigu - brangu palikim atskirą diskusiją, nes mano 2022 M3 Teslos salono medžiagos kokybe nenusileidžia nuo prieš tai turėto senesnio VW.
      Dvi savaites pavazinejus su Tesla nebesinori lipti į jokią kitą mašiną nes tada supranti kaip viskas yra ištikro ten nepatogu...
      Konkrečiai Model 3 bet kurios valdymo funkcijos kaip visas ventiliacijos/AC valdymas, ar bet kuri kita funkcija, kuri paprastai valdoma mygtukais ar knobais, kuomet nereikia patraukti akių nuo kelio ir žiūrėti į ekraną.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Konkrečiai Model 3 bet kurios valdymo funkcijos kaip visas ventiliacijos/AC valdymas, ar bet kuri kita funkcija, kuri paprastai valdoma mygtukais ar knobais, kuomet nereikia patraukti akių nuo kelio ir žiūrėti į ekraną.
        Ar tikrai nereikia atitraukti akiu? Iš intuicijos matai pvz nustatomą temperatūrą mygtukais? Tikrai viską iš intuicijos darai vairuodamas auto pirmą kartą? Nu ok, kad ir antrą kartą?
        Viskam reikia pripratimo - o naujiems dalykams natūralu reikia daugiau laiko.

        Comment


          Parašė iPhone Rodyti pranešimą

          Ar tikrai nereikia atitraukti akiu? Iš intuicijos matai pvz nustatomą temperatūrą mygtukais? Tikrai viską iš intuicijos darai vairuodamas auto pirmą kartą? Nu ok, kad ir antrą kartą?
          Viskam reikia pripratimo - o naujiems dalykams natūralu reikia daugiau laiko.
          Kartais reikia, bet nepalygijamai mažiau, nei kažką darant ekrane, tegul ir gerai sudėtame. Tas pats galioja kitoms mašinoms, kurios nusipigino su ekranais. Aš net ant savo 7.5 Golfo vis dar pykstu, kad vietoj mygtukų, kurie buvo iki facelifto, centrinėje konsolėje padarė touch sensitive nesąmonę ant lygaus stiklo, kas reiškia, kad norint nuspausti reikia ilgiau nukreipti dėmesį nuo pagrindinių vairuotojo užduočių t.y. kelio ir aplinkos stebėjimo.

          Neperku "bet reikia priprasti" naratyvo, kaip neperku naratyvo, kad galima priprasti valgyti šūdus vietoj maisto. Kažkiek priprasti galima, bet tai neturi būti blogų dalykų teisinimas.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Kartais reikia, bet nepalygijamai mažiau, nei kažką darant ekrane, tegul ir gerai sudėtame. Tas pats galioja kitoms mašinoms, kurios nusipigino su ekranais. Aš net ant savo 7.5 Golfo vis dar pykstu, kad vietoj mygtukų, kurie buvo iki facelifto, centrinėje konsolėje padarė touch sensitive nesąmonę ant lygaus stiklo, kas reiškia, kad norint nuspausti reikia ilgiau nukreipti dėmesį nuo pagrindinių vairuotojo užduočių t.y. kelio ir aplinkos stebėjimo.

            Neperku "bet reikia priprasti" naratyvo, kaip neperku naratyvo, kad galima priprasti valgyti šūdus vietoj maisto. Kažkiek priprasti galima, bet tai neturi būti blogų dalykų teisinimas.
            Nepirk, bet ir neapsoliutink ir nelygink su šūdo valgymu, nes tai nėra teisinga. Ar tikrai nėra tekę nusipirkti nei vieno daikto prie kurio reikėtų priprasti..?
            Tai yra pasiteisinimai, nes ar tai mygtukai ar ekranai tu turi nukreipti lygiai taip pat dėmesį nuo kelio. Ir ne kartais, o visada. Norėčiau pamatyti kaip apgraibomis nematydamas mygtuku tu juos junginėji.

            Tesloje, vienintelis dalykas dėl kurio reikia nukreipti dėmesį nuo kelio yra temperatūros reguliavimas, kurį įjungus auto režimu reguliuoji ypatingai retai.

            Comment


              Viskas vairuojant priverčia atitraukti dėmesį - reklamos, gražios mašinos, gražios moterys ir pan. Juk nereguliuoji tų temperatūrų ir radijo stočių lenkiant ar išvažiuodamas iš šalutinio kelio. Asmeniškai aš temperatūrą reguliuoju gal kartą į sezoną. Svarbu suvokti, kad tik atsisėdus į mašiną nebus iškart taip komfortiška ir reikia kelių ar keliolikos minučių, kad taip pasidarytų, o bereikalingas temperatūros reguliavimas to proceso nepagreitins. Bent jau taip yra mano mašinoj. Bet taip pat pastebėjau, kad labai daug kas to nesupranta ir atsisėdę į karštą mašiną iškart mažina temperatūrą.

              Comment


                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                Nesuprantu ką nori paklausti, nes važiuojant tenka žiūrėti ir į ekraną.
                Kam važiuojant žiūrėt į ekraną? Jei viskas ergonomiškai padaryta, aišku.

                Išimtis - navigacija. Bet ji reikalinga toli gražu ne kiekvienoj kelionėj. Ir tada žiūrėjimo į ekraną yra labai minimaliai.

                Comment


                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                  Nepirk, bet ir neapsoliutink ir nelygink su šūdo valgymu, nes tai nėra teisinga. Ar tikrai nėra tekę nusipirkti nei vieno daikto prie kurio reikėtų priprasti..?
                  Tai yra pasiteisinimai, nes ar tai mygtukai ar ekranai tu turi nukreipti lygiai taip pat dėmesį nuo kelio. Ir ne kartais, o visada. Norėčiau pamatyti kaip apgraibomis nematydamas mygtuku tu juos junginėji.

                  Tesloje, vienintelis dalykas dėl kurio reikia nukreipti dėmesį nuo kelio yra temperatūros reguliavimas, kurį įjungus auto režimu reguliuoji ypatingai retai.
                  Žinoma, skirtingiems žmonėms yra skirtingi poreikiai. Bet jeigu pažiūrėsi car reviews, būtent redundant fizinių mygtukų nebuvimas tiek Teslose, tiek kai kuriose kitose naujose mašinose, yra vienas dažniausių nusiskundimų. Aš pats turiu viltį, kad šitas trendas apsisuks ir bent jau kai kurie mygtukai sugrįš.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Žinoma, skirtingiems žmonėms yra skirtingi poreikiai. Bet jeigu pažiūrėsi car reviews, būtent redundant fizinių mygtukų nebuvimas tiek Teslose, tiek kai kuriose kitose naujose mašinose, yra vienas dažniausių nusiskundimų. Aš pats turiu viltį, kad šitas trendas apsisuks ir bent jau kai kurie mygtukai sugrįš.
                    Na man tie reviews yra nesamonė, nes jai jį daro Tesla fanas - bus viskas faina, jei darys BMW fanas - bus viskas Š.
                    Visi šie review turi šališkumą, kartais fiansinį, kartais emocinį.
                    Aš sprendžiu pagal save - man patogu? Taip. Man patinka? Taip. o toliau.. tebūnie kiekvieno reikalas kas kam patinka. Negali visiems patikti ir būti patogūs vienodi dalykai.
                    Aš tik prieštarauju, kai žmonės sako Tesla yra šūdas nes ten negražus salonas arba pvz per mažai mygtukų. Ji dėl to netampa nei geresne nei blogesne mašina, tai tiesiog žmonių emocijos.
                    Ar Tesla turi minusų? Taip, ji tikrai turi minusų ir dalykų dėl ko eini į kompromisą pirkdamas tokią auto.
                    Bet galiu pasakyti iš savo aplinkos, kad net pirkdami auto už 200 k su vidaus degimo varikliais žmonės yra priversti eiti į tam tikrus kompromisus su mašina.

                    Comment


                      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                      Na man tie reviews yra nesamonė, nes jai jį daro Tesla fanas - bus viskas faina, jei darys BMW fanas - bus viskas Š.
                      Visi šie review turi šališkumą, kartais fiansinį, kartais emocinį.
                      Aš sprendžiu pagal save - man patogu? Taip. Man patinka? Taip. o toliau.. tebūnie kiekvieno reikalas kas kam patinka. Negali visiems patikti ir būti patogūs vienodi dalykai.
                      Aš tik prieštarauju, kai žmonės sako Tesla yra šūdas nes ten negražus salonas arba pvz per mažai mygtukų. Ji dėl to netampa nei geresne nei blogesne mašina, tai tiesiog žmonių emocijos.
                      Ar Tesla turi minusų? Taip, ji tikrai turi minusų ir dalykų dėl ko eini į kompromisą pirkdamas tokią auto.
                      Bet galiu pasakyti iš savo aplinkos, kad net pirkdami auto už 200 k su vidaus degimo varikliais žmonės yra priversti eiti į tam tikrus kompromisus su mašina.
                      O ar yra kas nors, kas tau pačiam nepatinka Teslose? Taip pat, ką manai apie parkingo sensorių nebenaudojimą Tesla model Y?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        O ar yra kas nors, kas tau pačiam nepatinka Teslose? Taip pat, ką manai apie parkingo sensorių nebenaudojimą Tesla model Y?
                        Taip tikrai yra kas nepatinka, pagrindinis dalykas - odinės nevintiliuojamos sėdynės ir tai kad nėra galimybės uždaryti stiklinio stoglangio, o jis vasara veikia kaip radiatorius ir kaitina mašiną. Tiesiogiai saulė pro jį nepraeina, jis tonuotas, bet įkaista pats ir veikia kaip radiatorius. Čia ko gero esminiai dalykai.
                        Iš smulkesnių - tai kad reikia papildomai nusipirkti guminius cup holderius kad kavos puodelis gerai laikytųsi, belaidis telefono krovimas neveikia nors ir su originaliu dėkliuku (kaip suprantu per kameros apsaugos bortelį atsiranda per didelis atstumas), pakankamai teplios juodos mtinės odinės sėdynės.
                        Kas dėl parktronikų nebuvimo, tai jų nėra tiek M3 tiek MY nuo 2022 metų galo. Maniškė pataikė dar su parktronikais, nes kai rinkausi norėjau, kad būtų parktronikai ir naujesnis AMD procesorius, tai tokią ir gavau, nors tokios gaminamos buvo turbūt vos porą mėnesių. Dėl to su parktronikais bėdų neturiu. Žinau kas vairuoja be parktronikų - tai pradžioj buvo labai blogai, bet su kiekvienu updaitu (kurie ateina pakankamai dažnai) situacija vis pagerėja. Ar pagerės iki tokio lygio kaip su paprastaias parktronikais? Abejoju, nebent naujuose modeliuose bus pakeista kameros vieta ar priimta dar kokių nors pakeitimų.

                        Comment


                          Tesla nori padidinti gamybos apimtis savo gamykloje Vokietijoje.
                          Iki 1 milijono automobilių per metus ir 100 000 000 kWh (100 GWh) baterijų gamybos.[1]

                          Čia būtų top 3 didžiausia autogamykla pasaulyje. Pagal vienus duomenis #1, pagal kitus #3.[2]
                          Kia Hwaseong Plant ("world's largest largest single industrial complex") padaro 500-600k.[3]
                          Volkswagen Wolfsburg Plant, dar neseniai buvo didžiausia autogamykla pasaulyje, padaro 500-800k per metus.[4][5]
                          Volvo, per visas savo gamyklas kartu sudėjus (Švedija, Belgija, JAV, 2x Kinija, Malaizija) padaro 600k.[6][7]

                          Teslos augimas yra kaip kaimynai iš rytų sakytų “niet analogov”.
                          Tesla 2016 pagamino tik ≈70k automobilių. O dabar vienoje gamykloje nori gaminti beveik 2x ką Volvo padaro 6 gamyklose.






                          Matuojant pastatus pagal tūrį, Tesla gamykla Teksase yra antra pagal dydį visame pasaulyje.
                          • 9,57 million m3 tūris (tik vienas Boeing gamybos pastatas didesnis)
                          • 0,929 million m2 plotas (visi Vilniaus NMC pastatai kartu sudėjus turi mažiau ploto)
                          • 8,5 km2 teritorija (didesnė nei visas Žaliakalnis ar visi Žirmūnai)
                          Tesla tyliai ir po truputį tampa visišku juggernaut.



                          Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.04, 00:13.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Bet jeigu pažiūrėsi car reviews, būtent redundant fizinių mygtukų nebuvimas tiek Teslose, tiek kai kuriose kitose naujose mašinose, yra vienas dažniausių nusiskundimų.
                            Bet jeigu pažiūrėsi Karietos reviews, būtent vadelių nebuvimas tiek Benz, tiek kituose bearkliuose vežimuose, yra vienas dažniausių nusiskundimų.

                            -

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              Bet jeigu pažiūrėsi Karietos reviews, būtent vadelių nebuvimas tiek Benz, tiek kituose bearkliuose vežimuose, yra vienas dažniausių nusiskundimų.
                              Juokiuosi net už pilvo susiėmęs. Puikus jumoras

                              Comment


                                Nežinau ar juokinga ar graudu kad Tesla pagal parduodamų automobilių kiekį jau šiemet stipriai aplenks Volvo ir Lexus kartu sudėjus.
                                Aplenks ir Audi. Ir panašu kad vien iš dabartinės augimo inercijos, 1-2 metų bėgyje aplenks ir BMW ir Mercedes.

                                Comment


                                  Dar šito reikėtų nepamiršti:

                                  Tesla has made public statements about another mainstream electric car product that would follow the Model Y and would be considerably cheaper than the Model 3. By October 2022, the company stated that the Tesla engineering team had turned its focus to it and that it would be half the price of the Model 3/Y platform.
                                  The car will be manufactured at the Gigafactory Mexico facility, on which construction was announced in March 2023

                                  Comment


                                    Tada ir aš šiek tiek naujienų papostinsiu:

                                    BEIJING, Aug 3 (Reuters) - U.S. automaker Tesla (TSLA.O) sold 64,285 China-made electric vehicles (EVs) in July, down 31% from a month earlier, data from the China Passenger Car Association (CPCA) showed on Thursday.

                                    Sales of China-made Model 3 and Model Y cars were up 128% from 28,217 a year earlier when a scheduled upgrade to Tesla's Shanghai factory lowered production.

                                    Chinese rival BYD (002594.SZ), with its Dynasty and Ocean series of EVs and petrol-electric hybrid vehicles, posted a 61% year-on-year rise in July sales to 261,105 passenger vehicles, including 18,169 exported.

                                    Šaltinis: https://www.reuters.com/business/aut...th-2023-08-03/

                                    Comment


                                      Parašė T-K-K
                                      [/LIST]Tesla tyliai ir po truputį tampa visišku juggernaut.
                                      Tesla turi dar 2 kartus padidinti pagamintų automobilių skaičių, kad patektų bent jau į top 10
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Tesla turi dar 2 kartus padidinti pagamintų automobilių skaičių, kad patektų bent jau į top 10
                                        Čia bendrai žiūrint pasaulyje? Ar Europoje?

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Tesla turi dar 2 kartus padidinti pagamintų automobilių skaičių, kad patektų bent jau į top 10
                                          1. Top 10: https://www.factorywarrantylist.com/...ufacturer.html
                                          2. Changan yra dešimtas pasaulyje su 2,35M parduotų automobilių.
                                          3. Tesla 2023 Q2 pardavė 466k (dabartinis taktas 1,86M per metus). Jau labai nedaug liko iki top 10.
                                          4. Paskutinį kvartalą Tesla YoY augo 83% (Tesla IR slides). Tesla artimiausius porą metų dar iš inercijos nemažai paaugs ir papuls į tą top 10.
                                          5. Didžioji dalis Tesla pardavimų yra Model Y ir Model 3. Keletos metų bėgyje planuoja paleisti pigesnę Teslą, kuri pagal idėją darys keletą kartų didesnius kiekius nei Model Y ir Model 3. Manau kad 5-10 metų bėgyje pamatysime Tesla ir top 5 (GM šiuo metu penktas su 6M)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X