Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tie trūkumai neatsveria privalumų (galia, komfortas, sutaupyti degalai, A juostos, parkavimas centre)?
    Man asmeniskai neatperka.Komforto is sio gamintojo nesitikek iki premium segmento ten dar labai toli, vien atsisedus i vidu lipt lauk norisi o ne vaziuot.Nori komforto mesk 100k EUR imk Audi E-tron

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

      Kam ko reikia.Bet nelabai tikiu kad kas noretu is BMW 3 G20 persest i Model 3

      PS: Naujasis BMW 3 (330i benzinas 2.0litru su 185kW) su visom nuolaidom susikomplektavus gavosi 56 000EUR ir tai toli grazu sudeta ne viskas ko norisi
      Tai, kad pilna pavyzdžių JAV, kai žmonės pasakoja persėdę iš BMW 3 M ar Audi RS4 į Tesla Model3 ir jie jokiu būdu nenorėtų grįžti atgal, vien dėl gedimų, priežiūros, technologinio atsilikimo. Sutinku, kad eTron komfortiškesnė TP, bet 50keur (Model 3) ir 80-100keur (e-Tron), už +40keur gauti tik geresnį komfortą, prarasti nuvažiuojamą atstumą ir kitus Tesla privalumus, tikrai nebūtų mano pasirinkimas. Kol bratwurstwagenai negamina po 40-50keur e-Tronų, tai Lietuvos rinkoj matysime vienetus. Tad gali pasakoti apie tuos savo vokiečių gamintojus kiek nori, bet jiems labai labai reikia pasitempti, kad visapusiškai pasivyti Tesla, kad būtų geresni ne tik komforto ir kokybės srityse.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą

        Tai, kad pilna pavyzdžių JAV, kai žmonės pasakoja persėdę iš BMW 3 M ar Audi RS4 į Tesla Model3 ir jie jokiu būdu nenorėtų grįžti atgal, vien dėl gedimų, priežiūros, technologinio atsilikimo. Sutinku, kad eTron komfortiškesnė TP, bet 50keur (Model 3) ir 80-100keur (e-Tron), už +40keur gauti tik geresnį komfortą, prarasti nuvažiuojamą atstumą ir kitus Tesla privalumus, tikrai nebūtų mano pasirinkimas. Kol bratwurstwagenai negamina po 40-50keur e-Tronų, tai Lietuvos rinkoj matysime vienetus. Tad gali pasakoti apie tuos savo vokiečių gamintojus kiek nori, bet jiems labai labai reikia pasitempti, kad visapusiškai pasivyti Tesla, kad būtų geresni ne tik komforto ir kokybės srityse.
        As su tavim sutinku. Gi rasiau kas ka nori tas ta perka. Taip Tesla daugiau nuvaziuoja.

        ...ir kitus Tesla privalumus. Nu papasakok kokius dar privalumus Tesla turi be nuvaziuojamo atstumo

        PS RS4 JAV rinkoje nesiulomas

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          Tai, kad pilna pavyzdžių JAV, kai žmonės pasakoja persėdę iš BMW 3 M ar Audi RS4 į Tesla Model3 ir jie jokiu būdu nenorėtų grįžti atgal, vien dėl gedimų, priežiūros, technologinio atsilikimo. Sutinku, kad eTron komfortiškesnė TP, bet 50keur (Model 3) ir 80-100keur (e-Tron), už +40keur gauti tik geresnį komfortą, prarasti nuvažiuojamą atstumą ir kitus Tesla privalumus, tikrai nebūtų mano pasirinkimas. Kol bratwurstwagenai negamina po 40-50keur e-Tronų, tai Lietuvos rinkoj matysime vienetus. Tad gali pasakoti apie tuos savo vokiečių gamintojus kiek nori, bet jiems labai labai reikia pasitempti, kad visapusiškai pasivyti Tesla, kad būtų geresni ne tik komforto ir kokybės srityse.
          Surinkimo kokybė prastesnė, detalių mažiau, bet jei kas nueina, tai reikia laukti daug ilgiau kad būtu pataisytą, nereikia pilti benzo, dyzelio - sutaupai pinigų, komforto atžvilgiu panašu į BMW, bet avarijos atžvilgiu tikrai ne saugesnė.

          Comment


            Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

            Surinkimo kokybė prastesnė, detalių mažiau, bet jei kas nueina, tai reikia laukti daug ilgiau kad būtu pataisytą, nereikia pilti benzo, dyzelio - sutaupai pinigų, komforto atžvilgiu panašu į BMW, bet avarijos atžvilgiu tikrai ne saugesnė.
            Kiek zinau ir detaliu nauju nelabai eina uzsakyt jei sudauzai.Ar as neteisus?

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

              Kiek zinau ir detaliu nauju nelabai eina uzsakyt jei sudauzai.Ar as neteisus?
              Siunčia tik iš gamyklos, ir pas Teslą viskas vėluoja, tad nelabai gali vadovautis ir jų terminais.

              Comment


                Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                Siunčia tik iš gamyklos, ir pas Teslą viskas vėluoja, tad nelabai gali vadovautis ir jų terminais.
                O gal zinote kaip su Tesla patikimumu?

                Comment


                  Su Teslomis dabar yra du įdomūs momentai:

                  1. Naujieji Model Y modeliai, labai tikėtina, kad turės vientisą išlietą aliuminio korpusą. Tai vos ne visas automobilis bus vientisas ir nesudarytas iš skirtingų dalių. Iš paviešintų patentų liejimo staklėms + iš Teslos dalintų gamybos nuotraukų.

                  2. Kardinaliai keičiama elektros sistema automobiliuose. Model S turėjo ~3 mylias (man rodos, o gal km?) elektros laidų. Model 3 jau apie 1,5. Model Y, spėjama, turės apie 100 metrų laidų. Iš paviešintų Tesla patentų.

                  Tai 1 punktas (priklausomai kaip bus įgyvendintas) apsunkins sudaužytų automobilių atstatymą, o antras jį gerokai palengvins. Tai...

                  Dar įdomu kaip greitai rinka užsipildys kinietiškomis dalimis.

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                    O gal zinote kaip su Tesla patikimumu?
                    Su pavara lygtais nieko blogo, bet kaip kam pasiseka su elektronika, gal su naujasnėmis (2018 m.) jau ne taip blogai.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Su Teslomis dabar yra du įdomūs momentai:

                      1. Naujieji Model Y modeliai, labai tikėtina, kad turės vientisą išlietą aliuminio korpusą. Tai vos ne visas automobilis bus vientisas ir nesudarytas iš skirtingų dalių. Iš paviešintų patentų liejimo staklėms + iš Teslos dalintų gamybos nuotraukų.

                      2. Kardinaliai keičiama elektros sistema automobiliuose. Model S turėjo ~3 mylias (man rodos, o gal km?) elektros laidų. Model 3 jau apie 1,5. Model Y, spėjama, turės apie 100 metrų laidų. Iš paviešintų Tesla patentų.

                      Tai 1 punktas (priklausomai kaip bus įgyvendintas) apsunkins sudaužytų automobilių atstatymą, o antras jį gerokai palengvins. Tai...

                      Dar įdomu kaip greitai rinka užsipildys kinietiškomis dalimis.
                      2. Kardinaliai keičiama elektros sistema automobiliuose. Model S turėjo ~3 mylias (man rodos, o gal km?) elektros laidų. Model 3 jau apie 1,5. Model Y, spėjama, turės apie 100 metrų laidų. Iš paviešintų Tesla patentų.

                      Tai pereidines turbut prie CAN ar FlexRay ar kazka panasaus

                      https://en.wikipedia.org/wiki/FlexRay#Vehicles

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                        2. Kardinaliai keičiama elektros sistema automobiliuose. Model S turėjo ~3 mylias (man rodos, o gal km?) elektros laidų. Model 3 jau apie 1,5. Model Y, spėjama, turės apie 100 metrų laidų. Iš paviešintų Tesla patentų.

                        Tai pereidines turbut prie CAN ar FlexRay ar kazka panasaus

                        https://en.wikipedia.org/wiki/FlexRay#Vehicles
                        Sistema patentuojama, tad spėju, kad kažką savo daro.

                        Šaltinis: https://electrek.co/2019/07/22/tesla...obots-model-y/

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Sistema patentuojama, tad spėju, kad kažką savo daro.

                          Šaltinis: https://electrek.co/2019/07/22/tesla...obots-model-y/
                          Idomu ka i e-trona sudejo.Manau kad VDV kas naudojama i EV ir nelabai tinka lengva ranka permest

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Sistema patentuojama, tad spėju, kad kažką savo daro.

                            Šaltinis: https://electrek.co/2019/07/22/tesla...obots-model-y/
                            Man atrodo, kad Sandy Munro minėjo apie karinėje/kosmoso pramonėje naudojama Wifi/Bluetooth, kurį pritaikę Tesla panaudos savo automobilių gamyboje.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                              Surinkimo kokybė prastesnė, detalių mažiau, bet jei kas nueina, tai reikia laukti daug ilgiau kad būtu pataisytą, nereikia pilti benzo, dyzelio - sutaupai pinigų, komforto atžvilgiu panašu į BMW, bet avarijos atžvilgiu tikrai ne saugesnė.
                              Aš matau, kad tamsta jau ne pirmą kartą šitas nesamones rašinėja apie Tesla menamą nesaugumą ir man tiesiog įdomu iš kur tu tai trauki? Čia vienas didžiausių Tesla privalumų, kad tai vieni pačių saugausių automobilių ir čia ne kažkieno subjektyvi nuomonė, o EuroNCAP ir NHTSA bandymų rezultatai.

                              Model S kai buvo pirmą k. išbandytas 2013 metais buvo saugiausias automobilis kada nors bandytas iki tol. Tada vėliau pasirodęs Model X buvo pirmas SUV, kuris gavo idealų saugumo įvertinimą ir kuris iki šiol išlieka saugiausiu SUV rinkoje ir galiausiai Model 3, kuris dalinasi pačio saugiausio sedano savo kategorijoje įvertinimą su tavo minimu naujausiu 3 klasės BMW.

                              Euro NCAP’s Best of the Best of 2019

                              Parašė EuroNCAP
                              Tesla also made a strong appearance this year. Model X is 2019’s winner in the Large Off-Road category, with the SEAT Tarraco in second place. The Tesla Model 3 is top of the ‘Electric and Hybrid’ vehicle class and, together with BMW’s 3 Series, shares top-spot in the Large Family category. The two cars end up with identical overall scores, the BMW scoring better in pedestrian protection, and the Tesla edging it in Safety Assist.
                              Esmė, kad vieni gamintoji yra geresni šiuo klausimu, kiti blogesni, vieni modeliai saugesni, kiti ne tokie saugūs, bet tuo tarpu viską ką iki šiol yra išleidusi Tesla yra arba patys saugiausi automobiliai savo klasėje arba dalinasi saugiausio automobilio titulą kaip kad yra su Model 3 ir BMW 3.

                              Viskas ką noriu pasakyti, kad prieš pateikiant kažką kaip faktą, reikėtų pasidomėti faktais.

                              Comment


                                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

                                Aš matau, kad tamsta jau ne pirmą kartą šitas nesamones rašinėja apie Tesla menamą nesaugumą ir man tiesiog įdomu iš kur tu tai trauki? Čia vienas didžiausių Tesla privalumų, kad tai vieni pačių saugausių automobilių ir čia ne kažkieno subjektyvi nuomonė, o EuroNCAP ir NHTSA bandymų rezultatai.

                                Model S kai buvo pirmą k. išbandytas 2013 metais buvo saugiausias automobilis kada nors bandytas iki tol. Tada vėliau pasirodęs Model X buvo pirmas SUV, kuris gavo idealų saugumo įvertinimą ir kuris iki šiol išlieka saugiausiu SUV rinkoje ir galiausiai Model 3, kuris dalinasi pačio saugiausio sedano savo kategorijoje įvertinimą su tavo minimu naujausiu 3 klasės BMW.

                                Euro NCAP’s Best of the Best of 2019



                                Esmė, kad vieni gamintoji yra geresni šiuo klausimu, kiti blogesni, vieni modeliai saugesni, kiti ne tokie saugūs, bet tuo tarpu viską ką iki šiol yra išleidusi Tesla yra arba patys saugiausi automobiliai savo klasėje arba dalinasi saugiausio automobilio titulą kaip kad yra su Model 3 ir BMW 3.

                                Viskas ką noriu pasakyti, kad prieš pateikiant kažką kaip faktą, reikėtų pasidomėti faktais.
                                Testai testais, bet realybėje perlūžta pusiau arba visas priekis sulenda į saloną. Yra video, pats esu pateikęs: "reti ir įdomūs automobiliai" prospekte.

                                Comment


                                  Kažin, ar gautų geriausius saugumo įvertinimus, jei realybėje lengvai lūžtų.

                                  Comment


                                    Aš tai mačiau net kelis degančius vidaus degimo automobilius

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Kažin, ar gautų geriausius saugumo įvertinimus, jei realybėje lengvai lūžtų.
                                      Amerikoniškas auto yra amerikoniškas auto:
                                      https://www.youtube.com/watch?v=tmczzdPqPus
                                      Paskutinis taisė RokasLT; 2020.01.31, 19:45.

                                      Comment


                                        Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
                                        Amerikoniškas auto yra amerikoniškas auto:
                                        https://www.youtube.com/watch?v=tmczzdPqPus
                                        O kaip tu įsivaizduoji, kad turėtų atrodyti automobilis, kuris yra saugus po tokios avarijos? Visai nesudaužytas? Pasižiūrėk video Youtube kodėl šiuolaikiniai automobiliai yra saugūs ir kaip tai užtikrinama. Dar pasižiūrėk kokių fizikos video apie avarijas ir kaip veikia gautos smūgio energijos išskirstymas, kad ji neateitų iki keleivių.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          O kaip tu įsivaizduoji, kad turėtų atrodyti automobilis, kuris yra saugus po tokios avarijos? Visai nesudaužytas? Pasižiūrėk video Youtube kodėl šiuolaikiniai automobiliai yra saugūs ir kaip tai užtikrinama. Dar pasižiūrėk kokių fizikos video apie avarijas ir kaip veikia gautos smūgio energijos išskirstymas, kad ji neateitų iki keleivių.
                                          Tai žmogus, šiuo atveju, būtu buvęs saugus išlėkęs į gatvę ir rėžiasis į grindinį, stulpą ar sieną. Supratau.

                                          KĖBULAS TURI SUGERTI SMŪGIO INERCINĘ JĖGĄ, O NE PLYŠTI PUSIAU.
                                          Paskutinis taisė RokasLT; 2020.01.31, 20:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X