Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nes Lietuvoje nebus įmanoma sukontroliuot lakimo. Eurostare yra bagažo kontrolė, nes tarptautinis traukinys. Ir šiaip, griežtesnis režimas, nes važiuoja tuneliu. Lėktuve taip pat griežtesnė kontrolė.
    Matai, su griežtais ribojimais irgi yra problemų. Kai draudžiama - labai reikia. Kai galima - tik reputacijos klausimas. Ir pvz galimybė tą pačią dieną įsėsti Gaižiūnuose į link Klaipėdos važiuojantį traukinį.

    https://www.tripadvisor.com/ShowTopi...ins-Italy.html
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.01.02, 18:09.

    Comment


      Tai yra gėrimo kultūros reikalas. Pas mus jo jis žemas. Todėl ir negalima. Niekas nedraudžia įkalti dar stotyje 50 gramų ir važiuoti. Bet lakimas traukinyje, ypač visokiam bydlo, kuris vežtųsi savo, tai jau, ačiū, nereikia.

      Comment


        LG panaikino 15 proc. nuolaida, o paliko tik 5 proc. nuolaida atgaliniam bilietui perkant tik pilna bilieto kaina.

        Comment


          Dėl sumažėjusio keleivių skaičiaus nuo sausio 16 d. dar labiau mažinamas traukinių reisų skaičius. Atšaukiami visi traukiniai Klaipėda - Šilutė - Kalipėda, važiuojantys poilsio dienomis, taip pat panaikinama viena pora traukinių Šiauliai - Panevėžys.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            LG panaikino 15 proc. nuolaida, o paliko tik 5 proc. nuolaida atgaliniam bilietui perkant tik pilna bilieto kaina.
            tai jau labiau apsimoka pirkt su LG kortele nuolaidu kasoje, tada bus bent 5% (pirmyn)+5%(atgal) ...

            Comment


              Tai turint kortelę apskritai nėra prasmės pirkti atgalinį. Vis tiek gauni tik 5 proc.

              Comment


                Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimą
                Tai turint kortelę apskritai nėra prasmės pirkti atgalinį. Vis tiek gauni tik 5 proc.
                visiskai pritariu. Jei autobusai paliks 20 proc atgaliniams bilietams bus rimta konkurencija galutinei keliones kainai.

                Comment


                  Kiek autobusų važinėja? Labai čia daug dabar kas iš viso važinėja?

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    visiskai pritariu. Jei autobusai paliks 20 proc atgaliniams bilietams bus rimta konkurencija galutinei keliones kainai.
                    Iš esmės dabar iš kortelės nauda tik ta, kad nuolaidą gauni siuntoms. Beje, atkreipk dėmesį, kad nuolaidos grupėms irgi sumažintos.

                    Comment


                      Visi kelia kainas, nes nuostoliai ir taip dideli. Pažiūrėkite, kiek dabar kainuoja skrydžiai.

                      Comment


                        Tikriausiai traukinys Varšuva - Kaunas nevažiuos 2021 metų antroje pusėje (straipsnis lenkų kalba). Bet planas vis dar yra, šis traukinys yra PKP ilgalaikės strategijos dalis tarptautiniam susiekimui. PKP informuos iš ankšto apie traukinio kursavimo pradžią.

                        Comment


                          Nes kol nesibaigė korona, tol ir nebus.

                          Comment


                            Siūlau Lietuvai naują traukinių tvarkaraštį. Lietuvos taktas

                            Jau kurį laiką bandžiau įsivaizduoti, kaip Lietuvoje galėtų atrodyti integruotasis taktinis tvarkaraštis (su suderintais persėdimais, reguliariu kursavimu ir pan.). Buvau įdėjęs kelis tvarkaraščius ir šioje temoje. Bet kai ką patobulinau ir dabar sudėjau viską į vieną straipsnį: tvarkaraščius daugumai maršrutų, numeraciją, schemą ir kitus pasiūlymus. Kaip visada, įdomu būtų išgirsti jūsų mintis.

                            Kadangi straipsnyje išėjo daug lentelių ir teksto, šičia pridedu tik kelis paveiksliukus.
                            01. Maršrutų schema: siūlau numeruoti ne reisus, bet maršrutus. Regioninių maršrutų numeracija pagal didžiuosius miestus:

                            Click image for larger version

Name:	Lietuvos-taktas-schema 2021.01.25@2x.png
Views:	359
Size:	568,4 kB
ID:	1857546



                            02. Vilnius<>Klaipėda tvarkaraštis po elektrifikacijos. Pilkame fone pažymėti galimi persėdimai (tvarkaraščių lentelių stilius iš ÖBB):

                            Click image for larger version

Name:	x2 rex2 r30 r40.png
Views:	328
Size:	403,5 kB
ID:	1857547
                            Siūlinį grafiką rasite straipsnyje.

                            03. Dar vienas pavyzdys. Panevėžio/Rokiškio maršrutas. Absoliuti dauguma reisų suderinta su Klaipėdos ir Mažeikių traukiniais.
                            Click image for larger version

Name:	r33.png
Views:	320
Size:	246,7 kB
ID:	1857548

                            Taip pat pasvarsčiau, ką daryti su Oro uosto maršrutu, Trakais, Kaunas<>Šiauliai maršrutu ir kitais.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              01. Maršrutų schema: siūlau numeruoti ne reisus, bet maršrutus. Regioninių maršrutų numeracija pagal didžiuosius miestus:
                              Didžiojoje pasaulio dalyje tarpmiestiniai transporto maršrutai numeruojami šiaurė - pietūs / rytai - vakarai principu.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Didžiojoje pasaulio dalyje tarpmiestiniai transporto maršrutai numeruojami šiaurė - pietūs / rytai - vakarai principu.
                                Ačiū už info. Aš vadovavausi tokia logika: svarbiausia atkarpa tarp Vilniaus ir Kauno (1), tada Vilnius<>Klaipėda (2).
                                O tada jau visi regioniniai maršrutai pagal laikrodžio rodyklę. Nuo Vilniaus: R 10 (dubliuojantis X1/REX1, prasidedantis tuo pačiu skaitmeniu), tada pagal laikrodį R 11 Ignalina, R 12 Kena, R 13 Jašiūnai, R 14 Varėna ir R 15 Trakai.
                                Kaune: R 20 dubliuoja dalį X 2 ir REX 2. Toliau R 21 ir R 22 į Marę ir Kybartus. Šiauliuose irgi pagal rodyklę pradedant nuo R 30 iki R 33, Klaipėdoje panašiai.
                                Išeina, kad regioniniai, besibaigiantys nuliu (R 10, 20, 30, 40), dubliuoja pilnai/dalinai vienženklius magistralinius maršrutus (su dažniausiai sutampančiu pirmu skaitmeniu). Kiti maršrutai yra atšakos į mažesnius miestus.

                                Mačiau, kad Vokietijoje maitinantys maršrutai prasideda pagrindinio maršruto pirmu skaitmeniu, todėl ir čia taip padariau. O atėmus šituos maitinančius regioninius maršrutus, realių tarpmiestinių maršrutų (ekspresinių/greitųjų) yra tik trys, todėl nelabai ir apsimoka naudoti tą šiaurė-pietūs-rytai-vakarai metodiką.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Aišku, viskas gražu, bet realiai Lietuvoje punktualumą išlaikyti yra problema. Bepigų, tose šalyse, kur krovininis eismas menkas ar jo iš viso nėra kai kuriose stambiose magistralėse, skirtose tik keleivinams traukiniams. Ir tai pasitaiko vėlavimai. Bet kai traukinių ne keletas per dieną, o bent pora per valandą, tai dažniausiai ne visada būtina ir derinti persėdimą ar vienam traukiniui laukti kito vėluojančio. Keleivis tiesiog persės į artimiausią traukinį su tuo pačiu bilietu.

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                    Ačiū už info. Aš vadovavausi tokia logika: svarbiausia atkarpa tarp Vilniaus ir Kauno (1), tada Vilnius<>Klaipėda (2).
                                    O tada jau visi regioniniai maršrutai pagal laikrodžio rodyklę. Nuo Vilniaus: R 10 (dubliuojantis X1/REX1, prasidedantis tuo pačiu skaitmeniu), tada pagal laikrodį R 11 Ignalina, R 12 Kena, R 13 Jašiūnai, R 14 Varėna ir R 15 Trakai.
                                    Kaune: R 20 dubliuoja dalį X 2 ir REX 2. Toliau R 21 ir R 22 į Marę ir Kybartus. Šiauliuose irgi pagal rodyklę pradedant nuo R 30 iki R 33, Klaipėdoje panašiai.
                                    Išeina, kad regioniniai, besibaigiantys nuliu (R 10, 20, 30, 40), dubliuoja pilnai/dalinai vienženklius magistralinius maršrutus (su dažniausiai sutampančiu pirmu skaitmeniu). Kiti maršrutai yra atšakos į mažesnius miestus.

                                    Mačiau, kad Vokietijoje maitinantys maršrutai prasideda pagrindinio maršruto pirmu skaitmeniu, todėl ir čia taip padariau. O atėmus šituos maitinančius regioninius maršrutus, realių tarpmiestinių maršrutų (ekspresinių/greitųjų) yra tik trys, todėl nelabai ir apsimoka naudoti tą šiaurė-pietūs-rytai-vakarai metodiką.
                                    Zemelapyje ( schemoje) nuo Kazlu Rudos i Kybartus neteisingai pateiktos stoteles.

                                    Comment


                                      Ir į Marijampolę taip pat.

                                      Comment


                                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                        O atėmus šituos maitinančius regioninius maršrutus, realių tarpmiestinių maršrutų (ekspresinių/greitųjų) yra tik trys, todėl nelabai ir apsimoka naudoti tą šiaurė-pietūs-rytai-vakarai metodiką.
                                        Kiekvienas traukinys turi numerį, ne tik keleiviniai.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Keleivis tiesiog persės į artimiausią traukinį su tuo pačiu bilietu.
                                          O tam reikia kad bilietas galiotu maršrutui, o ne traukiniui, kaip kad yra dabar.
                                          Tai sunkiau padaryti su kupe vagonais, bet vagonams su laisvai pasirenkamomis 2 ar 3 klasės vietomis - nematau problemų. Nori garantuotos vietos - papildomi € ir tik konkretus traukinys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X