Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    Kaip čia, jau kelios dienos, o niekas apie tokia naujiena nė mur mur. Ištrauka iš litrail skelbimų puslapio:
    Skelbimo data/ Pirkimo būdas/ Pirkimo pavadinimas/ Pasiūlymų pateikimo terminas
    2011-04-22/Atviras konkursas/MT-5-8. Elektrinių traukinių pirkimas/2011-06-07
    nuoroda

    Trumpas sutarties ar pirkimo (-ų) aprašymas: Dviaukščių elektrinių traukinių pirkimas

    Pirkimo dalijimas į dalis: ne

    Ar leidžiama pateikti alternatyvių pasiūlymų: ne

    Visas kiekis ar visa apimtis (įskaitant visas dalis ir pasirinkimo galimybes, jei taikoma) 5 vnt., numatant galimybę papildomai nupirkti dar vieną dviaukštį elektrinį traukinį

    Sutarties trukmė arba įvykdymo terminas: Trukmė mėnesiais - 48
    Kalba (-os), kuria (-iomis) gali būti parengti pasiūlymai ar prašymai leisti dalyvauti: Lietuvių;rusų k.
    Tai čia reikia suprasti jog LG neturi anglų kalbą mokančio personalo?
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2011.04.26, 15:37.
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
      nuoroda



      Tai čia reikia suprasti jog LG neturi anglų kalbą mokančio personalo?
      Turi į valias, tačiau laisvai suprantančių teisinę anglų kalba ne per daugiausiai matyt. Šeip visi rimti Europos gamintojai turi rusakalbius darbuotojus. Jei jau pasiūlymo negalės rusiškai ar lietuviškai parengti, tai ką kalbėti apie techninį palaikymą ir visą riedmens dokumentaciją, kuriai sutalpinti kartais reikia atskiros spintos.
      Paskutinis taisė Kasnis; 2011.04.26, 16:46.

      Comment


        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
        Reiškia ER9M irgi greitai neliks?
        9 ar 10 traukinių pilnai užteks esamų maršrutų aptarnavimui vien tik dviaukščiais traukiniais. Manau, kad ER9M 2-3 vnt. liks rezervui. Nebent LG dalį maršrutų tarp Vilniaus ir Kauno bei į Trakus pakeis PESA dyzelinėmis automotrisėmis. Nors jau buvo minėta, kad taip ir bus, nemanau, kad geras sprendimas elektrifikuotą ruožą aptarnauti dyzelinėmis automotrisėmis. Jau geriau tuomet tegul užsakytų ir porą elektromotrisių.

        Comment


          Teko vaziuoti pesa is siauliu i kauna,tai daug komfortiskiau nei autobusu.Tokiems marsrutams pats tas
          "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

          Comment


            Visgi PESOS nepritaikytos ilgiems maršrutams. T.y. norėtųsi patogesnių sėdynių.

            Comment


              Taip,bet lyginant su autobusais traukiniai ilgiems keliams turi pranasuma,yra WC ir daugiau erdves,o autai kartais atvaro tokie kledarai,kad net kraupu l
              "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

              Comment


                AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo g. 12/14, 03603 Vilnius (im. kodas 110053842), skelbia du viešus vagonu
                pardavimo aukcionus: 20 prekiniu vagonu (bitumvežiu) ir 29 elektriniu traukiniu ER9M vagonu
                Tai kiek jų lieka?
                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                Comment


                  Pagal 2010 m. LG ataskaita buvo 74. Lieka vadinasi 45. Kadangi realiai dabar naudojami kokie 4-5 sąstatai po 4 vagonus, tai įtakos neturėtų turėti jokios.

                  Comment


                    Bitumvežį vieną muziejui reikia palikti.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Veikiančių ER9M yra daugiau nei 5 traukiniai. Be to reikia turėti omenyje tai, kad jei N. Vilnios - sienos su Baltarusija elektrifikacija vyks kaip planuojama, po kelių metų į Keną vietoj dyzelinių traukinių turėtų galėtų važinėti elektriniai. O tam papildomai reikėtų dviejų elektrinių traukinių.

                      Comment


                        http://www.skyscrapercity.com/showth...325447&page=77
                        balta-melyna ej575-001

                        Comment


                          nezinau ar teko dometis, bet is esmes, vieno KM esamo gelezinkelio elektrifikavimas kainuoja +- 1 MEUR
                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                          Comment


                            Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                            nezinau ar teko dometis, bet is esmes, vieno KM esamo gelezinkelio elektrifikavimas kainuoja +- 1 MEUR
                            Pateik šaltinius, jei toks gudras. Kiek kainuoja atramos, transformatorinės, kabeliai, KT, kita reikiama įranga?

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Pateik šaltinius, jei toks gudras. Kiek kainuoja atramos, transformatorinės, kabeliai, KT, kita reikiama įranga?
                              na, skaiciai yra apytiksliai. Gauti is vieno pasaulinio lyderio sioje srityje

                              bet visagalis google duoda:

                              According to the book of Prices and Costs in the railway sector by Professor Baumgartner from Switzerland [5] the rough estimation of traction substation cost is 0.2 million euro per megavolt amper and 0.2 million euro per km of line with 300 km/h and 0.15 for 100 km/h.[6].

                              cia tik apie substation kalbama.

                              http://ergosphere.blogspot.com/2011/...from-alan.html
                              Paskutinis taisė yessuz; 2011.06.13, 14:57.
                              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                              Comment


                                Bijau kad kainos labai jau nuo vietos priklauso. Šveicarijoj gal ir kainuoja milijoną (įsivaizduok darbų, ne medžiagų, kainą, ir Šveicarijos landšaftą).

                                Comment


                                  Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
                                  Bijau kad kainos labai jau nuo vietos priklauso. Šveicarijoj gal ir kainuoja milijoną (įsivaizduok darbų, ne medžiagų, kainą, ir Šveicarijos landšaftą).
                                  na, cia skaityk vidurkis, isvestas is darbu atliktu visame pasaulyje...
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    O kokios dar gali būti abejonės - žinoma kad Škoda. Jei būtų nors keli pasiūlymai, tai dar būtų galima spėlioti. O dabar kai vienas - tik Škoda.

                                    Comment


                                      Kai Estai, Gudai gaus ir išbandys savo Stadler, Latviai, gal užsakys kokį Siemens, tai bus ir antras ar trečias pasiūlymas Vienai šaliai įvest vakarų traukinius į plačiąją vėžę, matyt per brangus reikalas.
                                      Dear Sir,

                                      Comment


                                        Tai kad jau nebereikės tų pasiūlymų. Šis LG konkursas jau įvyko, jei kas neužginčys. O po to, turėdama 8 ar 9 dviaukščius traukinius, LG bent penkmetį bus apsirūpinusi elektriniais traukiniais. Keletą keleivinių šilumvežių būtina kuo greičiau pikti. Vat čia ir nėra iš ko rinktis... Tik TEP70BS.

                                        Comment


                                          Reik manyt, kad kai bus gauti visi elektriniai dviauksciai, bus sukontroliuotas autobusu eismas tarp Vilniaus ir Kauno.. Gal pagaliau bus tvarka..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X