Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
    -

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
      Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
      kodėl jos turėtų nebelikti?

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
        LTG vis dar turi šilumvežius, kurie ekstra atvėju gali be elektros tampyti visus elektrinius sąstatus.

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
          O kuom važinėsim jei prasidės karas ir nebus dyzelio? Nes turbūt nematėm dešimčių vilkikų su kuro cisternomis, kurie su ukrainietiškais numeriais kasdien jau tris metus važinėja iš Mažeikių

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            O kuom važinėsim jei prasidės karas ir nebus dyzelio? Nes turbūt nematėm dešimčių vilkikų su kuro cisternomis, kurie su ukrainietiškais numeriais kasdien jau tris metus važinėja iš Mažeikių
            tai va, dyzelio galima atsivežti, elektros - sunkiau.
            -

            Comment


              Naujų elektrinių traukinių gamyba sparčiai juda į priekį.
              LTG Link komanda baigia pagrindinių komponentų gamyklinius patikrinimus – esminių trūkumų nenustatyta, todėl jau šį rudenį planuojami pirmojo traukinio bandymai Lietuvoje.
              „Lietuvai skirtų naujųjų elektrinių traukinių gamyba vyksta pagal suderintą grafiką. Paskutinius keletą mėnesių dalyvaujame intensyviuose gamykliniuose patikrinimuose, kuriuose LTG kokybės inspektoriai įsitikino aukšta atliekamų darbų kokybe – viskas atitiko aukščiausius tarptautinius standartus“, – teigia „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
              Vienas iš paskutinių paruošiamųjų etapų – traukinių sėdynių patikra ir jų gamybos patvirtinimas. Apsilankę „Borcad“ gamykloje Čekijoje, „LTG Link“ projekto komandos nariai kruopščiai įvertino sėdynių matmenis, spalvas ir kitus techninėse specifikacijose bei projekte nurodytus kriterijus.
              Šveicarijos traukinių gamintojas Stadler specialiai Lietuvai pagamins 15 naujų elektrinių traukinių, iš kurių 9 bus elektriniai ir 6 – elektriniai-bateriniai.
              „Nauji traukiniai yra gaminami pagal naujausius TSI standartus – jie bus saugūs, patikimi, patogūs ir prieinami asmenims, turintiems judėjimo negalią. Modernus dizainas ir pažangios funkcijos sukurtos bendradarbiaujant „Stadler“ ir „LTG Link projektų komandoms. Esu įsitikinusi, kad nauji traukiniai greitai pelnys Lietuvos keliautojų pripažinimą, suteikdami jiems malonią kelionės patirtį“, – sako „Stadler Polska“ vyresnioji projektų vadovė Magdalena Chibowska.
              LTG - Naujų elektrinių traukinių gamyba sparčiai juda į priekį.... | Facebook
              Ryškėja naujų elektrinių traukinių kontūrai: patvirtinta itin patogių sėdynių gamyba, įvertinta darbų kokybė | Lietuvos Geležinkeliai

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                tai va, dyzelio galima atsivežti, elektros - sunkiau.
                Laidus sujungti lengviau, nei transportuoti dyzelį mažais kiekiais

                Comment


                  Iš susisiekimo ministro:

                  Didžiausias traukinių parko atnaujinimas per dešimtmečius - per kelis metus Lietuvą pasieks penkiolika visiškai naujų elektrinių traukinių, kurie galės veikti ir nuo tinklo, ir bus aprūpinti baterijomis. Vakar Sedlcėcės mieste, Lenkijoje, su LTG vadovais ir gausia žiniasklaidos bendruomene apžiūrėjome baigiamus įrengti Lietuvai skirtus traukinius, kuriuos gamina Šveicarijos bendrovė Stadler. Nauji, modernūs, saugūs, talpūs, ekonomiški - tokie turi būti traukiniai, kad juos rinktųsi vis daugiau ir daugiau keleivių. Tokie jie ir bus.
                  Džiugina tai, kad kartu su elektrinių traukinių įsigijimu ir toliau nestoja esamų geležinkelio linijų elektrifikavimas. Vienoje nuotraukoje puikiai matosi, kad kol kas mūsų šalyje net 92 procentai linijų nėra elektrifikuotos, todėl sparčiai judame su pagrindinių maršrutų elektrifikacija.
                  Didžiausias traukinių parko atnaujinimas per... - Eugenijus Sabutis | Facebook








                  Comment


                    Tai šį mėnesį jau pirmas į Lietuvą turėtų atvažiuoti ir bus testuojamas? Na įdomu, gal dar atrasime kur testuos ir galima bus gyvai pažiūrėti.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      Tai šį mėnesį jau pirmas į Lietuvą turėtų atvažiuoti ir bus testuojamas? Na įdomu, gal dar atrasime kur testuos ir galima bus gyvai pažiūrėti.
                      Dar vienas pastebėjimas. Pagal foto matosi, kad šiuos 15 traukinių perka su opcija įsigyti dar 39. Kas reiškia, kad planuojamas Škoda traukinių atsisakymas vidutinės trukmės perspektyvoje bei dalį Pesų irgi nori keisti. Šaunu, kad elektrifikacijos planai nėra nurašomi. Galim tikėtis, kad visgi elektrifikacija bus pabaigta ne tik iki Klaipėdos, o ir liečiant planus dėl kitų krypčių ir galimybės plėsti maršrutų tinklą ir/ar dažninti kursavimą.

                      Comment


                        Parašė faux Rodyti pranešimą
                        Iš susisiekimo ministro:
                        Pamačiau Sumin'o pranešimą apie tai ir sunervino. Dar vienas ministras - turistas. Šiaip Susisiekimo ministeriją galėtų pervadinti į turizmo ministeriją, nes panašu, kad lygiai kaip ir praeitas ministras, taip ir pastarasis daugiau laiko skiria turistavimui "apžiūrint" kažką ar perkerpant kokią juostelę, nei šalies susisiekimo strategavimu. Vietoje žiūrėjimo kaip kabina laidus ir klijuoja termoizoliaciją vagonuose, galėjo pasivažinėti po kokio Lenkijos miesto priemiestį traukiniais, kad pamatyti kaip reikėtų geležinkelį išnaudoti gyventojų susisiekimui ir kai kurių susisiekimo problemų sprendimui. Būtų buvę daugiau naudos ir gal pagaliau mūsų šalyje atsirastų kažkokia strategija dėl priemiestinio geležinkelių susisiekimo ar geležinkelių plėtros į daugiau nemažų miestų.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Pamačiau Sumin'o pranešimą apie tai ir sunervino. Dar vienas ministras - turistas. Šiaip Susisiekimo ministeriją galėtų pervadinti į turizmo ministeriją, nes panašu, kad lygiai kaip ir praeitas ministras, taip ir pastarasis daugiau laiko skiria turistavimui "apžiūrint" kažką ar perkerpant kokią juostelę, nei šalies susisiekimo strategavimu. Vietoje žiūrėjimo kaip kabina laidus ir klijuoja termoizoliaciją vagonuose, galėjo pasivažinėti po kokio Lenkijos miesto priemiestį traukiniais, kad pamatyti kaip reikėtų geležinkelį išnaudoti gyventojų susisiekimui ir kai kurių susisiekimo problemų sprendimui. Būtų buvę daugiau naudos ir gal pagaliau mūsų šalyje atsirastų kažkokia strategija dėl priemiestinio geležinkelių susisiekimo ar geležinkelių plėtros į daugiau nemažų miestų.
                          Na nesakyčiau, kad praeitas ministras tiesiog kirpo juosteles. Via Baltica, traukinių pirkimas, betonkės rekonstrukcija, elektrifikacija, 5G ryšis, Oro uostų modernizacija, susisiekimo lėktuvais krypčių didėjimas, grąžintas traukinių kursavimas iki Rygos ir Varšuvos.

                          O apžiūrėti kažką tai normali praktika. Neatvažiuosi, nepačiupinėsi situacijos - nesužinosi tiesos.
                          Vien tik ministro apsilankymas Visagine ko vertas, buvo išgirstas prašymas grąžinti traukinį iki Daugpilio, dabar vyksta visi biurokratiniai procesai.

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Na nesakyčiau, kad praeitas ministras tiesiog kirpo juosteles. Via Baltica, traukinių pirkimas, betonkės rekonstrukcija, elektrifikacija, 5G ryšis, Oro uostų modernizacija, susisiekimo lėktuvais krypčių didėjimas, grąžintas traukinių kursavimas iki Rygos ir Varšuvos.

                            O apžiūrėti kažką tai normali praktika. Neatvažiuosi, nepačiupinėsi situacijos - nesužinosi tiesos.
                            Vien tik ministro apsilankymas Visagine ko vertas, buvo išgirstas prašymas grąžinti traukinį iki Daugpilio, dabar vyksta visi biurokratiniai procesai.
                            Mano pasakymas nereiškia, kad tik juostelių kirpimu užsiėmė. Neneigiu, kad buvo padaryta ir daug darbų, dabartinis irgi ne tik PiaRu panašu užsiima. Bet tas ".... looking at things" stiliukas, kai ministras viską turi pats pačiupinėti, kiek absurdiškai atrodo ir labai kvepia komunistinėmis ar post-sovietinėmis šalimis. Ministerijos vadovas (-ai) tikrai turi lankytis šalyje, jos miestuose, regionuose, vertinti problemas ir jas spręsti, išgirsti klausimus iš vietinių. Nu bent apsilankymas gamykloje ir pasižiūrėjimas kaip virinami vagonai ar kabinami laidai, tai tikrai nėra kažkokia problema ar valstybei svarbaus proceso dalis. Jeigu yra klausimų dėl darbų vykdymo, kokybės ar kt. tai turbūt LTG specialistai turi žiūrėti, o ne politikas. Ministras turbūt dar išdidžiai pastovės, pasifotografuos ir pasakys kalbą prie naujo traukinio prieš jam atliekant pirmąjį reisą savoje šalyje.
                            Kadangi esu pasekęs SuMin paskyrą FB, tai vietoje kažkokių schemų, planų ar strategijų išviešinimo, kažkaip jaučiu, kad daugiau matau nuotraukas tematika "ministras looking at things". Dėl to ir susidaro "ministro turisto" įspūdis.
                            Kažkaip spaudoje nemačiau pranešimų, kad koks kultūros ministras lankytųsi gamykloje, kurioje montuoja stygas kokiam užsakytam fortepijonui ar pan.

                            Comment


                              Dar man kilo klausimas apie BEMU modelį. Kodėl ten skirtingi skaičiai? 70 ir 100 km AE. Man rodos kai buvo užsakoma, skelbė tik apie vieną atstumą , kurį galės įveikti su AE.
                              Užtat kaip + užskaitau sumažinta pilkos spalvos kiekį lyginant su tuo, kas buvo pristatinėjama tik sužinojus. Čia panašiai kaip su Vilniaus troleibusais naujais, pasirašymo metu vienas dizainas, realybėje visai kitas.

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                Dar man kilo klausimas apie BEMU modelį. Kodėl ten skirtingi skaičiai? 70 ir 100 km AE. Man rodos kai buvo užsakoma, skelbė tik apie vieną atstumą , kurį galės įveikti su AE.
                                Prie "scope of contract" nurodo tik 70 km, tai tikriausiai tokie ir užsakyti. Gali būti, kad į sutartį, kaip opcija užsakant papildomus vienetus, yra įtraukta galimybė užsakyti BEMU regio 100, kurie turėtų 100 km įveikiamą atstumą.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Kažkaip spaudoje nemačiau pranešimų, kad koks kultūros ministras lankytųsi gamykloje, kurioje montuoja stygas kokiam užsakytam fortepijonui ar pan.
                                  Nepamenu ar ministras, bet žmonės iš KM lankėsi NKS statyboje.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X