Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai netures kuo tampyti, tai sueis. I nuomos kaina aiskiai yra itrauktas ir kreditas bei palukanos. Kai su bankais bus atsiskaityta, tai nuomos kaina gali gerokai kristi...

    Comment


      Kuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.

      Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment


        Parašė Combat Rodyti pranešimą
        Kuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.

        Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.
        Tau jau seniai taip atrodo Ir apskritai kartojiesi jau.
        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

        Comment


          Parašė Combat Rodyti pranešimą
          Kuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.

          Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.
          Turi visi elektropneumatinius stabdžius, tik klausimas kam jie visiems reikalingi...
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Turi visi elektropneumatinius stabdžius, tik klausimas kam jie visiems reikalingi...
            Aha, kažkurioj nuotraukoj (LT-1) šioje temoje mačiau. Keleiviniams traukinams – raudona rankovė (oro žarna), kabeliu apvyniota?
            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

            Comment


              Tiesiog tai, kad su tokiais naujais pirkiniais tiek daug bėdų jau iš karto po pirkimo. Kas bus pasibaigus garantiniam laikui? Juk nauji daiktai turi veikti gerai, ypač vokiški
              N N N

              Comment


                Parašė Combat Rodyti pranešimą
                Aha, kažkurioj nuotraukoj (LT-1) šioje temoje mačiau. Keleiviniams traukinams – raudona rankovė (oro žarna), kabeliu apvyniota?
                Jūsų tiesa, kolega.



                Comment


                  Parašė John
                  O kas tiksliai su jais blogai ir kiek blogiau, nei kitose šalyse?
                  Vokiečiai padarė pagal save, tik didesnio galingumo variklius sudėjo. Pas juos niekada nebuvo vežami tokie sąstatai, kaip pas mus. Tai dabar dyzelius galingus turim, bet sukibimo su bėgiais neužtenka. Jeigu lokomotyvai būtų aštuonašiai - galėtume vienguba trauka vežti didesnius sąstatus. O dabar net ir deklaruojamus 4000 t vienguba trauka ne visais ruožais patempia.

                  Comment


                    na buvo juk daug problemu ir su 2m62, ir 2m62m, gyvavimo pradzioje.
                    Manau reiketu dziaugtis , kad didzioji dalis problemu issprestos
                    garantinio aptarnavimo metu.
                    O astuonasiai lokomotyvai nieko gero neduotu manau
                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                    Comment


                      Parašė John
                      Bet ar tai pakankamai geras argumentas užsiimti antikvarinių senienų modernizavimu?
                      Daug ką lemia kaina. Be to, modernizuotųjų patikimumas ir praktiškumas lenkia Siemensų.
                      Be to, apie tą patį buvo šnekėta jau ne kartą.

                      Comment


                        Na juk viskas remiasi i pinigus.. Modernizuoti jie juk, realiai is senuju gauna tik kevala, o viduriai juk pakeiciami. Faktas, kam moketi dukart ar kiek ten daugiau ir gauti ta pati ar net prastesni??? Isvaizda dar ne viskas..

                        Comment


                          Kol kas labiausiai tikėtinas argumentas yra kai kurių veikėjų neblėstanti meilė viskam, kas "Сделано в СССР".
                          __________________


                          Na veze ir technikos ismanymas "gamina" sentimentus , aptarnaujanti dalis
                          vykdo sau suprantamus darbus
                          taip paspartindama eksploatacija.
                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                          Comment


                            Atsibuskit. Vokietijoje privatus vezejai susipirko tarybinius ТЭ109 (pagal DB - BR232, pagal VDR gelezinkeliu numeracija 130 (keleivinis), 131 (krovininis) ir 132 (keleivinis-korvininis) serijos) lokomotyvus ir veza krovinius. Lenkai (ir privatus vezejai) irgi nespjaudo i ST44 (M62).

                            Comment


                              Parašė John
                              O kuo jis nenusisekęs? Ar kokybė nepakankamai gera? Ar kitos charakteristikos?

                              Nejau rimtai manai, kad senukai 2M62 dar ilgai galėtų tempti? Gal tada išvis reiktų prisipirkti senų garvežių ir juos modernizuoti?
                              Aš tiesiog mąstau spręsdamas pagal esamus pasisakymus ir vaizdinę medžiagą šiame forume.

                              ER20 CF man palieka įspūdį savo išorės dizainu, sąlyginai nedidelėmis kuro sąnaudomis, ergonomiška lokomotyvo brigados darbo vieta, mažinančia lokomotyvo brigados nuovargį darbe, kas pozityviai atsiliepia ir darbuotojų sveikatai, sąlyginai paprastu aptarnavimu – viskas užplombuota; principe, to lokomotyvo mašinistas į darbą gali ir kostiumuotas atvykti. Ir apskritai – tai naujos kartos lokomotyvas, kuris valdomas ne relinių schemų pagalba (nežinau, kaip iš tikrųjų, bet spėju, kad taip). Tai čia – pliusai. Minusai: 1) vienai sekcijai Lietuvos sąlygomis galios per daug dvitraukoje, o realizuoti jo galią didinant traukinio svorį ir ilgį taip pat ne visada pateisintina (trumpi atvykimo – išvykimo keliai, pailgėjusi traukinio sąstatų paranga dėl padidėjusio traukinio svorio, ilgio, apsunkintas tokio traukinio praleidimas geležinkelio ruožu, ir kt.); realizuoti tokio lokomotyvo galią vientraukoje yra taip pat per didelė prabanga – sutrumpės traukinio vagonų sąstatas, dėl ko padidės praleidžiamų geležinkelio ruože traukinių skaičius per parą iki tiek, kad gali pritrūkti geležinkelio ruožo infrastruktūros pajėgumų reikiamam vagonų skaičiui pervežti, dėl ko jie kaupsis traukinių formavimo stotyse taip apsunkindami jų darbą ir visokeriopai blogindami tų stočių ekonominės veiklos rodiklius, o ir lokomotyvų brigadų reikės daugiau, nei dirbant dvitraukoje 2) keleiviniame eisme tie lokomotyvai lyg tai ir tinkami, lyg tai ir ne – per brangūs ir per galingi tampyti 4 keleivinius vagonus; dar nežinau jo įsibėgėjimo iki 120 km/val techninių charakteristikų: ar jis prilygsta esamiems TEP, ar ne? 3) eksploatacijos kaina. Pvz., kažkur depo keliuose nuvažiavo nuo bėgių esant veik ne nuliniams greičiams (o kiek lokomotyvų nuvažiuoja! nei pusės to LG administracija nesužino), ir lokomotyvą ilgam „padžiovė“ ant domkratų, kol galų gale visą vežimėlį pakeitė. O su 2M62 viskas pasibaigia tuo, kad guoliavietės „в тихория“ atidengiamos, pažiūrimos, uždengiamos, ir važiuojam toliau daug daug metų. Tai kas atsitiks, jei vieną gražią dieną išeis koks blokas toje vietoje, kur užplombuota ir nieks nežno, kas ten natūroje? Tada „Siemens“ sakys: „one million, nes jūs tos detalės neturite, arba statykit lokomotyvą į patvorį“. Tiesa, nežinau koks tų lokomotyvų tarpremontinis periodiškumas ir kokie jie apskritai numatyti ER20 CF. Tai reikėtų palyginti su 2M62K.

                              2M62K. Jie gaminami Lietuvoje. Kai kurios komplektuojančios dalys gal dar ir bus papuoštos „Сделано в СССР“, bet bus ir „Made in USA“. O bendras produktas – lokomotyvas 2M62K jau bus „tėvyninis“, irgi naujos kartos. Ir, jei jau gamykla Lietuvoje, tai ir tokių lokomotyvų eksploatacija turėtų būti nepalyginamai pigesnė, nei ER20 CF. Ir Lietuvai, kaip valstybei, būtų pliusas: turime mašinų pramonę, gal būt, net su plėtros galimybėmis.

                              Aišku, samprotauti galima daug, bet būtų gerai, jei kas galėtų parengti realiais skaičiais grįstą lentelę lyginant ER20 CF ir 2M62K variantus. Tada būtų dar aiškiau: Lietuvai yra geriau ER20 CF, ar 2M62K vietinės gamybos.
                              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                              Comment


                                Tik gal reikia lyginti su 2M62M (senas tik kėbulas ir važiuoklė su traukos varikliais), o ne su 2M62K, kur pakeistas tik variklis į keturtaktį ir rusišką.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Tik gal reikia lyginti su 2M62M (senas tik kėbulas ir važiuoklė su traukos varikliais), o ne su 2M62K, kur pakeistas tik variklis į keturtaktį ir rusišką.
                                  Bet tas 2M62K dumyja stipriau, nei 2M62 su senuoju dvitakciu varikliu

                                  Comment


                                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                    Aš tiesiog mąstau spręsdamas pagal esamus pasisakymus ir vaizdinę medžiagą šiame forume.

                                    ER20 CF man palieka įspūdį savo išorės dizainu, sąlyginai nedidelėmis kuro sąnaudomis, ergonomiška lokomotyvo brigados darbo vieta, mažinančia lokomotyvo brigados nuovargį darbe, kas pozityviai atsiliepia ir darbuotojų sveikatai, sąlyginai paprastu aptarnavimu – viskas užplombuota; principe, to lokomotyvo mašinistas į darbą gali ir kostiumuotas atvykti. Ir apskritai – tai naujos kartos lokomotyvas, kuris valdomas ne relinių schemų pagalba (nežinau, kaip iš tikrųjų, bet spėju, kad taip). Tai čia – pliusai. Minusai: 1) vienai sekcijai Lietuvos sąlygomis galios per daug dvitraukoje, o realizuoti jo galią didinant traukinio svorį ir ilgį taip pat ne visada pateisintina (trumpi atvykimo – išvykimo keliai, pailgėjusi traukinio sąstatų paranga dėl padidėjusio traukinio svorio, ilgio, apsunkintas tokio traukinio praleidimas geležinkelio ruožu, ir kt.); realizuoti tokio lokomotyvo galią vientraukoje yra taip pat per didelė prabanga – sutrumpės traukinio vagonų sąstatas, dėl ko padidės praleidžiamų geležinkelio ruože traukinių skaičius per parą iki tiek, kad gali pritrūkti geležinkelio ruožo infrastruktūros pajėgumų reikiamam vagonų skaičiui pervežti, dėl ko jie kaupsis traukinių formavimo stotyse taip apsunkindami jų darbą ir visokeriopai blogindami tų stočių ekonominės veiklos rodiklius, o ir lokomotyvų brigadų reikės daugiau, nei dirbant dvitraukoje 2) keleiviniame eisme tie lokomotyvai lyg tai ir tinkami, lyg tai ir ne – per brangūs ir per galingi tampyti 4 keleivinius vagonus; dar nežinau jo įsibėgėjimo iki 120 km/val techninių charakteristikų: ar jis prilygsta esamiems TEP, ar ne? 3) eksploatacijos kaina. Pvz., kažkur depo keliuose nuvažiavo nuo bėgių esant veik ne nuliniams greičiams (o kiek lokomotyvų nuvažiuoja! nei pusės to LG administracija nesužino), ir lokomotyvą ilgam „padžiovė“ ant domkratų, kol galų gale visą vežimėlį pakeitė. O su 2M62 viskas pasibaigia tuo, kad guoliavietės „в тихория“ atidengiamos, pažiūrimos, uždengiamos, ir važiuojam toliau daug daug metų. Tai kas atsitiks, jei vieną gražią dieną išeis koks blokas toje vietoje, kur užplombuota ir nieks nežno, kas ten natūroje? Tada „Siemens“ sakys: „one million, nes jūs tos detalės neturite, arba statykit lokomotyvą į patvorį“. Tiesa, nežinau koks tų lokomotyvų tarpremontinis periodiškumas ir kokie jie apskritai numatyti ER20 CF. Tai reikėtų palyginti su 2M62K.

                                    2M62K. Jie gaminami Lietuvoje. Kai kurios komplektuojančios dalys gal dar ir bus papuoštos „Сделано в СССР“, bet bus ir „Made in USA“. O bendras produktas – lokomotyvas 2M62K jau bus „tėvyninis“, irgi naujos kartos. Ir, jei jau gamykla Lietuvoje, tai ir tokių lokomotyvų eksploatacija turėtų būti nepalyginamai pigesnė, nei ER20 CF. Ir Lietuvai, kaip valstybei, būtų pliusas: turime mašinų pramonę, gal būt, net su plėtros galimybėmis.

                                    Aišku, samprotauti galima daug, bet būtų gerai, jei kas galėtų parengti realiais skaičiais grįstą lentelę lyginant ER20 CF ir 2M62K variantus. Tada būtų dar aiškiau: Lietuvai yra geriau ER20 CF, ar 2M62K vietinės gamybos.
                                    Reikia faktų, o ne prielaidų. Deja, čia pateikti argumentai labiau remiasi prielaidomis ir sentimentais.

                                    Ar dirbi su ER20? Būtu įdomu išgirsti mašinisto, ar kokio kito LG darbuotojo nuomone?
                                    Paskutinis taisė Perfect; 2010.04.04, 18:36.

                                    Comment


                                      Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                      Atvaizdas


                                      "Lietuvos geležinkeliai" naujiems lokomotyvams pirkti pasiskolino 20 mln. EUR

                                      Europos investicijų bankas AB „Lietuvos geležinkeliams“ skolina 20 mln. EUR (69,1 mln. Lt). Bendrovė už šiuos pinigus pirks 10 naujų lokomotyvų „Siemens“.

                                      Stasys Dailydka , „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius, ir Eva Srejber, Europos investicijų banko (EIB ) viceprezidentė, pasirašė paskolos sutartį. Susitikimo metu svarstytos galimybės finansuoti kitus geležinkelio projektus.

                                      Bendrovė yra įsigijusi 34 „Siemens“ lokomotyvus, kurių bendra vertė – 123 mln. EUR (424,73 mln. Lt). Jų pirkimą iš dalies finansavo EIB, suteikdamas 64 mln. EUR (221 mln. Lt) paskolą.

                                      Pasak p. Dailydkos, vienas pagrindinių veiksnių, lėmusių sprendimą dėl papildomų lokomotyvų - žymiai sumažėjusios dyzelino sąnaudos. Naujieji „Siemens” lokomotyvai sunaudoja apie 40% mažiau dyzelino tam pačiam darbui atlikti nei kiti bendrovės naudojami lokomotyvai.
                                      Straipsnis www.litrail.lt svetainėje aukština kiek kitokias SIEMENS ER20 CF parko savybes:

                                      Lokomotyvų parkas – vienas galingiausių Europoje


                                      ...

                                      Dar 2005 metais AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ pasirašydama sutartį su „Siemens“ kompanija dėl 34 naujų ER20 serijos lokomotyvų pirkimo, žengė vieną rizikingiausių žingsnių savo gyvavimo istorijoje. Prieš priimant šį sprendimą buvo ilgai ir kruopščiai vertinami visi galimi veiksniai, galintys neigiamai įtakoti šių lokomotyvų naudojimo galimybes Lietuvos geležinkeliuose, tačiau, nors ir atlikus išsamius skaičiavimus, išliko labai didelė rizika.

                                      Didžiausią nerimą kėlė tai, kad naujasis ER20 lokomotyvas nėra serijinis gaminys, o suprojektuotas ir pagamintas pagal Lietuvos geležinkelių užsakymą. Šį lokomotyvą gamino vakarų Europos kompanija, kuri transporto sistemų gaminius tiekė daugiausia tik vakarų Europos geležinkelio bendrovėms, todėl buvo baiminamasi, kaip pasiseks suderinti naujame ER20 serijos lokomotyve įdiegtas modernias sistemas ir įrenginius su 1520 mm pločio vėžėje naudojamomis sistemomis.

                                      Tačiau įvertinusi sėkmingą „Siemens“ lokomotyvų eksploataciją Lietuvoje, AB „Lietuvos geležinkeliai“ praėjusiais metais užsakė dar dešimt tokių pat lokomotyvų. Užsakymo vertė – daugiau nei 35 mln. eurų.

                                      ...

                                      Šiais lokomotyvais patenkinti ir juos valdantys mašinistai. Pasak jų, naujųjų lokomotyvų valdymo kabinose nesijaučia vibracijos ir nėra triukšmo, skleidžiamo nuo vidaus degimo variklio. Dėl sumontuotos modernios važiuoklės lokomotyvas rieda itin plastiškai. Erdviose valdymo kabinose įrengti ergonomiški, suspaustu oru reguliuojami krėslai, įmontuoti patogūs valdyti šildymo ir oro kondicionavimo įrenginiai, todėl po kelionės jaučiamas žymiai mažesnis nuovargis.

                                      Jau eksploatuodama 34 modernius „Siemens“ lokomotyvus bei laukdama 10-ies naujų, AB „Lietuvos geležinkeliai“ valdo galingiausią lokomotyvų parką Vidurio ir Rytų Europoje.

                                      Comment


                                        ER20CF ne stebuklas, tačiau net nepalyginamas su 2M62K. Nevertinant smulkių privalumų, vienas ER20CF traukia tokio pačio svorio sąstatus kaip ir 2M62K, tačiau 40 proc. mažesnėmis dyzelino sąnaudomis. Kadangi LG dyzeliną perka beveik tokiomis pačiomis kainomis, kaip ir eiliniai vairuotojai, ER20CF naudojimas ženkliai sumažina krovinių gabenimo savikainą.
                                        Šiuo metu yra rūpesčių su ER20CF, tačiau jie susiję su techninės priežiūros organizavimu ir daugiau yra tik biurokratinio lygmens.
                                        ER20CF yra visi keleiviniam traukiniui būtini privalumai (elektriniai oriniai stabdžiai ir kt.) ir jis kuo puikiausiai susidoroja net su 14 keleivinių vagonų sąstatu tarp Vilniaus bei Klaipėdos, esamu tvarkaraščiu.
                                        Įsigyjant lokomotyvus visada egzistuoja neigiamas dalykas, kad automatiškai iki lokomotyvo eksploatavimo pabaigos, prisiriši prie atsarginių dalių gamintojų, kurie tampa monopolistais. Lyginant analogiškų lokomotyvų mazgų kainas, negalėčiau teigti, kad rusiškiems lokomotyvams jos būtų pigesnės.
                                        ER20CF ir 2M62K galima prilyginti MB ir VAZ. Juk nei vienas ketindami įsigyti automobilį, nesidairote į rytus, o perkate, nors ir "pagyvenusį", tačiau vakarietišką automobilį, nors VAZ būtų dvigubai pigesnis. Lygiai tas pats ir su apsukriais verslininkais, kurie neperka MAZ ar KAMAZ vilkikų, o dairosi MB ar "Scania".

                                        Comment


                                          Sveiki,
                                          Siuo mmentu kaip tik rasau apie LG magistralinius traukos riedmenu parka ir noreciau pasiteirauti gal kas turi kokios info apie naujus ir modernizuotus silumvezius!?
                                          Mane butent domintu MTU 16V 4000R41 (ER 20 CF); 2A-5D49 (TEP 70 BS); 2-2D49 (M62K ir 2M62K) bei CAT 3512 B HD-SC (2M62M). Siaip reiketu konstrukciniu bei eksplataciniu parametru bei koks yra motoresursas kiekvieno is ju. Siaip apie siuos variklius net gamintojai nieko gero nepateikia, todel norejau pasiteirauti gal kas esat susidure arba turit koki konstrukcijos ir eksplatacijos instrukciju!? Labai reikia!
                                          is anksto aciu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X