Ar tikrai uzsilenke? Gal kas zino daugiau, kas ir kaip?
Aš nežinau, tik va apie Norvegijos geležinkelius skaitinėdamas perskaičiau, kad jie prieš kelioliką metų visą seriją lokomotyvų Siemensui atgal grąžino nes nepatikimi pasirodė (Vikipedija apie Di 6).
Aš nežinau, tik va apie Norvegijos geležinkelius skaitinėdamas perskaičiau, kad jie prieš kelioliką metų visą seriją lokomotyvų Siemensui atgal grąžino nes nepatikimi pasirodė (Vikipedija apie Di 6).
Bet Siemens'o Eurorunner klasės lokomotyvai pelnė pripažinimą. ER20BF ir ER20BU daug kur eksploatuojami.
penktadieni vaziavau iki kretingos, tempe 70BS, sekmadieni grizau iki vilniaus jau tempe ER20, negaliu pasakyti kuris nr. bet realiai skirtumo kaip ir jokio nepajutau. na gal pora kartu truktelejo siemensas, bet visa kita normaliai buvo.
penktadieni vaziavau iki kretingos, tempe 70BS, sekmadieni grizau iki vilniaus jau tempe ER20, negaliu pasakyti kuris nr. bet realiai skirtumo kaip ir jokio nepajutau. na gal pora kartu truktelejo siemensas, bet visa kita normaliai buvo.
Truktelejo ne del silumvezio kaltes Beje su masinistai kalbejau kurie jau vaziavo i Klaipeda su Siemensu (paciam dar neteko tai is pat pradziu nlb norejo imt. Pirmyn atgal suvazineja,padaro viena kelione ir atvaziave praso kad tik Siemensa duotu i Klaipeda Komfortas
atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
Atsakyti tiksliai ir tiesiai šviesiai negaliu, bet pagooglinęs radau keletą įdomių, nors labai besidominantiems jau ne naujų faktų. Kai kurios rastos informacijos net negaliu nurodyti konkretaus šaltinio, bet kam labai jo reikės, gali nukopijuoti pacituotą frazę ir per tą patį google susirasti.
Nuo 2007 m. Lietuvoje pradėtas atnaujinti lokomotyvų parkas — įsigyti nauji 34 Siemens Eurorunner ER20 CF lokomotyvai. Kol kas tai galingiausias ir sunkiausias dyzelinis lokomotyvas Europoje. Jo svoris 138 t, ilgis — 22,85 m, jis gali traukti iki 6 000 t sąstatą. Variklio galia — 2 000 kW. Degalų bako talpa – 7 000 l. Didžiausias greitis – 120 km/h.
2007 m. į Lietuvą atkeliavo pirmieji 4 „Eurorunner" dyzeliniai Siemens lokomotyvai „ER 20 CF". UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" modernizuoti 5 prekiniai lokomotyvai 2M62 (10 sekcijų), 1 manevrinis lokomotyvas. Modernizavus lokomotyvą, jo eksploatavimo sąnaudos sumažėja apie 30%.
Šaltinis: verslas.elta.lt
Weighing in at 138 metric tons, the ER20 CF is one of the heaviest locomotives in Europe and, in double-heading mode, can pull trains weighing as much as 6,000 metric tons. Up till now, freight locomotives operating in Lithuania could only haul 4,000 metric tons at most. And when it comes to comparing fuel consumption, the ER20 CF is 40 percent more efficient than the legacy locomotives from other vendors.
Na o kas dėl vagonų, nemanau kad įmanoma labai tiksliai atsakyti. Šiaip keleiviniai vagonai labai nedaug prisideda prie degalų išdeginimo, tai įtakoja kiek keleivių vagone, kokios oro ir reljefo sąlygos.
atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
na galiu tik pasakyti, kad er20 zenklia dali, kaip ir tep sudaro intensyvus
eismo grafikas
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment