Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąO autobusų keleiviai?
Parašė lukass Rodyti pranešimąBe to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų? O dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAutobusai laimi kaina ir galimybe nemokamai prakišti stambų bagažą jei bagažinė tuščia. Vargu ar traukinys galės konkuruoti tiek kaina, tiek bagažu.
Nes perkant bilietą su persėdimu avialinijos atsako už persėdimą. Jei pavėluosi važiuodamas traukiniu - tavo asmeninės bėdos. Be to, vietinis privežamasis skrydis minimaliai keičia ilgesnių skrydžių kainą. T.y. jungiamojo skrydžio kaina nėra visų skrydžio dalių atskirų kainų suma. Tuo tarpu važiuojant traukinių tektų susimokėti pagal pilną programą.
Tačiau ne mum, forumiečiam, spręst kiek leist traukinių dar net nesančiu geležinkeliu. Per 7-is metus gali daug kas pasikeiti, todėl ši diskusija apie būsimus keleivių srautus šiuo metu neturi prasmės.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 17:50.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąO traukiniai laimi laimi komfortu ir ir kelionės trukme.
[QUOTE=lukass;n1724698]Kiek tenka keliaut traukiniais, vietos bagažui visad užtenka, nebent esi turgaus prekeivis.
Nežinau kokie traukiniai numatyti RB, bet sakykim Vokietijoje greituosiuose traukiniuose vietos bagažui liūdnoka. Su turistine kuprine turėjau nemažai problemų. Su dviračiu išvis turbūt būtų šikna. Kai Vilnius-Ryga ant smūgio nusivežt dviratį ne problema. Ką jau kalbėt apie didelę kuprinę.
Parašė lukass Rodyti pranešimąJei dabar yra autobusų maršrutų į RIX, tai atsiras ir traukiniu keliaujančių ten, tuo labiau, kad Rygos oro uostas turės RB stotį priešai terminalą.
Parašė lukass Rodyti pranešimąTačiau ne mum, forumiečiam, spręst kiek leist traukinių dar net nesančiu geležinkeliu. Per 7-is metus gali daug kas pasikeiti, todėl ši diskusija apie būsimus keleivių srautus šiuo metu neturi prasmės.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKiek tautiečiams (ir ne tik) svarbu komfortas - matom tiek iš autobusų populiarumo (ar Vilnius - Klaipėda, ar pvz Vokietijoj kur po dirbtinių ribojimų panaikinimo autobusai sparčiai populiarėja), tiek iš pvz pigių avialinijų populiarumo
Nežinau kokie traukiniai numatyti RB, bet sakykim Vokietijoje greituosiuose traukiniuose vietos bagažui liūdnoka. Su turistine kuprine turėjau nemažai problemų. Su dviračiu išvis turbūt būtų šikna. Kai Vilnius-Ryga ant smūgio nusivežt dviratį ne problema. Ką jau kalbėt apie didelę kuprinę.
Autobusai irgi sustoja. Važiuojančių kažkiek bus, bet visi tikrai nepersimes nepersimes. Esminis klausimas - ar bus kritinė masė, kad nebūtų einama į didelį minusą.
Na minusas gali būti finanuojamas iš mūsų visų kišenių. O skaičiavimus, kurie aiškiai skirti pateisinti abejotinos reikšmės investicijas, komentuoti galim visi. Tam ir yra forumiukai.
Komentuot galim visi, bet būti tvirtai įsitikinusiem apie beveik po dešimtmečio būsiančius keleivių srautus gali tik aiškiaregiai. Gal atidarius RB bus įvestas auto mokestis ir griežtinami reikalavimai autobusams, išauginsiantis traukinių keleivių skaičių, gal Lietuvoj neliks gyventojų, gal... niekas nepasikeis, kas žino?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Autobusai laimi kaina ir galimybe nemokamai prakišti stambų bagažą jei bagažinė tuščia. Vargu ar traukinys galės konkuruoti tiek kaina, tiek bagažu.
Nes perkant bilietą su persėdimu avialinijos atsako už persėdimą. Jei pavėluosi važiuodamas traukiniu - tavo asmeninės bėdos. Be to, vietinis privežamasis skrydis minimaliai keičia ilgesnių skrydžių kainą. T.y. jungiamojo skrydžio kaina nėra visų skrydžio dalių atskirų kainų suma. Tuo tarpu važiuojant traukinių tektų susimokėti pagal pilną programą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąO kas atsakys, ar bus minusas? Jei visam civilizuotam ir nelabai pasauly statomi greitieji geležinkeliai ir atsiranda keleivių, tai jau Lietuvoj neatsiras?
Parašė lukass Rodyti pranešimąKeleiviniai traukiniai visur neša nuostolius, kuriuos kompensuoja kroviniai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTose šalyse gyventojų (t.y. keleivių) yra daugiau, nei Lietuvoje+Latvijoje+Estijoje.
Suomijoje (5,5 mln.) šiuo metu planuojama statyti Espoo–Salo greitąjį geležinkelį (300 km/h),
Danijoje (5,8 mln.) ką tik pastatytas Kopenhagos-Rigstedo geležinkelis (250 km/h),
O kur dar Norvegijoje, Kroatijoje planuojami ir jau nutiesti greitieji geležinkeliai.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 20:37.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKiek teko važinėti Vokietijoje (nedaug ir vis ta pačia kryptimi), kelionė iš A į D buvo pigesnė nei AB+BC+CD. Kartą traukinys BC vėlavo, tai CD irgi išvažiavo vėliau (nors priklausė skirtingoms kompanijoms)..
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąO kaip perpildyti traukiniai į Klaipėdą, Šiaulius? Šitiek spaudoje ir forume rašyta.
Parašė lukass Rodyti pranešimąNumatomi traukiniai yra anksčiau forume pateiktoje ataskaitoje, nuo 108 puslapio. Galimi ir lokomotyvai, ir EMU.
Parašė lukass Rodyti pranešimąO kas atsakys, ar bus minusas? Jei visam civilizuotam ir nelabai pasauly statomi greitieji geležinkeliai ir atsiranda keleivių, tai jau Lietuvoj neatsiras? Keleiviniai traukiniai visur neša nuostolius, kuriuos kompensuoja kroviniai. Juk ir dabar koks traukinių maršrutas Vilnius - Marcinkonys ar Šiauliai - Rokiškis irgi dideliam minuse, bet traukiniai kursuoja.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPikinis maršrutas kaip LG nesugeba pajungt talpesnių vagonų.
O autobusais žmonės ir toliau važiuoja ir kitom savaitės dienom.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą???
Parašė lukass Rodyti pranešimąTai traukiniai nekonkurencingi lyginant su autobusais? Tai nurinkim bėgius, traukinius - į metalo laužą ir juokimės iš kvailo užsienio.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPamenu ir forume buvo nemažai diskusijų, kodėl nepasiunčia nuolat talpesnių vagonų.
Yra socialiniai maršrutai ir yra konkurencingi maršrutai. Nesvarbu ar traukinys, ar autobusas. Vilnius-Ryga komerciniai autobusai sėkmingai išsilaiko. O kalbant apie RailBaltica nelabai girdžiu kalbų apie būsimą pelningumą. Apart pieno riebumo skaičiavimų kur tiesiog svarbu prastumti strateginį projektą gauti ES paramą.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąRB pagrindinis tikslas - sujungti Baltijos šalis su Europos tinklu. O srautus ir pelnus skaičiuoti sudėtinga, nes net dabar nėra nieko panašaus. Bijant ateities, žmonija paskęstų stagnacijos jūroje.
Comment
-
Keisti vėžę galima, bet pats geležinkelis nuo Šeštokų iki Talino vingiuoja kaip gyvatė, tikrai nekonkurencingas tiek krovinių, tiek keleivių atžvilgiu.
Ir kaip nuo mano pasiūlymo tiesti atšaką kita trasa (pasirėmus AECOM 2014 m. studija) prieita iki HyperLoop?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąAr labiau vingiuota, negu Kaunas - Lenkija?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąKeisti vėžę galima, bet pats geležinkelis nuo Šeštokų iki Talino vingiuoja kaip gyvatė, tikrai nekonkurencingas tiek krovinių, tiek keleivių atžvilgiu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTiesesnė trasa krovinų atžvilgiu būtų nepalyginamai konkurencingesnė?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąBaltijos šalyse šiuo metu yra apie 6 mln. gyventojų.
Suomijoje (5,5 mln.) šiuo metu planuojama statyti Espoo–Salo greitąjį geležinkelį (300 km/h),
Danijoje (5,8 mln.) ką tik pastatytas Kopenhagos-Rigstedo geležinkelis (250 km/h),
O kur dar Norvegijoje, Kroatijoje planuojami ir jau nutiesti greitieji geležinkeliai.
IŠVADA: greitaeigė RBII yra visiškai nereikalingas daiktas.
- 1 patinka
Comment
Comment