Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O jei laimės? Kas tada liks kvailio vietoje? Kas turės viešai atsiprašyti?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąJei laimės, reikės tyrimo nustatyti kas atsakingas. Ir tegu lekia galvos, ar Landsbergio, ar Šimonytės, ar saugumo tarnybų, ar Susisiekimo ministro. Ar sakot atleisti visus iš visur, kuriuos tik esat paminėjęs, net jei buvo ne prie ko? Ką jums ir mums duoda visa šita diskusija? Jums progą išsikrauti ant valdžios?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Atleisti nereiks, nes automatiškai bus atleisti po rinkimų jau šį rudenį. O diskusijos tikslas yra viešinimas, kas turėtų sustiprinti visuomenės awareness, o paskui tai ir teisėsaugos bei kitų institucijų norą tirti ir galbūt nustatyti, kieno sprendimai valstybei sukėlė milžinišką žalą. Blogiausią, ką tokioje situacijoje galima daryti, tai slapukauti ir tylėti. Jau prisitylėjom su RB1, kur prašikom 360 milijonų. Norėtųsi neprašikti dar 70.
Apie RB1 jums jau kažkada paaiškinau, bet atsakymo taip ir nesulaukiau. Nes jums juk patogiau spardyti nustipusį kuiną. Aš glaustai pasikartosiu: didžioji dalis pinigų buvo išleista Kaliningrado vėžei kuri po šiai dienai neša pinigus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVėl tas pats per tą patį. Absoliučiai dar nieko neįvyko, tačiau jūs toliau varot savo demagogiją lyg būtumėte kažkoks geradarys. Nieko naujo jūs čia neišviešinot ir kaltininkų nesuradote. Nes kol kas nėra nei blogo sprendimo, kaip ir nėra kaltininkų. Kurių jūs net nežinote.
Apie RB1 jums jau kažkada paaiškinau, bet atsakymo taip ir nesulaukiau. Nes jums juk patogiau spardyti nustipusį kuiną. Aš glaustai pasikartosiu: didžioji dalis pinigų buvo išleista Kaliningrado vėžei kuri po šiai dienai neša pinigus.
Comment
-
RB turi ir kitų problemų nei Jono per tris puslapius atliktas esamų ir išgalvotų kiniškai ispaniskų reikalų benefisas su užsiciklinimo motyvais.
Šį kartą kyla nepasitenkinimas dėl Rail Baltica stoties projektavimo Panevėžio miesto teritorijoje vietoj Gustonių. Bandoma stabdyti projektą pasitelkiant Seimo narius. Motyvuojam, kad "bus griaunami namai bei kertami miškai.".
Delfi.lt 2024.02.21
Gyventojai prašo stabdyti "Rail Baltica".
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iskai-96178575
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąRB turi ir kitų problemų nei Jono per tris puslapius atliktas esamų ir išgalvotų kiniškai ispaniskų reikalų benefisas su užsiciklinimo motyvais.
Šį kartą kyla nepasitenkinimas dėl Rail Baltica stoties projektavimo Panevėžio miesto teritorijoje vietoj Gustonių. Bandoma stabdyti projektą pasitelkiant Seimo narius. Motyvuojam, kad "bus griaunami namai bei kertami miškai.".
Delfi.lt 2024.02.21
Gyventojai prašo stabdyti "Rail Baltica".
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iskai-96178575
- 8 patinka
Comment
-
"Naujas raundas: parašais prieš traukinį"
Daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ries-traukini/
Comment
-
Parašė TomasK Rodyti pranešimą"Naujas raundas: parašais prieš traukinį"
Daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ries-traukini/
Bet kokius vėlesnius projektavimo ir statybos darbus turės padengti Panevėžio savivaldybė.
- 3 patinka
Comment
-
Kad pridaryta nesąmonių kuriant dvi atšakas, tai akivaizdu. Tikriausiai bus iššvaistytas kalnas pinigų. Ar dabar reiktų dėl to stabdyti naujesnės atšakos statybas? Tikrai ne. Bet "originalios" trasos poreikį tikrai reiktų pergalvoti, įskaitant krovinių stoties vietą, nes šiaip statyti dvi atšakas tokio dydžio miestui, kaip Panevėžys, kurių nei viena visvien neveda bent pakenčiamu atstumu iki Panevėžio centro, yra elementariai wasteful.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKad pridaryta nesąmonių kuriant dvi atšakas, tai akivaizdu. Tikriausiai bus iššvaistytas kalnas pinigų. Ar dabar reiktų dėl to stabdyti naujesnės atšakos statybas? Tikrai ne. Bet "originalios" trasos poreikį tikrai reiktų pergalvoti, įskaitant krovinių stoties vietą, nes šiaip statyti dvi atšakas tokio dydžio miestui, kaip Panevėžys, kurių nei viena visvien neveda bent pakenčiamu atstumu iki Panevėžio centro, yra elementariai wasteful.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pagal visokių Panevėžio ir rajono merų veiklą išvis reiktų nestatyti nieko jiems už bausmę. Patys aktyviai nedalyvauja niekur, sprendinių nesiūlo, su žmonėmis nediskutuoja apie ekonominę naudą. Originali tokia linija ir atsirado, nes Panevėžio valdžiai buvo dzin. Po to tik susigrizbo, kad čia gerai būtų, kai jau žemės išpirktos originaliai linijai seniausiai. Ir vis tiek naujos linijos stotis yra geriausioj iš blogiausių vietų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Na, jei Panevėžys vėl demonstruoja, kad RB keleivių stotis jam nereikalinga, tai gal ir iš tikro ji jam nereikalinga?
Bet kokius vėlesnius projektavimo ir statybos darbus turės padengti Panevėžio savivaldybė.Paskutinis taisė sleader; 2024.03.25, 15:52.
- 2 patinka
Comment
-
Visada tai garsi mažuma. Prisimenu, žiūrėjau Kaunas–Lenkija greitos linijos aptarimą su savivaldybėm. Kažkas iš Kazlų Rūdos skundėsi, kad veda geležinkelį per juos, baiminosi, kad miestelį sukapos į dvi dalis geležinkelis. Tada kai buvo pasirinkta tiesesnė alternatyva, Kazlų Rūda skundėsi, kad juos paliko už borto.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąVisada tai garsi mažuma. Prisimenu, žiūrėjau Kaunas–Lenkija greitos linijos aptarimą su savivaldybėm. Kažkas iš Kazlų Rūdos skundėsi, kad veda geležinkelį per juos, baiminosi, kad miestelį sukapos į dvi dalis geležinkelis. Tada kai buvo pasirinkta tiesesnė alternatyva, Kazlų Rūda skundėsi, kad juos paliko už borto.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Keistokas požiūris. Turbūt ne Panevėžys ar didžioji dalis jo gyventojų demonstruoją pasipriešinimą, o kažkokia sąlyginai nedidelė asmenų grupelė. Tai taip susidaryti nuomonę ar apskritai kažką "nubausti" dėl grupelės garsiausiai rėkiančių (kurie greičiausiai net nereprezentuoja kokio 1 proc. gyventojų) - absurdiška ir pavojinga.
- 1 patinka
Comment
-
Ta tema, šviežias straipsnelis iš RB : https://www.railbaltica.org/experien...ic-engagement/
Experience in Addressing NIMBYism: Rail Baltica’s Actions for Public Engagement
In the realm of infrastructure development, the term “NIMBYism” (Not In My BackYard) looms large, encapsulating the complex interplay between the necessity of large-scale projects and local resistance to their implementation in proximity to residential areas, natural landscapes, or other cherished spaces. In a recent discussion organized by the British Embassy in Riga, in cooperation with the British Chamber of Commerce in Latvia (BritCham) and KPMG Latvia, experts from the Wind Energy Association, the Ministry of Climate and Energy and the Ministry of Environmental Protection and Regional Development, GMC Ltd and Rail Baltica, the largest infrastructure project in the Baltic countries with a transformative impact on the region, shared their proactive engagement and cooperation activities to keep the public and strategic stakeholders informed and involved in their projects’ development.Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.03.26, 17:32.
- 2 patinka
Comment
-
Pagaliau paaiškėjo situacija Latvijoje po to kai buvo atnaujinti RailBaltica vertės skaičiavimai. Daugiau apie tai (sorry latviškai, bet kam bus įdomu nesunkiai išsivers):
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...-eiro.a547888/
Situacija Estijoje jau buvo žinoma kurį laiką. Geriausiai ją paaiškina šis straipsnis:
https://news.err.ee/1609266669/overv...r-rail-baltica
Jei trumpai, kažkur prieš metus laiko bendra Rail Baltica statančių šalių įmonė RB Rail užsakė atnaujintą kaštų-naudos analizę visai planuojamai trasai. Kažkur apie vasaros pabaigą/rudens pradžią pirmieji rezultatai jau buvo ir pasirodė šiek tiek šokiruojantys, nes viršijo pirminius paskaičiavimus viš 3 kartų, na ir čia prasidėjo...
ES pareigūnai bet kuria proga pabrėžia, kad PAGRINDINĖ RailBaltica trasa (nuo PL/LT sienos iki Talino) turi būti pabaigta iki 2030 metų, nes yra TEN-T tinklo ”Core” dalyje. Jei to nebus, galite nesitikėti tolimesnio 85% finansavimo ir t.t.
Estai kelis mėnesius diskutavo ir pagaliau nutarė atsisakyti dvikelio ir regioninių stočių infrastruktūros. Toks pakeistas sprendimas Estijos teritorijoje kainuotų 3 milijardus eurų.
Latviai vis bando pasiaiškinti ką traktuoti pagrindine trasa: ar tą jos dalį kuri eina per Rygą, ar jos apvažiavimą su tiltu per Rygos marias. Galų gale, jų susisiekimo ministras pasiūlo savo vyriausybei variantą už 3,7 milijardų eurų, kur atsisakyta Rygos stoties šiaurinio sujungimo su pagrindine trasa, taip pat tunelio po 1520 linija į Jelgava pietiniame Dauguvos krante, bei matyt apsiribota vienkeliu.
Lietuvoje tiktai ramybių ramybė...
- 8 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąPagaliau paaiškėjo situacija Latvijoje po to kai buvo atnaujinti RailBaltica vertės skaičiavimai. Daugiau apie tai (sorry latviškai, bet kam bus įdomu nesunkiai išsivers):
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...-eiro.a547888/
Situacija Estijoje jau buvo žinoma kurį laiką. Geriausiai ją paaiškina šis straipsnis:
https://news.err.ee/1609266669/overv...r-rail-baltica
Jei trumpai, kažkur prieš metus laiko bendra Rail Baltica statančių šalių įmonė RB Rail užsakė atnaujintą kaštų-naudos analizę visai planuojamai trasai. Kažkur apie vasaros pabaigą/rudens pradžią pirmieji rezultatai jau buvo ir pasirodė šiek tiek šokiruojantys, nes viršijo pirminius paskaičiavimus viš 3 kartų, na ir čia prasidėjo...
ES pareigūnai bet kuria proga pabrėžia, kad PAGRINDINĖ RailBaltica trasa (nuo PL/LT sienos iki Talino) turi būti pabaigta iki 2030 metų, nes yra TEN-T tinklo ”Core” dalyje. Jei to nebus, galite nesitikėti tolimesnio 85% finansavimo ir t.t.
Estai kelis mėnesius diskutavo ir pagaliau nutarė atsisakyti dvikelio ir regioninių stočių infrastruktūros. Toks pakeistas sprendimas Estijos teritorijoje kainuotų 3 milijardus eurų.
Latviai vis bando pasiaiškinti ką traktuoti pagrindine trasa: ar tą jos dalį kuri eina per Rygą, ar jos apvažiavimą su tiltu per Rygos marias. Galų gale, jų susisiekimo ministras pasiūlo savo vyriausybei variantą už 3,7 milijardų eurų, kur atsisakyta Rygos stoties šiaurinio sujungimo su pagrindine trasa, taip pat tunelio po 1520 linija į Jelgava pietiniame Dauguvos krante, bei matyt apsiribota vienkeliu.
Lietuvoje tiktai ramybių ramybė...
Comment
-
Nelabai pagavau esminį akcentą - ar pagrindinė problema finansavimo apimtyje (statybos pabrango ir numatytų neužteks), ar terminuose, kad nespės iki 2030 metų ir todėl reikia spėti pastatyti esminius? Ar kaštų-naudos blogesniuose rodikliuose?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment