Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimą
Beje, ar gerai iš tos prezentacijos suprantu, kad Lietuvoje reikalai su statybomis ir projektavimui smarkiai vėluoja? Kaunas-Latvija konkretūs fiziniai statybų darbai vos vos prasideda tik su "embankmentais" ir privažiuojamaisiais keliais. Iki bėgių klojimo t.y. realios geležinkelio statybos dar toli?
- Kaunas-Lenkija išvis niekas nevyksta ir neaišku, kada vyks?
- Vilnius-Kaunas tik kažkokios labai ankstyvos projektavimo stadijos ir iki statybų dar labai labai toli
- Vilnius-Connect išvis niekas nevyksta ir neaišku kada/ar apskritai vyks.
- Kauno mazgas: kažkokios ankstyvos bla bla bla dizaino stadijos, bet iki realių fizinių darbų dar labai labai toli, kai "2025" data naudojama labiau kaip būdas pasakyti, kad tai vyks kažkokioje tolimoje ir neapibrėžtoje ateityje ir iš esmės reiškia "mes nežinom, kada tai bus".
- Meluoja, kad Lietuva jau turi "veikiančią liniją" (RB1), kuri jau "neša vaisius".
All in all, lietuvio prezentacija daugmaž sako "kažką biškiuką pradedam vienoj vietoj krapštyti su privažiuojamaisiais keliais, visur kitur lėtai vykdom bulšitines ankstyvo projektavimo stadijas ir daugiau nieko nedarom, o galbūt darysim kažkada neapibrėžtoje ateityje t.y. "2025""Paskutinis taisė John; 2022.12.11, 16:44.
- 9 patinka
Comment
-
Atrodo kad pas mus su visa infrastruktūros plėtra taip jau yra kad viskas vyksta lėtai, neturint jokių ambicijų arba išvis nenorint kažką daryti. Ir čia pradedant kad per 32 nepriklausomybės metus stadiono nepastatėm ir baigiant tuo kad vienu metu buvo kalbama kad betonkę Vilnius-Utena planuojama baigti rekonstruoti tik 2030. Tai geležinkeliai čia neišimtis.
Lyginant su kaimynais manau gana stipriai atsiliekam.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimąAtrodo kad pas mus su visa infrastruktūros plėtra taip jau yra kad viskas vyksta lėtai, neturint jokių ambicijų arba išvis nenorint kažką daryti. Ir čia pradedant kad per 32 nepriklausomybės metus stadiono nepastatėm ir baigiant tuo kad vienu metu buvo kalbama kad betonkę Vilnius-Utena planuojama baigti rekonstruoti tik 2030. Tai geležinkeliai čia neišimtis.
Lyginant su kaimynais manau gana stipriai atsiliekam.
Comment
-
Beje, yra ilgesnė versija (5 val., gero žiūrėjimo ), kur pradžioje šneka ministrai
- Estų ministrė kalba apie sumas ir "šimtus milijonų", kuriuos investuos per ateinančius metus
- Latvių ministras sako, kad pagrindines RB sekcijas Latvija pradės statyti 2023
- Lietuvos viceministrė (ne ministras, turbūt nepakankamai svarbu) iš lapelio perskaitė, kad pagrindinės sekcijos statyba Kaunas-Latvija jau "prasidėjo", kas biškį kelia abejonių, nes kol kas jokia statyba nevyksta, neskaitant kalbų apie "privažiuojamuosius kelius"
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą- Lietuvos viceministrė (ne ministras, turbūt nepakankamai svarbu) iš lapelio perskaitė, kad pagrindinės sekcijos statyba Kaunas-Latvija jau "prasidėjo", kas biškį kelia abejonių, nes kol kas jokia statyba nevyksta, neskaitant kalbų apie "privažiuojamuosius kelius"
https://sa.lt/jonavoje-pradedamos-ge...neri-statybos/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Manau Jonavos gelezinkelio tilto statybas galime pagristai vadinti prasidejusiomis Kaunas - Latvija ruozo statybomis.
https://sa.lt/jonavoje-pradedamos-ge...neri-statybos/
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąO kodel turetu buti neprasidejusios, jei oficiali pradzia jau kone pries puse paskelbt? Daznai darbai buna prasideje iki oficialios ceremonijos.
- 1 patinka
Comment
-
Prieš savaitę pravažiavau pažiūrėti, kas gero statybų aikštelės vietoje tai realiai išsikirdinėja likusius krumokšnius tilto vietoje ir vienur, kitur pakrapštinėti ploteliai dirvonų. Realiai jokie normalūs fiziniai darbai neprasidėjo, nors jau praėjo pusmetis iš numatytų kiek? 2,5 metų?... Italai atsipalaidavę, šiuo metu projektuojasi pagrindinės statybininkų aikštelės vagonėlių miestelį, lauks statybų leidimo jam
- 3 patinka
Comment
-
Pasižiūrėjus video tai Rygoj RB stotis, spręndžiant iš jos statybų timelapse ir lyginant kokiu greičiu viskas vyksta Lietuvos pusėj, turėtų ilgą laiką būt arba nenaudojama arba tokia labai lokali .
O šiaip tai susidaro įspūdis kad RB reikalingas latviams, estams bet jokiu būdu ne lietuviams, arba galbūt dar įspūdis kad mūsų pusėj trūksta kompetencijos, sugebėjimų, nes nu nesitiki kad RB Lietuvai nelabai naudingas. Nesuprantu dėl kokios kitos priežasties dar toks atsilikimas?
- 5 patinka
Comment
-
Tai kad nelabai kas ten ir Latvijoje ar Estijoje vyksta.
Priminsiu, kad latviai Rygos pagrindinės stoties rekonstrukciją planavo dar iki RBII, o čia pasitaikė proga. Panašiai ir su RIX stotimi. Ten berods net rusiška vėžė buvo pradėta tiesti.
Lietuviai jokių stočių esminių rekonstrukcijų RBII rėmuose nepalanavo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad nelabai kas ten ir Latvijoje ar Estijoje vyksta.
Priminsiu, kad latviai Rygos pagrindinės stoties rekonstrukciją planavo dar iki RBII, o čia pasitaikė proga. Panašiai ir su RIX stotimi. Ten berods net rusiška vėžė buvo pradėta tiesti.
Lietuviai jokių stočių esminių rekonstrukcijų RBII rėmuose nepalanavo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr Vilnius Connect irgi nesiskaito kaip RB dalis už ES pinigus?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Šitas tikrai bent jau kol kas nesiskaito.
- 1 patinka
Comment
-
„Fegda“ ir „Tilsta“ gavo 200 mln. eurų vertės užsakymų „Rail Baltica“ projekte
<..>
Rangovės 87,88 mln. eurų be (PVM) vertės darbus ruože Šveicarija-Žeimiai atliks per kiek daugiau nei pusantrų, o 77,66 mln. eurų vertės ruože Žeimiai-Šėta – per dvejus metus. Paruošiamuosius žemės darbus įmonės planuoja pradėti kitąmet.
10-ies kilometrų atkarpoje nuo Šveicarijos iki Žeimių ir 17,7 km ilgio atkarpoje nuo Žeimių iki Šėtos bus pastatyta geležinkelio sankasa bei inžineriniai statiniai, be to, bus atlikti visi kelio darbai be viršutinės dalies: sutvarkyta žemė ir sklypas, įrengtas drenažas, apsauginė tvora, sutvarkyta dalis aptarnaujančių kelių.
<..>
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bet tai kokia logika nedaryti stočių po RB projektu ir 85% finansavimu? Ar Vilnius Connect irgi nesiskaito kaip RB dalis už ES pinigus? Kaunas? Panevėžys? Marijampolė?
Neplanuoja, nes, turbūt, lietuviai yra taupūs žmonės. [/sarkazmas]
O gal kaip "kompensacija" už nei į kuolą nei į mietą pastatytą RBI ? Nors mano supratimu, paskutinių įvykių šviesoje rokadinių kelių Suvalkų koridoriuje per daug nebus.
Comment
Comment