Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Populiarių kanalų "Wendover production" ir "Half as Interesting" kūrėjas, aibę oro uostų matęs aviacijos fanas liko maloniai nustebintas mūsų Vilniaus oro uosto istoriniu pastatu. Kai pagalvoji, pasaulyje tikrai vienetinis dalykas.

    https://youtu.be/gHz9q2oiL1Y?si=Ct_nbkhJkqXGlKKo&t=3295
    Daugumai užsieniečių jis patinka, tik kompleksuotiems vietiniams provincialams trukdo.
    Flickr

    Comment


      Man kiek keista ar degė taip greit atidarinėt T4, kai ten apart tiesioginių su išvykimo procedurom susijusių paslaugų nieko nėra. Jeigu esamų terminalų konversija būtų pradėta iš karto - tebunie. Dabar pradės tik Birželį.

      Comment


        Parašė sL^ Rodyti pranešimą
        Man kiek keista ar degė taip greit atidarinėt T4, kai ten apart tiesioginių su išvykimo procedurom susijusių paslaugų nieko nėra. Jeigu esamų terminalų konversija būtų pradėta iš karto - tebunie. Dabar pradės tik Birželį.
        Tikrai reikėjo, nes grūstis sename buvo totalus hemorojus. Ir vaizdelis nesulyginamas.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          O tai kaip senąją išvykimo erdvę konvertuoti be paslaugų perkėlimo į naują terminalą? Tam viskas ir išskaidyta etapais, kad užtikrinti sklandžią oro uosto veiklą.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

            Gal turėjai mintyse be realios atsargos nuskridus iki Turkijos?
            Būtent šis modelis "valgo" 7-8 tonas degalų per valandą. Iki Antalijos grubiai 3 valandos, dar atsarga, sakykim - 40 tonų degalų.

            Viso 777-300 talpina apie 170 000 litrų degalų. Ankščiau pateikti skaičiai rodo, kiek reikia tako norint pakilti pilnai pakrautam. Tad su mažiau nei 25 proc. degalų pilnai užtenka VNO tako.
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.04.18, 09:41.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Iš Vilniaus į Turkiją išskrido didžiausias lėktuvas Baltijos šalyse: talpina daugiau nei 500 keleivių https://www.delfi.lt/keliones/


              Na, kolegos, kokios nuomonės kai tokie orai ir turbūt nemažai kas su atidarais langais miega, o šitas mažylis kilo 4 ryto? Mane gan atokiai nuo skrydžio trajektorijos pakėlė, tai nepavydžiu kas tiesiai po ja. Šiaip visiška nesąmonė, kad tuos naktinius charterius leidžia, o tuo labiau su B777.

              Comment


                Ir vėl skundai: didžiausias orlaivis Vilniuje kelia triukšmą

                Problemą gyventojams kelia ne orlaivis ar jo dydis ir net ne skrydžiai, kurie vyks keturis kartus per savaitę. Pasirodo, vilniečiai nepatenkinti lėktuvo išvykimo laiku, mat jis iš Vilniaus kyla vėlyvu paros metu.

                „O ar susimąstyta – tai koks garsas nuo šio giganto… O apie triukšmo reguliavimą naktį kas pagalvojo??? Ar miegantys žmonės, vaikai, gyvūnai Salininkuose, Markučiuose, Rasose, Liepkalnyje?” – retoriškai klausia gyventojas.

                „Esmė tai triukšmo lygio ir dažnumo problema, kai ankstų ketvirtadienio rytą iš Vilniaus oro uosto į Antaliją išskrido didžiausias lėktuvas Baltijos šalyse „Boeing 777-300″ išbudindamas gyventojus”, – skundžiasi miestietis.

                Comment


                  Nėra sveika mūsų rinka... kelionių organizatorius daro tokiu laiku, nes pigiau, oro erdvė mažiau užimta, laisivi autobusai, kurie nuveš keleivius. O kiek yra tekę bendrauti su kelionių organizatoriais - lietuvaičiai patys prašo išvykimo 3 ryto, nes kitu atveju jaučiasi praradę dieną.

                  Jei man primokėtų nenorėčiau važiuoti į tokį skrydį, nes man diena sugadinta, bet kiek žmonių tiek nuomonių, kol priorotetas yra su lagaminais gulėt ant gulto ir prisikimšti bulkos, tol naktiniai skrydžiai vyks.
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.04.23, 10:50.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Nėra sveika mūsų rinka... kelionių organizatorius daro tokiu laiku, nes pigiau, oro erdvė mažiau užimta, laisivi autobusai,kurie nuveš keleivius. O kiek yra tekę bendrauti su kelionių organizatoriais - lietuvaičiai prašo išvykimo - 3 ryto, nes kitu atveju jaučiasi praradę dieną.

                    Aš net jei man primokėtų nwvažiuočiau į tokį skrydį, bet kiek žmonių tiek nuomonių, kol priorotetas yra su lagaminais gulėt ant gulto ir prisikimšti bulkos, tol naktiniai skrydžiai vyks.
                    Kažin, ar prašo neskaitant pavienių atvejų, tiesiog taip pigiau, kai Antalijos oro uoste sezono metu keleivių kaip Heathrow ir brangūs slotai dienos metu. Po tokios bemiegės nakties reikia visų atostogų organizmui atsistatyti....
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kažin, ar prašo neskaitant pavienių atvejų, tiesiog taip pigiau, kai Antalijos oro uoste sezono metu keleivių kaip Heathrow ir brangūs slotai dienos metu. Po tokios bemiegės nakties reikia visų atostogų organizmui atsistatyti....
                      Jei atostogos poilsinės - tai geriau pamiegot nuskridus, jei pamiegot LT. Atostogų laikas kaip ir kapsi. Net ir būnant LT prie jūros pats važiuoju ryte ir pusryčiauju toje aplinkoje, kad ir pirmą dieną tiesiog chill pliaže gaunas. Taip kad taip, tokie poreikiai, pagimdyti N faktorių.

                      Iš kitos pusės gyvent visai šalia oro uostos ir tikėtis, kad maksimum musė pazvimbs naktį, tai gal jau ne 19as amžius...

                      Comment


                        Įdomu, kaip gyvena žmonės ten, kur DHL B737 vos neatsitrenkė?

                        Šiaip jau turiu sodą Salininkuose, ne visai glisadoj, bet šalia. Ypatingų nepatogumų nesukelia. O vaikams netgi įdomu stebėti kylančius lėktuvus..

                        Comment


                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                          Jei atostogos poilsinės - tai geriau pamiegot nuskridus, jei pamiegot LT. Atostogų laikas kaip ir kapsi. Net ir būnant LT prie jūros pats važiuoju ryte ir pusryčiauju toje aplinkoje, kad ir pirmą dieną tiesiog chill pliaže gaunas. Taip kad taip, tokie poreikiai, pagimdyti N faktorių.

                          Iš kitos pusės gyvent visai šalia oro uostos ir tikėtis, kad maksimum musė pazvimbs naktį, tai gal jau ne 19as amžius...
                          Ryte beabejo geriau kažkur keliauti ar skristi, bet tikrai ne 4h nakties (kas reiškia, kad žmonės be miego būna prieš skrydį, o ten nuskridę nemiegoję dar ir trinasi pusę dienos su lagaminais iki 15h, kol įsiregistruos), po vienos bemiegės nakties visas kūnas ir galva kaip sudaužyta būna kelias paras, čia realiai ne išnaudojamos atostogos gaunasi, o sugadinamos su tokiu tvarkarasčiu.
                          Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 07:05.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Įdomu, kaip gyvena žmonės ten, kur DHL B737 vos neatsitrenkė?

                            Šiaip jau turiu sodą Salininkuose, ne visai glisadoj, bet šalia. Ypatingų nepatogumų nesukelia. O vaikams netgi įdomu stebėti kylančius lėktuvus..
                            Obuoliai su apelsinais. Kokie B737 ir A320 dienos metu net paskęsta foniniam triukšme ir kelia problemų nebent žmonėm su itin padidintu jautrumu. Tuo tarpu tie patys lėktuvai vidury nakties jau visai kas kita, o kur dar B777.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Ryte beabejo geriau kažkur keliauti ar skristi, bet tikrai ne 4h nakties (kas reiškia, kad žmonės be miego būna prieš skrydį, o ten nuskridę nemiegoję dar ir trinasi pusę dienos su lagaminais iki 15h, kol įsiregistruos), po vienos bemiegės nakties visas kūnas ir galva kaip sudaužyta būna kelias paras, čia realiai ne išnaudojamos atostogos gaunasi, o sugadinimos su tokiu tvarkarasčiu.
                              Turbūt yra keli faktoriai:

                              Pirmas, turime diferencijuoti srautus - jei bandytume nupiešti Antaliją ir Šarm el Šeichą besirenkančio keliautojo paveikslą, tai būtų, kiek vyresnio amžiaus, regiono gyventojas. Antra grupė šeimos su vaikais.

                              Dažnai statistiniam keliautojui, kuris moka tik LT kalba yra labai sunku pačiam nusipirkti bilietus, užsisakyti viešbutį ir dar kažkur nuvažiuoti. Xturo tinklalapis metai iš metų yra geriausias atvejis, dažnai fiziškai einama į kelionių agentūrą. Todėl, net ir Mažeikiuose gyvenantis gyventojas atostogauti skris iš Vilniaus.

                              O dabar atvykti iš Mažeikių į 9.00 valandos rytinį skrydį: VNO reikia būti 7.00, vandinasi išvažiuoti 2.00 - naktis sugadinta. Geriau 20.00 sėdi į opeliuką iki Vilniaus, IKEA paparkuoji, iki 2.00 nupėdini iki oro uosto ir 4.00 kyli į Antaliją. 10:00 jau viskį geri.

                              Net jei važiuoji nuo Kalvarijos - 3 valandos kelyje praleidi.

                              Tad tas išvykimo laikas didžiajai daliai keliautojų yra ypatingai patrauklus.
                              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.04.23, 22:37.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Statistinis Novaturo klientas vis dar dar gerai moka rusų kalbą, kuria puikiai susikalba su egipto paslaugų sektoriaus personažais, bei su "paprastais rusais" prie baro. Dėl ko LT atstovus ten iki šiol laiko rusais ir ,turbūt, ne be pagrindo.

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  O dabar atvykti iš Mažeikių į 9.00 valandos rytinį skrydį: VNO reikia būti 7.00, vandinasi išvažiuoti 2.00 - naktis sugadinta. Geriau 20.00 sėdi į opeliuką iki Vilniaus, IKEA paparkuoji, iki 2.00 nupėdini iki oro uosto ir 4.00 kyli į Antaliją. 10:00 jau viskį geri.

                                  Net jei važiuoji nuo Kalvarijos - 3 valandos kelyje praleidi.

                                  Tad tas išvykimo laikas didžiajai daliai keliautojų yra ypatingai patrauklus.
                                  O tai gal galima būtų tuos kaimiečius skraidinti iš kokio Kauno? Juk buvo čia toks udrius, kur verkdavo, kad viskas iš Vilniaus.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    O tai gal galima būtų tuos kaimiečius skraidinti iš kokio Kauno? Juk buvo čia toks udrius, kur verkdavo, kad viskas iš Vilniaus.
                                    Skrenda kažkiek iš Kauno ir iš Palangos, bet pagrindinis keliaujančių srautas yra iš Vilniaus, kur pagrindinė šalies perkamoji galia.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Skrenda kažkiek iš Kauno ir iš Palangos, bet pagrindinis keliaujančių srautas yra iš Vilniaus, kur pagrindinė šalies perkamoji galia.
                                      Ir vaikus tuo pačiu aplankai ir baklavos parveži lauktuvių.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment

                                      Working...
                                      X