Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kodėl kontroliavimas kaip laikomasi taisyklių vadinamas pasipinigavimu? Gal tai yra sovietizmas?
    Teisybės dėlei, greičio matavimas nėra lygu taisyklių laikymuisi. KET laikymasis ir eismo kultūra (saugus eismas) yra daug daugiau, nei vien tik greičio laikymasis.

    Kažkas sugalvojo, kad dėl visko kaltas greičio laikymasis, nekreipiant dėmesio į kitus pažeidimus.

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...r-bus-n1271035

    Šiandien aštuoniasdešimt procentų visų šalyje užfiksuotų kelių eismo taisyklių pažeidimų, tai fotonuotraukos. Mes jau pripratome prie to ir nebematome nieko blogo, kad vyras baudžiamas už žmoną, tėvas už sūnų, o kas dar kartą bus nubaustas už nuolat pažeidinėjantį UABo savininką, jis pats ir nusprendžia. Apie kažkokius nuobaudos individualizavimo principus ir jos auklėjamą poveikį net dėstytojas teisės srities studentams be šypsenos jau nebegali pasakoti. Ir apskritai, apie ką kalba? Kokia nuobauda? Seniausiai tai jau nebe nuobauda, o tik rinkliava, kurią moka tik tas, kuris per durnas, kad išsisuktų.
    Dabar apie dar vieną svarbų aspektą – avaringumą. Labai populiaru varyti ant to, kad keliai blogi, niekas jų neremontuoja, infrastruktūra sena, kelio ženklai apmusiję, ženklinimas nusitrynęs ir taip toliau. Mol, avaringumas nuo to ir priklauso. Teisingai. Priklauso. O bet tačiau... Nei keliai, nei infrastruktūra nepasidarė blogi akimirksniu. Tai labai ilgas procesas. Būna, kad rajoniniai keliai neremontuojami dešimtmečiais, bet visą šį laiką avaringumas mažėjo, po to stabilizavosi, o dar po to – staiga šovė į viršų. Šiemet mes turime kažkur apie trisdešimt procentų daugiau žuvusių keliuose, nei pernai per tą patį laikotarpį. Tai kas čia tokio staiga nutiko? Jūs rimtai manote, kad čia dėl kelių būklės? Ne. Čia pasijuto visos reformų eismo priežiūros srityje pasekmės, „atsibudo“ tas inertiškas reiškinys, apie kurį aš rašiau šio teksto pradžioje – efektyvios eismo kontrolės trūkumas, viską paliekant tik „fotosesijoms“. Prisipažinkime - prisireformavome.
    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.12.18, 16:56.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    o gal lygiuokimės į vakarus kur tikslas nepažeidinėti kelių eismo taisyklių? Kur pranešimas už KET pažeidimas nėra traktuojamas kaip "ožinimu" o pilietiškumu? Kodėl kontroliavimas kaip laikomasi taisyklių vadinamas pasipinigavimu? Gal tai yra sovietizmas?
    Tai gal lygiuokimės į vakarus ir eismo organizavimo kultūra, ir ribojimų kiekių skaičiumi. Kontroliavimas laikomas pasipinigavimu, kai net ir dabar galiu pasakyti kur šiandien stovės trikojis... Ar bet kuriame rajone yra tik po kokių 10 vietų kur vyksta pažeidimai? Kitur nereik kontrolės?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Turėjo būti pastatyta ten kur saugomi pėstieji ir kiti eismo dalyviai, arba ribojamas greitis dėl pavojingų sankryžų, gyvenviečių, o ne atkarpose kur geras matomumas, gera danga, nėra stambių sankryžų, puikios sąlygos saugiam apsilenkimui,
    Turėjo būti pastatyta visur, nes nėra vietos kur reikėtu viršyti greitį.
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Logiška, bet gal išaukim iš sovietizmo kur tikslas nubaust ir lygiuokimės į vakarus.
    Gal išaukim iš sovietizmo kur tikslas likti nenubaustu darant nusikaltimą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Logiška, bet gal išaukim iš sovietizmo kur tikslas nubaust ir lygiuokimės į vakarus.
    o gal lygiuokimės į vakarus kur tikslas nepažeidinėti kelių eismo taisyklių? Kur pranešimas už KET pažeidimas nėra traktuojamas kaip "ožinimu" o pilietiškumu? Kodėl kontroliavimas kaip laikomasi taisyklių vadinamas pasipinigavimu? Gal tai yra sovietizmas?

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Vakaruose, ko gero, pirmiau bandytų taisyti infrastruktūros kliurkas, o ne matuoklius smaigstyti. (Ne tai, kad matuoklių nereikia per se, bet kartais susidaro įspūdis, kad jais bandoma maskuoti nepadarytus darbus, kai atsiranda didelis atotrūkis tarp informacijos, kurią siunčia pats kelias, ir kelio ženklai.)

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Sutinku, bet iš esmės gerose vietose ir nebūna tų avarijų, bet ten gerai kimba ant radarų
    Logiška, bet gal išaukim iš sovietizmo kur tikslas nubaust ir lygiuokimės į vakarus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Turėjo būti pastatyta ten kur saugomi pėstieji ir kiti eismo dalyviai, arba ribojamas greitis dėl pavojingų sankryžų, gyvenviečių, o ne atkarpose kur geras matomumas, gera danga, nėra stambių sankryžų, puikios sąlygos saugiam apsilenkimui,
    Sutinku, bet iš esmės gerose vietose ir nebūna tų avarijų, bet ten gerai kimba ant radarų

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Statyti tada, kai avarija jau įvyko - per vėlu. Turėjo būti pastatyta prieš tai.
    Turėjo būti pastatyta ten kur saugomi pėstieji ir kiti eismo dalyviai, arba ribojamas greitis dėl pavojingų sankryžų, gyvenviečių, o ne atkarpose kur geras matomumas, gera danga, nėra stambių sankryžų, puikios sąlygos saugiam apsilenkimui,

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    O ką, gal kartais jie praverstų ir kiemuose. Mane anądien vos nenutrenkė vienas individas, lėkė gal ant 50-60 stovėjimo aikštelėje.
    Eismas gyvenamojoje zonoje – apskritai vienas labiausiai ignoruojamų KET skyrių. Tai dar kiemuose daugeliui užtenka proto nelakstyti, bet kur iškelti ženklai – buvę jie ar nebuvę, veikia tik infrastruktūra (t.y. platūs ar siauri keliai) ir eismo intensyvumas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    https://www.vz.lt/transportas-logist...uokliu-diegima
    Turėtų būti labai paprasta taisyklė, statyti tik ten, kur įvyko ženkli ar keletas mažesnių avarijų dėl greičio viršinimo.
    Jei koks girtas ar užmigęs išlėkė į priešingą tai ne pagrindas radarui be papildomos detalios analizės.
    Statyti tada, kai avarija jau įvyko - per vėlu. Turėjo būti pastatyta prieš tai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    2. A1 remontuojami ruožai buvo "pažymėti pagal taisykles ir netgi daugiau nei reikalaujama". Kai pora mašinų susikalė kaktomuša, "dėl visą ko patikrinsim". Patikrinus "rasti žymėjimo pažeidimai, darbų vykdytojai įpareigoti nedelsiant trūkumus pašalinti".
    Ten ir daba aibė trūkumų. Vis nesuprasdavau, kodėl taip visi ignoruoja tą 70 ribojimą ir atidžiau pastebėjęs kelio ženklus supratau, kad nieko jie nepažeidžia, nes jie tegalioja iki artimiausios sankryžos, pažymėtos pirmumo ženklais

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai visgi Kelių (radarų) direkcija įsiklausė į Romas pastabas.
    Šiaip jau 3 kartas, kai LAKD prisišneka:

    1. Tiltai visi buvo prižiūrimi, "periodiškai tikrinami ir saugūs". Kol vieną rytą vienas neprigulė pokaičio į Nevėžį;
    2. A1 remontuojami ruožai buvo "pažymėti pagal taisykles ir netgi daugiau nei reikalaujama". Kai pora mašinų susikalė kaktomuša, "dėl visą ko patikrinsim". Patikrinus "rasti žymėjimo pažeidimai, darbų vykdytojai įpareigoti nedelsiant trūkumus pašalinti".
    3. "Visi vidutinio greičio radarai statomi pavojinguose ruožuose, pagal patvirtintą metodiką". Tų ruožų statistikos nerodysim. Bet dėl visa ko sustabdysim pirkimus, peržiūrėsim metodikas, ir atiduosim sprendimų tvirtinimą kitiems...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai visgi Kelių (radarų) direkcija įsiklausė į Romas pastabas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vis dėlto Kelių direkcija priėmė sprendimą nutraukti planuotą pirkimą, metodiką pakartotinai peržiūrėti, įvertinti ir atnaujinti pagal naujausią nelaimių keliuose statistiką.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...uokliu-diegima
    Turėtų būti labai paprasta taisyklė, statyti tik ten, kur įvyko ženkli ar keletas mažesnių avarijų dėl greičio viršinimo.
    Jei koks girtas ar užmigęs išlėkė į priešingą tai ne pagrindas radarui be papildomos detalios analizės.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.13, 11:27.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Svarbi žinia vairuotojams: naujų greičio matuoklių keliuose nebus - planas nepasiteisino

    Vis tik nesiekiame greičio matavimo sistemų diegti bet kokiomis aplinkybėmis. Priešingai, diegdami naujas greičio matavimo sistemas Lietuvos keliuose, tikimės didesnio atsakingų institucijų įsitraukimo, jų pagalbos užtikrinant, kad greičio matavimo įrengimo procesas keliuose vyktų skaidriai, parenkant tinkamiausias jų statymo vietas ir užtikrinant, kad būtų pasiektas bendras visų mūsų tikslas – užtikrinta saugi kelionė ir išvengta beprasmių žūčių keliuose“, – pranešime sakė LAKD Infrastruktūros plėtros ir palaikymo grupės vadovas Martynas Gedaminskas.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...isino-95361923

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pasilieku prie savo nuomonės, kad papildomos saugumo priemonės turi būti ten, kur įvyko pavojingas įvykis, o ne ten kur daugiau pinigų byra radarų direkcijai ar policijai patogesnė vieta kaip pvz ryte <8val prie Laisvės prospektas 78B, Vilnius kišenėje kur visokią techniką laiko.
    "Labai pavojinga" vieta prasidėjus srautui į darbus.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.01, 20:43.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ką tik per TV3 žinias parodė trikojį pastatytą daugiabučio kieme. WTF?
    Iš viso uždrausčiau statyti ten, kur nebuvo jokio auto įvykio
    O ką, gal kartais jie praverstų ir kiemuose. Mane anądien vos nenutrenkė vienas individas, lėkė gal ant 50-60 stovėjimo aikštelėje.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ką tik per TV3 žinias parodė trikojį pastatytą daugiabučio kieme. WTF?
    Iš viso uždrausčiau statyti ten, kur nebuvo jokio auto įvykio

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Taip, pastoviai matau. Pirmą kartą ir nusifotografavau ten Ko gero pavojingiausia vieta Lietuvoje...
    O antra pavojingiausia vieta yra visai greta - kylant į savanorių kalną.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kokio velnio mokėti atlyginimus biudžetininkų armijai, jei jie sprendimus, tariamai, priimti gali tik su dešimtimis-šimtais tūkstančių kainuojančių konsultantų konsultacijomis?
    O kas pasamdys konsultantus, jei valdininkų nebus?

    Komentuoti:

Working...
X