Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Baigiamas statyti laikinas tiltas, kurį rangovė „Tilsta“ atsivežė iš Lenkijos ir kuris anksčiau buvo naudotas JAV, yra dviejų eismo juostų, tačiau jis bus naudojamas tik viena – Kauno kryptimi. Judėjimą juo kreipti numatoma balandžio pabaigoje – gegužės pradžioje. 24 mln. eurų vertės rekonstrukciją numatoma baigti iki 2026-ųjų pabaigos. Šiame ruože greitis apribotas iki 50 km per valandą bus ir važiuojant laikinu tiltu.
    tikrai turtejame,jei tiltus jau is Jav veza.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Nėra jokios prasmės platinti A1.
      Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.
        Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų
          Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.

          Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.

          Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
          Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 17:15.

          Comment

          Working...
          X