Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[FI] Suomijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61


    Naujos Helsinkio priemiesčio traukinių linijos atšakos oro uosto stotelės nuotrauka:


    HS

    Comment


      #62
      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą


      Naujos Helsinkio priemiesčio traukinių linijos atšakos oro uosto stotelės nuotrauka:

      Atvaizdas

      HS
      Puikus kainos (oro uostas - miesto centras - 5 EUR), kokybės ir greičio santykis...

      Comment


        #63
        Finland invests in future rail link to Norwegian Sea
        Finland is under pressure to switch its rail to the standard European gauge. In the first phase, a planned train line is to run between Kemi and Haparanda, Sweden.
        O dar nesenai buvo kalbos, kad suomiams perdaryti savo geležinkelių į standartinę vėžę neapsimoka ir nėra reikalo. Dabar gi suomiai užsakė studiją ir labai nenustebsiu, kad pasiūlymas bus preišingas ankstesnėms kalboms.
        Pasirodo poreikis yra jungtims Šiaurėje su Švedija ir Norvegija.

        Ir jeigu Suomijoje bus priimtas sprendimas pereiti prie standartinės vėžės, tai LT bus dar didesnė motyvacija tą padaryti.
        Paskutinis taisė Perfect; 2025.04.27, 21:37.

        Comment


          #64
          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Finland invests in future rail link to Norwegian Sea


          O dar nesenai buvo kalbos, kad suomiams perdaryti savo geležinkelių į standartinę vėžę neapsimoka ir nėra reikalo. Dabar gi suomiai užsakė studiją ir labai nenustebsiu, kad pasiūlymas bus preišingas ankstesnėms kalboms.
          Pasirodo poreikis yra jungtims Šiaurėje su Švedija ir Norvegija.

          Ir jeigu Suomijoje bus priimtas sprendimas pereiti prie standartinės vėžės, tai LT bus dar didesnė motyvacija tą padaryti.
          Čia kalba apie ~30km standartinės vėžės pratęsimą, o ne apie kažkokią tai labai didelę investiciją. RB1 daugiau europinio geležinkelio nutiesė nei dabar planuojama. Daugiau gali atsirasti, bet tikrai ne greituoju metu.

          Comment


            #65
            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

            Čia kalba apie ~30km standartinės vėžės pratęsimą, o ne apie kažkokią tai labai didelę investiciją. RB1 daugiau europinio geležinkelio nutiesė nei dabar planuojama. Daugiau gali atsirasti, bet tikrai ne greituoju metu.
            Argi taip sunku paskaityti straipsnį iki galo?


            This week, the government of Prime Minister Petteri Orpo (NCP) earmarked 20 million euros for an initial track gauge study.
            Ši studija skirta, ne tik porai jungčių su Švedija ir Suomija.

            Costly, long-term project

            Minister of Transport Lulu Ranne (Finns) described the transition to a new track gauge between Haparanda and Kemi as the first step in a long-term project.

            Ranne said that the European Commission has pressured Finland to move toward changing its track gauge, which would be a hugely expensive long-term project.

            “The European Commission, Nato and the Finnish Defence Forces have made assessments of the most urgent major European military mobility project. It is this,” she declared.

            The EU’s TEN-T Regulation, which enters into force this summer, includes requirements for the study and planning of the transition to the standard 1,435 mm track gauge in countries with different track gauges. Finland now uses a 1,524 mm track gauge, which dates back to the nineteenth century.

            Comment


              #66
              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

              Argi taip sunku paskaityti straipsnį iki galo?

              Ši studija skirta, ne tik porai jungčių su Švedija ir Suomija.
              Tai RB1 irgi ne tik jungčiai su Lenkija buvo daryta. Bet nu žinai, tarp RB1 ir kažko daugiau jau gana daug laiko praėjo, ir praeis. Dėl ko ir sakau kad daugiau gali atsirasti, bet tikrai ne greituoju metu.

              Comment

              Working...
              X