Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DK] Danijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [DK] Danijos geležinkeliai

    Lankiausi Danijoje, Faaborg miestelyje, kuriame labai išvystytas turizmas. miestelis iki 7-o dešimtmečio turėjo reguliarų susisiekimą traukiniais, kuris buvo nutrauktas dėl per mažo keleivių srauto. Tačiau turistams palikta veikianti geležinkelio linija Faaborg- Korinth, kurios ilgis apie 30km, ja traukiniai važinėja savaitgaliais pirmyn ir atgal kelis kartus per dieną. Yra išlikęs depas ir du lokomotyvai: vienas dyzelinis su dviem varikliais, pagamintas 1952m. ir garvežys, pagamintas 1949m., su kurio tempiamu traukinuku teko laimės pasivažinėti ir pačiam, kaina į abi puses tesiekė apie 35lt. Sąstatą sudaro 4 keleivių vagonai. Kvapas, garsas, vaizdas- tikras delikatesas geležinkelių mėgėjui

    Tikiuosi moderatoriai nesupyks, jei čia ne vieta šioms nuotraukoms... Neradau tinkamesnės.





















    Railfanų yra ir ten









    Garvežys paliko tikrai didelį įspūdį, keleivių buvo beveik pilni vagonai, reiškia, toks dalykas turistams yra patrauklus. Reikia tikėtis, kad kai mūsų šalis išvystys turizmą dar bus likę ką restauruoti ir pasiūlyti svečiams.
    Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

    #2
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Lankiausi Danijoje, Faaborg miestelyje, kuriame labai išvystytas turizmas.
    Reikia tikėtis, kad kai mūsų šalis išvystys turizmą dar bus likę ką restauruoti ir pasiūlyti svečiams.
    Bus ir yra ką restauruoti ir pasiūlyti tiek svečiams, tiek saviems. Tik neaišku kada.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Bus ir yra ką restauruoti ir pasiūlyti tiek svečiams, tiek saviems. Tik neaišku kada.
      Tikiu, kad taip ir bus, bet kol kas tuo užsiima tik idėjiniai žmonės, nes nėra valstybinio požiūrio. O jo nėra, nes taip vadinamoje valdžioje labai mažai idėjinių žmonių,
      o čia jau ne valdžia kalta
      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

      Comment


        #4
        Parašė dr. Rodyti pranešimą
        Tikiu, kad taip ir bus, bet kol kas tuo užsiima tik idėjiniai žmonės, nes nėra valstybinio požiūrio. O jo nėra, nes taip vadinamoje valdžioje labai mažai idėjinių žmonių,
        o čia jau ne valdžia kalta
        Bet juk nuo idėjų ir vietinių bendruomenių ir turi viskas prasidėti. Nori gyventi kurorte — siūlyk idėjas ir pats pradėk jas įgyvendinti, agituok kaimynus paremti tavo idėją. Juk gyveni tokioje aplinkoje, kokią pats susikuri. Valdžia turėtų pirmiausia nesikišti ir netrukdyti, na o jeigu dar ir padeda — tai ačiū, puiku. Lietuvoje yra trys užkonservuoti siaurojo geležinkelio garvežiai, gal kiek daugiau plačiųjų. Yra planų restauruoti ir 'pastatyti ant bėgių' Panevėžio siauraąjį garvežį. Juk bėgiai jau yra. Ir išvis, siaurukas yra Panevėžio turizmo vinis. Daugiau pačiame mieste kažką pamatyti ar išmėginti nėra ką. Jau minėjau, kad mano požiūriu Panevėžio miesto savivaldybei pradžiai pakaktų užtikrinti pakankamą kiekį autobusų maršrutų ir reisų į geležinkelio stotį bei reklamą per TIC.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #5
          Kopenhaga, Kastrupo oro uosto stotyje. Stotis požeminė, bet angos viršuje nėra aklinai uždengtos, taip kad gali važiuoti ir dyzeliniai traukiniai. Jos aptvertos ir prie jų galima prieiti. Virš jų yra stogeliai.







          Elektrinis IC3 Oresundtrain tipo (speciali IC3 atmaina skirta aptarnauti tilto tarp Danijos ir Švedijos linijai) Danijos valstybinės geležinkelių kompanijos DSB traukinys.

          Keleivių daug. Dalis važiuoja stovėdami. Traukiniai, priklausomai nuo paros laiko 3 vagonų, 4 vagonų, du trivagoniai sąstatai arba trys sąstatai.





          Toks pat tik Švedijos valstybinės geležinkelių kompanijos SJ traukinys.



          IC3 IR4 (interregional) tipo traukinys. Beje, priekyje dyzelinis traukinys, o toliau sąstate du elektriniai.



          Atkreipkite dėmesį. Dyzelinio kaminėliai ir pantografas aiškiai matosi.



          O čia dar ir dūmai rūksta. Traukinys važiuoja dvitrauka - veikia ir traukinių sąstatą varo tiek elektriniai, tiek ir dyzeliniai varikliai.
          Beje, vietoj dyzelio naudojamas aliejus. Paravažiuojant dyzeliniam traukiniui, jautėsi tik silpnas pridegusio maisto kvapas.



          Švedijos kompanijos SJ traukinys Kopenhaga - Stokholmas. Priekyje elektrovežis, 5 vagonai, restoranas ir galinis vagonas su valdymo kabina, kuri yra to paties dizaino, kaip ir elektrovežis.
          Kadangi stotis yra kreivėje, tai mašinistai nemato, ar keleiviai sulipo. Todėl visų traukinių mašinistai atsidaro duris arba iškiša galvą pro langą. Palydovas sušvilpia švilpuku mašinistui, kai visi keleiviai sulipa.

          Paskutinis taisė Al1; 2010.09.18, 22:10.

          Comment


            #6
            Dar viena šoko terapija. Traukinių tarp Kopenhagos (iš kelių galinių priemiestinių stočių) ir Malmės Švedijoje tvarkaraštis Kastrupo geležinkelio stotyje (pro ją pravažiuoja ir stoja visi traukiniai iš Kopenhagos į Švediją).
            Tai priemiestinių traukinių tvarkaraštis, į kurį neįeina tolimojo susisiekimo traukiniai su Švedijos miestais.

            Taigi, traukiniai važinėja valandiniais ciklais kasdien kas 20 min. nuo 5 val. iki 1 val. Naktį - nuo 2 iki 4 val. kas valandą.
            Tarptautinis maršrutas. Pas mus net troleibusai kai kuriais maršrutais rečiau važinėja...

            Paskutinis taisė Al1; 2010.09.18, 22:13.

            Comment


              #7
              /\

              Na, tai yra beveik metro, nors Skandinavijoje beveik kiekvienas didensis miestelis turi priemiestinių traukinių tinklą.
              Beje, Malmėje šiuo metu įrengiamos kelios naujos požeminės geležinkelio stotys/stotelės.
              Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.19, 07:02.

              Comment


                #8
                Bet tai nėra miesto ar priemiestinis traukinys. Tai tarptautinis maršrutas, jungiantis dvi valstybes. Nors atstumas ir nedidelis.

                Comment


                  #9
                  Tai kad iš Kopenhagos (centinės stoties) į Malmę viso labo apie 50 kilometrų. Ką čia ir bekalbėti. Lietuvoje net autobusų susisiekimo tarp kaimyninių pasienio miestų beveik nėra - su Lenkija nėra, su Latvija tik Zarasai - Daugpilis (3 kartus per dieną, du reisai Daugpilio AP ir per Zarasus važiuoja autobusas Visaginas - Daugpilis), Visaginas - Daugpilis (1 kartą), Palanga - Liepoja (4 reisai darbo d., 3 šešt., 2 sekm.). Net su Baltarusijos miestais geresnis susisiekimas, nors reikia vizų ir yra pasienio kontrolė. Bent jau tarp Gardino ir Druskininkų...

                  Comment


                    #10
                    siuo marsrutu teko vaziuot tai vaizdas kylan is tunelio ant tilto
                    super, aplink siaures jura visur gaila nebuvo su kuo foto daryt
                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai kad iš Kopenhagos (centinės stoties) į Malmę viso labo apie 50 kilometrų. Ką čia ir bekalbėti. Lietuvoje net autobusų susisiekimo tarp kaimyninių pasienio miestų beveik nėra - su Lenkija nėra, su Latvija tik Zarasai - Daugpilis (3 kartus per dieną, du reisai Daugpilio AP ir per Zarasus važiuoja autobusas Visaginas - Daugpilis), Visaginas - Daugpilis (1 kartą), Palanga - Liepoja (4 reisai darbo d., 3 šešt., 2 sekm.). Net su Baltarusijos miestais geresnis susisiekimas, nors reikia vizų ir yra pasienio kontrolė. Bent jau tarp Gardino ir Druskininkų...
                      Kopenagos ir Malmės dvipolio aglomeracijoje apie 2,5 mln gyventoju. Miestai itin glaudžiai susiję, todėl vyksta pastovus žmonių judėjimas. Pvz. gyvena Malmėje, o dirba Kopengahoje.

                      O Zarasai su Daugpiliu, kaip ir Liepoja su Palanga tai tik smulkios žuvelės. Kokia rinka, tokia ir pasiūla.

                      Vienintelis palyginimas galėtų būti Vilnius - Kaunas - Ryga - Talinas greitojo traukinio maršutas.
                      Propoganda ir penas mintims >>>

                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                      www.ted.com

                      Comment


                        #12
                        Taip, bet ta aglomeracija ne vienoje valstybėje. Jei tai būtų viena valstybė, tai manęs toks traukinių eismas nestebintų.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Taip, bet ta aglomeracija ne vienoje valstybėje.
                          Oficialiai ši aglomeracija nėra patvirtinta nei Švedijos, nei Danijos vyriausybių. Kopenhaga su priemiesčiais ir Malmė su priemiesčiais sudaro, taip vadinamą, Oresundo regioną.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Jei tai būtų viena valstybė, tai manęs toks traukinių eismas nestebintų.
                          Oresundo regionas yra puikus dviejų valstybių bendradarbiavimo pavyzdys. Tiek Danijai, tiek Pietų Švedijai naudingas toks bendradarbiavimas.

                          Comment


                            #14
                            Kopenhagos Centrinė geležinkelio stotis:



                            Turbūt, pati tvarkingiausia stotis tarp didžiųjų Skandinavijos miestų.

                            Comment


                              #15
                              Odense, Danija 2020 02 20 Class (Litra) IC3 5236
                              Paskutinis taisė LinS; 2020.02.20, 15:56.

                              Comment

                              Working...
                              X