Pilietinės akcijos - konkurso "Kaunas yra gražus. Ir tu gali papuošti savo miestą"
NUOSTATAI
1. Konkurso organizatorius - bendrovė "Zarathustra Production Ltd".
2. Konkurso globėja - Kauno miesto savivaldybė
3. Konkurso laikas: 2004 metų gruodis - 2005 metų vasaris
4. Konkurso tikslai:
a) žadinti kauniečių savigarbą ir pagarbą savo miestui
b) originaliais socialinės reklamos pavyzdžiais atnaujinti miestą
c) sudaryti sąlygas atsiskleisti naujoms kūrybingoms asmenybėms
d) išrinkti originaliausius ir geriausius darbus, kurių pagrindu pagaminti reklamas.
5. Konkurso sąlygos:
a) Konkurse gali dalyvauti profesionalūs fotografai ir fotomenininkai bei mėgėjai, todėl visi dalyviai bus skirstomi į PRofesionalų ir Mėgėjų pogrupius.
b) Konkurso dalyviai iki 2005 metų sausio 6 d. organizatoriams (adresas) pateikia nuo 1 iki 10 ant fotopopieriaus atspaustų spalvotų nuotraukų, kurių formatas 24X30 cm.
c) Nuotraukų tematika - Kaunas, kauniečiai, žinomi miesto žmonės, Kauno vaizdai, svarbūs miesto įvykiai. Konkurso dalyviai turi nepamiršti, jog laimės tie darbai, iš kurių labiausiai bus galima pagaminti socialinės reklamos plakatus.
d) Nuotraukos pateikiamos dideliuose vokuose, užrašant kiekvienos nuotraukos pavadinimą, dalyvio vardą, pavardę, amžių, adresą, profesiją, kontaktinį telefoną. Ant voko taip pat nurodoma, kokiai grupei - "Profesionalų" ar "Mėgėjų" pateikiamos nuotraukos.
6. Konkurso eiga:
a) Iki 2004 metų gruodžio 1 d. spaudoje ir per televiziją paskelbiama apie rengiamą konkursą. Iki 2004 metų gruodžio 6 d. mieto dienraščių Savivaldybės puslapiuose paskelbiami konkurso nuostatai.
b) 2004 metų gruodžio mėn. pirmąją savaitę Savivaldybės Mažojoje salėje surengiama spaudos konferencija.
c) Iki 2005 metų sausio 6 d. laukiama konkurso dalyvių darbų.
d) 2005 metų sausio 10 d. surengiamas konkursinių darbų parodos atidarymas UAB "Urmas" patalpose. Paroda veikia iki 2005 metų vasario 10 d.
e) 2005 metų vasario 10 d. rengiamas parodos uždarymas ir skelbiami konkurso nugalėtojai.
7. Nugalėtojų išrinkimo kriterijai:
a) sudaroma speciali konkurso komisija, kurią sudaro profesionalūs dizaineriai, fotomeninkai, reklamos specialistai, žiniasklaidos atstovai.
b) komisija, rinkdami nugalėtoją, vertina nuotraukų originalumą, sugebėjimą nauju rakursu pamatyti Kauno vaizdus, žmones, reiškinius, nuotraukų formos ir minties harmoniją.
c) komisija susirenka į posėdį ir išrenka nugalėtoją "Profesionalų" ir "Mėgėjų" grupėse bei viską įformina protokolu.
8. Baigiamosios nuostatos:
Konkurso nugalėtojams skiriamos dvi premijos po 2 tūkst. Lt ("Profesionalų" ir "Mėgėjų" kategorijose). Premijos įteikiamos per parodos uždarymą, 2005 metų vasario 10 d.
Nugalėtojų darbų pagrindu, pagaminamos didelės reklamos, kurios iškabinamos viešojo transporto stotelėse ir mieste esančiuose reklaminiuose skyduose.
Nuotraukas prašome atnešti į Kauno m. savivaldybę, Laisvės al. 96, 307 kab. Kauno m .mero atstovei spaudai Jūratei Anilionytei. Te.:42 52 11
NUOSTATAI
1. Konkurso organizatorius - bendrovė "Zarathustra Production Ltd".
2. Konkurso globėja - Kauno miesto savivaldybė
3. Konkurso laikas: 2004 metų gruodis - 2005 metų vasaris
4. Konkurso tikslai:
a) žadinti kauniečių savigarbą ir pagarbą savo miestui
b) originaliais socialinės reklamos pavyzdžiais atnaujinti miestą
c) sudaryti sąlygas atsiskleisti naujoms kūrybingoms asmenybėms
d) išrinkti originaliausius ir geriausius darbus, kurių pagrindu pagaminti reklamas.
5. Konkurso sąlygos:
a) Konkurse gali dalyvauti profesionalūs fotografai ir fotomenininkai bei mėgėjai, todėl visi dalyviai bus skirstomi į PRofesionalų ir Mėgėjų pogrupius.
b) Konkurso dalyviai iki 2005 metų sausio 6 d. organizatoriams (adresas) pateikia nuo 1 iki 10 ant fotopopieriaus atspaustų spalvotų nuotraukų, kurių formatas 24X30 cm.
c) Nuotraukų tematika - Kaunas, kauniečiai, žinomi miesto žmonės, Kauno vaizdai, svarbūs miesto įvykiai. Konkurso dalyviai turi nepamiršti, jog laimės tie darbai, iš kurių labiausiai bus galima pagaminti socialinės reklamos plakatus.
d) Nuotraukos pateikiamos dideliuose vokuose, užrašant kiekvienos nuotraukos pavadinimą, dalyvio vardą, pavardę, amžių, adresą, profesiją, kontaktinį telefoną. Ant voko taip pat nurodoma, kokiai grupei - "Profesionalų" ar "Mėgėjų" pateikiamos nuotraukos.
6. Konkurso eiga:
a) Iki 2004 metų gruodžio 1 d. spaudoje ir per televiziją paskelbiama apie rengiamą konkursą. Iki 2004 metų gruodžio 6 d. mieto dienraščių Savivaldybės puslapiuose paskelbiami konkurso nuostatai.
b) 2004 metų gruodžio mėn. pirmąją savaitę Savivaldybės Mažojoje salėje surengiama spaudos konferencija.
c) Iki 2005 metų sausio 6 d. laukiama konkurso dalyvių darbų.
d) 2005 metų sausio 10 d. surengiamas konkursinių darbų parodos atidarymas UAB "Urmas" patalpose. Paroda veikia iki 2005 metų vasario 10 d.
e) 2005 metų vasario 10 d. rengiamas parodos uždarymas ir skelbiami konkurso nugalėtojai.
7. Nugalėtojų išrinkimo kriterijai:
a) sudaroma speciali konkurso komisija, kurią sudaro profesionalūs dizaineriai, fotomeninkai, reklamos specialistai, žiniasklaidos atstovai.
b) komisija, rinkdami nugalėtoją, vertina nuotraukų originalumą, sugebėjimą nauju rakursu pamatyti Kauno vaizdus, žmones, reiškinius, nuotraukų formos ir minties harmoniją.
c) komisija susirenka į posėdį ir išrenka nugalėtoją "Profesionalų" ir "Mėgėjų" grupėse bei viską įformina protokolu.
8. Baigiamosios nuostatos:
Konkurso nugalėtojams skiriamos dvi premijos po 2 tūkst. Lt ("Profesionalų" ir "Mėgėjų" kategorijose). Premijos įteikiamos per parodos uždarymą, 2005 metų vasario 10 d.
Nugalėtojų darbų pagrindu, pagaminamos didelės reklamos, kurios iškabinamos viešojo transporto stotelėse ir mieste esančiuose reklaminiuose skyduose.
Nuotraukas prašome atnešti į Kauno m. savivaldybę, Laisvės al. 96, 307 kab. Kauno m .mero atstovei spaudai Jūratei Anilionytei. Te.:42 52 11
Comment