ir apskritai, pats principas idiotiskas, panasus i zydruju paradus - patys musam patys rekiam, padaro gatvej bardaka, o verkia kad ju negerbia ir pan.
p.s. daug vazineju dviraciu, kazkaip nu nematau as tu taip papbreziamu problemu. svarbiausia garsiai rekt.
Tiesos yra, aš irgi labai dažnai dviračiu važinėju, ir mieste daug dviratininkų matau, kas nori, tas sugeba ir nuo boldiūrų nuvažiuoti ir užvažiuoti. Aišku, tai nepatogumai, bet kai kam visada viskas bus negerai. Kai kas skundžiasi net dėl tokių dalykų, kad dviračių takas ne asfaltuotas, o iš trinkelių
Tiesos yra, aš irgi labai dažnai dviračiu važinėju, ir mieste daug dviratininkų matau, kas nori, tas sugeba ir nuo boldiūrų nuvažiuoti ir užvažiuoti. Aišku, tai nepatogumai, bet kai kam visada viskas bus negerai. Kai kas skundžiasi, kad dviračių takas ne asfaltuotas, o iš trinkelių
Ne kas nori tas sugeba, bet kas važinėja tas taip ir daro nes neturi kito pasirinkimo. Taip ir aš skundžiuosi kad dviračių takas iš trinkelių, o ne asfalto todėl kad nėra jokio loginio tokio tako įrengimo pagrįstumo. Jeigu jum gerai taip kaip yra tuomet puiku, o aš manau kad galėjo ir gali būti žymiai geriau. Ir manau kad kritika, bei pasiūymai skatina tobulėti.
Ne kas nori tas sugeba, bet kas važinėja tas taip ir daro nes neturi kito pasirinkimo. Taip ir aš skundžiuosi kad dviračių takas iš trinkelių, o ne asfalto todėl kad nėra jokio loginio tokio tako įrengimo pagrįstumo. Jeigu jum gerai taip kaip yra tuomet puiku, o aš manau kad galėjo ir gali būti žymiai geriau. Ir manau kad kritika, bei pasiūymai skatina tobulėti.
Yra, mieste tokie takai estetiškiau atrodo, todėl miesto centrinėje dalyje ir daroma iš trinkelių, juolab dar brangiau manau iš trinkelių taką padaryti. O kokie trūkumai? Vidutinis greitis sumažėja kokiu kilometru per valandą?
Nežinau, bet jeigu žmonėms čia blogas dviračių takas, tai jie tikrai nenori su dviračiu važinėti:
Yra, mieste tokie takai estetiškiau atrodo, todėl miesto centrinėje dalyje ir daroma iš trinkelių, juolab dar brangiau manau iš trinkelių taką padaryti. O kokie trūkumai? Vidutinis greitis sumažėja kokiu kilometru per valandą?
Nežinau, bet jeigu žmonėms čia blogas dviračių takas, tai jie tikrai nenori su dviračiu važinėti:
Tu parodei kurortinio miestelio dviračių taką, kur žmonės suvažiuoja praleist laisvalaikį, pailsėt. Trūkumai tokie, kad kainuoja brangiau ir važiuoti nemaloniau. Tai kam tokį įrenginėt? Kurorte dėl estitikos, tebūnie. Senamiestyje, taip pat.
O čia dviračių tako pavyzdys, kaip jis turi atrodyt centrinėse miesto gatvėse ir kokius įrenginėja dviračiams draugiški miestai.
paaiskinu paprastai - nekontroliuojama minia, kuri isivaizduoja kad jai viskas galima, dejusi skersa ant taisykliu. "mes esame eismas - mes dejome skersa ant kitu". smagu pajusti nebaudziamumo jausma bandoje.
Yra tiesos. Todel nedalyvauju, nors minu mielai ir daznai.
Jeigu dviratis būtų naudojamas kaip rimta susisiekimo priemonė, jų turėtų būti nemažai pagrindinėse arterijose jungiančios miesto centrą su kitais rajonais. Eurovelo trasa stengiuosi ryte arba pabėgioti ar su dviračiu pasivažinėti, tai ką matau ryte, pagrinde šunų vedžiotojai ir sportuojantys. Kad kas pravažiuotų dviračiu su kostiumu į darbą dar neteko matyti, gal tik kartą kokį.
kokias dar blin taisykles? kad TEORISKAI ten turetu laikytis yra viena, bet kaip laikosi praktiskai? pradedant makalvimusi po visa gatve, vaziavimu pries eisma, per perejas, raudonas ir pan. jau vien nuotraukas paziurejus kruva pazeidimu matos. kaip traktuot rengini kuris organizuojamas 100% zinant kad bus bardakas?
žiauriai mėgstu kritinėje dalyvauti (nors ne visada laiko būna), tai negaliu patylėti, kai žmonės jos tiesiog nevirškina. Renginys beveik neorganizuotas: tik susirinko žmonės, susižinoję velnias-žino-kaip, ir išvažiavo ir atkreipia asmenų, nenorinčių iškelti subinės iš automobilio, dėmesį; nes šiaip dviratininkai jiems neegzistuoja.
Ir gal nereikia vos ne pasiėmus KET sakyti visas blogybes - čia ne paryžius su perdėtai taisyklių besilaikančiais dviratininkais. Be to bandau įsivaizduoti, kaip 600 ar 1000 dviračių sutelpa į 1 m nuo kelkraščio arba į vieną juostą... Net ir atsilaisvinusioje 2 juostoje vairuotojai turi būti itin budrūs, nes dviratis yra manevringa trasnsporto priemonė ir dar gendanti - užkietėjusiems automobilių vairuotojams visiškai nepažįstamas žmogaus kūrinys Vienas atvejis, kai tikrai jautėsi, jog kažkas nukentėjo, tai kai tėvas su kūdikiu negalėjo pereiti perėjos. Viskas, daugiau nukentėjusių nemačiau
Yra, mieste tokie takai estetiškiau atrodo, todėl miesto centrinėje dalyje ir daroma iš trinkelių, juolab dar brangiau manau iš trinkelių taką padaryti. O kokie trūkumai? Vidutinis greitis sumažėja kokiu kilometru per valandą?
Nežinau, bet jeigu žmonėms čia blogas dviračių takas, tai jie tikrai nenori su dviračiu važinėti:
Atvaizdas
Trinkelės turi nebent tą privalumą, kad ne taip greitai susidėvi kaip asfaltas. Nors daug kas priklauso nuo atlikimo kokybės, kaip kad tas dviračių takas prie nemenčinės pl, tai ten tragedija. Bet kartais trinkelės sudedamos greituoju būdu, tada malonumo dar mažiau jaučiasi (prie baltupių). Be to per visokius akmenis ir trinkeles čiuožti kai apledėja nėra pats didžiausias malonumas (senamiestis, ypač pilies g.). Šiaip ar taip, kodėl negalėtų vietoj raudonų plytelių būti raudonas asfaltas ar kas ten toks? tiesiog tingi truptėlį daugiau investuoti laiko; galiausiai užtenka ant subyrėjusių plytelių (šeškinėje) nupiešti dvi baltas linijas ir jau turime dviračių taką!
Beje eurovelas neprimena man dviračių arterijos, ir matyt todėl, kad ji nutolusi nuo gyvenamųjų namų pakankamai toli. Dviratininkai - žmonės, ir pagalvoja, kaip naudingiau važiuoti. O ten, kur tikrai yra arterijos, dviračių takų neatrasim, be to tautiečiai turi mažą norą minti dviratį piko valandomis, bet tai nereiškia, kad jie neatmins kitomis valandomis. Ir man regis studentai dažniau mina, o ne visiems paskaitos 8 ryte
Yra, mieste tokie takai estetiškiau atrodo, todėl miesto centrinėje dalyje ir daroma iš trinkelių, juolab dar brangiau manau iš trinkelių taką padaryti. O kokie trūkumai? Vidutinis greitis sumažėja kokiu kilometru per valandą?
Takai grindžiami trinkelėm ne tik centre. Taip jau yra prie Lazdynų tilto, Laisvės pr.-Ukmergės sankryžos (dalis). Kaip jau paminėjo Rijikas, ir Baltupiuose. Plytelės gali greitai išsikilnoti ir take atsiras "tramplinų". Kitas dalykas, kad pas mus kolkas mažai kas važinėja su plentiniais dviračiais. Pats tokiu nevažinėju, bet, manau, su tokiu dviračiu kratymas būtų dar didesnis.
O Pilies gatvėje esamu taku geriau ne važiuoti, bet nulipti ir vežtis dviratį.
Takai grindžiami trinkelėm ne tik centre. Taip jau yra prie Lazdynų tilto, Laisvės pr.-Ukmergės sankryžos (dalis). Kaip jau paminėjo Rijikas, ir Baltupiuose. Plytelės gali greitai išsikilnoti ir take atsiras "tramplinų". Kitas dalykas, kad pas mus kolkas mažai kas važinėja su plentiniais dviračiais. Pats tokiu nevažinėju, bet, manau, su tokiu dviračiu kratymas būtų dar didesnis.
O Pilies gatvėje esamu taku geriau ne važiuoti, bet nulipti ir vežtis dviratį.
Priklauso nuo trinkelių tipo ir kokiu raštu jos išklotos, jeigu trikampiu išklotos tai gan stripriai jaučiasi, bet jei paprastos lygios trinkelės praprastai išklotos kalnų dviračiu važiuojant net nesijaučia skirtumo tarp asfalto ir trinkelių.
Nors šiaip pritariu, miegamuosiuose rajonuose ir užmiestyje nelabai svarbi ta estetika, galima ir asfaltą kloti, juolab tai pigiau ir greičiau.
Beje, kodėl Pilies g. vežtis dviratį nulipus? Žmones apvažinėti visai įdomu.
Svarbu, kad tas asfaltas kokybiškai dar būtų nutiestas, nes pakankamai blogų pavydžių. Gatvę ar platesnį dviračių taką sugeba kokybiškai išasfaltuoti, o asfalto juostos šalia šaligatvio nelabai..
kaip traktuot rengini kuris organizuojamas 100% zinant kad bus bardakas?
Prieš rašydamas tokius pranešimus, turėtum žinoti, kad Kritinė Masė nėra organizuotas renginys. Tai yra šventė, kuri neturi ir pagal pagrindinę idėją negali turėti jokių vadovų ar organizatorių. Kitaip sakant - atsitiktinis, spontaniškas važiavimas dviračiais. Būtent tokia idėja yra KM varomoji jėga. Jeigu KM taptų organizuotu renginiu, tai jame dalyvauti visai nebūtų prasmės.. Dabar aiškiau?
Comment