Parašė PukiS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kritinė masė Vilniuje
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2009.09.01, 10:20.
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTiesos yra, aš irgi labai dažnai dviračiu važinėju, ir mieste daug dviratininkų matau, kas nori, tas sugeba ir nuo boldiūrų nuvažiuoti ir užvažiuoti. Aišku, tai nepatogumai, bet kai kam visada viskas bus negerai. Kai kas skundžiasi, kad dviračių takas ne asfaltuotas, o iš trinkelių
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNe kas nori tas sugeba, bet kas važinėja tas taip ir daro nes neturi kito pasirinkimo. Taip ir aš skundžiuosi kad dviračių takas iš trinkelių, o ne asfalto todėl kad nėra jokio loginio tokio tako įrengimo pagrįstumo. Jeigu jum gerai taip kaip yra tuomet puiku, o aš manau kad galėjo ir gali būti žymiai geriau. Ir manau kad kritika, bei pasiūymai skatina tobulėti.
Nežinau, bet jeigu žmonėms čia blogas dviračių takas, tai jie tikrai nenori su dviračiu važinėti:
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąYra, mieste tokie takai estetiškiau atrodo, todėl miesto centrinėje dalyje ir daroma iš trinkelių, juolab dar brangiau manau iš trinkelių taką padaryti. O kokie trūkumai? Vidutinis greitis sumažėja kokiu kilometru per valandą?
Nežinau, bet jeigu žmonėms čia blogas dviračių takas, tai jie tikrai nenori su dviračiu važinėti:
O čia dviračių tako pavyzdys, kaip jis turi atrodyt centrinėse miesto gatvėse ir kokius įrenginėja dviračiams draugiški miestai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą90% dviratininkų Vilniuje irgi dviračiu važinėja leisdami laisvalaikį, pramogaudami ar tiesiog sportuodami.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa aš kaip dažnai važinėdamas sprendžiu iš dviračių skaičiaus, tarkim EuroVelo trasa 7-8h praktiškai tuščia.
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąpaaiskinu paprastai - nekontroliuojama minia, kuri isivaizduoja kad jai viskas galima, dejusi skersa ant taisykliu. "mes esame eismas - mes dejome skersa ant kitu". smagu pajusti nebaudziamumo jausma bandoje.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTačiau centre dviratinkų nemažai visą dieną.
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąkokias dar blin taisykles? kad TEORISKAI ten turetu laikytis yra viena, bet kaip laikosi praktiskai? pradedant makalvimusi po visa gatve, vaziavimu pries eisma, per perejas, raudonas ir pan. jau vien nuotraukas paziurejus kruva pazeidimu matos. kaip traktuot rengini kuris organizuojamas 100% zinant kad bus bardakas?
Ir gal nereikia vos ne pasiėmus KET sakyti visas blogybes - čia ne paryžius su perdėtai taisyklių besilaikančiais dviratininkais. Be to bandau įsivaizduoti, kaip 600 ar 1000 dviračių sutelpa į 1 m nuo kelkraščio arba į vieną juostą... Net ir atsilaisvinusioje 2 juostoje vairuotojai turi būti itin budrūs, nes dviratis yra manevringa trasnsporto priemonė ir dar gendanti - užkietėjusiems automobilių vairuotojams visiškai nepažįstamas žmogaus kūrinys Vienas atvejis, kai tikrai jautėsi, jog kažkas nukentėjo, tai kai tėvas su kūdikiu negalėjo pereiti perėjos. Viskas, daugiau nukentėjusių nemačiau
Parašė Lettered Rodyti pranešimąYra, mieste tokie takai estetiškiau atrodo, todėl miesto centrinėje dalyje ir daroma iš trinkelių, juolab dar brangiau manau iš trinkelių taką padaryti. O kokie trūkumai? Vidutinis greitis sumažėja kokiu kilometru per valandą?
Nežinau, bet jeigu žmonėms čia blogas dviračių takas, tai jie tikrai nenori su dviračiu važinėti:
Atvaizdas
Beje eurovelas neprimena man dviračių arterijos, ir matyt todėl, kad ji nutolusi nuo gyvenamųjų namų pakankamai toli. Dviratininkai - žmonės, ir pagalvoja, kaip naudingiau važiuoti. O ten, kur tikrai yra arterijos, dviračių takų neatrasim, be to tautiečiai turi mažą norą minti dviratį piko valandomis, bet tai nereiškia, kad jie neatmins kitomis valandomis. Ir man regis studentai dažniau mina, o ne visiems paskaitos 8 ryte
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąYra, mieste tokie takai estetiškiau atrodo, todėl miesto centrinėje dalyje ir daroma iš trinkelių, juolab dar brangiau manau iš trinkelių taką padaryti. O kokie trūkumai? Vidutinis greitis sumažėja kokiu kilometru per valandą?
O Pilies gatvėje esamu taku geriau ne važiuoti, bet nulipti ir vežtis dviratį.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTakai grindžiami trinkelėm ne tik centre. Taip jau yra prie Lazdynų tilto, Laisvės pr.-Ukmergės sankryžos (dalis). Kaip jau paminėjo Rijikas, ir Baltupiuose. Plytelės gali greitai išsikilnoti ir take atsiras "tramplinų". Kitas dalykas, kad pas mus kolkas mažai kas važinėja su plentiniais dviračiais. Pats tokiu nevažinėju, bet, manau, su tokiu dviračiu kratymas būtų dar didesnis.
O Pilies gatvėje esamu taku geriau ne važiuoti, bet nulipti ir vežtis dviratį.
Nors šiaip pritariu, miegamuosiuose rajonuose ir užmiestyje nelabai svarbi ta estetika, galima ir asfaltą kloti, juolab tai pigiau ir greičiau.
Beje, kodėl Pilies g. vežtis dviratį nulipus? Žmones apvažinėti visai įdomu.Paskutinis taisė Lettered; 2009.09.01, 21:30.
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąkaip traktuot rengini kuris organizuojamas 100% zinant kad bus bardakas?
Comment
-
Parašė facebook Rodyti pranešimą
norejau cia daugiau apie kritine mase suzinoti, dabar gerai ismanau apie dviraciu takus
O jei kažkas domina apie kritinę masę, tai klausk
Comment
Comment