Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje
Collapse
X
-
Vien jau sistema ILS esanti lektuvuose ,turi isvesti tiese i nusileidimo taka ir pagal aukscio kreive tiesiai i nusileidimo tako pradzia, bet kokiu oru.Ir rukas tai sistemai ne kliutis. Tiesa ta sistema orientuojasi pagal signalus gaunamus is zemes aerodromo,taigi.... O rusai neskelbia ,kad aerodromas nebuvo aprupintas tomis sistemomis,jos neveike ar dar kas nors panasaus. Taigi ....klausimai lieka neatsakyti.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimątai kad ju ten greiciausiai nebuvo, tai ir negalejo tos sistemos veikti
Na jau lektuve tai tikrai tos sistemos buvo. O rusai neskelbia,kad ju nebuvo aerodrome. Taigi galima daryti isvada,kad jos buvo ir tame kariniame aerodrome,nes jos reikalingos ir patiems rusu kariskiams,ju lektuvu nusileidimui .
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVien jau sistema ILS esanti lektuvuose ,turi isvesti tiese i nusileidimo taka ir pagal aukscio kreive tiesiai i nusileidimo tako pradzia. Tiesa ta sistema orientuojasi pagal signalus gaunamus is zemes aerodromo,taigi.... O rusai neskelbia ,kad aerodromas nebuvo aprupintas tomis sistemomis,jos neveike ar dar kas nors panasaus. Taigi ....klausimai lieka neatsakyti.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąTa liūdna proga siūlau lenkų kalbą Lietuvoje apskritai padaryti valstybine, o visas pavardes sulenkinti, na ir gal išvis pasvarstyti apie prisijungimą prie Lenkijos.
Wydanie specjalne "Rzeczpospolitej"
Tragedia narodowa - specjalne wydanie "Rzeczpospolitej". (...) Jutro kolejne, 16-stronicowe wydanie specjalne "Rzeczpospolitej" w nakładzie 100 tysięcy egzemplarzy będzie rozdawane w największych polskich miastach.
W wersji PDF można je znaleźć na naszej stronie internetowej www.rp.pl. Zapraszamy do lektury.
http://www.rzeczpospolita.pl/pliki/v...a_narodowa.pdf
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąTai ir Vilniuje per rūką nesileidžia karts nuo karto kažkodėl.
O šiuo atveju išvis matomumas buvo 200-250 m., tai jau trečioji kategorija, galbūt Smolensko aerouostas buvo tam nepritaikytas, todėl buvo siūloma skristi į Maskvą ar Minską.
Šiaip pilotai dažniausiai daugiau nei 2 kartus nebando leistis, o čia buvo 4 bandymai, kurių pastarasis buvo lemtingas.. O ką gali dispečeris? Jis gali duoti leidimą leistis, kai lėktuvas būna tam tikrame ataskaitos taške. Galėjo būti klaidingi dispečerio nurodymai dėl kažkokių tai trukdžių, t.y. nurodė netinkamą laiką leistis, kai lėktuvas nebuvo atitinkamame aukštyje ir.t.t. Piloto klaida - netinkamas žemėjimas. Kažkodėl abejočiau, kad tokį lėktuvą pilotuotų mažai patyrę lakūnai.
Juodosios dėžės duos daugiau info. Manau tirs patys lenkai, taip, kad suklastoti kažką rusai negalės.
Užuojauta lenkams..Paskutinis taisė Irma; 2010.04.10, 23:50.*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNorėjau dėti kai kurių straipsnių antraščių vertimą, bet, matau, kad nebereikia
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimątos sistemos dirba abipusiu rysiu, kam kariniam aerodromui tokie zaislai ?
Tai ne zaislai ,o sistema leidzianti pilotui is vis nieko nematant pataikyti tiesiai i nusileidimo tako pradzia. Ir aisku,kad kariniai aerodromai ja aprupinti,nes jiems tai butina,kad kariniai lektuvai galetu nusileisti esant bet kokiam matomumui.
Comment
-
Parašė Irma Rodyti pranešimąKai būna antra matomumo kategorija, t.y. blogesnis matomumas nei 550m. neleidžia leistis. Zoknių aerouostas pritaikytas antrajai kategorijai.
O šiuo atveju išvis matomumas buvo 200-250 m., tai jau trečioji kategorija, galbūt Smolensko aerouostas buvo tam nepritaikytas, todėl buvo siūloma skristi į Maskvą ar Minską.
Šiaip pilotai dažniausiai daugiau nei 2 kartus nebando leistis, o čia buvo 4 bandymai, kurių pastarasis buvo lemtingas.. O ką gali dispečeris? Jis gali duoti leidimą leistis, kai lėktuvas būna tam tikrame ataskaitos taške. Galėjo būti klaidingi dispečerio nurodymai dėl kažkokių tai trukdžių, t.y. nurodė netinkamą laiką leistis, kai lėktuvas nebuvo atitinkamame aukštyje ir.t.t. Piloto klaida - netinkamas žemėjimas. Kažkodėl abejočiau, kad tokį lėktuvą pilotuotų mažai patyrę lakūnai.
Juodosios dėžės duos daugiau info. Manau tirs patys lenkai, taip, kad suklastoti kažką rusai negalės.
Užuojauta lenkams..
Comment
-
Parašė Marux Rodyti pranešimąSoigu sake, kad matomumas buvo apie 400 m. kai tuo tarpu siam oro uoste leidziama leisti tik prie 1000 m
"Tačiau, pasak skrydžių vadovo (Smolensko aerodrome), ekipažas pats nusprendė apsižvalgyti ir patiems spręsti kaip toliau elgtis", - aiškino G.Poltavčenka.
Jis patvirtino premjerui, kad laukė lenkų delegacijos oro uoste, ir tuo metu, anot jo, kai lėktuvas mėgino tūpti, matomumas buvo apie 100-150 metrų. "Buvo tirštas rūkas", - pabrėžė jis.Paskutinis taisė Irma; 2010.04.10, 23:59.*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė Irma Rodyti pranešimąKai būna antra matomumo kategorija, t.y. blogesnis matomumas nei 550m. neleidžia leistis. Zoknių aerouostas pritaikytas antrajai kategorijai.
O šiuo atveju išvis matomumas buvo 200-250 m., tai jau trečioji kategorija, galbūt aerouostas buvo tam nepritaikytas, todėl buvo siūloma skristi į Maskvą ar Minską.
PAR galėjo būti naudojama - bet tai tereiškia, kad dispečeris žodžiu aiškina kairiau 100 m, aukščiau ir pan. Tokia sistema iki neseniai buvo ir lenkų kariniuose aerodromuose, bet niekas į juos su šitais vyriausybiniais Tu-154 neskraidė, pilotai greičiausiai su ta sistema turėjo patirtį tik su kokiais naikintuvais.
Kol kas man sąmokslo teorijų galimybės matosi tik tame, kad apskritai buvo suorganizuotas skraidymas į tą aerodromą. To iš principo neturėjo būti.kaip?
Comment
-
Parašė Marux Rodyti pranešimąSoigu sake, kad matomumas buvo apie 400 m. kai tuo tarpu siam oro uoste leidziama leisti tik prie 1000 m
Comment
-
na nzn, cia as girdejau per rusu tv, kai reportaza rode ir tiesiai is jo lupu. bet ese vis tiek ta pati matomumas buvo ziauriai permazas, kad lektuva sodint sitam, toli grazu, nemoderniam oro uoste. paprasciausiai buvo taip, kad pilotai buvo ziauriai spaudziami pasodint lektuva. o tai darydami jie ir padare lemtinga klaida.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTai jei jau lektuvui pasiekus nusileidimo taka,lektuvas nuvaziuotu nuo jo,tada galetum sakyti-buvo blogas matomumas, nesimate soniniu tako zibintu ,pilotai nuvairavo lektuva nuo tako. O dabar jie is vis nepataike i taka ir kodel to negalejo padaryti padedami ILS sistemai tu negali atsakyti. Rukas tai sistemai nemaiso. Stai cia ir yra pagrindine priezastis ir pagrindiniai neatsakyti klausimai. O jus isikandote-rukas,rukas, lyg tai pilotai leistusi ziuredami pro langa:-)
Comment
-
Parašė Marux Rodyti pranešimątiklsliai as nezinau, bet ar ta ILS sistema neturi but ir ant zemes, kurios oro uoste nebuvo
Aisku,kad turi buti tos sistemos atitinkami komponentai, pagal kuriu signalus ir ''orientuojasi'' lektuvo sistemos. Bet is ko tu sprendi,kad to nebuvo rusu kariniame aerodrome?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAisku,kad turi buti tos sistemos atitinkami komponentai, pagal kuriu signalus ir ''orientuojasi'' lektuvo sistemos. Bet is ko tu sprendi,kad to nebuvo rusu kariniame aerodrome?
Comment
-
Ištrinti 82 pranešimai
Lyderiai (įskaitant ir polemizuojančius su jais):
- tomizmas
- praeivis
- qwf (ar kaip jį ten - juk tokios raidės Lietuvoje ne visai legalios)
- al1 (reikėjo be kedžio prisiminti dar jonaitį ir pipirą - tikrai būtų puiki diskusija).
Ištrinti pasisakymai, prasidedantys Delfio lygio frazėmis:
- asilas su raudonais batais
- gaila, kad ten neskrido...
- tokiems kaip tu
- tu (tam yra asmeninės žinutės)
Atsiprašau, jei pažeista kažkieno saviraiškos laisvė
Comment
-
Lenkijos politikai turėjo ryšių su Lietuva (info iš lenkiškos vikipedijos).
Žuvusi prezidento L.Kaczyńskio žmona Maria Kaczyńska buvo kilusi iš Vilniaus krašto (nors gimimo vieta nurodyta Liublino vaivadija).
L.e.p. Lenkijos prezidentas, Seima maršalka Bronisław Komorowski gimė 1952 m. Silezijoje. Jis kilęs iš bajorų Komorowskių giminės, kuri valdė Kavoliškio dvarą Rokiškio rajone (dvaro rūmai sunaikinti, išliko tik keli ūkiniai pastatai).
2008 m. jam suteiktas M.Römerio universiteto garbės daktaro vardas. M.Römeris irgi buvo Lietuvos bajoras, kilęs iš Rokiškio rajono, Bagdoniškio dvaro
Comment
Comment