Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na iki pliuso dar toli, nes dazniausia dispeceris duoda igulai QNH ((nautical hight) atmosferos slegis privestas prie juros lygio), o ne QFE ((field elevation) aerodromo lygio atmosferos slegis), kaip siuo atveju.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Atmospheric_pressure
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Sturmanas orientuojasi ne pagal zemes reljefa,o pagal barometrini aukstimati,kurio 0 suderintas pagal tupimo juostos 0. O tokiam suderinimui jis gauna dispecerio pranesima apie oro slegi aerodrome. Taigi tavo versija sugriuna.
      Brač, schema –diagrama A K I V A I Z D Ž I A I ir įrodo, kad šturmanas orientavosi ne pagal barometrinį aukštimatį, kurio 0 suderinamas pagal tūpimo juostos 0, o pagal aukštį NUO ŽEMĖS RELJEFO! Apie ką aš visą laiką ir kalbu: šturmanas viską subalamūtino, besiorientuodamas ne pagal tūpimo juostos 0, bet pagal žemės reljefo 0. Kodėl jis taip padarė? Pasimetė visiškame rūke? Jautė psichologinį spaudimą vien dėl aukšto rango kariškio buvimo lėktuvo valdymo kabinoje? Nespėjo priprasti ir išmokti TU-154 navigacinių prietaisų? Be to, kiek pamenu (kažkur skaičiau ar mačiau), šturmanas likusiam lėktuvo ekipažui turėjo duoti nurodymą suderinti aukščio matavimo prietaisus. To nebuvo.
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment


        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Na iki pliuso dar toli, nes dazniausia dispeceris duoda igulai QNH ((nautical hight) atmosferos slegis privestas prie juros lygio), o ne QFE ((field elevation) aerodromo lygio atmosferos slegis), kaip siuo atveju.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Atmospheric_pressure
        oro slegis keiciasi priklausomai nuo oro salygu. Juros lygio slegis gali buti tik orientacinis. Leidziantis butina zinoti ir oro slegi konkreciame orouosto tako lygyje ir tik pagal tai imanoma tiksliai nustatyti aukstimacio 0,kad nerodytu nesamoniu.

        Comment


          Aukstimaciai irengti ne tik pas sturmana, bet ir pas abu pilotus. Pilotai negalejo nematyti aukscio darant instrumentalu artejima tupimui, t.y. kada visas demesys prietaisam.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            oro slegis keiciasi priklausomai nuo oro salygu. Juros lygio slegis gali buti tik orientacinis. Leidziantis butina zinoti ir oro slegi konkreciame orouosto tako lygyje ir tik pagal tai imanoma tiksliai nustatyti aukstimacio 0,kad nerodytu nesamoniu.
            Aha, profanas moka profesionala, kaip reikia daryti...
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              Aha, profanas moka profesionala, kaip reikia daryti...
              nemokau,bet jei pasakysi,kad oro slegis tame paciame aukstyje visa laika vienodas-tai jau bus nesamone. Tuo isitikinti gali net jei namie turi paprasciausia barometra,pamatysi kaip slegis keiciasi giedra diena ir koks buna sakykim orui atvesus pries stipru lietu:-) o jei visi prietaisai ir pas sturmana ir pas pilotus rode neteisingai-taip gali buti kai gaunami neteisingi duomenys is dispecerio ir visi prietaisai suderinami pagal falsyva 0 :-) ar vel sakysit kad sturmanas durnas,o kadangi ir pas pilotus yra tie aukstimaciai-tai ir jie vadinasi durniai:-) taip nebuna,kad visas ekipazas butu suformuotas is idiotu. Priezasties reikia ieskoti kitur.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                nemokau,bet jei pasakysi,kad oro slegis tame paciame aukstyje visa laika vienodas-tai jau bus nesamone...
                Zinai, man su tavimi diskutouti nera prasmes, nes skirtingos svorio kategorijos, man jokio idomumo Tu geriau pasirink kita pasnekova, kuris taip kaip ir tu megsta fantazuoti neturedamas pakankamai ziniu toje temoje apie ka kalba.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Zinai, man su tavimi diskutouti nera prasmes, nes skirtingos svorio kategorijos, man jokio idomumo Tu geriau pasirink kita pasnekova, kuris taip kaip ir tu megsta fantazuoti neturedamas pakankamai ziniu toje temoje apie ka kalba.
                  jokio argumento,kad tai netiesa,is taves niekas neisgirdo,nes neturi kaip argumentuoti,kadangi taip yra is tikruju:-)

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Zinai, man su tavimi diskutouti nera prasmes, nes skirtingos svorio kategorijos, man jokio idomumo Tu geriau pasirink kita pasnekova, kuris taip kaip ir tu megsta fantazuoti neturedamas pakankamai ziniu toje temoje apie ka kalba.
                    Gal Mørtã galetu kaip profesionale brukstelt, kas anot jos, nutiko ta balandzio 10 ryta ir koks tiketiniausias ivykiu paaiskinimas remiantis ziniasklaidoje sklandancia ir tyreju paskelbta informacija?
                    Dekui (sorry, rasau ne is savo kompo, nere lietuvisku rasmenu).
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      jokio argumento,kad tai netiesa,is taves niekas neisgirdo,nes neturi kaip argumentuoti,kadangi taip yra is tikruju:-)
                      Na matai, tu kalbi kaip diletantas, kokiu argumentu reikia diletantui, diletantisku? Lektuvai naudoja salyginius aukscius, t.y. nieko bendro su tuo ka tu nori cia man irodyti.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Na matai, tu kalbi kaip diletantas, kokiu argumentu reikia diletantui, diletantisku? Lektuvai naudoja salyginius aukscius, t.y. nieko bendro su tuo ka tu nori cia man irodyti.
                        nuo to,kad pavadinai kitu terminu,esme nepasikeite. Lektuvas negalejo nusileisti zemiau tako lygio dauboje,jei aukstimaciai butu tinkamai veike.

                        Comment


                          Va čia http://kozidryngiel.files.wordpress....10/06/mak2.jpg kai ką atradau. Bet viskas lenkiškai. Gal išmanantys galėtumėt pakomentuot?
                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                          Comment


                            Ar dispečeris labai tiksliai gali pasakyti apie lėktuvo aukštį pagal tokį vaizdelį?



                            Todėl visa atsakomybė už tai, kad lėktuvas atsidūrė dauboje, ir nežinojo, kad lėktuvas – ten, atitenka šturmanui.

                            Gal išmanantys galėtų pakomentuoti, kas matoma įkeltoje nuotraukoje: skaičiai 6, 4 ir dar kažkoks taškelis, kaip reikėtų visa tai skaityti?
                            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              nuo to,kad pavadinai kitu terminu,esme nepasikeite. Lektuvas negalejo nusileisti zemiau tako lygio dauboje,jei aukstimaciai butu tinkamai veike.
                              Lektuvas nenusileistu zemiau tako lygio jei pilotas tinkamai veiktu!
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Parašė Combat Rodyti pranešimą

                                Gal išmanantys galėtų pakomentuoti, kas matoma įkeltoje nuotraukoje: skaičiai 6, 4 ir dar kažkoks taškelis, kaip reikėtų visa tai skaityti?

                                Gal ten netycia rasi ka idomaus....http://www.ebiblioteka.lt/resursai/M...alinauskas.pdf

                                http://www.mokslai.lt/referatai/referatas/347.html

                                http://www.hkk.gf.vu.lt/nauja/studen...ogija/TM_9.pdf

                                Comment


                                  Ačiū. Peržvelgiau siūlomus darbus, bet radiolokacinių įrenginių elektromechaniku tapti nesiruošiu ir tikrai neskaitysiu 200 psl apimties darbus. . . . .
                                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                  Comment


                                    15 min nuoroda

                                    Lenkijos prezidento lėktuvo lakūnai neturėjo duomenų apie Smolensko oro uostą

                                    Savaitraščio žiniomis, vyriausybinio lėktuvo skrydis balandžio 10 d. nebuvo tinkamai paruoštas. Tai patvirtina faktas, jog Lenkijos prezidento lėktuvo įgula iš rusų negavo jokių duomenų apie Smolensko oro uostą, nors buvo prašyta net du kartus. Manoma, kad tai turėjo įtakos lėktuvą tupdant.
                                    Ir vistiek skrido? Tai čia tas žymusis lenkų įgulos profesionalizmas?
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                      15 min nuoroda

                                      Lenkijos prezidento lėktuvo lakūnai neturėjo duomenų apie Smolensko oro uostą



                                      Ir vistiek skrido? Tai čia tas žymusis lenkų įgulos profesionalizmas?
                                      rusu poziuris:prasom,skriskit i ta minejima,bet kai reiks leistis,mes desime ant jusu skersa:-)

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        rusu poziuris:prasom,skriskit i ta minejima,bet kai reiks leistis,mes desime ant jusu skersa:-)
                                        Neturint duomenų apie oro uostą, girdint raginimus leistis kitam oro uoste nes matomumas praktiškai nulinis, ir vistiek leistis - tai manau yra dar didesnis skerso dėjimas iš lenkų pilotų pusės

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          rusu poziuris:prasom,skriskit i ta minejima,bet kai reiks leistis,mes desime ant jusu skersa:-)
                                          O tai ko jie neėmė rusų navigatoriaus? Vleko Polsko pijar?
                                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X