Praeivi, teigi, kad rusų ausis kyšo, bet niekaip neįrodai. Dažnausiai tokiais atvejais žmogus turi argumentų...
Visi argumentai yra logikoje,kuria tu nenori naudotis. Taigi mastyk: rusai teigia,kad liepe jam leistis kazkur minske,o jie leidosi kariniame aerodrome. Ar pats tiki pasakomis,kad svetimos salies lektuvas gali savavaliskai nuspresti leistis rusu kariniame aerodrome? Jis jau greiciau leisis ant autostrados kur nors ,nei kariniame aerodrome,kur ji gali numusti. Taip,kad cia jau rusu melas aiskus. Gal jie ir buvo siule kitus aerodromus,bet taip pat buvo dave leidima ir leistis siame kariniame.
Antra: lektuvai nesileidzia dabar taip kaip pirmojo pasaulinio karo laikais,kai pilotai ziuredavo per langa. Yra galybe navigacijos prietaisu ir diepecerio nurodymai: greitis,aukstis,kryptis ir t.t.Ir 100 proc. aisku,kad lenkai laikesi dispecerio nurodymu, o tas juos pasodino i miska. Specialiai ar ne kitas klausimas,nors ko gero aisku specialiai.
Командир экипажа польского правительственного лайнера Ту-154 может быть наказан за свой отказ посадить самолет с Лехом Качиньским на борту в Тбилиси и за приземление в Азербайджане
Rusai stumia versiją, kad prezidentas tiesiog labai nenorėjo skristi nei į Minską, nei į Maskvą ir liepė leistis, nors ir sąlygos nebuvo tam tinkamos.
eilinis rusu melas. Salygos buna netinkamos,kai audra ,didelis soninis vejas , jo gusiai,apledejes tupimo takas,puga ir pan. Tai yra tokios salygos,kai negalima kazko numatyti ir tai kelia pavoju skrydziui. O tokios salygos kaip rukas ar naktis esant dabartiniams navigacijos prietaisams -visiskas niekas.Lektuvai skraido istisa para. Koks matomumas sakykim nakti? O barcelonoje lektuvai leidziasi kas 45 sekundes panasiai istisa para.
Taigi ,kad rukas -tai tokios netinkamos salygos,kad net lektuvas nesugebejo vadovautis savo prietaisais ir dispecerio nurodymais-eilinis rusu melas. Jie nors is pradziu visi susitartu kaip sutartinai meluoti reikia:-)
eilinis rusu melas. Salygos buna netinkamos,kai audra ,didelis soninis vejas , jo gusiai,apledejes tupimo takas,puga ir pan. Tai yra tokios salygos,kai negalima kazko numatyti ir tai kelia pavoju skrydziui. O tokios salygos kaip rukas ar naktis esant dabartiniams navigacijos prietaisams -visiskas niekas.Lektuvai skraido istisa para. Koks matomumas sakykim nakti? O barcelonoje lektuvai leidziasi kas 45 sekundes panasiai istisa para.
Taigi ,kad rukas -tai tokios netinkamos salygos,kad net lektuvas nesugebejo vadovautis savo prietaisais ir dispecerio nurodymais-eilinis rusu melas. Jie nors is pradziu visi susitartu kaip sutartinai meluoti reikia:-)
Smolensko oro uoste ILS nėra. Bet tau tai vis tiek nieko nesako.
Smolensko oro uoste ILS nėra. Bet tau tai vis tiek nieko nesako.
rusai dabar jau nebesako ,kad lektuvas leidosi be ju zinios,bet bando viska suversti piloto kazkokiai klaidai:-)) O apie ta oro uosta jie sako stai ka: katastrofa nėra susijusi su Rusijos vakarinio Smolensko miesto oro uosto "Severnyj" būkle, pareiškė vienas aukštas Rusijos kariškis.
"Oro uostas "Severnyj" - pirmosios klasės, tad nemanau, kad ši katastrofa kaip nors su juo (oro uostu) susijusi", - Rusijos oro pajėgų priešlėktuvinės gynybos vyriausiojo vado pavaduotojas generolas leitenantas Sergejus Razygrajevas šeštadienį sakė radijui "Echo Moskvy".
Taip,kad matomai tavo argumenta tenka atmesti. Jei tai pirmos klases oro uostas,vadinasi ten ir yra visa reikalinga navigacine iranga lektuvu kilimui-nusileidimui koordinuoti.
Tuo labiau,kad jie leidosi kariniame oro uoste ,o apie karinio aerodromo iranga tu tikrai nieko nezinai ir zinoti negali ka jie ten turi,gali pasikliauti tik ju paciu zodziais.
Klausimas, kiek nukritę lėktuvų su keliasdešimt Europos politikų? Kiek jų nukritę Rusijoje? Kiek jų nukritę, taip sakant, "Katynės proga". Jeigu galėjo badyt ricina berods disidentus, numušt lėktuvą virš Kamčatkos 8-9 deš., nutručint Litvinenką, tai ką čia reiškia kažkokį lėktuvėlį nuimt.
Tai niekas nesužinos tikros priežasties. O tikslo argi reikia, tarkim tam, kad atsigriebti už išaiškėjimą tiesos WW2 metu. Nemanau, kad apie karą kas nors kalbės.
Aišku kita versija, kad staigiai pribaltai snaiperiai buvo permesti iš Kirgizijos, ir atkeršijo už aiškinimą dėl pavardžių rašymo.
Siaip gal ir nereiketu ivykiam uzbegineti uz akiu, bet jei atsitiks taip, kad juodoji deze bus rasta sugadinta, tai isvada bus aiski... O tai turetu paaisketi manau jau ir siandien.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
O Eimantas teisus, bus rastos juodosios dėžės ir pamatysim viską. Todėl dabar kurti konspiracijos teorijas ir demonstruoti savo nusistatymą prieš Rusiją yra mažu mažiausia kvaila.
Praeivi, jeigu būtų buvęs pamuštas lėktuvas ir pan, tai jau būtų ginkluotas užpuolimas. Tai netiesiogiai galima suvokti, kap karo paskelbimu kitai valstybei.
Kodel sakai,kad turetu buti pamustas? Tereikia duoti siek tiek klaidingas nusileidimo kordinates. gal lenkai todel ir leidosi 4 kartus,kad ju aukstimacio parodymai sakykim nesutapo su dispecerio nurodymais leistis dar zemiau. O galu gale patikejo ir rusai nutupde juos i miska salia karinio aerodromo. ir dabar gali aiskinti ,kad tai buvo nelaimingas atsitikimas.
Rusijos prezidentas Dmitrijus Medvedevas nedelsiant paskyrė premjerą Vladimirą Putiną šios katastrofos tyrimo komisijos vadovu, o į įvykio vietą pasiuntė nepaprastųjų situacijų ministrą Sergejų Šoigu.
O Eimantas teisus, bus rastos juodosios dėžės ir pamatysim viską. Todėl dabar kurti konspiracijos teorijas ir demonstruoti savo nusistatymą prieš Rusiją yra mažu mažiausia kvaila.
O tai jau visai nebereiksminga bus. Rusai neleis jokiu tarptautiniu ekspertu is pradziu. viska darys patys. Lektuvas rusu konstrukcijos ,visa iranga jame rusams pazistama, turesi tu tuos irasus juodojoje dezeje tokius ,kokie rusams bus palankus. Gali tuo neabejoti jau net dabar. bus piloto klaida,kad skrido taip zemai,jog sieke net medzius:-)
Comment