Tai gal apsauginių amunicija sproginėjo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje
Collapse
X
-
Gan nebloga analizė iš lrytas.lt (skaitytojo komentaras):
"- Peržiūrėjus skrydžio trajektorijas, nustatytas specialistų pagal nulaužytus medžius (pasak pačių rusu specialistų), lėktuvas išniro iš rūko 8 m aukštyje ir 100 m prieš save pamatė medžius. Matyt tuo metu pilotas iš karto bandė nukreipti lėktuvą į viršų. Tačiau tokiuose lėktuvuose tai nevyksta iš karto, suvėlavimas gali trukti 2-8 sek. Ir taip staigiai raunant į viršų lėktuvo uodega dar pasėda žemyn. Čia jis ir kliudė pirmuosius medžius. Ir matyt jau buvo aišku, kad nepavyks išvengti katastrofos, nors lėktuvas dar buvo vairuojamas. Po keliu sekundžiu kairiuoju sparnu kliudė storesnį medį ir nulaužė sparno galą, po ko lėktuvas pakrypo 45 laipsnių kampu ir tapo nevaldomas. Nuskridus dar kelis metrus lėktuvo pakrypimo kampas jau buvo 90 laipsnių ir vis sukosi, kol apsivertė aukštyn ratais ir trenkėsi į žemę. Man asmeniškai kelia abejonių tokie dalykai: 1) Rusai iš pradžių teigė, kad operatorius perspėjo pilotą dėl blogų oro sąlygų ir rekomendavo kitą oro uostą. Skrydžio valdymo operatorius negali duoti rekomendacijų leistis ar nesileisti. Arba leidžiama leistis, net ir esant rūkui, arba oro uostas uždaromas. Kitų opcijų nėra. Čia ne vaikų darželis. Ir pilotas šiuo atveju nesielgia savo nuožiūra, juolab skraidinant valstybės keleivį Nr. 1 2) Kodėl lėktuvas likus 1, 1 km iki tūpimo-kilimo tako pradžios skrido taip žemai? Atmetu variantą, kad pilotas buvo kamikadzė. Be to, kabinos įguloje yra dar 3 žmonės. Kodėl jis leidosi taip žemai, kad tik išniręs iš rūko suprato, kad yra tragiškai arti žemės (8 m nuo žemės paviršiaus)? Matyt, jis turėjo manyti, kad yra dar pakankamame aukštyje. Juk lėktuve yra aukščio matavimo prietaisai, rodantys aukštį virš jūros lygio ir virš žemės paviršiaus (radiolokacinis aukštimatis). Arba jie jau turėjo rodyti bele ką, arba nebeveikti, arba... Jei būtų neveikę šie prietaisai, pilotas matyt nebūtų leidęsis ir pranešęs bokštui? Ką tuo metu veikė skrydžio valdymo operatorius? Nežinojo, kokiame aukštyje lėktuvas? 3) Kodėl jis leidosi 40-50 m kairiau tūpimo tako linijos, būtent ten kur yra medžiai? Smolensko Severnyj oro uoste prieš nusileidimo taką stovi radijo švyturys, kreipiantis lėktuvą į nusileidimo tako tiesiąją. Negi jis neveikė? Ar neveikė lėktuvo imtuvas? Kodėl tada pilotas sau ramiai leidosi? Ką tuo metu veikė skrydžio valdymo operatorius? Pasak lenkų ir rusų specialistų, net nežiūrint į kurso nukrypimą, jei tik lėktuvas būtų pakankamame aukštyje, būtų spėjes pakeisti kursą ir atsistoti į reikiamą tiesiąją. 4) Šiame Severnyj oro uoste, kokie 3 km iki tūpimo tako pradžios 1, 6 km atstumą yra reljefo paaukštėjimas net 50 (!) m. Lenkų pilotas tą faktą turėjo puikai žinoti (3 dienas prieš tai jis leidosi šiame oro uoste su Lenkijos premjero D. Tusku) ir leidžiantis įvertinti. Ir visvien leidosi per žemai? Kodėl? Atrodo idelios sąlygos imituoti tragediją, nukreipus lėktuvą truputį kitu kursu, ir per keliasdešimt metrų per žemai?
Taigi - pagrindinis klausimas – kas įvyko lėktuve likus iki tūpimo tako pradžios keliems kilometrams? Buvo rūkas. Neveikė lėktuvo prietaisai? Nebuvo radijo ryšio su bokštu? Ir tas, ir tas? Ir pilotas visvien tupdė lėktuvą su Prezidentu ir ~ 100 itin svarbių valstybei žmonių? Netikiu, nors jūs ką."
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGan nebloga analizė iš lrytas.lt (skaitytojo komentaras):
"- Peržiūrėjus skrydžio trajektorijas, nustatytas specialistų pagal nulaužytus medžius (pasak pačių rusu specialistų), lėktuvas išniro iš rūko 8 m aukštyje ir 100 m prieš save pamatė medžius. Matyt tuo metu pilotas iš karto bandė nukreipti lėktuvą į viršų. Tačiau tokiuose lėktuvuose tai nevyksta iš karto, suvėlavimas gali trukti 2-8 sek. Ir taip staigiai raunant į viršų lėktuvo uodega dar pasėda žemyn. Čia jis ir kliudė pirmuosius medžius. Ir matyt jau buvo aišku, kad nepavyks išvengti katastrofos, nors lėktuvas dar buvo vairuojamas. Po keliu sekundžiu kairiuoju sparnu kliudė storesnį medį ir nulaužė sparno galą, po ko lėktuvas pakrypo 45 laipsnių kampu ir tapo nevaldomas. Nuskridus dar kelis metrus lėktuvo pakrypimo kampas jau buvo 90 laipsnių ir vis sukosi, kol apsivertė aukštyn ratais ir trenkėsi į žemę. Man asmeniškai kelia abejonių tokie dalykai: 1) Rusai iš pradžių teigė, kad operatorius perspėjo pilotą dėl blogų oro sąlygų ir rekomendavo kitą oro uostą. Skrydžio valdymo operatorius negali duoti rekomendacijų leistis ar nesileisti. Arba leidžiama leistis, net ir esant rūkui, arba oro uostas uždaromas. Kitų opcijų nėra. Čia ne vaikų darželis. Ir pilotas šiuo atveju nesielgia savo nuožiūra, juolab skraidinant valstybės keleivį Nr. 1 2) Kodėl lėktuvas likus 1, 1 km iki tūpimo-kilimo tako pradžios skrido taip žemai? Atmetu variantą, kad pilotas buvo kamikadzė. Be to, kabinos įguloje yra dar 3 žmonės. Kodėl jis leidosi taip žemai, kad tik išniręs iš rūko suprato, kad yra tragiškai arti žemės (8 m nuo žemės paviršiaus)? Matyt, jis turėjo manyti, kad yra dar pakankamame aukštyje. Juk lėktuve yra aukščio matavimo prietaisai, rodantys aukštį virš jūros lygio ir virš žemės paviršiaus (radiolokacinis aukštimatis). Arba jie jau turėjo rodyti bele ką, arba nebeveikti, arba... Jei būtų neveikę šie prietaisai, pilotas matyt nebūtų leidęsis ir pranešęs bokštui? Ką tuo metu veikė skrydžio valdymo operatorius? Nežinojo, kokiame aukštyje lėktuvas? 3) Kodėl jis leidosi 40-50 m kairiau tūpimo tako linijos, būtent ten kur yra medžiai? Smolensko Severnyj oro uoste prieš nusileidimo taką stovi radijo švyturys, kreipiantis lėktuvą į nusileidimo tako tiesiąją. Negi jis neveikė? Ar neveikė lėktuvo imtuvas? Kodėl tada pilotas sau ramiai leidosi? Ką tuo metu veikė skrydžio valdymo operatorius? Pasak lenkų ir rusų specialistų, net nežiūrint į kurso nukrypimą, jei tik lėktuvas būtų pakankamame aukštyje, būtų spėjes pakeisti kursą ir atsistoti į reikiamą tiesiąją. 4) Šiame Severnyj oro uoste, kokie 3 km iki tūpimo tako pradžios 1, 6 km atstumą yra reljefo paaukštėjimas net 50 (!) m. Lenkų pilotas tą faktą turėjo puikai žinoti (3 dienas prieš tai jis leidosi šiame oro uoste su Lenkijos premjero D. Tusku) ir leidžiantis įvertinti. Ir visvien leidosi per žemai? Kodėl? Atrodo idelios sąlygos imituoti tragediją, nukreipus lėktuvą truputį kitu kursu, ir per keliasdešimt metrų per žemai?
Taigi - pagrindinis klausimas – kas įvyko lėktuve likus iki tūpimo tako pradžios keliems kilometrams? Buvo rūkas. Neveikė lėktuvo prietaisai? Nebuvo radijo ryšio su bokštu? Ir tas, ir tas? Ir pilotas visvien tupdė lėktuvą su Prezidentu ir ~ 100 itin svarbių valstybei žmonių? Netikiu, nors jūs ką."
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimądar viena samokslo teorija ir tiek, veikejas sededamas prie kompo ir ziuredamas katastrofos nuotraukas zino daugiau, nei ekspertai mate katastrofos vieta ir turintys visa informacija apie ja
Labai pagristi klausimai. Manau ir ekspertai sau juos užduoda. Neturi ką pasakyt tai kam iš viso rašai?
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimądar viena samokslo teorija ir tiek, veikejas sededamas prie kompo ir ziuredamas katastrofos nuotraukas zino daugiau, nei ekspertai mate katastrofos vieta ir turintys visa informacija apie ja
Ir juk tikrai keista, kaip tokia avarija galėjo įvykt išvis.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąGal ir teorija. Bet žmogus kelia klausimus, kurie anaiptol iki šiol neatsakyti.
Ir juk tikrai keista, kaip tokia avarija galėjo įvykt išvis.
Visgi aš ne specialistas, galiu klysti, blogai aiškinti ir t.t., bet vis tiek visų tokių klausimų kėlimas geriausiu atveju išmanant reikalą tik iš pasiskaitymų internete yra ta pati praeiviška sąmokslo teorijų paieška. Tačiau tai nereiškia, kad aš manau, jog kaltas vien pilotas.kaip?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąPrie ko čia samokslas?
Labai pagristi klausimai. Manau ir ekspertai sau juos užduoda. Neturi ką pasakyt tai kam iš viso rašai?
Comment
-
Panašu, kad šioj diskusioj ir forume jaučiamas susipreišnimas. Kam jūs taip? Nėmačiau dar jokio pagrįsto atsakymo kodėl pvz. rusam reikėjo būtinai, kad tas lėktuvas nukristų? Ir galų gale koks rusų motyvas tada? Maždaug: "Nereikia, kad lenkai per daug kasptytųsi Katynės žudynėse, todėl mes atsikratysim atskrendančios delegacijos." Sakyčiau skambėtų idiotiškai...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTačiau tai nereiškia, kad aš manau, jog kaltas vien pilotas.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPanašu, kad šioj diskusioj ir forume jaučiamas susipreišnimas. Kam jūs taip? Nėmačiau dar jokio pagrįsto atsakymo kodėl pvz. rusam reikėjo būtinai, kad tas lėktuvas nukristų? Ir galų gale koks rusų motyvas tada? Maždaug: "Nereikia, kad lenkai per daug kasptytųsi Katynės žudynėse, todėl mes atsikratysim atskrendančios delegacijos." Sakyčiau skambėtų idiotiškai...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė spiritSorry, bet ką rūkai? OMON'as niekada nebuvo ir nėra apsaugos organizacija.
Šiaip keista, kodėl čia kyla klausimų dėl OMON dalyvavimo atskrendant svarbiai Lenkijos delegacijai. Man tas nė kiek nekeista. Teisybę žmonės sako, jei labai nori surasti prie ko prikibti ir prie stulpo prisikabini*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąKaip tai neturi ką pasakyti? Pasakė gi, kad sąmokslo teorija. Bet gi tai nesutampa su tavo nuomone, tai reiškia tokiai minčiai išeiti į eterį nevalia? Toks jausmas, kad po šitos katastrofos Lietuvoje demokratijos patikrinimo laikas atėjo. Jei tu tiki, kad rusai čia kažkur ranką pridėjo, tai tu demokratiškos Lietuvos atstovas ir apskritai padorus žmogus, o jei ne, tai turi užsičiaupt ir savo nedemokratišką nuomonę pasilaikyt sau. Tegyvuoja teisė į laisvą žodį ir nuomonę!!!
Kai kam atrodo kad apie šią katastrofą net šnekėt neverta. Tai nesuprantu tada - ką jie veikia šioje temoje? Saugo rusus nuo įtarimų?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąDemokratijoje įprasta atsakyti į klausimus, o ne kaltinti juos užduodančius "Sąmokslo teorija".
Kai kam atrodo kad apie šią katastrofą net šnekėt neverta. Tai nesuprantu tada - ką jie veikia šioje temoje? Saugo rusus nuo įtarimų?
O kas jei dispečerinė užgėrė penkadienį? Visai tikėtina. Beje, apie tai kas staripsnyje mačiau laidą per vieną iš rusų TV, ten dar kalbėjo apie neblaivius oro pašto pilotus ir t.t.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė EdvinasB Rodyti pranešimąĮsijunkit LTV. Rodo laidotuves.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Lenkija 2005-siais išsirinko amžinatilsį prezidentą 54 proc. balsų, kitas kandidatas gavo 46 proc. taigi gedi Lenkija ir 100 proc. lietuvių, kurie už minėtą prezidentą nebalsavo. Stebiuosi, kaip niekam neatėjo į galvą paprašyti, kad prezidento širdis atgultų amžinojo poilsio Lietuvoje. Turime juk karaliaus Vladislavo Vazos ir maršalo Pilsudskio širdis, būtų dar viena. Aišku makabriška, bet lenkai tai mėgsta.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąMan tai labai "skystai" atrodo, kad neatvyko kai kurių valstybių vadovai į laidotuves. Tiesiog tingėjo belstis atstumus ir tiek.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaigi juk dėl to ugnikalnio viskas.
Comment
Comment