Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    šiaip nieko čia blatno, tik gerokai per anksti šita karikatūra pasiekė dienos šviesą

    Comment


      Parašė toshas Rodyti pranešimą
      Lėktuvo pėdsakai prieš sudūžtant - įdomi analizė-fotofiksacija :
      http://m.onet.pl/_m/44b7f75fcf4f0a3e...e061a2,0,1.jpg

      ir dar viena 3D rekonstrukcija:
      http://www.tvn24.pl/12691,1652223,0,...wiadomosc.html

      filmukas gal ir įtikinamas, bet čia matau jau 4 skirtingą versiją ...
      O kai iš tavęs, tarkim, pavogia automobilį arba magnetolą iš jo, tu iškart žinai kas jį pavogė? Na, suprantat, be versijų kėlimo bet koks tyrimas neįmanomas
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Rusijos naujienų agentūrą „RIA Novosti“ pateikė Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofos prie Smolensko 3D rekonstrukciją. Pilotavimo klaida nagrinėjama kaip labiausiai tikėtina lėktuvo Tu-154 katastrofos balandžio 10 dieną netoli Smolensko, kurioje žuvo Lenkijos prezidentas Lechas Kaczynskis ir jį lydintys aukšti šalies asmenys, priežastis, pranešė šaltinis šio įvykio priežasčių tyrimo komisijoje. Pasak jo, orlaivio įgula tikriausiai, pasirinkdama lėktuvo pusiausvyros išlyginimo variantą po nesėkmingo mėginimo nutūpti esant sudėtingoms oro sąlygoms, neatsižvelgė į kai kuriuos Tu-154 pilotavimo ypatumus.

        Yra ir 1:10 trukmės 3D filmukas
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          O kai iš tavęs, tarkim, pavogia automobilį arba magnetolą iš jo, tu iškart žinai kas jį pavogė? Na, suprantat, be versijų kėlimo bet koks tyrimas neįmanomas
          -kad rekonstrukcijos vienos kitai pernelyg prieštarauja. Lenkiškoje lūžta kairys sparnas, o štai rusiškoje versijoje verčiasi ant dešinio šono ir netgi apsisuka. Lenkiška lyg ir labiau įtikėtina, nes foto iš palydovo matosi pamestas sparno gabalas.
          Panašu kad kai kurie vizualizatoriai užsiima nelabai pagrįstom interpretacijom.
          Paskutinis taisė toshas; 2010.04.15, 19:06.

          Comment


            Parašė toshas Rodyti pranešimą
            -kad rekonstrukcijos vienos kitai pernelyg prieštarauja. Lenkiškoje lūžta kairys sparnas, o štai rusiškoje versijoje verčiasi ant dešinio šono ir netgi apsisuka. Lenkiška lyg ir labiau įtikėtina, nes foto iš palydovo matosi pamestas sparno gabalas.
            Panašu kad kai kurie vizualizatoriai užsiima nelabai pagrįstom interpretacijom.
            Taip lenkų verija pakanakamai įtikinama ir infomatyvi. Bet, nereikia smerkti ir kitų, žmonės tiesiog stengesi įsivaizduoti kaip viskas buvo kol galiausiai išsiaiškins galutinai. Nereikia visko priimti už gryną pinigą kolkas...
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Aš nesuprantu, kokia gali būti lemtinga piloto klaida (išskyrus klaidingą trajektoriją), jeigu lėktuvas beveik kilometrą kapoja medžius. Va čia tai reikia didelio profesionalumo, kad negriūti iš karto.
              Nebūtų medžių, būtų bent avariniu budu ir, ko gero, be aukų nusileidęs.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Aš nesuprantu, kokia gali būti lemtinga piloto klaida (išskyrus klaidingą trajektoriją), jeigu lėktuvas beveik kilometrą kapoja medžius. Va čia tai reikia didelio profesionalumo, kad negriūti iš karto.
                Nebūtų medžių, būtų bent avariniu budu ir, ko gero, be aukų nusileidęs.
                Na, visaip būna. Tų avarijų daug būna, pvz lėktuvas ir medžius nukapojęs, pametęs sparnus, bet į dalis neišsitaškęs. Kitas tavo paminėtas atvejis - nusileidęs avariniu būdu lauke. Bet čia vėlgi daug ką reiškia pati lėktuvo kostrukcija, nužtenka to, kad jis gali skristi
                Paskutinis taisė SPX; 2010.04.16, 08:38.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  jeigu tai būtų buvęs standartinis lėktuvas, gal būtų likę ir gyvų žmonių, nes prezidento "lėktuvėlis", kaip teko matyti, įrengtas gana prabangiai (sofutės, foteliukai, staliukai). kažkodėl manau, kad valstybinės delegacijos nariai buvo net neprisisegę prieš leidžiantis...
                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                  Comment


                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                    jeigu tai būtų buvęs standartinis lėktuvas, gal būtų likę ir gyvų žmonių, nes prezidento "lėktuvėlis", kaip teko matyti, įrengtas gana prabangiai (sofutės, foteliukai, staliukai). kažkodėl manau, kad valstybinės delegacijos nariai buvo net neprisisegę prieš leidžiantis...
                    Keistoka tikrai. Nu bet gi ir patys skraidom. Kiek pamenu, tai prieš leidžiantis net du kartus pakartoja, kad užsisekti reikia. Nors, žiūrint kaip tas lėktuvas išsitaškė gabalais, kogero jokie diržai nepadėtų...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      o šita mergaitė yr pas mus Lietuvoje buvus. Justyna Moniuszko.
                      http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,tit...wiadomosc.html

                      W sumie wykonała ponad 250 skoków na spadochronie, z czego część za granicą, m.in. na Litwie.

                      Viso atliko virš 250 šuolių su parašiutu, iš jų dalį užsienyje, tarp kitko ir Lietuvoje.

                      Comment


                        Lenkų tinklapyje gazeta yra jų korespondento reportažas iš katastrofos vietos. Matosi OMON mašinos.

                        Comment


                          Parašė Lukšietė Rodyti pranešimą
                          Lenkų tinklapyje gazeta yra jų korespondento reportažas iš katastrofos vietos. Matosi OMON mašinos.
                          http://wyborcza.pl/10,82983,7765215,...reportera.html

                          Man tas irgi užkliuvo. Kam ten buvo reikalingas OMON?

                          Kas įdomu, nesimato jokių gydytojų, jokių "greitųjų". Juk net jeigu niekas neišgyveno, jie privalo lėkti į katastrofos vietą nedelsiant ir išnaudoti bent menkiausią galimybę gelbėti žmones! Kažkodėl apie tai niekas nekalba.
                          Paskutinis taisė oranger; 2010.04.16, 15:39.

                          Comment


                            Rusiškam wikipedijos tinklapy rašo, kad OMON yra miestuose, turinčiuose 0,5 mln. gyventojų ir daugiau ir yra pavaldūs Maskvai. Smolenske tiek gyventojų nėra. Tai kaip jie iš Maskvos ar kito didesnio miesto per kelias minutes atsidūrė katastrofos vietoje?
                            Man užkliuvo ir patys pirmi pranešimai apie katastrofą. "Nukrito lėktuvas. Visi žuvo". Kažkodėl nebuvo "Į įvykio vietą išvyko gelbėjimo tarnybos ir greitoji pagalba".
                            Ir dar labai keista buvo pirmoji Putino frazė, atvykus į avarijos vietą - klausimas "tai jūs pirmieji atvykot", ir atsakymas "po 3 min." - lyg būtų stengęsis akcentuoti, kad nieko čia nebuvo iki jų.

                            Comment


                              Atvyko pradžioj kelios mašinos gelbėtojų medikų. O per Rossija24 kanalą girdėjau sakant maždaug taip: "Piemieji ekipažai daugiau medikų nekvietė, nes nebuvo ką gelbėti". Nu kogero pamačius ir man tokį vaizdą, kur iš lėktuvo liko smulki puzlė, tikėtis rasti ką gelbėt arba bent kiek gyvo būtų naivoka...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                O kada tos greitosios atvyko? Jei pirmasis (po 3 min) į įvykio vietą prisistatė Smolensko gubernatorius (ar kaip jis ten), kuris turėjo sutikti Lenkijos delegaciją? Ir jau matė, kad nėra ką gelbėti? Šiaip ar taip, tai nepaaiškina, kokiu tikslu ten atsirado OMON.

                                Comment


                                  O negalėjo OMON'ai ten taip pat laukti delegacijos? Kad užtikrintu jos saugumą ar pan. ?

                                  Comment


                                    Šiaip ar taip, tai nepaaiškina, kokiu tikslu ten atsirado OMON
                                    Delegacijos apsauga?
                                    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                    Comment


                                      OMON'a ir per TV visu gražumu avarijos vietoj rodė O šeip galimas variantas, kad ir saugumui palaikyti. Nors sunku pasakyti dabar žinant, kad OMON'as būna beveik visur, nesvarbu ar teroro aktas, ar banko plėšimas. Teko kažkada per kažkokią regioninę rusų TV matyti, kad įvykys kažkokiam plėšimui prisitatė omonas, ne milicija pirmoj vietoj
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė 99 Rodyti pranešimą
                                        Delegacijos apsauga?
                                        Ar matei reportaža? Su tokiais autobusais jie turėjo saugoti?

                                        Comment


                                          Palaidos prazidenta ir kitus svarbius asmenis, baiksis Lenkijoj gedulas ir prasides viskas. Tikrai ten daug neaiskumu yra ir netikiu, kad lenkai viska taip lengvai nuleis, alia tipo piloto klaida... Man tai labiausiai uzkliuvo auksciau esanciame video tie uzfiksuoti sproginejimai (alia suviai) ir zurnalistu vaikymas alia, kad ko nepamatytu ko nereikia.
                                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X