ir nėra "naktinio gyvenimo".. O moterys tikrai gražios, skoningai puošiasi ir jų šviesi oda labai gražiai įdega..)
Ar juokauji? Rekomenduoju pasidomėti tokiomis vietomis kaip Stureplan and Södermalm. Žinoma, ne viskas prieinama eiliniams.
Be to, Stokholmas neseniai buvo siautulingiausių miestų dešimtuke, tik reikia žinoti, kur eini (kitaip ir praeisi visas pramogas).
Paprastai taip ir darau.. o dėl "naktinio gyvenimo" tai čia lietuvio, tuo metu ten gyvenusio nuomonė..
Maskvos eismo kamščiai – žinomi visame pasaulyje. Centrinėse miesto gatvėse per piko valandas malasi apie 400 tūkst. automobilių. 16-kai milijonų Maskvos gyventojų tenka 3 milijonai automobilių, transporto priemonių skaičius mieste kasmet auga. http://www.diena.lt/naujienos/transp...esciais-326068
Paprastai taip ir darau.. o dėl "naktinio gyvenimo" tai čia lietuvio, tuo metu ten gyvenusio nuomonė..
Aš tikiu, nes Stokholmo naktiniai klubai orientuoti į elitą, tačiau daug kas priklauso ir nuo pačio žmogaus - jeigu mėgsta tik dirbti ir būti namie, tai toks ir 'naktinis gyvenimas'.
Tiesa, geriausi studentų vakarėliai būna Geteborge (patikrinta) ir Upsaloje, kiek žinau.
atsiperka jau dabar ,nes pasaulis priverstas nafta pirkti uz dolerius,o jie tada gali laisvai spausdinti pinigus. Taip visas pasaulis islaiko amerika.
Ekonomikos naujienų temoje buvau įkėlęs iš BBC straipsnį apie Kiniją ir jos dolerių rezervus, kurie dar ir toliau augs siekiant išlaikyti žemą juanio kursą dolerio atžvilgių. Taip JAV dalinai ir išlaikoma viso pasaulio kaip ir kitos vakarų valstybės, nes visam pasauliui reikia technologijų ir žaliavų. Žinok ir mus, ir tame tarpe tave, dalinai išlaiko Bangladešas savo darbuotojams mokėdamas po 100lt už mums siuvamus rūbus. Taip kad ir tu esi išlaikytinis, kokia gėda...
Aš tikiu, nes Stokholmo naktiniai klubai orientuoti į elitą, tačiau daug kas priklauso ir nuo pačio žmogaus - jeigu mėgsta tik dirbti ir būti namie, tai toks ir 'naktinis gyvenimas'.
Įspūdis toks, kad po 22 val. jau tuštėja miestas ir kavinės.. o "neelitinių" pasilinksminimo vietų mažoka..
Alternatyviai ir roko scenai yra Geteborgas. Užtat Lietuva nėra viena didžiausių muzikos rinkų, o čia taip pat vakarėliai vyksta po kelias dienas non stop.
Maskvos eismo kamščiai – žinomi visame pasaulyje. Centrinėse miesto gatvėse per piko valandas malasi apie 400 tūkst. automobilių. 16-kai milijonų Maskvos gyventojų tenka 3 milijonai automobilių, transporto priemonių skaičius mieste kasmet auga. http://www.diena.lt/naujienos/transp...esciais-326068
Įdomiausia to paties straipsnio paskutinė pastraipa:
Prezidentas Dmitrijus Medvedevas prižadėjo asmeniškai stebėti, kaip yra sprendžiama transporto kamščių problema. Anksčiau prezidentas yra teigęs, kad ši problema bus geras išbandymas miesto valdžiai, norint įrodyti savo galimybes gerai dirbti ir Maskvą padaryti pasaulio finansų centru.
Buvusi komunizmo sostinė siekia tapti kapitalistinio pasaulio finansų centru...
Rusijos vyriausybė turi kumštį/kumštuką, gali išvaikyti automobilius iš miesto gatvių Metro turi, jokių problemų neiškiltų, o visas pasaulis pavydėtų
Kiek pamenu, Maskvos metro yra vienas iš labiausiai apkrautų pasaulyje. Įdomu, kas nutiktų, jeigu koks techninis gedimas, gaisras ar streikas sustabdytų Maskvos metro darbą dieną nors vienai valandai???
Bet metro čia nelabai prie ko. Juk straipsnyje yra paminėta, kad rimčiausia problema yra netvarkingas lengvųjų automobilių parkavimas tam nepritaikytose vietose. Kodėl prezidentas nieko neminėjo apie milicijos/kelių inspekcijos darbą?
Turėjau omeny, kad turi išplėtotą tinklą, nereikėtų nuo nulio kurti infrastruktūrą. Tokius vaizdus matėme ir "Šiaip linksma" skyrelyje, kaip pavyzdinėje technologijų šalyje Japonijoje, specialiai nusamdyti darbuotojai jėga grūda žmones į metro vagonus Kaip su gyvuliais elgiasi.
Comment