Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Europos Sąjungos reikalai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    ne viskas taip paprasta, gerbiamasai.
    Tai aš puikiai suprantu. Tik kad čia mes diskutuojame - kaip čia išsireiškus - supaprastinta forma.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Bėda tame, kad gynybos srityje nėra prie ko ES derintis. Iš esmės tas funkcijas atlieka NATO, kur neformaliai lyderiauja JAV.
      Rimtesnio konflikto metu net NATO kariuomenės daliniai negalėtų operatyviai judėti ES erdvėje.
      Kodėl nėra? Baltijos šalys, Lenkija ir skandinavai su JAV ir UK parama yra pakankamai stiprus gynybis alijansas. Iš Vokietijos su dviem važiuojančiais tankais ir skrendančiais naikintuvais bet kokiu atveju nėra prasmės tikėtis kokios nors paramos.
      Paskutinis taisė Lettered; 2019.02.04, 10:28.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kodėl nėra? Baltijos šalys, Lenkija ir skandinavai su JAV ir UK parama yra pakankamai stiprus gynybis alijansas. Iš Vokietijos su dviem važiuojančiais tankais ir skrendančiais naikintuvais bet kokiu atveju nėra prasmės tikėtis kokios nors paramos.
        Čia irgi ne taip paprasta su skandinavais. Vokietiją mes kritikuojam dėl per mažo gynybos finansavimo (kas yra visiška tiesa ir kritikia tikrai pagrįsta), bet ir Švedija ir Danija gynybai skiria dar mažiau nei Vokietija (procentais nuo BVP). O Suomija nuo 2014 metų įsigudrino net gan ženkliai sumažinti gynybos finansavimą.Vienintelė Norvegija išlaiko gan solidų finansavimą.

        Comment


          The EU looks like the Soviet Union in 1991 – on the verge of collapse

          Europe is sleepwalking into oblivion and its people need to wake up before it is too late. If they don’t, the European Union will go the way of the Soviet Union in 1991. Neither our leaders nor ordinary citizens seem to understand that we are experiencing a revolutionary moment, that the range of possibilities is very broad, and that the eventual outcome is thus highly uncertain.
          Sorošas, matyt, pradėjo studijuoti V. Radžvilą.
          https://www.theguardian.com/commenti...4_35tzie6yPB_A

          Comment


            Delfi neišėjo nutylėti, tai bent antraštę riebią suraitė

            Radžvilo komitetas pristatė rinkimų programą: Lago baiminasi, kad Lietuva taps kaip Vakarų Europa

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith...uSgXCgyMNU3t9Y


            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Delfi neišėjo nutylėti, tai bent antraštę riebią suraitė

              Radžvilo komitetas pristatė rinkimų programą: Lago baiminasi, kad Lietuva taps kaip Vakarų Europa

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith...uSgXCgyMNU3t9Y

              Dėkui, radau tikrai įdomių ir vertų dėmesio minčių.
              Snowflakes will attack U <3

              Comment


                Buvo labai didelis netikėtumas perskaityti tokį straipsnį viename pagrindinių LT portalų.

                Vidas Rachlevičius. Europai skamba varpai, bet žmonės juos girdi skirtingai

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=80499817

                Niekaip negaliu suprasti, koks tikslas SKATINTI NELEGALIĄ (skamba savaime kaip oksimoronas) imigraciją, ir kam tie imigraciją supaprastinantys projektai su Afrikos šalimis? Europai iki tiek baisiai reikia darbo jėgos? Kokos yra visko šito priežastys? Nemažai užsiimta apie Soroso veikllą, kad jo dėka turime didelius migracijos srautus (nežinau ar tai tiesa, tačiau straipsnyje tai rašo). Jeigu tikrai taip yra - koks viso to tikslas?
                Snowflakes will attack U <3

                Comment


                  Andrius Kubilius neišrinktas Europos Tarybos generaliniu sekretoriumi

                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...VrA27dg&copied

                  Comment


                    Apie ES mobilumo paketą, Roką Masiulį, logistikos verslą:

                    Aušra Maldeikienė
                    Kam atstovauja Rokas Masiulis – Lietuvai ar „Linavai“?
                    https://www.lzinios.lt/Komentarai/ka.../284767#176647

                    Rašyti šitą tekstą nejauku. Nejauku todėl, kad Lietuvos Vyriausybėje sėdi ministras, kuris atstovauja Lietuvai europiniuose renginiuose, tačiau, kaip rodo jo įrašai Facebook paskyroje, net nesuvokia, kad Lietuvoje rinkti Europos parlamento nariai atstovauja visos Europos piliečiams, o ne vienai Lietuvos verslo grupei. Gal tai ir atleistina eiliniam Lietuvos rinkėjui, itin dažnai maitinamam labai pigiu neprofesionalios žurnalistikos greitmaisčiu, tačiau tai nedovanotina ministrui

                    Comment


                      nu jo, klausimas kiek naudingas valstybei sektorius, kuris bene mažiausiai dalyjasi su darbuotojais pelnu ir yra bene geriausiai susioptimizavęs mokesčių mokėjimą

                      Comment


                        Tikrai naudingesnis nei jo nebuvimas

                        Comment


                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                          nu jo, klausimas kiek naudingas valstybei sektorius, kuris bene mažiausiai dalyjasi su darbuotojais pelnu ir yra bene geriausiai susioptimizavęs mokesčių mokėjimą
                          Labai naudingas, nes vien tiesiogiai sukuria didelę dalį BVP, jau nekalbant apie tai, kiek į BVP nusėda šešėlinių pinigų. Kam naudingas būtų to optimizuoto verslo praradimas?

                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                          Apie ES mobilumo paketą, Roką Masiulį, logistikos verslą:

                          Aušra Maldeikienė
                          Kam atstovauja Rokas Masiulis – Lietuvai ar „Linavai“?
                          https://www.lzinios.lt/Komentarai/ka.../284767#176647
                          Visai jau nupušo moteriškė, visų pirma europarlamentarai atstovauja Lietuvai (mes renkam Lietuvos atstovus, juk negalim balsuoti už kokį Vokietijos kandidatą ar Prancūzijos), visų antra, nesupranta verslo ir kaip BVP sukuriamas, kažkokias teorijas svaigsta ir tiek.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.29, 13:13.
                          Flickr

                          Comment


                            o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
                            Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.

                            Comment


                              Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                              Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
                              Apie tokius kaip tamsta rašė Bulgakovas 'Šuns širdyje' - šarikovais vadinami nes jų gyvenimo moto: 'vziat vsio i podelit'. Maldeikienė iš tos pačios kohortos, ne veltui marksizmą-leninizmą Lomonosovo universitete Maskvoje studijavo, dabar aišku persivertė bet atavistinis gyvenimo supratimas vis išlenda.

                              Comment


                                Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
                                Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
                                1. Jeigu vertinam žalą žmonių pasitenkinimui, tai pirma reiktų uždaryti ne Girteką, kur vadybininkai uždirba 1,5 tūkst. Eur į rankas, o fūristai 2-3 tūkst. Eur, o Maximą ir Lietuvos paštą, kur didelė dalis aria už minimumą. Beto, niekas neverčia ten dirbti, jei netenkina sąlygos.
                                2. Visoms transporto įmonėms sąlygos yra vienodos, jeigu jau taip ieškom teisybės, tai reiktų įvesti vienodas pensijas visoje ES (bent ta dalimi, kuri mokama iš valstybės), vienodus mokytojų atlyginimus ir aišku turėti bendrą ES biudžetą.
                                3. Piliečiui nauda ta, kad Raila yra vienas didžiausių mokesčių mokėtojų, taip pat ir tie fūristai ar daugiau ar mažiau sumoka mokesčių nuo algos tau taip pat duoda darbo, perka iš tavęs butus, bandeles ir viešbučio kambarius prie jūros.
                                4. Yra paprastesnis variantas, išvažiuoti gyventi į Š. Korėją, Venesuelą ar bent Gudiją, ten nėra "vergvaldžių".
                                Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.29, 14:12.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                  Apie tokius kaip tamsta rašė Bulgakovas 'Šuns širdyje' - šarikovais vadinami nes jų gyvenimo moto: 'vziat vsio i podelit'. Maldeikienė iš tos pačios kohortos, ne veltui marksizmą-leninizmą Lomonosovo universitete Maskvoje studijavo, dabar aišku persivertė bet atavistinis gyvenimo supratimas vis išlenda.
                                  Tai čia dažna misinterpretacija, kad liaudis pavydi, bet realybė, kad į tokius kaip Raila su seile ir žibančiomis akimis žiūri kaip tik visokie smulkūs verslininkėliai ir jų pavaldiniai, kurie niekad gyvenime aukščiau bambos neiššoks. Taip sakant žiūrėkit big picture.
                                  O dėl mano gerovės nesijaudinkit, kol aš mažinsiuosi atlyginimą euru, jis didės dešimtimis, o visokie vergų garbintojai ir toliau džiaugsis tuo vienu Railos euru

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    1. Jeigu vertinam žalą žmonių pasitenkinimui, tai pirma reiktų uždaryti ne Girteką, kur vadybininkai uždirba 1,5 tūkst. Eur į rankas, o fūristai 2-3 tūkst. Eur, o Maximą ir Lietuvos paštą, kur didelė dalis aria už minimumą. Beto, niekas neverčia ten dirbti, jei netenkina sąlygos.
                                    Gal dirbate logistikoje? Nes turiu savo rate vairų ir buhalterių, iš kurių žinau algų situacija ir galiu drąsiai pasakyti, kad meluojate. Žinoma, neprieštarauju stambiam verslui ir jo plėtrai, bet... sorry.... kiek iš šitų jūsų iš lūbų ištauktų skaičių dalis yra neapmokestinami dienpinigiai, o kuri yra "į rankas"? Užrauktų visus tuos dienpinigų mokėjimus ir pradėtų mokėti normalias algas, pamatytume, kaip sako Mauricas, kas maudėsi be kelnaičų.
                                    Pvz. mano žiniomis šituose spaudos straipsniuose yra pasakyta daugiau teisybės negu visame jūsų poste (galiu klysti +/-, nes nedirbu tiesiogiai, bet bendrą situaciją žinau):
                                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...imo-667-482615
                                    https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...ybes--4474318/
                                    https://trans.info/lt/kiek-uzdirba-s...ietuvoje-98764
                                    Be to, po plataus ukrainiečių "importo" prasidėjo masyvus dempingavimas net tų grašių, kuriuos jie gauna.
                                    Dar kartą pasikartosiu - nieko prieš verslą, bet ten moralės nėra ir apčiuopiamos naudos valstybei nėra. O tas 6 proc. bvp iš vis. Juk neseniai kažkas skelbė iš logistikos įmonių, kad dirba su 3 proc. pelno marža...
                                    Paskutinis taisė R.D.; 2019.03.29, 13:54.

                                    Comment


                                      Ši garsiakalbė verčiau iki Europos Parlamento rinkimų paaiškintų, kam ji ruošiasi atstovauti - Lietuvai ar Europai.

                                      net nesuvokia, kad Lietuvoje rinkti Europos parlamento nariai atstovauja visos Europos piliečiams
                                      jo darbas Lietuvoje ir ypatingai Europoje, nėra atstovauti vien siauriems verslo, ypač išskirtinai abejotinos socialinės ir ekonominės kokybės verslo, interesams, o Lietuvos valstybei ir visiems jos piliečiams.
                                      R. Masiulis beatodairiškai gindamas pervežėjų verslus stoja žemos pridėtinės vertės verslo pusėn.
                                      Taip, susisiekimo ministras turėtų ginti ne vežėjų, bet gydytojų bei mokytojų interesus

                                      Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Komentarai/ka.../284767#118919
                                      © Lietuvos žinios

                                      Comment


                                        Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                        o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
                                        Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
                                        Tuoj būsite apkaltintas leftizmu
                                        "Storiausiais" neoliberalų argumentas: jeigu samdomiems darbuotojams taip nepatinka atlygis, tai kodėl jie dirba ir neišeina kitur?
                                        Nors reikia pripažinti, kad logistikos sektorius Lietuvoje labai konkurencingas. Išeiti tikrai yra kur.

                                        P.S. moralės kapitalizme nėra. Išimti variokus iš ubago kepurės prie bažnyčios irgi verslas. Svarbu peržengti per savo nevisavertiškumo kompleksus ir pereiti į kitą lygą.
                                        Paskutinis taisė Sula; 2019.03.29, 14:52.

                                        Comment


                                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                          o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
                                          Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
                                          Taip, valdžia gali išspręsti šitą bėdą. Bet jei gerai supratau tą mobilumo paktą, jį priėmus nebebus šitos bėdos išvis, nes mūsų transporto sektorius, tikėtina, ryškiai susitrauks.

                                          Tavo bėda ar "vergvaldžio" buvimas kaip tokio ar tiesiog noras iš jo paimti sąžiningus mokesčius. Pirmas variantas neveda prie nieko gero, turim istorijoje pavyzdžių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X