Bėda tame, kad gynybos srityje nėra prie ko ES derintis. Iš esmės tas funkcijas atlieka NATO, kur neformaliai lyderiauja JAV.
Rimtesnio konflikto metu net NATO kariuomenės daliniai negalėtų operatyviai judėti ES erdvėje.
Kodėl nėra? Baltijos šalys, Lenkija ir skandinavai su JAV ir UK parama yra pakankamai stiprus gynybis alijansas. Iš Vokietijos su dviem važiuojančiais tankais ir skrendančiais naikintuvais bet kokiu atveju nėra prasmės tikėtis kokios nors paramos.
Kodėl nėra? Baltijos šalys, Lenkija ir skandinavai su JAV ir UK parama yra pakankamai stiprus gynybis alijansas. Iš Vokietijos su dviem važiuojančiais tankais ir skrendančiais naikintuvais bet kokiu atveju nėra prasmės tikėtis kokios nors paramos.
Čia irgi ne taip paprasta su skandinavais. Vokietiją mes kritikuojam dėl per mažo gynybos finansavimo (kas yra visiška tiesa ir kritikia tikrai pagrįsta), bet ir Švedija ir Danija gynybai skiria dar mažiau nei Vokietija (procentais nuo BVP). O Suomija nuo 2014 metų įsigudrino net gan ženkliai sumažinti gynybos finansavimą.Vienintelė Norvegija išlaiko gan solidų finansavimą.
The EU looks like the Soviet Union in 1991 – on the verge of collapse
Europe is sleepwalking into oblivion and its people need to wake up before it is too late. If they don’t, the European Union will go the way of the Soviet Union in 1991. Neither our leaders nor ordinary citizens seem to understand that we are experiencing a revolutionary moment, that the range of possibilities is very broad, and that the eventual outcome is thus highly uncertain.
Niekaip negaliu suprasti, koks tikslas SKATINTI NELEGALIĄ (skamba savaime kaip oksimoronas) imigraciją, ir kam tie imigraciją supaprastinantys projektai su Afrikos šalimis? Europai iki tiek baisiai reikia darbo jėgos? Kokos yra visko šito priežastys? Nemažai užsiimta apie Soroso veikllą, kad jo dėka turime didelius migracijos srautus (nežinau ar tai tiesa, tačiau straipsnyje tai rašo). Jeigu tikrai taip yra - koks viso to tikslas?
Rašyti šitą tekstą nejauku. Nejauku todėl, kad Lietuvos Vyriausybėje sėdi ministras, kuris atstovauja Lietuvai europiniuose renginiuose, tačiau, kaip rodo jo įrašai Facebook paskyroje, net nesuvokia, kad Lietuvoje rinkti Europos parlamento nariai atstovauja visos Europos piliečiams, o ne vienai Lietuvos verslo grupei. Gal tai ir atleistina eiliniam Lietuvos rinkėjui, itin dažnai maitinamam labai pigiu neprofesionalios žurnalistikos greitmaisčiu, tačiau tai nedovanotina ministrui
nu jo, klausimas kiek naudingas valstybei sektorius, kuris bene mažiausiai dalyjasi su darbuotojais pelnu ir yra bene geriausiai susioptimizavęs mokesčių mokėjimą
nu jo, klausimas kiek naudingas valstybei sektorius, kuris bene mažiausiai dalyjasi su darbuotojais pelnu ir yra bene geriausiai susioptimizavęs mokesčių mokėjimą
Labai naudingas, nes vien tiesiogiai sukuria didelę dalį BVP, jau nekalbant apie tai, kiek į BVP nusėda šešėlinių pinigų. Kam naudingas būtų to optimizuoto verslo praradimas?
Visai jau nupušo moteriškė, visų pirma europarlamentarai atstovauja Lietuvai (mes renkam Lietuvos atstovus, juk negalim balsuoti už kokį Vokietijos kandidatą ar Prancūzijos), visų antra, nesupranta verslo ir kaip BVP sukuriamas, kažkokias teorijas svaigsta ir tiek.
o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
Apie tokius kaip tamsta rašė Bulgakovas 'Šuns širdyje' - šarikovais vadinami nes jų gyvenimo moto: 'vziat vsio i podelit'. Maldeikienė iš tos pačios kohortos, ne veltui marksizmą-leninizmą Lomonosovo universitete Maskvoje studijavo, dabar aišku persivertė bet atavistinis gyvenimo supratimas vis išlenda.
o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
1. Jeigu vertinam žalą žmonių pasitenkinimui, tai pirma reiktų uždaryti ne Girteką, kur vadybininkai uždirba 1,5 tūkst. Eur į rankas, o fūristai 2-3 tūkst. Eur, o Maximą ir Lietuvos paštą, kur didelė dalis aria už minimumą. Beto, niekas neverčia ten dirbti, jei netenkina sąlygos.
2. Visoms transporto įmonėms sąlygos yra vienodos, jeigu jau taip ieškom teisybės, tai reiktų įvesti vienodas pensijas visoje ES (bent ta dalimi, kuri mokama iš valstybės), vienodus mokytojų atlyginimus ir aišku turėti bendrą ES biudžetą.
3. Piliečiui nauda ta, kad Raila yra vienas didžiausių mokesčių mokėtojų, taip pat ir tie fūristai ar daugiau ar mažiau sumoka mokesčių nuo algos tau taip pat duoda darbo, perka iš tavęs butus, bandeles ir viešbučio kambarius prie jūros.
4. Yra paprastesnis variantas, išvažiuoti gyventi į Š. Korėją, Venesuelą ar bent Gudiją, ten nėra "vergvaldžių".
Apie tokius kaip tamsta rašė Bulgakovas 'Šuns širdyje' - šarikovais vadinami nes jų gyvenimo moto: 'vziat vsio i podelit'. Maldeikienė iš tos pačios kohortos, ne veltui marksizmą-leninizmą Lomonosovo universitete Maskvoje studijavo, dabar aišku persivertė bet atavistinis gyvenimo supratimas vis išlenda.
Tai čia dažna misinterpretacija, kad liaudis pavydi, bet realybė, kad į tokius kaip Raila su seile ir žibančiomis akimis žiūri kaip tik visokie smulkūs verslininkėliai ir jų pavaldiniai, kurie niekad gyvenime aukščiau bambos neiššoks. Taip sakant žiūrėkit big picture.
O dėl mano gerovės nesijaudinkit, kol aš mažinsiuosi atlyginimą euru, jis didės dešimtimis, o visokie vergų garbintojai ir toliau džiaugsis tuo vienu Railos euru
1. Jeigu vertinam žalą žmonių pasitenkinimui, tai pirma reiktų uždaryti ne Girteką, kur vadybininkai uždirba 1,5 tūkst. Eur į rankas, o fūristai 2-3 tūkst. Eur, o Maximą ir Lietuvos paštą, kur didelė dalis aria už minimumą. Beto, niekas neverčia ten dirbti, jei netenkina sąlygos.
Gal dirbate logistikoje? Nes turiu savo rate vairų ir buhalterių, iš kurių žinau algų situacija ir galiu drąsiai pasakyti, kad meluojate. Žinoma, neprieštarauju stambiam verslui ir jo plėtrai, bet... sorry.... kiek iš šitų jūsų iš lūbų ištauktų skaičių dalis yra neapmokestinami dienpinigiai, o kuri yra "į rankas"? Užrauktų visus tuos dienpinigų mokėjimus ir pradėtų mokėti normalias algas, pamatytume, kaip sako Mauricas, kas maudėsi be kelnaičų.
Pvz. mano žiniomis šituose spaudos straipsniuose yra pasakyta daugiau teisybės negu visame jūsų poste (galiu klysti +/-, nes nedirbu tiesiogiai, bet bendrą situaciją žinau): https://www.15min.lt/verslas/naujien...imo-667-482615 https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...ybes--4474318/ https://trans.info/lt/kiek-uzdirba-s...ietuvoje-98764
Be to, po plataus ukrainiečių "importo" prasidėjo masyvus dempingavimas net tų grašių, kuriuos jie gauna.
Dar kartą pasikartosiu - nieko prieš verslą, bet ten moralės nėra ir apčiuopiamos naudos valstybei nėra. O tas 6 proc. bvp iš vis. Juk neseniai kažkas skelbė iš logistikos įmonių, kad dirba su 3 proc. pelno marža...
Ši garsiakalbė verčiau iki Europos Parlamento rinkimų paaiškintų, kam ji ruošiasi atstovauti - Lietuvai ar Europai.
net nesuvokia, kad Lietuvoje rinkti Europos parlamento nariai atstovauja visos Europos piliečiams
jo darbas Lietuvoje ir ypatingai Europoje, nėra atstovauti vien siauriems verslo, ypač išskirtinai abejotinos socialinės ir ekonominės kokybės verslo, interesams, o Lietuvos valstybei ir visiems jos piliečiams.
R. Masiulis beatodairiškai gindamas pervežėjų verslus stoja žemos pridėtinės vertės verslo pusėn.
Taip, susisiekimo ministras turėtų ginti ne vežėjų, bet gydytojų bei mokytojų interesus
o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
Tuoj būsite apkaltintas leftizmu
"Storiausiais" neoliberalų argumentas: jeigu samdomiems darbuotojams taip nepatinka atlygis, tai kodėl jie dirba ir neišeina kitur?
Nors reikia pripažinti, kad logistikos sektorius Lietuvoje labai konkurencingas. Išeiti tikrai yra kur.
P.S. moralės kapitalizme nėra. Išimti variokus iš ubago kepurės prie bažnyčios irgi verslas. Svarbu peržengti per savo nevisavertiškumo kompleksus ir pereiti į kitą lygą.
o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
Taip, valdžia gali išspręsti šitą bėdą. Bet jei gerai supratau tą mobilumo paktą, jį priėmus nebebus šitos bėdos išvis, nes mūsų transporto sektorius, tikėtina, ryškiai susitrauks.
Tavo bėda ar "vergvaldžio" buvimas kaip tokio ar tiesiog noras iš jo paimti sąžiningus mokesčius. Pirmas variantas neveda prie nieko gero, turim istorijoje pavyzdžių.
Comment