Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rinkodara ir sveikas protas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Nenoriu atsimušinėt, tad truputį apibendrinsiu. Šios Kauno soc. reklamos tikslas - miesto įvaizdžio gerinimas. Kaip šis tikslas bus išmatuojamas? Įtikink mane, kad ši reklama bus efektyvi.
    Na, aišku, kad jau šiame forume naują temą apie tai pradėjom ir diskusija nesibaigia, galima laikyt tam tikru reklamos efektyvumo įrodymu. Bet nuo to aš į Kauną važiuot neužsinorėjau. O ir nuomonės apie Kauną nepakeičiau, ji nei pagerėjo, nei pablogėjo.
    Dabar paklausk saves. Kiek % reklamu pamatytu per telika, gatveje pamates tu iskart sakai: "Va dabar jau noriu pirkti siuo skalb. miltelius, gerti si alu ar vazinetis sia masina, pikti si televizoriu". Ir kiek namie daiktu butent is reklamu?

    Dazniausiai reklama pamacius tu ja pamirsti, ar net nepastebi. Bet nereiskia kad ja pamirsta tavo smegenys, tavo pasamone. Ji registruoja viska, net dalykus kurie lyg atrodytu nekreipiami demesio, ar net su jais nesutinki. Samone pas mus daro isvadas, vertina tai gerai ar blogai, visa logini varikli suka. Pasamone to nedaro, ji tik registruoja, ji neteisia, nevertina, ji prima tai kaip yra, jei parasyta kad tai gerai, ji taip ir iraso. Cia jum vadinkim smegenu plovimo technologijos pagrindai. Sudentingai destosi mintys apie tai. Yra net teorija viena, kad jei moketume valdyti savo pasamone, prismintume kiekviena sekunde savo gyvenimo.

    Pamatai reklama karta nekreipi demesio arba tesiog "neuzsinori", antra trecia, tridesimta. Visa tai pas tave galvoj rasosi, o po to nevalingai iskyla. Ir kai buna lemiamias apsisprendimas, as tai vadinu "momentas prie lentynos su norimom prekem kai reikia pasirinkti is keliu", tas veikia. Nesamoningai veikia. Aisku neteigiu kad vien tik tas yra ir kiti dalykai kaip kainodara ir pan.

    Yra si reklama, kazkas perskaite "kaunas - gera vieta sugrizti", nusijuoke, pagalvojo, nu ir nesamone parase, kas ten griztu i ta "zuliku" miesta. Kitas perskaite, nieko nepagalvojo. Kitas tik rotuse tarp palmiu pamate. Trecias isvis nesureagavo. Sie zmones tai pamate dar n kartu, galbut reakcijos visada vienodos, galbut vis kitokios. Po kurio laiko dar kokia socialine reklama ta linkme, o juostele tai vis sukas, visa tai rasos. Ir tuo momnetu kai jam reikes apsispresti pvz ar vykti i Kauna praleisti vakaro ir jei visi uz ir pries susidelios lygiai (o taip daznai buna), tai bus postumis Kauno puseje, ta juostele prades ne tik rasyti, o ir transliuoti. Tai tikrai nebus pagrindinis dalykas, galbut tai bus vienas maziausiu argumentu, bet tai visgi argumentas uz Kauna. Ta pati transliacija butu ir tada kai tas zmogus ivis mastytu pvz, kur sivakar nuvaziuoti. Mes patys nejausdami begales dalyku gyvenime darom paveikti reklamos, isriniu poveikiu, net tu kurie mum atrodo juokingi, nesamoningi, neturintys prames ir pan. Net patys to nepajuntam.
    Nesakau kad dabar po siu plakatu pas zmones pasikeis mastymas apie Kauna ar jie nores labiau vaziuoti cia, bet jau kazkiek juosteles centimetru yra irasyta (nukrypostant nuo temos, smegu isplovimas ir yra tada kai tos juosteles tiek daug kad jos translaiviams uzgozia visa kita, todel mes kartais apie slamsta esame gero nuomones arba apie gera dalyka blogos, nes apie tai kazkas mum labai daug prirase). Ir jei tai bus daroma kryptingai, tos juosteles bus vis daugiau ir daugiau. O jei dar ir paveikti tos juosteles zmones ras tai Kaune kas ir bus irasyta joje, tos juosteles kiekio reikes vis maziau, akd pasiekti norima rezultata.
    Tikiuosi supratote ka cia parsiau
    Cia jau pasichologiniai aspektai. O marketingas ir zmoniu psichologija labai siejas.
    Paskutinis taisė taspac; 2009.10.09, 15:41.

    Comment


      #22
      Dar prie to, kodel tiek nemazai yra zmoniu, kuriem valdzia yra visiskai bloga, kad ir ka bedarytu gerai vistiek bus bloga. Nesakau kad ji gera, bet ir nera ji tokia tragiskai kaip nekurie cia paiso. Ogi todel kad visalaik visur rasoma pagrinde apie blogus dalyklus ziniasklaidoje, laidos verkiancios ir pan. Tad juostelei prisirasyti medziagos i valias.

      Comment


        #23
        Tai tokiu atveju, ar ne geriau būtų tuos pinigus, išleistus šiai Kauno "reklamai" paskirti apgalvotai ir suplanuotai viešųjų ryšių akcijai, kurios metu būtų suaktyvintas teigiamų naujienų apie Kauną srautas? Na, bet čia vėl tuoj prasidės "kas būtų jeigu būtų" ir vieningos nuomonės turbūt nepasieksim.
        Apskritai, čia kaip ir su Lietuvos įvaizdžio strategija, taip ir su miestų pozicionavimu, pas mus kol kas yra didelė duobė.

        Comment


          #24
          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
          Tai tokiu atveju, ar ne geriau būtų tuos pinigus, išleistus šiai Kauno "reklamai" paskirti apgalvotai ir suplanuotai viešųjų ryšių akcijai, kurios metu būtų suaktyvintas teigiamų naujienų apie Kauną srautas? Na, bet čia vėl tuoj prasidės "kas būtų jeigu būtų" ir vieningos nuomonės turbūt nepasieksim.
          Apskritai, čia kaip ir su Lietuvos įvaizdžio strategija, taip ir su miestų pozicionavimu, pas mus kol kas yra didelė duobė.
          Kaip rasiau, as tikiuosi, kad cia bus ne pavienis atvejis, o kryptingas darbas tokia linkme.
          Na o del pozicionavimo tike valstybes tiek miesto sutinku. Vienas is puikiu sansu pasikelti miestu, valstybes verte bus Europos krepsinio cempionatas. Kl kaip tai isnaudos.

          Comment


            #25
            /\ kaip supratau šioje temoje kalbama ir apie reklamą. Trumpai: efektyvi reklama visų pirma privalo nors šiek tiek šokiruoti, pvz gerai sugalvota su šūkiu "Ir Kaune galima gyventi", tačiau, kaip pastebėjo Valiukas, už to turi 'slėptis' konkreti ir pakankamai aiški informacija, paaiškinanti esmę. Kai to nėra, reklama tik išspaudžia šypsena o laukiamo efekto praktiškai neduoda. Man neatrodo, kad šūkis "Lietuva — drąsi šalis" yra tobulas, nors ir labai universalus (gal net per daug). Ir kuri gi šalis yra baili? Nė viena taip apie save nepasakys. Daugiau netęsiu, nes tam yra tema "Lietuvos įvaizdis pasaulyje".
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              Tai ka visgi si reklama skatina ir ko ji siekia? Kaip suprantu, ji skirta kaunieciams, gyvenantiems ne Kaune. Skirta skatinti kaunieciu patriotiskuma savo miestui.

              Tik man kartais ima rodytis, kad to kaunietisko patriotiskumo ir taip jau netruksta. Tai ypac pasireiskia diskusijose (kartais ir veiksmuose), susijusiose su krepsiniu. Nejau reikia dar daugiau patriotiskumo? Nesuprantamas man tokios reklamos tikslingumas.

              Apskritai, ar ne kur kas geriau butu paleisti reklama, kvieciancia apsilankyti Kaune ir pamatyti kazka idomaus... na kaip iprasta su miestu reklamomis? Esu tikras, kad tokia reklama duotu kur kas daugiau naudos miestui. Butu galima reklamuotis ne vien Lietuvoje, bet, tarkim ir Latvijoje, Lenkijoje, Estijoje, Baltarusijoje. O kas dabar? Kazkoks snipstas ir pinigu taskymas nesmonems. Kazkas Kauno savivaldybeje tikriausiai nelabai susigaudo PR strategijoje ir prioritetuose, jei isvis kada nors galvojo apie siuos dalykus.
              Paskutinis taisė John; 2009.10.09, 23:49.

              Comment


                #27
                Bet kiek NEkaunieciu jau kalba apie sita reklama? Rezultatas JAU yra. Sakyciau dirva papurenta. Dabar reikia imtis gilesniu darbu. Zinoma jei tai uzsibaigs tik "rotuses tarp palmiu" kabinejimu kituose Lietuvos miestuose, tai bus pinigai i subine, bet kaip jau minejo taspac , pasamonej bent jau zodis KAUNAS kazkam uzsifiksavo. Gal tas is pirmo zvilgsnio juokingai atrodantis "rotuses tarp palmiu" ivaizdis isstums is kieno nors galvos bjauru "daktaru teviskes" ar "koloneles tarp Vilniaus ir Klaipedos" ivaizdi? Juk geriau tegu sypsosi zmogus apie Kauna pagalvojes nei pykciu springsta.

                Comment


                  #28
                  Gal ir geriau nei nieko (gal), bet lėšas tikrai buvo galima panaudoti tikslingiau.
                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                  Comment


                    #29
                    Matosi, kad neskaitėt straipsnio. Šią socialinę reklamą pasirinko Vilniuje registruota reklamos firma, kuri savo stenduose talpina šią reklamą, kai nėra komercinių užsakymų. Jei paskaitytumete patį straipsnį, tai ten parašyta, kaip gimė ši reklama, kam jinai skirta ir pan.
                    When a man lies, he murders some part of the world

                    Comment


                      #30
                      Parašė taspac Rodyti pranešimą
                      Na tai pratesiam

                      Reklama nebutinai skatina pirkima. Ji gali skatinti zinomuma, formuoti nuomone, ivaizdi. Galu gale mastyma.
                      Parašė taspac Rodyti pranešimą
                      Dabar paklausk saves. Kiek % reklamu pamatytu per telika, gatveje pamates tu iskart sakai: "Va dabar jau noriu pirkti siuo skalb. miltelius, gerti si alu ar vazinetis sia masina, pikti si televizoriu". Ir kiek namie daiktu butent is reklamu?
                      .............

                      Kaunas yra tas miestas, kurio niekas Lietuvoje nežino

                      labai teisinga teorija, tačiau visos reklamos turi savo auditorija, jos nėra betikslės. prie skirtingu auditorijų yra skirtingas priėjimas. čia nežinia, kam ir nežinia kokiu tikslu sukurta reklama.
                      beja dėl užsilikimo pasamonėje - paprastai tokios reklamos būna prikištos simbolių pagrindžiančių pagrindinį teiginį. čia. deja, vienintelis šūkis be jokių pagrįstų įrodymų.todėl nuomonės, įvaizdžio ar mąstymo formavimui šūkis nepagrįstas.

                      čia ne tyzeris, nes skirtumas tame, kad tyzeryje yra nežinomas objektas, ir kuriama intriga, o čia objektas aiškiai įvardintas - Kaunas.

                      nelabai man ši reklama rišasi ir su socialine reklama, nebent Kaunas yra socialinė problema, o gal atskira socialinė grupė, kuria likusi visuomenė ignoruoja ar tyčiojasi iš jos.
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        #31
                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                        Kaunas yra tas miestas, kurio niekas Lietuvoje nežino

                        nelabai man ši reklama rišasi ir su socialine reklama, nebent Kaunas yra socialinė problema, o gal atskira socialinė grupė, kuria likusi visuomenė ignoruoja ar tyčiojasi iš jos.
                        Kaunas žinomas, bet gal per mažai atsimenamas pasąmoningai? Žodis "socialinis" nebūtina susijęs su problema. Anot lkz.lt (lietuvių kalbos žodyno), socialinis - susijęs su visuomeniniu gyvenimu, visuomeninis.

                        Taigi man atrodo tau per sunku suprasti šią reklamą, nes esi realinio, o ne humanitarinio mąstymo žmogus. Tu ieškai tik to, kad yra matoma ir apčiuopiama.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #32
                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Kaunas žinomas, bet gal per mažai atsimenamas pasąmoningai? Žodis "socialinis" nebūtina susijęs su problema. Anot lkz.lt (lietuvių kalbos žodyno), socialinis - susijęs su visuomeniniu gyvenimu, visuomeninis.

                          Taigi man atrodo tau per sunku suprasti šią reklamą, nes esi realinio, o ne humanitarinio mąstymo žmogus. Tu ieškai tik to, kad yra matoma ir apčiuopiama.
                          ok tai ne problema, o tiesiog atskiras socialinis reiškinys, nežinomas, kitoje visuomenės dalyje, todėl jį reikia pareklamuoti

                          nu tai pagrįsk tą neapčiuopamą naudą. ir ne teorija, o būtent šiuo konkrečiu pavyzdžiu . gal suprasiu
                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                          Comment


                            #33
                            Parašė aesde Rodyti pranešimą
                            ok tai ne problema, o tiesiog atskiras socialinis reiškinys, nežinomas, kitoje visuomenės dalyje, todėl jį reikia pareklamuoti

                            nu tai pagrįsk tą neapčiuopamą naudą. ir ne teorija, o būtent šiuo konkrečiu pavyzdžiu . gal suprasiu
                            Pasiskaityk mano ankstesnius pranešimus šioje temoje. Tingiu antrąkart kartoti
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #34
                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Pasiskaityk mano ankstesnius pranešimus šioje temoje. Tingiu antrąkart kartoti
                              nerandu

                              ar amiko=taspac? bet pas tapatį tik teorija, kuri tik paryškina šio konkretaus atvejo paklydimą.
                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                #35
                                Parašė qwe Rodyti pranešimą
                                Bet kiek NEkaunieciu jau kalba apie sita reklama? Rezultatas JAU yra.
                                Tai pagal šitą principą (svarbu kad apie mus kalba, nesvarbu ką kalba), žymiai efektyviau Kauno vardo žinomumą didina tokie veikėjai kaip Daktaras arba Kedys. Tik labai abejoju tokio žinomumo nauda.

                                Matosi, kad neskaitėt straipsnio. Šią socialinę reklamą pasirinko Vilniuje registruota reklamos firma, kuri savo stenduose talpina šią reklamą, kai nėra komercinių užsakymų. Jei paskaitytumete patį straipsnį, tai ten parašyta, kaip gimė ši reklama, kam jinai skirta ir pan.
                                Kalbam apie tai, kad Kaunas turėjo galimybė pasireklamuoti, bet ja nepasinaudojo.

                                O kalbant bendrai apie reklamą, tai geri marketingistai dažnai patiki, kad visi daiktai yra vienodi, skiriasi tik reklama. O tai nėra tiesa - daiktai yra skirtingi (savo savybėmis, bet tik etiketėmis).

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                  nerandu

                                  ar amiko=taspac? bet pas tapatį tik teorija, kuri tik paryškina šio konkretaus atvejo paklydimą.
                                  Nu jau lygybes zenklo deti nereikia gal tik mastom panasiai

                                  O as irgi nenoriu antra karta kartoti... pabandysiu paprastai, be dideliu teoriju nes matau kazkam kai tik teorija tai iskart pasiklydus as tai vadinu "mechaniku mastymu - kol tackos variklis neburzgia, krupliaraciai nesisuka tai visa kita fignia", ty tol kol negalesiu kazko "paciupineti", tol i nieka kita demesio nekreipsiu beje tokia zmones lengviausiai paveikiami reklamsciku (konkretus pavyzdys, "topshop" ir pan. fenomenai, kai sh.. daiktai tikrai neblogai pradavinejami uz nemaza kaina, kai sukuriamas tas ju laukiamas ir vertinamas "apciuopiamas" ivaizdis)... nothing personal tik beda kad tokiu zmoniu dazniausiai perkamoji galia buna viena maziausiu... bet tai kompensuojasi, kad tokiu yra daug na bet cia jau nesipleskim i tikslines grupes...

                                  gritant prie esmes...
                                  supaprastinam zinute iki "Kaunas yra gerai".. neesme kokias zodziais tai pateikiama, pateikiama teigiamu ispudziu... pritariat tam ar ne, teisybe tai ar ne, siuo atveju tas nelosia... na, o apie pastovu transliavima "Kaunas yra gerai" ir jo poveiki zmonem rasiau tose nieko vertose ir pasiklydusiose teorijose apie pasamone ir pan bet velgi, busiu isbrokuotas, nes to "nepaciupinesi"...
                                  na, o cia c2h5oh mesta argumenta. kad tipo Kauna tada populiarina ir kedzio ar daktaro bajeriai. atsakyciu taip... yra vienas didelis skirtumas, ten zinute gaunas "Kaunas yra blogai"...
                                  Paskutinis taisė taspac; 2009.10.12, 12:06.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Tai pagal šitą principą (svarbu kad apie mus kalba, nesvarbu ką kalba), žymiai efektyviau Kauno vardo žinomumą didina tokie veikėjai kaip Daktaras arba Kedys. Tik labai abejoju tokio žinomumo nauda.
                                    Zinoma pacituojant dali posto galima pritemt viska kaip tik tau patogiau...

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      O kalbant bendrai apie reklamą, tai geri marketingistai dažnai patiki, kad visi daiktai yra vienodi, skiriasi tik reklama. O tai nėra tiesa - daiktai yra skirtingi (savo savybėmis, bet tik etiketėmis).
                                      Daiktai nera vienodi, jie skirtingi... taciau ju sukurtas ivaizdis reklamos deka, nebutinai objektyviai atsipindi ju realia verte... ir kartais sh daikta galima pateikti kaip lygu kokybiskam daiktui... va situo tiki marketingistai ir zmones ju tikejima patvirtina rinkdamiesi daznai ta sh.. bet gerai prasukta, vietoj kokybisko bet blogai prasukto...

                                      Comment


                                        #39
                                        Kažkodėl diskusija eina tik apie Kauną ir Kauno reklamą/įvaizdį. Gal verčiau palyginkime Lietuvos didmiesčių reklamas/įvaizdžius?

                                        Vilnius


                                        Kaunas


                                        Klaipėda


                                        Klaipėdos įvaizdžio ir miesto prekės ženklas


                                        Na, tai kuris Jums geriausias?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          #40
                                          Visi geri, kiekvienas turi savo stilių. Geriausio nematau.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X