Parašė Valiukas
Rodyti pranešimą
Dazniausiai reklama pamacius tu ja pamirsti, ar net nepastebi. Bet nereiskia kad ja pamirsta tavo smegenys, tavo pasamone. Ji registruoja viska, net dalykus kurie lyg atrodytu nekreipiami demesio, ar net su jais nesutinki. Samone pas mus daro isvadas, vertina tai gerai ar blogai, visa logini varikli suka. Pasamone to nedaro, ji tik registruoja, ji neteisia, nevertina, ji prima tai kaip yra, jei parasyta kad tai gerai, ji taip ir iraso. Cia jum vadinkim smegenu plovimo technologijos pagrindai. Sudentingai destosi mintys apie tai. Yra net teorija viena, kad jei moketume valdyti savo pasamone, prismintume kiekviena sekunde savo gyvenimo.
Pamatai reklama karta nekreipi demesio arba tesiog "neuzsinori", antra trecia, tridesimta. Visa tai pas tave galvoj rasosi, o po to nevalingai iskyla. Ir kai buna lemiamias apsisprendimas, as tai vadinu "momentas prie lentynos su norimom prekem kai reikia pasirinkti is keliu", tas veikia. Nesamoningai veikia. Aisku neteigiu kad vien tik tas yra ir kiti dalykai kaip kainodara ir pan.
Yra si reklama, kazkas perskaite "kaunas - gera vieta sugrizti", nusijuoke, pagalvojo, nu ir nesamone parase, kas ten griztu i ta "zuliku" miesta. Kitas perskaite, nieko nepagalvojo. Kitas tik rotuse tarp palmiu pamate. Trecias isvis nesureagavo. Sie zmones tai pamate dar n kartu, galbut reakcijos visada vienodos, galbut vis kitokios. Po kurio laiko dar kokia socialine reklama ta linkme, o juostele tai vis sukas, visa tai rasos. Ir tuo momnetu kai jam reikes apsispresti pvz ar vykti i Kauna praleisti vakaro ir jei visi uz ir pries susidelios lygiai (o taip daznai buna), tai bus postumis Kauno puseje, ta juostele prades ne tik rasyti, o ir transliuoti. Tai tikrai nebus pagrindinis dalykas, galbut tai bus vienas maziausiu argumentu, bet tai visgi argumentas uz Kauna. Ta pati transliacija butu ir tada kai tas zmogus ivis mastytu pvz, kur sivakar nuvaziuoti. Mes patys nejausdami begales dalyku gyvenime darom paveikti reklamos, isriniu poveikiu, net tu kurie mum atrodo juokingi, nesamoningi, neturintys prames ir pan. Net patys to nepajuntam.
Nesakau kad dabar po siu plakatu pas zmones pasikeis mastymas apie Kauna ar jie nores labiau vaziuoti cia, bet jau kazkiek juosteles centimetru yra irasyta (nukrypostant nuo temos, smegu isplovimas ir yra tada kai tos juosteles tiek daug kad jos translaiviams uzgozia visa kita, todel mes kartais apie slamsta esame gero nuomones arba apie gera dalyka blogos, nes apie tai kazkas mum labai daug prirase). Ir jei tai bus daroma kryptingai, tos juosteles bus vis daugiau ir daugiau. O jei dar ir paveikti tos juosteles zmones ras tai Kaune kas ir bus irasyta joje, tos juosteles kiekio reikes vis maziau, akd pasiekti norima rezultata.
Tikiuosi supratote ka cia parsiau
Cia jau pasichologiniai aspektai. O marketingas ir zmoniu psichologija labai siejas.
Comment