Parašė artexs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Vėžės plotis teturi minimalią įtaką karo metu, šaltojo karo metu daug simuliacijų daryta ir nustatyta (abiejų pusių) kad vėžės keitimas yra gana greitas reikalas ir vienintelis efektyvus būdas sulėtinti geležinkelių logistiką karo metu yra sudėtingų taškinių objektų (tiltų, tunelių, etc.) naikinimas. Realiai šiame ruože tik vienas toks tiltas yra, ir jau gana arti Vilniaus https://lt.wikipedia.org/wiki/Santak...inkelio_tiltas
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąViena yra tiesti/pertvarkyti vėžės plotį, visai kas kita yra iškart važiuoti.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
nereikia nieko tiesti. Pvz. marsrute Bukarestas-Kisiniovas traukinys sustabdomas apie valandai ir jis "perdaromas" is standartines Europietiskos veziu i rusiskos veziu ploti. Tai tik tiek laiko uztrunka logistika pasidaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai cia tarp dvieju saliu, is kuriu viena ne ES. Siuo atveju mes turim tokia situacija, kad tiek Latvija, tiek Lietuva yra ES salys ir vyrauja konsesnsusas, kad reikia pereiti nuo rusiskos ant Europines vezes, del nac. saugumas ir geresnes integracijos i Europos logistikos tiknlus. Kadangi pats gelezinkelis prasos remonto ir truksta geru transporto jungciu tiek su Siaures Rytu Lietuva, tiek su Daugpiliu si ruoza yra logiska rekonstruot ir padaryt is jo dvikeli su Europine veze ir ekeltrifikacija. Kadangi pats kelias buvo dalis Peterburgas-Varsuva kelio, tai geleiznkelio pylimas yra tikrai normalus ir pritaikytas dvikeliui. Dviekliui pritaikytas pylimas irgi yra gerai, nes leistu vienu metu tiesti naujus begius, tuo paciu islaikant eisma esamais. O kas liecia tolimesni rusiskos vezes eklpotavima, net jei ir atmesim nac. sauguma, tai tiesiog finansiskai nepasimoka, nes laikyt dvi gelezinkelio vezes yra per brangu, taisyt rusiskos vezes neapsimoka, jei paskui ja keist planuoji. O ir del "perdarimo" nuo vienos vezes standarto and kito irgi neapsimoka, tiek laiko, tiek finansine prasme, nes viena yra "perdaryt" keleivini traukini su keliais vagonais, kita yra prekini sastata, kas yra sunkiai imanoma ir mazai apsimokai. Dar papildomi kastai del spec irangos pirkimo "perdarimui" ir paciu riedmenu, kurie tam butu pritaikomi irgi padaro tokia opcija finansiskai ir logistikai nerentabilia.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
tai buvo argumentas, and istratinti milijonus vezes perdarimui vietoj gelezinkelio tiesimo i butinus taskus kaip Palanga, Druskininkai, Alytus, nauju traukiniu pirkimo ir greicio didinimo reikia, nes tai sustabdytu rusu puolima. Tiesiog norejau parodyti,kad tie visi milijonai sustabdyti rusu traukinius valandai iki kol butu pritaikyti kita vezei
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ta prasme? Man, kazkaip cia nelabai eina suprasti apie ka mintis sita.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Kad rusu traukinys ir europine veze gali pravaziuoti, atlikus labai nesunku traukinio pritaikyma, kuris uztrunka valanda, tad tratinti milijonus europines vezes tiesimui yra nesamone, o juos geriau skirti gelezinkelio tiesimui i Palanga, Druskininkus, Alytu, nauju traukiniu pirkimui, daznio ir greicio didinimui
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGali pravažiuoti europine vėže jei yra spec pritaikytas. Nereikia išsigalvoti, kad bet kokį traukinį per valandą galima perdaryti kitai vėžei.
Ką aš tuo noriu pasakyti: praeina inžineriniai daliniai, pastato trečią bėgį, nuima arba persiuva iešmus. Tai trunka maždaug savaitę. Ir po to važiuoja kur tik nori. Jei manot, kad nerealu, pasidomėkit WWII istorija.
Arba iš anksto pasiruošia reikiamą kiekį vežimėlių. Arba iš anksto užsimauna papildomą ratą.
Tokie dalykai planuojami iš anksto, todėl vienintelis variantas yra nurinkti bėgius ir pabėgius bei nepalikti jų atsargų stotyse. Ir taip pat atitraukti visus vagonus ir bet kokią trauką. Užminuota sankasa judėti sunku.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą1520 - 1435=85mm. Bėgio galvutės plotis apie 65 mm.
Ką aš tuo noriu pasakyti: praeina inžineriniai daliniai, pastato trečią bėgį, nuima arba persiuva iešmus. Tai trunka maždaug savaitę. Ir po to važiuoja kur tik nori. Jei manot, kad nerealu, pasidomėkit WWII istorija.
Arba iš anksto pasiruošia reikiamą kiekį vežimėlių. Arba iš anksto užsimauna papildomą ratą.
Tokie dalykai planuojami iš anksto, todėl vienintelis variantas yra nurinkti bėgius ir pabėgius bei nepalikti jų atsargų stotyse. Ir taip pat atitraukti visus vagonus ir bet kokią trauką. Užminuota sankasa judėti sunku.
- 2 patinka
Comment
-
Ką aš tuo noriu pasakyti: praeina inžineriniai daliniai, pastato trečią bėgį, nuima arba persiuva iešmus. Tai trunka maždaug savaitę. Ir po to važiuoja kur tik nori. Jei manot, kad nerealu, pasidomėkit WWII istorija.
- 9 patinka
Comment
-
Turint omeny, kad dauguma geležinkelių krovinių Lietuvoje tiek dabar, tiek tikriausiai ir ateityje, bus iš Rytų krypties, niekas nieko į standartinę vėžę neperdarinės
- 2 patinka
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą
Diletantai susirinkę. Vienas aiškina, kad per valandą galimą krovininį traukinį perdaryti kitai vėžei, kitas kad inžinieriai per savaitę trečią bėgį pastatys ruože. O tu bėgio skersinį pjūvį esi matęs?
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
O vat dėl šito nebūčiau toks tikras. Skirtingai nuo Latvijos ar Estijos, Lietuvoje didelę geležinkelio krovinių dalį sudaro vietiniai kroviniai: gamykla (Orlen, Achema, Lifosa) - Klaipėdos uostas. Jokio skirtumo kokia vėže tai vežti. Baltarusijos tranzitas jau dingo. Beliko nuspręsti ką daryti su Kaliningradu ir kažkaip nepanašu, kad tie vargani milijonai gaunami už šį tranzitą būtų verti nors ir teorinės galimybės išnaudoti tai agresijai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kodėl tu manai, kad Baltarusijos tranzitas dingo?
Arba kodėl manai, kad jis nedidės ateityje?
- 1 patinka
Comment
-
Mano nuomone, gerokai racionaliau būtų tureti planą kaip tą infrastruktūrą sunaikinti karo metu, kad ir užminujant tiltus (kaip Šveicarijoje) ir pan. Elektrifikuota linija Klaipėda - Baltarusija gali būti tikra aukso kasykla taikos metais ir geras geopolitinis įrankis, o rimtą jungtį į Europą pasistatysime su Rail Baltica.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
O vat dėl šito nebūčiau toks tikras. Skirtingai nuo Latvijos ar Estijos, Lietuvoje didelę geležinkelio krovinių dalį sudaro vietiniai kroviniai: gamykla (Orlen, Achema, Lifosa) - Klaipėdos uostas. Jokio skirtumo kokia vėže tai vežti. Baltarusijos tranzitas jau dingo. Beliko nuspręsti ką daryti su Kaliningradu ir kažkaip nepanašu, kad tie vargani milijonai gaunami už šį tranzitą būtų verti nors ir teorinės galimybės išnaudoti tai agresijai.
Suomija neskuba persiųvinėti geležinkelių net dabar:
Narrowing Finland's rail gauge would be too costly, ministry says | Yle News | Yle
Nepamirškim, kad tai šalis, kuri palyginus turtingesnė, nei Lietuva. Tiesa, Suomija teturi vieną jungtį su Švediją, tad nauda perdarinėti vežę yra lygi nuliui.
- 1 patinka
Comment
Comment