Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu LDz už t*km krovinių ima x pinigų, o LG - 0,9x, tai yra LG nuopelnas. Jeigu LG jau prieš 10 metų pradėjo riedmenų parko atnaujinimą (ir dabar nevažinėja senienom), o LDz darbus pradėjo vėliau ir lėčiau, tai yra LG nuopelnas. Jeigu LG elektrifikuoja linijas, o LDz tik planuoja tai daryti - tai yra LG nuopelnas. Taip, LG sugebėjo pasinauduoti palankia geografine ir ekonomine situaciją, bet tai taip pat yra LG nuopelnas.
Comment
-
/\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.
Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.
Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.
Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
Tokia filosofija vadovaujasi tezėmis "ai juk jie tvarką palaikė", "ai juk pervežimai augo". Ech, galiu tik giliai atsidusti. Kai šitie pasiekimai ateina per korupcinius, mafijinius ir kitus nerašytų taisyklių labirintus, visuomenės moralė dunda žemyn. Net žiūrint iš ekonominės pusės - tokia santvarka yra baisiai neefektyvi. Be to, atsiverskime bet kurią klasikinę lietuvių emigracijos analizę - žmonės palieka ne tik savo mažus atlyginimus, bet ir teisingumo stoką.
Apibendrinimui: kaltė turi būti identifikuota, išmatuota, o kaltieji įvertinti pagal galiojančius įstatymus. Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąRemiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
Tokia filosofija vadovaujasi tezėmis "ai juk jie tvarką palaikė", "ai juk pervežimai augo". Ech, galiu tik giliai atsidusti. Kai šitie pasiekimai ateina per korupcinius, mafijinius ir kitus nerašytų taisyklių labirintus, visuomenės moralė dunda žemyn. Net žiūrint iš ekonominės pusės - tokia santvarka yra baisiai neefektyvi. Be to, atsiverskime bet kurią klasikinę lietuvių emigracijos analizę - žmonės palieka ne tik savo mažus atlyginimus, bet ir teisingumo stoką.
Apibendrinimui: kaltė turi būti identifikuota, išmatuota, o kaltieji įvertinti pagal galiojančius įstatymus. Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.23, 12:07.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąRemiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
(...)
Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.
Sunku gyventi, kai aplink vaidenasi vien masiuliai ir dekanidzės. Pilant pamazgas reikėtų susirasti kokį delfį.
Gerų švenčių
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kodėl tema buvo perkelta į kitą forumo skiltį?
Geležinkelių skilties temų sąraše yra nuoroda į šią temą.
Comment
-
O šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.Paskutinis taisė John; 2016.12.29, 20:04.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
Comment
-
Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimąPrieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
Comment
-
Kaip ten yra su tomis kinų investicijomis Baltarusijoje irgi nelabai aišku. Ar nebus tik tiesiog paskola batkiai, nes kiniečiai kažkaip lengvai tas pradines paskolas duoda ir jų visos investicijos tuo ir pasibaigę, o imėjęs tiesiog lieka jiems skolingas. Nes paskutiniu metu nelabai, kas girdis apie kinus iš Baltarusijos, dabar nauji draugai ten, arbai iš Emyratų.
Comment
-
Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
„Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
vz.lt
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
„Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
vz.lt
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąLenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
Tai, kad GL plovė pinigus, nenuostabu. Įdomiau, kur jie keliavo. Jeigu "skardinėse nuo viskio", tai labai sunku pagauti.
Comment
-
Pinigų traukinys: „Lietuvos geležinkelių“ sandorius su Čekijos koncernu lydėjo šešėliniai milijonai
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriama galimo „Lietuvos geležinkelių“ pinigų pasisavinimo struktūra meta šešėlį ant vieno garsiausių Europos transporto koncernų. Aiškėja, kad didelius „Lietuvos geležinkelių“ užsakymus gavusi Čekijos bendrovė „Škoda Vagonka“ ne tik gavo daugiau nei 100 mln. eurų, bet ir... dalijosi nauda. Ne su bet kuo, o su ta pačia FNTT narstoma struktūra.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
P.S. oi kokią ūsuotų bebru šėryklą užjudino
Comment
-
Vajė, vajė, lyg LG vienintelė įmonė ar įstaiga. Kur bedurtum, ar tai būtų valdiška (įskaitant ir savivaldybės) įmonė, ar tai būtų kita valstybinė ar savivaldybės institucija, netgi ministerijose ar kitose panašaus lygio įstaigose, visur galima surasti otkatus, korupciją, ir nemažai kur didelio masto.
Comment
-
sokiruoja, tai tu ta pateisini? Korupcija veja lietuvius is savo salies o cia yra korupcija auksciausiu lygiu su auksciausiu vadovu zinia, tikiousi Dailydka i Maskva nebegs."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
Comment