Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Kaip jau sakiau, čia nebūtinai LG nuopelnas. Lygiai tiek, o gal net ir daugiau už LG, prie Baltarusijos krovinių pritraukimo prisidėjo Klaipėdos uosto krovos kompanijos. Kaip jau minėjau Baltarusiams buvo parduota dalis Klaipėdoje veikiančios krovos kompanijos akcijų. Baltarusiai norėjo įsigyti ir Latvijos krovos kompanijų akcijų, bet nieko nesuderėjo. O pasekmes jūs ir pateikėte: kroviniai pasuko Klaipėdos link. Tai kur čia LG nuopelnas, kad perveža krovinius kuriuos Klaipėdos uostas atmušė iš Latvijos uostų?
    Jeigu LDz už t*km krovinių ima x pinigų, o LG - 0,9x, tai yra LG nuopelnas. Jeigu LG jau prieš 10 metų pradėjo riedmenų parko atnaujinimą (ir dabar nevažinėja senienom), o LDz darbus pradėjo vėliau ir lėčiau, tai yra LG nuopelnas. Jeigu LG elektrifikuoja linijas, o LDz tik planuoja tai daryti - tai yra LG nuopelnas. Taip, LG sugebėjo pasinauduoti palankia geografine ir ekonomine situaciją, bet tai taip pat yra LG nuopelnas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Jeigu LDz už t*km krovinių ima x pinigų, o LG - 0,9x, tai yra LG nuopelnas. Jeigu LG jau prieš 10 metų pradėjo riedmenų parko atnaujinimą (ir dabar nevažinėja senienom), o LDz darbus pradėjo vėliau ir lėčiau, tai yra LG nuopelnas. Jeigu LG elektrifikuoja linijas, o LDz tik planuoja tai daryti - tai yra LG nuopelnas. Taip, LG sugebėjo pasinauduoti palankia geografine ir ekonomine situaciją, bet tai taip pat yra LG nuopelnas.
      Ko gero, niekas neginčys, kad LG lyginant su Latvijos geležinkeliais, dirba efektyviau. Bet kadangi buvo siūloma žiūrėti LG efektyvumą pagal krovinių pervežimą lyginant su kaimyninių šalių geležinkeliais, tai aš ir pakomentavau, kad toks lyginimas nėra visiškai teisingas, nes krovinių tranzitas į Kaliningradą egzistuotų neišvengiamai nuo LG pastangų. Baltarusių krovinių tranzitas per Klaipėdą išaugo ir dėl Klaipėdos uosto pastangų, kurios turėjo būti ne mažesnės nei LG pastangos pritraukti baltarusių krovinius.

      Comment


        /\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
        Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
        Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
        Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.

        Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
        Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          /\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
          Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
          Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
          Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.

          Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
          Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
          Baltarusijos krovinių perėmimas nėra tik LG nuopelnas. Kaip jau sakiau prie to ženkliai prisidėjo (gal net ir daugiau nei LG) ir Klaipėdos uostas. Vertinti įmonės efektyvumą tik pagal krovinių srautą, nėra teisinga, nes tranzitinis srautas galėjo atsirasti ir dėl kitų, nuo LG nepriklausančių aplinkybių.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            /\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
            Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
            Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
            Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.

            Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
            Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
            Remiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
            Tokia filosofija vadovaujasi tezėmis "ai juk jie tvarką palaikė", "ai juk pervežimai augo". Ech, galiu tik giliai atsidusti. Kai šitie pasiekimai ateina per korupcinius, mafijinius ir kitus nerašytų taisyklių labirintus, visuomenės moralė dunda žemyn. Net žiūrint iš ekonominės pusės - tokia santvarka yra baisiai neefektyvi. Be to, atsiverskime bet kurią klasikinę lietuvių emigracijos analizę - žmonės palieka ne tik savo mažus atlyginimus, bet ir teisingumo stoką.
            Apibendrinimui: kaltė turi būti identifikuota, išmatuota, o kaltieji įvertinti pagal galiojančius įstatymus. Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.

            Comment


              Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
              Remiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
              Tokia filosofija vadovaujasi tezėmis "ai juk jie tvarką palaikė", "ai juk pervežimai augo". Ech, galiu tik giliai atsidusti. Kai šitie pasiekimai ateina per korupcinius, mafijinius ir kitus nerašytų taisyklių labirintus, visuomenės moralė dunda žemyn. Net žiūrint iš ekonominės pusės - tokia santvarka yra baisiai neefektyvi. Be to, atsiverskime bet kurią klasikinę lietuvių emigracijos analizę - žmonės palieka ne tik savo mažus atlyginimus, bet ir teisingumo stoką.
              Apibendrinimui: kaltė turi būti identifikuota, išmatuota, o kaltieji įvertinti pagal galiojančius įstatymus. Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.
              Iš kur žinot, kad užsakymai nešvariais būdais gauti? Bet kokiu atveju visa tai vyksta tose pačiose vakarų šalyse, kur emigruoja lietuviai, dar didesniais mastais, ypač kalbant apie verslus su ne visai demokratiškomis šalimis, kitaip paprasčiausiai neišeina. Palieka būtent mažus atlyginimus, jei jie būtų dideli, visiems būtų dzin, kaip LG gauna užsakymus. Neteisingumas piktina visai kitose srityse kaip pvz. neadekvati mokesčių sistema ir valstybės paslaugų lygis.
              Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.23, 12:07.
              Flickr

              Comment


                Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                Remiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
                (...)
                Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.
                Atrodo, prieš rašant nebuvo paskaitytas temos pavadinimas.

                Sunku gyventi, kai aplink vaidenasi vien masiuliai ir dekanidzės. Pilant pamazgas reikėtų susirasti kokį delfį.

                Gerų švenčių

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ir kodėl tema buvo perkelta į kitą forumo skiltį?
                  Čia daugiau diskutuojama apie politiką.
                  Geležinkelių skilties temų sąraše yra nuoroda į šią temą.

                  Comment


                    Lašas po lašo
                    Šimėnas palieka „Lietuvos geležinkelius“
                    vz.lt

                    Comment


                      O šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.
                      Paskutinis taisė John; 2016.12.29, 20:04.

                      Comment


                        /\ Man įdomu, kaip ten su tom investicijom į Baltarusiją dabar, kai rusai gausiai užvežė armijos. Ar nepasikeis Baltarusijos politika verslo atžvilgiu. Jeigu Kinijai tai turi reikšmės.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          O šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.
                          Prieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:

                          http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771

                          Comment


                            Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimą
                            Prieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:

                            http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
                            Kinų "investicijų" jau buvo labai daug. Viskas baigėsi tuo, kad apie jas daugiau nieko negirdėdavom (neskaitant Baltarusijos), kas, be jokios abejonės, bus ir šiuo atveju.

                            Comment


                              Kaip ten yra su tomis kinų investicijomis Baltarusijoje irgi nelabai aišku. Ar nebus tik tiesiog paskola batkiai, nes kiniečiai kažkaip lengvai tas pradines paskolas duoda ir jų visos investicijos tuo ir pasibaigę, o imėjęs tiesiog lieka jiems skolingas. Nes paskutiniu metu nelabai, kas girdis apie kinus iš Baltarusijos, dabar nauji draugai ten, arbai iš Emyratų.

                              Comment


                                Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
                                „Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
                                vz.lt

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                  Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
                                  „Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
                                  vz.lt
                                  Lenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
                                  http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                    Lenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
                                    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
                                    Šiuo atveju gali baigtis burbulo sprogimu, nes kaltų nėra.
                                    Tai, kad GL plovė pinigus, nenuostabu. Įdomiau, kur jie keliavo. Jeigu "skardinėse nuo viskio", tai labai sunku pagauti.

                                    Comment


                                      Pinigų traukinys: „Lietuvos geležinkelių“ sandorius su Čekijos koncernu lydėjo šešėliniai milijonai

                                      Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriama galimo „Lietuvos geležinkelių“ pinigų pasisavinimo struktūra meta šešėlį ant vieno garsiausių Europos transporto koncernų. Aiškėja, kad didelius „Lietuvos geležinkelių“ užsakymus gavusi Čekijos bendrovė „Škoda Vagonka“ ne tik gavo daugiau nei 100 mln. eurų, bet ir... dalijosi nauda. Ne su bet kuo, o su ta pačia FNTT narstoma struktūra.


                                      http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634


                                      P.S. oi kokią ūsuotų bebru šėryklą užjudino

                                      Comment


                                        Vajė, vajė, lyg LG vienintelė įmonė ar įstaiga. Kur bedurtum, ar tai būtų valdiška (įskaitant ir savivaldybės) įmonė, ar tai būtų kita valstybinė ar savivaldybės institucija, netgi ministerijose ar kitose panašaus lygio įstaigose, visur galima surasti otkatus, korupciją, ir nemažai kur didelio masto.

                                        Comment


                                          sokiruoja, tai tu ta pateisini? Korupcija veja lietuvius is savo salies o cia yra korupcija auksciausiu lygiu su auksciausiu vadovu zinia, tikiousi Dailydka i Maskva nebegs.
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X