Pagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąPagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKokį komentarą norėtum išgirsti?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKodėl taip vyksta ir koks tikėtinas rezultatas?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl tai vyksta? - žinau tiek, kiek parašyta žiniasklaidoje (kaip ir dauguma žmonių). Koks bus rezultatas - nežinau. Gal jokio rezultato, gal bus daugiai krovinių ir geležinkeliečiams padidins atlyginimus, o gal ir sumažės.
Nejau neturi nuomonės apie visa tai?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai nėra čia blogai, kad FNTT griauna pYalnyngai dirbančią įmonę ir grasina kontpententingiems jos ex-vadovams? Ir kaip bus su santykiais su Rusija, be kurios LG žlugs jau kitą dieną? Nebebus ir 'bez analagaf' rusiškų lakamacyvų. Ar tai nepanašu į bandymą griauti sėkmingą įmonę?
Nejau neturi nuomonės apie visa tai?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRašyk lietuviškai.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąČia atsakymas į kurį John klausimą iš to komentaro?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJohn išvis neparašė jokio komentaro, tik kažkokį raidžių tekstą.
O tai nėra čia blogai, kad FNTT griauna pYalnyngai dirbančią įmonę ir grasina kontpententingiems jos ex-vadovams? Ir kaip bus su santykiais su Rusija, be kurios LG žlugs jau kitą dieną? Nebebus ir 'bez analagaf' rusiškų lakamacyvų. Ar tai nepanašu į bandymą griauti sėkmingą įmonę?
Nejau neturi nuomonės apie visa tai?Paskutinis taisė spirit; 2016.12.14, 18:12.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTamsta akinius užsidėkit jei nedamatot
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kur Dailydka pasidėjo? Ar tik ne Lukiškės tam ponuliui šviečiasi už tokius vogimo mastus?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Atsistatydinimas neatleidžia nuo atsakomybės. Bet jei susitariama aukštame lygmenyje, tai atsistatydinus užmerkiamos akys. Deja. Kol tokia praktika taikoma, tol tvarkos nebus.
Parašė Perfect Rodyti pranešimąLabai tikiuosi, kad LG pagaliau bus įdiegta šiuolaikinė vadybos praktika ir bendrovės veikla taps skaidresnė ir efektyvesnė.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.14, 18:52.
Comment
-
Reikia keliu vadovu bent su minimaliu padorumo ir issilavinimo kiekiu ir gelezinkeliai tikrai butu gerbiama imone, nes dabar asareles ... o kur dar uredijos, imoneles prie ministeriju, viesosios istaigos, naudojamas ne pagal paskirti valstybes turtas..."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąReikia keliu vadovu bent su minimaliu padorumo ir issilavinimo kiekiu ir gelezinkeliai tikrai butu gerbiama imone, nes dabar asareles ...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSutinku, Vokietijos geležinkeliai yra ašarėlės - vienas LG lokomotyvas vidutiniškai 2015 pervėžė 61 mln. tkm krovinių, o DB - tik 17 mln. tkm. Taip kad Vokietijos geležinkeliams iki LG dar augti ir augti.
Priemonės gyvenimo ciklas turi būti optimalus (pvz. ar keisti 20 lokomotyvų kas 5 metus, ir visuomet turėti apynaujus, ar turėti 60 ir keisti kas 15 metų, bet visada turėti rezervo gedimams ir pikams uždengti). Čia aišku nuo daug ko priklauso - ar yra savo remonto bazė, ar yra specialistų ruošimo įstaiga, kokie finansiniai instrumentai naudojami įsigyti (pinigai iš karto ar lizingas).
Nesu specialistas, bet tokie apkrovos skirtumai (ne procentais, o 3,5 karto) kelia abejonių dėl optimalaus naudojimoPaskutinis taisė Fulgur; 2016.12.16, 13:45.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Priemonės gyvenimo ciklas turi būti optimalus (pvz. ar keisti 20 lokomotyvų kas 5 metus, ir visuomet turėti apynaujus, ar turėti 60 ir keisti kas 15 metų, bet visada turėti rezervo gedimams ir pikams uždengti). Nesu specialistas, bet tokie apkrovos skirtumai (ne procentais, o 3,5 karto) kelia abejonių dėl optimalaus naudojimo
Comment
Comment