Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Aš tai suprantu, tačiau tuo pačiu yra ir kitų pašalinių kaštų, atsirandančių dėl ilgiau keliaujančio krovinio:
    • Įmonė apmokėjimą gauna vėliau - reikia daugiau apyvartinių lėšų.
    • Prekės klientus pasiekia vėliau - klientai gali nebūti patenkinti, nes kuo lankstesnis tiekėjas ir kuo operatyviau pristato prekes - tuo lengvesnis kliento planavimas ir mažesnis poreikis prekių saugojimui.
    • Prekėms, ypač tokioms kaip naftos gaminiai, yra labai aktualūs kainų ir valiutų svyravimai. Ir jeigu jos kelyje praleidžia kur kas ilgesnį laiką - brangiau kainuoja draudimas.


    Bet jeigu diskusija, ar baltarusiams apsimokėtų geležinkeliais gabenti 42% ilgesnį atstumą, dar kažkiek galima bandyti pritempti prie 'mažesnių rusų geležinkelio kaštų' ar aukojamo pelno, tai tas faktas, kad prie to viso prisideda dar ir ryškiai išaugę laivu transportavimo kaštai, sako tik viena - net jeigu ir rusų geležinkeliai ir nusižemina su paslaugų kainomis, baltarusiai per juos krovinių vistiek negabens, nes išauga ne tik geležinkelių, bet ir kiti kaštai, ypač transportavimo laivu. Gabens tik vienu atveju - jeigu Kremliaus įsakymai taps svarbesni už ekonominę logiką.

    Comment


      #42
      Labai gerai apibendrinote paskutiniu sakiniu Pridėčiau, kad tas pats taikoma ir RF ūkio subjektams. Jei matys, kad greičiau (ar pigiau) per Klaipėdą, tai ir veš. Baltarusiški bananai irgi atsirado kai ekonominė paskata buvo stipresnė už draudimus.

      Beje, žinant Baltarusijos (ar bet kitos šalies siekį balansuoti, o ne turėti priklausomybę), tikėtina, kad jie stengsis išlaikyti kuo didesnį pasirinkimą.

      Comment


        #43
        Balatarusiai daugiausiai veža kalį, kurį kasa Solihorske nuo kurio iki Klaipėdos apie 650 km, o iki Ust-lugos apie 1250 km geležinkeliu. Taigi beveik dvigubai toliau. Beto jeigu vežti į Klaipėdą, tai nuo Solihorsko iki Vaidotų (maždaug pusiaukelė apie 300km) iš ten į Klaipėdą. Tuo tarpu į Ust-Lugą turbūt iki Polocko (jeigu ten yra paskyrstymo stotis), tada iki Peterburgo (irgi nežinau ar galima iškarto nuvežti iki Peterburgo ar reikia kažkur pakeliui dar sykį skirstymo stoties ieškoti), tada Peterburgo paskirtymo stotis, kuri įtariu aprauta tikrai daug daugiau nei vaidotai, tai ir prastuvo atitinkama ir jau tada į Ust-Lugą.

        Comment


          #44
          Kokius jūs atstumus skaičiuojate? Novopolockas - Ust Luga 620 km.
          Novopolockas - Klaipėda 855 km.
          Mozyris - Klaipėda 1150 km, Mozyris - Ust Luga 1000 km. Abiem atvejais abiem maršrutais +/1 15-20 km, dėl apylankų ir pan.
          Žodžiu, atstumas trumpesnis. O kiti argumentai irgi niekiniai. Transportavimo kainos Rusijoje ir Baltarusijoje mažesnės nei Lietuvoje. Uostų krovos kainos taip pat. Trumpesnis kelias + 25 proc. papildoma nuolaida nusveria ilgesnį kelią jūra. Kiek ten laiko kraus Ust Lugoje ne jūsų reikalas. Kai nustosite viską vertinti iš liberalios ekonominės paradigmos, kuri nei šventa, nei tobula, nei absoliuti, tai pamatysite, kad viskas OK.
          Žodžiu, Pribaltika pralošė ir praranda rinką.
          Soligorskas, taip, arčiau per Klaipėdą.
          Paskutinis taisė Al1; 2016.10.19, 21:28.

          Comment


            #45
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O kiti argumentai irgi niekiniai. Transportavimo kainos Rusijoje ir Baltarusijoje mažesnės nei Lietuvoje. Uostų krovos kainos taip pat. Trumpesnis kelias + 25 proc. papildoma nuolaida nusveria ilgesnį kelią jūra. Kiek ten laiko kraus Ust Lugoje ne jūsų reikalas. Kai nustosite viską vertinti iš liberalios ekonominės paradigmos, kuri nei šventa, nei tobula, nei absoliuti, tai pamatysite, kad viskas OK.
            Žodžiu, Pribaltika pralošė ir praranda rinką.
            Jeigu jau pralošėme, tai reikia už ES lėšas 1435 pasidaryti. Visą tinklą. Nevežate ir nebus. Tai būtų valstybinės politikos transporto srityje ryžtinga išraiška. Kurios taip Al1 pasigenda.

            Comment


              #46
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kokius jūs atstumus skaičiuojate? Novopolockas - Ust Luga 620 km.
              Novopolockas - Klaipėda 855 km.
              Mozyris - Klaipėda 1150 km, Mozyris - Ust Luga 1000 km. Abiem atvejais abiem maršrutais +/1 15-20 km, dėl apylankų ir pan.
              Žodžiu, atstumas trumpesnis.
              Kokį atstumą skaičiuoji? Nepatingėjau, paskaičiavau tiksliau.
              Klaipėda: Mozyris-Žlobinas - 114km, Žlobinas-Minskas - 214km, Minskas-Vilnius - 194km, Vilnius-Klaipėda - 378km. Suminis bus 900km.
              Ust Luga: Mozyris-Žlobinas - 114km, Žlobinas-Peterburgas - 851km, Peterburgas-Veimarnas - 147km, Veimarnas-Ust Luga - 40km. Suminis bus 1152. Jeigu 1152<900, reiškia Al1 gali rašyti daktaro disertaciją.

              Comment


                #47
                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Jeigu 1152<900, reiškia Al1 gali rašyti daktaro disertaciją.
                Jis ją greičiausiai jau yra parašęs

                Comment


                  #48
                  Atspėjai. Tik ne iš to. Į Peterburgą nereikia užsukti. Štai kame reikalas.
                  Maršrutas: Novopolockas, Nevelis, Novosokolnikai, Dno, Bateckaja, Luga, Gatčina, Veinmaras, Kotlai, Ust Luga.
                  Iš Mozyrio į Mogiliovą, toliau Vitebskas, Nevelis, o nuo Nevelio žiūrėti pirmą maršrutą.
                  Taip, dėl Mozyrio į Klaipėdą apsiskaičiavau - du kartus sudėjau atsrtumą Žlobinas - Minskas. Išeina iki Klaipėdos apie 50 km mažiau.
                  Paskutinis taisė Al1; 2016.10.19, 22:13.

                  Comment


                    #49
                    Atspėti galima skaičius loterijoje. Čia aš buvau įsitikinęs

                    Comment


                      #50
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Atspėjai. Tik ne iš to. Į Peterburgą nereikia užsukti. Štai kame reikalas.
                      Maršrutas: Novopolockas, Nevelis, Novosokolnikai, Dno, Bateckaja, Luga, Gatčina, Veinmaras, Kotlai, Ust Luga.
                      OK, tegul per Lugą - bus 92km trumpiau, suminis atstumas 1060km - vis tiek daugiau nei 900km iki Klaipėdos.

                      Comment


                        #51
                        Kai vyksta politiniai žaidimai, 100-200 km visai ne atstumas.
                        Nuo Mozyrio gal Odesa arčiau, bet kas iš to...

                        Comment


                          #52
                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          OK, tegul per Lugą - bus 92km trumpiau, suminis atstumas 1060km - vis tiek daugiau nei 900km iki Klaipėdos.
                          Skaičiuok dar kartą. Arčiau per Ust Lugą nuo Novopolocko.
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.10.20, 00:10.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Žodžiu, atstumas trumpesnis. O kiti argumentai irgi niekiniai. Transportavimo kainos Rusijoje ir Baltarusijoje mažesnės nei Lietuvoje. Uostų krovos kainos taip pat. Trumpesnis kelias + 25 proc. papildoma nuolaida nusveria ilgesnį kelią jūra.
                            Prasom skaicius ant stalo

                            Comment


                              #54
                              Nieko aš jums neduosiu, nes ir jūs jų neturite, o darote visaapimančias išvadas, kad per Lietuvą yra pigiausiai ir arčiausiai, ir kt.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nieko aš jums neduosiu, nes ir jūs jų neturite, o darote visaapimančias išvadas, kad per Lietuvą yra pigiausiai ir arčiausiai, ir kt.
                                Jei per Lietuva nebutu pigiausiai ir arciausiai tai Belarusiai cia savo kroviniu neveztu. Rusai jau ne karta bande paspausti kad krovinius veztu per ju uostus bet greiciausiai per Lietuva yra zymiai pigiau ir greiciau. Tamsta eilini karta ora gadini ir tiek.

                                Comment


                                  #56
                                  Taigi apie ką kalba - RŽD daro 25 proc. nuolaidą, kad vežtų per Rusijos uostus. Žymiai pigiau per Lietuvą negali būti, nes atstumas yra vienu atveju (iš Novopolocko) trumpesnis per Ust Lugą, o iš Mozyrio šiek tiek ilgenis per Ust Lugą. Galiausiai mes nežinome, ar iki tol ir kiek jei buvo, buvo vežami naftos produktai per Rusiją. Tikriausiai buvo. Taigi, tvirtinti, kad veža per Lietuvą, nes pigiau, negalima. Galbūt tiek pat. Galbūt Ust Lugos pajėgumai iki tol neleido, o uostas nuolat yra plečiamas ir dabar atsirado pajėgumai.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Taigi apie ką kalba - RŽD daro 25 proc. nuolaidą, kad vežtų per Rusijos uostus. Žymiai pigiau per Lietuvą negali būti, nes atstumas yra vienu atveju (iš Novopolocko) trumpesnis per Ust Lugą, o iš Mozyrio šiek tiek ilgenis per Ust Lugą. Galiausiai mes nežinome, ar iki tol ir kiek jei buvo, buvo vežami naftos produktai per Rusiją. Tikriausiai buvo. Taigi, tvirtinti, kad veža per Lietuvą, nes pigiau, negalima. Galbūt tiek pat. Galbūt Ust Lugos pajėgumai iki tol neleido, o uostas nuolat yra plečiamas ir dabar atsirado pajėgumai.
                                    Dabar jau rasai kad nieko nezinai. Tai prisipazysti apsimelaves ankstesniam poste

                                    Comment


                                      #58
                                      Tegu sprendžia patys baltarusai, kaip jiems patogiau krovinius gabenti. Vis dėlto, Klaipėdos uostui būtų nenaudinga tuo atveju, jeigu kaimynai prekių eksportui pasirinktų kitą uostą.

                                      Comment


                                        #59
                                        Tai sužinokite ir paneikite tą ką sakau skaičiais. Patys skaičių neduoda ir aiškina, o iš kitų jų reikalauja. Aš bent jau skaičius atstumų pateikiau ir parodžiau, kad atstumai yra vienu atveju trumpesnis, o kitu tik nežymiai ilgesnis per Ust Lugą. O tarifų šiaip niekas taip paprastai nesuras, nes jie yra nustatomi ir susitarimais (stambūs vežėjai), kurių turinys nėra viešas. Yra tokia tarifų knyga, išleidžiama LG. Pabandyk ten ką suskaičiuoti, jos neišnagrinėjęs. Rusijojos ir Baltarusijos erdvei yra on-line krovinių pervežimo tarifų kalkuliatoriai. Žodžiu, aš to nedarysiu, jei jums reikia, ieškokite ir įrodykite, kad per Rusiją brangiau. Faktas vienas - jei RŽD davė tokią nuolaidą, tai reiškiasi viskas paskaičuota. Taip, tai politinis sprendimas iš viršaus, todėl jis turi duoti efektą. Su 25 proc. nuolaida Rusijos uostų privalumas turi būti triuškinantis. Kitaip būtų arba kitokia nuolaida, arba tiesiog nedarytų pasiūlymo, jei nenori apsijuokti. O Putinas juokais neužsiima.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.10.19, 23:07.

                                        Comment


                                          #60
                                          Diskusija nušoko nuo bėgių.
                                          Ne šios temos objektas yra diskusija apie Lietuvos energetiką ar konkurenciją tarp Rusijos ir Baltijos šaliių uostų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X