Pagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro
Pagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro
Kodėl tai vyksta? - žinau tiek, kiek parašyta žiniasklaidoje (kaip ir dauguma žmonių). Koks bus rezultatas - nežinau. Gal jokio rezultato, gal bus daugiai krovinių ir geležinkeliečiams padidins atlyginimus, o gal ir sumažės.
Kodėl tai vyksta? - žinau tiek, kiek parašyta žiniasklaidoje (kaip ir dauguma žmonių). Koks bus rezultatas - nežinau. Gal jokio rezultato, gal bus daugiai krovinių ir geležinkeliečiams padidins atlyginimus, o gal ir sumažės.
O tai nėra čia blogai, kad FNTT griauna pYalnyngai dirbančią įmonę ir grasina kontpententingiems jos ex-vadovams? Ir kaip bus su santykiais su Rusija, be kurios LG žlugs jau kitą dieną? Nebebus ir 'bez analagaf' rusiškų lakamacyvų. Ar tai nepanašu į bandymą griauti sėkmingą įmonę?
O tai nėra čia blogai, kad FNTT griauna pYalnyngai dirbančią įmonę ir grasina kontpententingiems jos ex-vadovams? Ir kaip bus su santykiais su Rusija, be kurios LG žlugs jau kitą dieną? Nebebus ir 'bez analagaf' rusiškų lakamacyvų. Ar tai nepanašu į bandymą griauti sėkmingą įmonę?
John išvis neparašė jokio komentaro, tik kažkokį raidžių tekstą.
Tamsta akinius užsidėkit jei nedamatot
O tai nėra čia blogai, kad FNTT griauna pYalnyngai dirbančią įmonę ir grasina kontpententingiems jos ex-vadovams? Ir kaip bus su santykiais su Rusija, be kurios LG žlugs jau kitą dieną? Nebebus ir 'bez analagaf' rusiškų lakamacyvų. Ar tai nepanašu į bandymą griauti sėkmingą įmonę?
Pagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro
Pirma, niekada geležinkelyje nedirbau. Antra, jei korupcijos ir savo bizniuko sukimas iš tiesų buvo, tai reikia bausti, priešingu atveju tik politinis susidorojimas ir bezdėjimas. Trečia, korupcija ar savo biznio (per žentų, sūnų, žmonų, partijų chebrą ir pan.) nėra jokia naujiena Lietuvoje, taigi, LG čia niekuo neišsiskiria iš kitų valstybinių ar savivaldybių įmonių ir įstaigų.
Atsistatydinimas neatleidžia nuo atsakomybės. Bet jei susitariama aukštame lygmenyje, tai atsistatydinus užmerkiamos akys. Deja. Kol tokia praktika taikoma, tol tvarkos nebus.
Labai tikiuosi, kad LG pagaliau bus įdiegta šiuolaikinė vadybos praktika ir bendrovės veikla taps skaidresnė ir efektyvesnė.
Vieną širšių lizdą išdraskys ir naują susuks. Žinom, žinom šitas liberalų pasakas apie šiuolaikinę vadybą ir efektyvumą. Po metų ar poros LG sėdės gerai įsitvirtinęs naujas pachanas. Su nauju stogu valdžioje. LG per daug riebus kąsnis ir jo nori visi. Taigi, dabartiniai pokyčiai vadovybėje tik perturbacijos dėl pasikeitusios valdžios po rinkimų į Seimą.
Reikia keliu vadovu bent su minimaliu padorumo ir issilavinimo kiekiu ir gelezinkeliai tikrai butu gerbiama imone, nes dabar asareles ... o kur dar uredijos, imoneles prie ministeriju, viesosios istaigos, naudojamas ne pagal paskirti valstybes turtas...
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Reikia keliu vadovu bent su minimaliu padorumo ir issilavinimo kiekiu ir gelezinkeliai tikrai butu gerbiama imone, nes dabar asareles ...
Sutinku, Vokietijos geležinkeliai yra ašarėlės - vienas LG lokomotyvas vidutiniškai 2015 pervėžė 61 mln. tkm krovinių, o DB - tik 17 mln. tkm. Taip kad Vokietijos geležinkeliams iki LG dar augti ir augti.
Sutinku, Vokietijos geležinkeliai yra ašarėlės - vienas LG lokomotyvas vidutiniškai 2015 pervėžė 61 mln. tkm krovinių, o DB - tik 17 mln. tkm. Taip kad Vokietijos geležinkeliams iki LG dar augti ir augti.
Čia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Galbūt dėl laiko stokos nėra kada atlikti tarpinių mazgų apžiūrų, smulkių remontų? Važiuoja kol sustoja? O vokiečiai sau leidžia išklibusį oro kondicionierių pasitaisyti iš karto?
Priemonės gyvenimo ciklas turi būti optimalus (pvz. ar keisti 20 lokomotyvų kas 5 metus, ir visuomet turėti apynaujus, ar turėti 60 ir keisti kas 15 metų, bet visada turėti rezervo gedimams ir pikams uždengti). Čia aišku nuo daug ko priklauso - ar yra savo remonto bazė, ar yra specialistų ruošimo įstaiga, kokie finansiniai instrumentai naudojami įsigyti (pinigai iš karto ar lizingas).
Nesu specialistas, bet tokie apkrovos skirtumai (ne procentais, o 3,5 karto) kelia abejonių dėl optimalaus naudojimo
Čia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Priemonės gyvenimo ciklas turi būti optimalus (pvz. ar keisti 20 lokomotyvų kas 5 metus, ir visuomet turėti apynaujus, ar turėti 60 ir keisti kas 15 metų, bet visada turėti rezervo gedimams ir pikams uždengti). Nesu specialistas, bet tokie apkrovos skirtumai (ne procentais, o 3,5 karto) kelia abejonių dėl optimalaus naudojimo
Ar gerai, ar blogai su vadyba rodo krovinių gabeninimo statistika. Pažiūrėsim kaip atėjusiems naujiems iš visai kitų sektorių vadybininkams seksis.
Comment