Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, va. Lietuva prisižaidė su savo buka politka.
    Kinija atšaukė rugpjūčio ir rugsėjo krovininius traukinius per Lietuvą. Tikriausiai veš per Rusiją arba, per kokią Latviją, jei ši ne tokią aršią poziciją užima Kinijos atžvilgiu. Tuoj ir elekrifikuoti iki Klaipėdos nebeapsimokės. Latvija irgi juk nutraukė elektrifikaciją, kai tik krito krovinių srautai...

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nius-i-lietuva
    Paskutinis taisė Al1; 2021.08.18, 08:06.

    Comment


      Veš per Baltarusiją į Lenkiją. Berods vz.lt buvo logistikos įmonės, užsiimančios krovinių pervežimo traukiniais iš Kinijos organizavimu, komentaras, kad nuo šiol tokie kroviniai Lietuvą pasieks per Lenkiją.

      Comment


        Kinija negabens tranzito per Lietuvą, o Lietuvai skirtos prekės taip, tikriausiai pasieks per Lenkiją. Tačiau su dideliu lanku (+/- 500 km) ir dėl to brangiau.
        Paskutinis taisė Al1; 2021.08.18, 08:56.

        Comment


          Kam čia gerai? Dėl prarastų krovinių reikės dotuoti geležinkelį. Arba nutraukti krūvą projektų. Tikriausiai ir elektrifikacija, kaip ir Latvijoje, bus nutraukta paskutiniu momentu... O kur dar uosto praradimai...

          „Lietuvos geležinkelių“ vadovas: gali prireikti apie 60 mln. eurų valstybės paramos

          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=87934465


          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Geležinkeliuose beveik 100% teigusių "niekada nesiskiepysiu" iškart pasiskiepyjo kai buvo pasakyta "arba galimybių pasas arba lauk iš darbo".
            kad vistiek bus "lauk"


            „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojai nerimauja dėl galimų atleidimų

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88020979


            Comment


              Po 4 mėnesių nėra tas pats kaip dabar.

              Comment


                Gal kas perkraukit arba pravalykit Gabrieliaus emailą, kai pro šalį eisit. Tai iš prezidento žinučių negauna, tai iš geležinkelių.

                Landsbergis apie „Lietuvos geležinkelių“ gautą avansą dėl trąšų tranzito: mes nebuvome informuoti

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88895585
                Show must go von!

                Comment


                  Šiaip tai vakar klausausi radijo ir negaliu patikėti ką girdžiu - vyriausybės atstovai kreipėsi į ES šalis, kad per Lietuvą nevykdytų kalio trąšų tranzito. Jie rimtai?

                  Comment


                    O ką daryt jei netikėtai įkrito avansas ir nepavyko jo grąžinti

                    „Buvo sprendimas juos (avansus – 15min) grąžinti, bet bankas pervedimą atmetė. Ieškome kitų būdų, kaip tuos netipinius avansus grąžinti“, – teigė M.Bartuška.
                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...te-667-1610924

                    Comment


                      Tikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.
                      Show must go von!

                      Comment


                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                        Tikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.
                        Jei apsimoka, tai ras būdų taip atlikti mokėjimus apeinant sankcijas ir trąšas toliau vežti.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Aišku, kad apsimoka. Tiesa dabartinis vartymasis iš gaidžio https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88901629 , Lietuvos diplomatijos įtaką ES nuspirs kažkur dviem aukštais žemiau plintuso. Tiesiog maži komikai, kuriems bile rėkaut.
                          Tuom ir skiriamės nuo necivilizuotų šalių, kad įmonė laikosi kontrakto sąlygų nepaisant to, ar tai patinka politinkams, ar ne.
                          Flickr

                          Comment


                            Taip pat skiriamės ir nuo civilizuotų kraštų, kai VALSTYBĖS įmonei tiesiog nusi...kt ant valstybės vykdomos politikos.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą
                              Taip pat skiriamės ir nuo civilizuotų kraštų, kai VALSTYBĖS įmonei tiesiog nusi...kt ant valstybės vykdomos politikos.
                              Įmonės darbas dirbti pelningai, o ne vykdyti kažkokią politiką. Juk nieko neteisėto ji nedaro. Uždraus valstybė sudaryti naujas sutartis su Baltarusijos įmonėmis, tai ir nesudarinės, o dabar veikia pagal dabartinę teisinę bazę.
                              Flickr

                              Comment


                                „Belaruskalij“ kroviniai per Lietuvą važiuos iki sausio
                                https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...uos-iki-sausio

                                Trečiadienį įsigaliojus JAV sankcijoms vienai didžiausių pasaulyje kalio trąšų gamintojų ir eksportuotojų „Belaruskalij“, valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ gruodį per Lietuvą į Klaipėdos uostą dar gabens įmonės trąšas, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

                                Grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ gruodį turėtų pervežti apie 1 mln. tonų trąšų. Tai reiškia, kad per Lietuvos teritoriją, kaip ir iki šiol, važiuos po 6-9 sąstatus per parą. Pagal sutartį su „Lietuvos geležinkeliais“ Baltarusijos bendrovė už šiuos krovinius atsiskaitė iš anksto.

                                Bendrovė „LTG Cargo“ vidutiniškai gabeno per 10 mln. tonų „Belaruskalij“ krovinių per metus už maždaug 60 mln. eurų. Jeigu per Lietuvą būtų nustoti vežti „Belaruskalij“ produktai, „Lietuvos geležinkeliai“ neteks maždaug ketvirtadalio krovinių, o Klaipėdos uostas – apie trečdalio.

                                „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška BNS yra sakęs, kad 2018 metų pavasarį pasirašyta sutartis su „Belaruskalij“ galioja iki 2023 metų pabaigos. Kokios jos nutraukimo pasekmės, įmonė kol kas neskelbia.
                                Sutarties nutraukimas potencialiai galėtų kainuoti apie pusę milijardo eurų.
                                https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1611120?copied
                                Paskutinis taisė bato_usai; 2021.12.09, 15:23.

                                Comment


                                  Lietuviai avansą iš baltarusių dėl trąšų tranzito paėmė lapkritį, artėjant JAV sankcijų terminui
                                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...ui-667-1610386

                                  I.Šimonytė apie „Belaruskalij“ avansą: „Liepėme jį grąžinti“
                                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-1611228

                                  Dėl baltarusiškų trąšų tranzito konservatoriai reikalauja „Lietuvos geležinkelių“ atsakomybės
                                  https://www.15min.lt/naujiena/aktual...iai-56-1611088

                                  Comment


                                    Lietuvos geležinkeliai patys ieškojo būdų tęsti darbą su „Belaruskalij“
                                    https://siena.lt/news/lietuvos-gelez...u-belaruskalij

                                    „Sienos“ žiniomis, LTG Finansų valdymo skyriaus vadovas Vaidotas Dirmeikis pats kreipėsi į fintech sektoriaus įmones, sūlydamas perimti „Belaruskalij“ mokėjimų LTG aptarnavimą. Neoficialiais duomenimis, bankai dėl JAV sankcijų išreiškė aiškų nenorą dirbti su tokiais mokėjimais, tad LTG akys nukrypo į fintech sektorių. Viena sektoriaus įmonė jau patvirtino gavusi tokį LTG pasiūlymą, bet jo atsisakiusi dėl nepriimtinų rizikų.

                                    LTG patvirtina, kad tokių veiksmų buvo imtasi. Esą buvo siekiama „išsiaiškinti aplinkybes“, susijusias su kalio trąšų gabenimu po JAV sankcijų įsigaliojimo.

                                    Kodėl iniciatyvos šiuo klausimu ėmėsi LTG, o ne „Belaruskalij“, bendrovė nepaaiškino. Bet pakartojo, kad sutarties nutraukimas grėstų ieškiniais, kurie galėtų privesti iki LTG bankroto.

                                    Comment


                                      Rusijos užsienio reikalų ministerija ketvirtadienį išplatino pareiškimą, kuriuo išreiškė susirūpinimą dėl Lietuvos planų uždrausti tranzitinių krovinių gabenimą iš Baltarusijos, pabrėždama, jog tai gali pabloginti socialinę ir ekonominę padėtį Kaliningrado srityje.

                                      Comment


                                        Jei sustabdys kalio tranzitą, o jį perims latviai, tikiuosi nei vienas forumietis daugiau gyvenime už šitą ir jo partiją nebalsuos?

                                        ELTA 2021.12.17
                                        G.Landsbergis: negalima atmesti, kad Latvija perims „Belaruskalij“ krovinių tranzitą
                                        https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...anzita-1056038

                                        Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
                                        Paskutinis taisė Romas; 2021.12.18, 10:40. Priežastis: Antraštė

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Jei sustabdys kalio tranzitą, o jį perims latviai, tikiuosi nei vienas forumietis daugiau gyvenime už šitą ir jo partiją nebalsuos?

                                          https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...anzita-1056038

                                          Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
                                          Ne vienetinis atvejis, kai mes su Latvija vis slystam? Berods jie visumoje labiau su rusais susisieję nei mes...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X