Tai kokios tos sitemos? Tegul paviešina. Klub U? Tai ir toliau Lietuvos sienos neišvažiuosi... Tegul raminasi, bo geležinkelius prie bankroto prives. Gal dar ir bėgių plotis yra grėsmė Lietuvai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Į Lenkiją? Tai koks dar saugumas? Kad naudoja rusiškas krovinių gabenimo valdymo, apskaitos ir organizavimo programas? Tai be jų nebus ir krovinių iš Rytų. O gal Ekspress-2 (ar 3, kokią ten versiją naudoja LG), jiems užkliuvo? O aš matau tik vieną - Vakarų kompanijos negali įeiti į rinką konkurencijos būdu, tai reikia politinių priemonių uždrausti konkurentus, kad būtų galima užimti rinką. Geležinkeliai čia nei pirmi, nei paskutiniai. Vakarų verslo rykliai visada ir visur taip elgiasi, kai negali paimti rinkos kitomis priemonėmis.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.08, 08:21.
Comment
-
Oi bus daug žviegimo ir kaukimo. Džiugu, kad pagaliau prieita prie realaus apsivalymo nuo purvo
„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja atleisti ketvirtadalį administracijos darbuotojų
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74892808
Maždaug 300 iš 1,2 tūkst. „Lietuvos geležinkelių“ administracijoje esančių etatų iki 2017 metų pabaigos turėtų išnykti, numatoma valstybės valdomos įmonės strateginių pokyčių programoje „LG efektas“.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74892808
- 2 patinka
Comment
-
Na va , dar sukelt i nauja pastata prie gelezinkelio stoties... pagal straipsni tai ir elektrifikacija iki klaipedos prasides. Didziausia problema vis delto manau yra serviso kokybe! Ta reikia kuo skubiau keist."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
O yra tema "Lietuvos geležinkeliai"? Parašykite čia arba PM. Tuomet šitą savo postą ištrinsiu. Nes nežinau kur dėti:
"
M. Bartuška teigė šiuo metu matantis penkis „Lietuvos geležinkelių“ prioritetus: būti geriausia komanda Lietuvoje, būti didžiausią naudą Lietuvos žmonėms kuriančia bendrove, būti viena iš penkių didžiausių krovinių vežėjų Europos Sąjungoje.Be to, bus siekiama, kad kelionės „Rail Baltica“ vyktų 240 kilometrų per valandą greičiu, o iš Vilniaus į pajūrį traukiniu būtų galima nuvykti greičiau nei per 3 valandas.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74892808
Comment
-
Gal nori, kad tau tą pastatą atiduotų? Ir gal manai, kad 1200 telpa tame pastate? Kiek išeitinės kompensacijos kainuos, nepagalvojate?
Per pastaruosius 5 metus pajamos krito 20 proc. Jei 2011 metais pelnas siekė 51,4 mln. eurų, tai 2016 metais fiksuotas 1,8 mln. nuostolis“
O jei visai rimtai, tai protingi reformatoriai įmonėje tokiais populistiniais pranešimais reformų nedaro ir įtampos įmonės viduje nekelia, viešindami nepopuliarius sprendimus ant visos šalies. Atleisti galima ir reikia, tik kitokiomis priemonėmis ir aplinkybėmis ir ne užsibrėžus kaip koks tūpas komunistas, kuo greičiau, nes ideologija smegenis sprogdina, ir neatsižvelgiant į padarinius...
Be to rašoma, kad kai kurias paslaugas pirks rinkoje, užuot patys tokią veiklą vykdę. Nu va, 300 etatų sumažės, užtat švogerių kišeninės firmos užsiveis, išsiplės esančios, kurios penėsis iš LG. O dar otkatai, otkatai konkursų metu... Kartojau ir kartosiu, kad viešieji pirkimai tik didina korupciją, o ne ją mažina. Čia apie stambesnes sumas. O maži viešieji pirkimai tik biurokratinė kliūtis, stabdis veikloje. Ir dar žada su tuo kovoti LG, kaip kad rašoma... Įdomu, kaip? Kai įstatymas jau priimtas ir jis tik sugriežtino reikalavimus. Ką anksčiau buvo galima pirkti derybų būdu, dabar reikės konkurso būdu...Paskutinis taisė Al1; 2017.06.09, 17:03.
Comment
-
A|1 gal nezinau ar suprantate mane, as uz gelezinkelius, nes man jie patinka, bet as noriu kad butu maksimalus komfortas, skaidrumas, efektyvumas, vakarietiski darbo standartai, ir dividendai lietuvos gyventojams... na viskas kaip vakaruose..."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Išsiparduoti turtą ir jį nuomotis tai skaidrumas? Eilinis postų persidalinijas. Tiesiog nauja valdžia iš naujo dalinasi lovį. Nerūpi jai nei geležinkeliai, nei skaidrumas, nei tuo labiau keleiviai. Mažėja geležinkelių pelningumas? Pernai dirbo su nuostoliais? Tai gal LG kalta dėl valstybės politikos?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšsiparduoti turtą ir jį nuomotis tai skaidrumas? Eilinis postų persidalinijas. Tiesiog nauja valdžia iš naujo dalinasi lovį. Nerūpi jai nei geležinkeliai, nei skaidrumas, nei tuo labiau keleiviai. Mažėja geležinkelių pelningumas? Pernai dirbo su nuostoliais? Tai gal LG kalta dėl valstybės politikos?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Lenkiją? Tai koks dar saugumas? Kad naudoja rusiškas krovinių gabenimo valdymo, apskaitos ir organizavimo programas? Tai be jų nebus ir krovinių iš Rytų. O gal Ekspress-2 (ar 3, kokią ten versiją naudoja LG), jiems užkliuvo? O aš matau tik vieną - Vakarų kompanijos negali įeiti į rinką konkurencijos būdu, tai reikia politinių priemonių uždrausti konkurentus, kad būtų galima užimti rinką. Geležinkeliai čia nei pirmi, nei paskutiniai. Vakarų verslo rykliai visada ir visur taip elgiasi, kai negali paimti rinkos kitomis priemonėmis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKuo pakeisti? Liberalais? Masiulis, čia tas, kuris kyšius ėmė? Visi jie vienodi, liberalai ar išsivertę komunistai... Visiems jiems tik babkės rūpi. Niekam nerūpi Lietuva. Tik dedasi, kad rūpi, iš tiesų savo skūra gelbėja ir gerbūvį kuriasi...
Comment
-
Tai kas, kompiuterinės krovinių pervežimo programos? Nu tai jei nori vežti krovinius, turi jas naudoti. Gal popieriais vėl užsiversti reikia? Esmė tame, kad tiesiog stambūs Vakarų rykliai, tokie kaip Siemens, Bombardier nori paimti rinką, o laisvai konkuruojant jie negali, tai imamasi politinių priemonių...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei vykdo, tai vykdo. Bet jei darbuotojai nori daugiau, nei įsipareigojęs pagal sutartį darbdavys, o šis nesutinka su reikalavimais, jie gali
- 1 patinka
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ retina darbuotojų gretas
Apie planus šiemet ketvirtadaliu sumažinti administraciją paskelbę valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ sudarė galimybę darbuotojams savo noru išeiti iš darbo dar iki liepos 1 dienos, kai įsigalios naujas Darbo kodeksas, bei gauti išeitinę kompensaciją pagal dabartinį kodeksą. Be to, įmonėje sparčiai mažėja ir buvusių vadovų giminaičių...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
A. Montrimas palieka „Lietuvos geležinkelius“
Iš valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ atleistas paskutinis buvusio vadovo Stasio Dailydkos komandos narys - infrastruktūros direkcijos direktorius Andrius Montrimas.
„Šalių susitarimu A. Montrimas nuo šiandien nebedirba „Lietuvos geležinkeliuose“, - BNS sakė bendrovės atstovas Mantas Dubauskas. Pasak jo, su generalinio direktoriaus pavaduotoju atsisveikinta, nesutapus požiūriams į bendrovės ateities viziją.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąA. Montrimas palieka „Lietuvos geležinkelius“
Pasak jo, su generalinio direktoriaus pavaduotoju atsisveikinta, nesutapus požiūriams į bendrovės ateities viziją
- 3 patinka
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ ir „Orlen“ bendradarbiaus
vz.lt
p.s. visai nenustebčiau jei netrukus LG pradėtų pradėtų kalbėtis ir su latvių PV dėl bendradarbiavimo keleivių pervežimo srityje.
Ką tada šio forumo konservatyvusis railfanų flangas sakys - "neoliberalų sąmokslas"?
p.s. šią temą reiktų kelti į infrastruktūros skyrių.
Comment
Comment