Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.


    Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).
    Klausimas neatsakytas .. Kodel dividendu nera? kuo si imone isskirtine? VISUR SUMOKA KELEIVIS ARBA GYVENTOJIAI. Cia ne tarybu sajunga kai ekonomikos desniai neveike. pinigai LT NESPAUSDINAMI KOLKAS tad sumoka keileivis visa laik!




    Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
    Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?
    Taigi ziurekite koks viesbuciu statymo bumas? kad ir butus prabangius su tokiu vaizdu paverst si pastata...
    Tegul gelezinkeliai pasistato 3 kartus mazesni su atviru isplanavimu prie stoties, kaip ir visame civilizuotame pasaulyje iskaitant vokietija.

    Viesasis sektorius yra super neefekyvus Lietuvoje. Privatus verslas nutoles sviesmieciais nes konkurencija.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
      tame ir esme, cia super prabangus viesbutis galetu isikurt su tokiais vaizdais... ir senamiestis prie pat!
      Pastatą parduoti, pinigus atiduoti į bendrą katilą (valstybės biudžetą), geležinkelius priversti mokėti už nuomą.
      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
      Tegul gelezinkeliai pasistato 3 kartus mazesni su atviru isplanavimu prie stoties, kaip ir visame civilizuotame pasaulyje iskaitant vokietija.
      Visame civilizuotame pasaulyje, įskaitant Vokietiją, geležinkeliečiai turi teisę streikuoti, o Lietuvoje šita teisė iš jų yra atimta (todėl dividentus reikia palikti įmonei kaip kompensaciją).
      Paskutinis taisė Aleksio; 2017.05.30, 18:36.

      Comment


        pastata parduot ir pasistatyt modernu tris kart mazesni prie gelezinkelio stoties. Sunku suvokt toki reikala?
        ps. Ka jus ten valgot lietuvoj?
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          Čia chebra jau nebeturi prie ko prikibti, tai užkliuvo jiems istorinis pastatas.

          Comment


            Ką jūs ten valgot anglijose, tai aišku. Pastatą nuomoti, bėgius nuomoti, trauką nuomotis, ir t.t. viską išskaidyti, išdrąskyti ir likti be nieko. Liberalų pasakos kaip formaliai "teisėtai" sužlugdyti įmonės. Ačiū. Jau tas buvo praeita laukiniais 199x.

            Viešbučių statymo bumas? Tai neįrodo to, kad viešbučių per mažai. Štai atėjo Lidl ir ką, kainos pasikeitė? Jos ir toliau tik auga. Lidl atėjo į labai pelningą rinką ir daro daug didesnė navarą nei kokioje nors Lenkijoje... Taip ir su viešbučiais. Gali jie stovėti pustuščiai, bet keli nuolat užimti kambariai jei atperka viešbučio išlaikymą (ir dar duoda pelno) aukšta kaina, tai to ir pakanka savininkams...

            Dividentai yra. Valstybė kaip akcininkė jų tiesiog neišsimoka, pinigai eina LG veiklai finansuoti. Ir taip Lietuvoje valstybė geležinkeliams skiria neproporcingai mažai lėšų, lyginant su tuo, kiek kišama į asfaltą. Ir dar LG per kuro akcizą dotuoja konkurentą - automobilių kelius. Todėl kuo greičiau elektrifikuosis, tuo bus geriau - mažiau atiteks keliams. Jau nežinau kurį kartą pakartosiu - tegul tie, kas važiuoja automobilių keliais susimoka pilną kainą už naudojimąsi infrastruktūra. Pažiūrėsime, kaip tada pigiai bus galima vežti (važiuoti) automobiliais, įskaitant ir keleivius autobusais.
            Ir dar. Tai nereiškia, kad LG turi būti neliečiama ar pan. Bet nereikai čia iš LG daryti atpirkimo ožio. Tvarką ir skaidrumą visų pirma reikia įvesti valdžios institucijose, o tik po to jau galima kalbti apie valstybines įmones. Jos ir taip dirba užreguliuotos. Yra visiška nesąmonė, kai komercinė valstybinė įmonė turi viską įsigyti viešųjų pirkimų būdu. Pakanka pažiūrėti į VP skelbimus LG puslapyje. Nu tiesiog juokas ir pyktis - tušinukai, rašomasis popierius, popierinės kaukės ant nosies ir burnos, kitokios smulkmenos perkamos per VP. Nesąmonė. Ir nereikia čia pezėti, kad tai valstybiniai, t.y. visų mūsų pinigai. Vat tai, ką valstybė skiria iš biudžeto LG ar ES lėšos - kitas dalykas. Tačiau irgi nereikia prieiti iki absurdo su... tušinukų pirkimo konkursais... Dar daugiau, viešieji pirkimai kaip tik ir yra terpė korupcijai, nieko jie nepadeda. Ir dar vilkina laiką. Ką galima būtų nupirkti tuojau pat, ar per kelias dienas, perkama kelis mėnesius... Jokia normali privati komercinę įmonė šitaip dirbdama neišgyventų...

            Comment


              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
              PONE streikuoja ne gelezinkeliai o NEPRIKLAUSOMA ORGANIZACIJA vienijanti gelezinkeliu darbuotojus, ir streikuot jie gali kol nepazeidziami streteginiai valstybes klausimai.
              Kolektyvinė sutartis draudžia.

              Comment


                Kolektyvinė sutartis to negali drausti, jei draudžia, tai ją galima apskųsti per teismą. Nes streiko teisė yra konstitucinė. Ir visa LG nėra tokia jau strateginė gyvybiškai svarbi įmonė, kad žmonės negalėtų streikuoti. Vakaruose streikuoja net lėktuvų dispečeriai... Žodžiu, eilinį kartą valdžia Lietuvoje atima teisę žmonėms reikalauti geresnių sąlygų dirbti ir galimybių uždirbti.

                Comment


                  visiskai sutinku.. visas londono metro streikuoja ir tada chaosas visoje sostineje UK , kas cia per `LT bamba? sakau nebent strateginis dalykas kaip dyzeli atvezt ziema ar kazkas.. viskas kitas galima, tai itvirtinta konstitucijoje!

                  ps. o apie prancuzus isvis patyliu ant streiku ten visa salis laikosi.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kolektyvinė sutartis to negali drausti, jei draudžia, tai ją galima apskųsti per teismą. Nes streiko teisė yra konstitucinė. Ir visa LG nėra tokia jau strateginė gyvybiškai svarbi įmonė, kad žmonės negalėtų streikuoti. Vakaruose streikuoja net lėktuvų dispečeriai... Žodžiu, eilinį kartą valdžia Lietuvoje atima teisę žmonėms reikalauti geresnių sąlygų dirbti ir galimybių uždirbti.
                    Štai ištrauka iš kolektyvinės sutarties: "Jei darbdavys arba jo įgalioti asmenys vykdo kolektyvinės sutarties susitarimus, profesinės sąjungos ir bendrovės darbuotojai laikosi bendrovės darbo tvarkos taisyklių ir darbo režimo, neskatina ir neorganizuoja streikų".

                    Comment


                      idomus sakinys.. ir tiek punktu interpretacijai...
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Jei vykdo, tai vykdo. Bet jei darbuotojai nori daugiau, nei įsipareigojęs pagal sutartį darbdavys, o šis nesutinka su reikalavimais, jie gali streikuoti. Darbo sutartis negali apriboti teisės į streikus. Darbo sutartis tik gali pakartoti įstatymuose numatytas nuostatas.

                        Comment


                          kaip nekeista sutinku. Ka reiskia vykdo? cia gi toks slidus klausimas? Moka alga? bet gal darbuotojai mano kad per maza? yra ginciu taryba turbut.. bet jei sutarimo nera tada lieka tik streikuot, cia konstitucine teise!!!
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                            Čia chebra jau nebeturi prie ko prikibti, tai užkliuvo jiems istorinis pastatas.
                            Prikibti LG yra prie labai daug ko. Pastatas yra turbūt vienas menkiausių dalykų.
                            Paskutinis taisė John; 2017.06.07, 23:08.

                            Comment


                              Man tas pastatas kaip lakmuso popierius, vizualiai labiausiai matomas indikuojantis apie isorine prabanga, bet prastus imones rezultatus!
                              Kam tokioje vietoje jiems jo reikia ar padideja darbo efektyvumas?
                              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                              - George W. Bush President of the USA

                              Comment


                                Pastatas nieko nereiškia. Didesnis "efketyvumas" būtų iškelti stotį. Kiek ha žemės, kiek teritorijų būtų atlaisvinta miestui, kaip pakiltų aplinkinių teritorijų žemės ir NT kaina... Va kur "efektas" būtų... O jei dar ne tik Vilniuje, tai ohoho koks efektas būtų.
                                Galiu pasakyti tik viena, parazitai bankai visų pirma tegul išsikelia į kaimus iš miestų centrų. O ir turistams nėra ko miegoti vieną ar dvi naktis centre. Gali išsimiegoti ir kur nors Žirmūnuose ar Paneriuose...
                                Kas dėl veiklos efktyvumo, LG ir taip dirba efektyviai ir pelningai Lietuvos kontekste. Kitas dalykas, kad bendrai valstybės vykdoma politika tik sunkina ir blogina šią veiklą - t.y. autotransporto protekcija (net tiesiogiai LG sąskaita per kuro akcizą) nuo pat 1990 m., keleivinio VT politikos nebuvimas ir to pasekoje degradacija (geležinkeliai tai kaip dalis bendro VT), politika Rusijos atžvilgiu, ko pasekoje galimų pervežti krovinių kiekis nėra toks, koks galėtų būti.
                                Tuo labiau, kad Lietuva lieka nuošalyje būsimo Naujojo šilko kelio:
                                http://www.globalresearch.ca/wp-cont.../05/obor_3.jpg
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.06.01, 09:13.

                                Comment


                                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                  Man tas pastatas kaip lakmuso popierius, vizualiai labiausiai matomas indikuojantis apie isorine prabanga, bet prastus imones rezultatus!
                                  Prasti rezultatai?! LG pervežimų apimtys (tkm) yra apie 2 kartus mažiau nei PKP ir 5 kartus mažiau nei DB. O dabar palyginkite kiek geležinkelių yra Lietuvoje, ir kiek - Vokietijoje ar Lenkijoje.

                                  Comment


                                    Bliamba aš Jūsų chebra nesuprantu - pezat bile ką - privaaatizuooooti pelnaaaas paaajamos afeeerooos ... . Jums gal Estijos pavyzdį pateikti ar kaip ? Buvo privatizacija. Kuo baigėsi??? Priminti ar kaip ?

                                    Comment


                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                      gerai tai kur babkes ir dividendai jei taaaaaaaiiiiiiiiiip gerai dirba ? ir bilietu kaina jau arteja prie vakaru europos.. o serviso nerasta..
                                      Bilietų kainas būtų galima ir sumažinti, tik tegul Lietuvoje moka 0,2€ subsidijas už keleivio*kilometrą (kaip Vokietijoje). https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_t...lway_subsidies

                                      Comment


                                        Diskusija apie D.Britaniją pratęsiama temoje GB. Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

                                        Kad nereikėtų kas antros temos apie Lietuvos aktualijas kilnoti į Anglijos temas, dviem kolegoms iš Anglijos suteikiamas porą valandų poilsis nuo Lietuvos geležinkelių aktualijų.

                                        Comment


                                          Virš „Lietuvos geležinkelių“ tvenkiasi debesys – už rusiškas sistemas Seimas ruošia apynasrį


                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X